kertokaa minulle, mitä tarkoittaa totti?
Vastaukset 7
- Koirakko
Tottelevaisuuskoulutus.
- sama.
tottis se olikin, eikä totti. onko se hyvä esim rottweilerille? missä sellaisia koulutusjuttuja tapahtuu ja paljonko on hinta?
- Koirakko
Alueesi koirakoulut löydät varmaan netistä. Rodun tai muun perusteella on erilaisia paikkoja, missä koiraa voi kouluttaa. Hinnatkin löytyy varmaan sieltä. Jos liittyy johonkin seuraan, vuosimaksu on esim. 10e. Kannattaa kanssa lukea kaikenlaisia koirakirjoja. Vaikka ei kaikkea tietenkään käytä oman koiran opetukseen, mutta sieltä löytyy vinkkejä, miten toimia ja se oma tyyli.. Onnea uudesta koirasta!
- olenko oikeassa?
kannattanut harkita kultakalan ottoa mieluummin, olet sitten ottanut vaativan rodun etkä tiedä tuon taivaallista mistään mitään, mutta anna mä arvaan sun koirallas ei ole papereita eikä kasvattaja antanut mitään ohjeita?
- TOTTIIIIIIII
Totti on nimi... Hei haloo!!
- fefeeqw
Fransesco Totti on ikoninen futari.
- saa.googlata
Miten idiootti ihmisen pitää olla, että naputtelee tuollaisen kysymyksen tänne, eikä googlss edes. Seuraavaksi mietit varmaan nimeä Hitler, autuaan tietämättömänä mistään koska keskityt vain puiskiisi https://en.wikipedia.org/wiki/Francesco_Totti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565