Kuolinpesän hoitaja Jari ei toimittanut kuolleen omaisuutta sille jolle se kuului, onko rikos? Kyseessä siis kuolinpesään kuuluvia tavaroita jotka ovat laillisesti määrätty tietylle henkilölle.
Onko rikos säilyttää yksityisiä valokuvia jotka kuuluivat vainajalle ja toisille henkilöille?
Onko rikos jos kuolinpesän hoitaja ottaa omiasuutta omaan varastoonsa?
Anonyymi
1
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä tuolle mahdat jos se Jari ei anna sinulle tavaroita joiden luulet kuuluvan sinulle. Oikeuteen ei kannata mennä, sillä rahalla voit ostaa ne tavarat vaikka uutena.
Vieraiden ihmisten valokuvien säilyttäminen ei ole rikos. ellei niitä käytetä rikoksen tekemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317806
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455360- 594832
- 763527
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1441714- 381672