Olen 15v poika ja olen aloittanut netissä tehtävät Epic autokoulun sivuilla. Tarkoitus on siis hommata mopokortti. En ole oikein saanut edes tasokokeita netissä läpi vaan niitäkin pitää yrittää todella monta kertaa. Niitä tosin voi yrittää ilmaiseksi uudestaan , mutta sitten tämä teoriakoe. Se tuntuu mahdottomalta! Kuinka monta kertaa te olette joutuneet yrittämään sitä ennen onnistumista? Ja haluaisin vastauksia eniten niiltä jotka ovat nyt lähiaikoina sen suorittaneet sillä tietääkseni koe on ollut erilainen vielä joku aika sitten. Toki saatan olla väärässä. Mutta , kertokaa myös , että minä vuonna olette kokeen suorittaneet.
ASIALLISIA VASTAUKSIA!!
Kuinka monta kertaa teidän piti yrittää teoriakoetta?
6
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä kesänä olen suorittanut pari ajokorttiluokkaa, esim moottoripyörä, ja helposti kyllä meni teoriat ekalla läpi. Kannattaa vain tehdä niitä teoriakokeen harjoitustehtäviä paljon ja vaikka kirjoittaa muistiin väärin menneet vastaukset.
- Anonyymi
Ne Teoriat!!!!! Liikennesäännöt ja merkit nyt aluksi kannattaa opiskella huolella, Teoriakoetta ei kannata edes miettiä jos tuntuu vielä liian hankalalta. Ahkeraa opiskelua niin palkitsee myöhemmin.
- Anonyymi
ite sain ekalla piti vaan harjotella niin pirusti 1 vinkki älä harjoittele kuvia ulkoa vaan opettele käytäntö ulkoa
- Anonyymi
Polkupyörällä pääsee tullista läpi, kun osaa kunnolla panic jarrutuksen!
- Anonyymi
Kannattaa nimenomaan lukea ja opiskella liikennesäännöt ja -merkit. Niistä on hyötyä tulevaisuudessa liikenteessäkin. Kunnon pänttääminen voi olla hyödyksi, mutta jos siihen ei ole tottunut koulussakaan niin ollaan huonolla pohjalla.
Ratkaisujen ulkoa opettelulla ei pääse läpi. Julkisuudessa ei esitetä niitä tehtäviä jotka tulevat teoriakokeessa. Nettiharjoittelulla saa kyllä kokemusta miten tilanteisiin pitää varautua, mutta täsmälleen samoja tehtäviä ei tule. - Anonyymi
Harjotteluahan varten ne nettitehtävät on eli tee niitä niin kauan kunnes opit liikennesäännöt ja teoriakoeharjoitus onnistuu joka kerta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749