Kainuun Sanomat ei lehdessään julkaise Thai-hieronta yritysten mainoksia.
Totuusmediana Kainuun Sanomat ei kuitenkaan ole kuitenkaan kertonut perusteitaan tälle toiminnalle.
Kainuun Sanomat ei myöskään koskaan ole julkaissut seuraavaa uutista:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb46fb6d-7816-4655-bb0f-f143cc8be962
Kainuun Sanomat ja Thai-hieronta
14
630
Vastaukset
- Anonyymi
Suvaitsevaiset toimittajat Viirret ja Turunen sensuroivat uutisointia.
Laitetaan pää pensaaseen ja ollaan hys hys.- Anonyymi
kumpikaan noista ei ole lehdessä päätoimittajana joka tekee linjauksen, homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on jo eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai kumpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin on jo eläkkeellä.
Siihen aikaan kun lehti teki päätöksen kieltää kyseisten firmojen mainokset ei kumpikaan ollut eläkkeellä.
- Anonyymi
ovatko thaikut yrittäneet mainostaa kainuun sanomissa, tuskinpa, netissä mainostaminen on ilmaista, kainuun sanomissa ehkä ei
- Anonyymi
Ei se oikea kohdistettu mainonta ole sielläkään ilmaista mutta muunlainen
tiedottaminen onnistuu kyllä kohtuullisesti ilman rahaakin.
- Anonyymi
Kyllä niitä vielä 90-luvulla riitti.. Ehkä alan harrastajat ovat siirtyneet eläkeputkeen?
- Anonyymi
Pennasella on thaityttöjen osoitteet ja palvelut tiedossa ilman mainoksiakin
- Anonyymi
Uuden päätoimittajan myötä ehkä lehti ryhdistäytynyt. Toivottavasti linja jatkuu.
- Anonyymi
Voi se olla noinkin, voi olla myös että mainos tavoittaa netissä pervertikot paremmin.
- Anonyymi
Tilanne hierontarintamalla on nyt se, että covid-19 -epidemian vuoksi thai-hierontaa ei toistaiSeksi järjestetä. Kehotamme miehiä hieromaan toisiaan.
- Anonyymi
Itse asiaan eli miksi Kainuun Sanomat ei julkaise näiden yrittäjien mainoksia lehti ei ole kertonut kantaansa. Siinä Pennanen on oikeassa.
- Anonyymi
Miksi se edes pitäisi niitä julkisesti kertoa?? Ilmoitusmyyjät luullakseni kertoo pelisäännöt. Te juntit ootte vaan joka asiassa nillittämässä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau616943Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414885- 792722
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412029- 181868
- 301637
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121542Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151379- 241264
- 151176