Kainuun Sanomat ei lehdessään julkaise Thai-hieronta yritysten mainoksia.
Totuusmediana Kainuun Sanomat ei kuitenkaan ole kuitenkaan kertonut perusteitaan tälle toiminnalle.
Kainuun Sanomat ei myöskään koskaan ole julkaissut seuraavaa uutista:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb46fb6d-7816-4655-bb0f-f143cc8be962
Kainuun Sanomat ja Thai-hieronta
14
625
Vastaukset
- Anonyymi
Suvaitsevaiset toimittajat Viirret ja Turunen sensuroivat uutisointia.
Laitetaan pää pensaaseen ja ollaan hys hys.- Anonyymi
kumpikaan noista ei ole lehdessä päätoimittajana joka tekee linjauksen, homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on jo eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai kumpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on jo eläkkeellä.
Siihen aikaan kun lehti teki päätöksen kieltää kyseisten firmojen mainokset ei kumpikaan ollut eläkkeellä.
- Anonyymi
ovatko thaikut yrittäneet mainostaa kainuun sanomissa, tuskinpa, netissä mainostaminen on ilmaista, kainuun sanomissa ehkä ei
- Anonyymi
Ei se oikea kohdistettu mainonta ole sielläkään ilmaista mutta muunlainen
tiedottaminen onnistuu kyllä kohtuullisesti ilman rahaakin.
- Anonyymi
Kyllä niitä vielä 90-luvulla riitti.. Ehkä alan harrastajat ovat siirtyneet eläkeputkeen?
- Anonyymi
Pennasella on thaityttöjen osoitteet ja palvelut tiedossa ilman mainoksiakin
- Anonyymi
Uuden päätoimittajan myötä ehkä lehti ryhdistäytynyt. Toivottavasti linja jatkuu.
- Anonyymi
Voi se olla noinkin, voi olla myös että mainos tavoittaa netissä pervertikot paremmin.
- Anonyymi
Tilanne hierontarintamalla on nyt se, että covid-19 -epidemian vuoksi thai-hierontaa ei toistaiSeksi järjestetä. Kehotamme miehiä hieromaan toisiaan.
- Anonyymi
Itse asiaan eli miksi Kainuun Sanomat ei julkaise näiden yrittäjien mainoksia lehti ei ole kertonut kantaansa. Siinä Pennanen on oikeassa.
- Anonyymi
Miksi se edes pitäisi niitä julkisesti kertoa?? Ilmoitusmyyjät luullakseni kertoo pelisäännöt. Te juntit ootte vaan joka asiassa nillittämässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878