Tai tapailemaan kaivattuasi julkisesti?
Vastaukset 62
- Anonyymi00001
Liikkumaan en pysty. Julkisesti kaipaan jo nyt, koska täällä siitä julkisesti kirjoitan.
- Anonyymi00002
Salassa sitten. Se on minulle miehelle ihan fine!
- Anonyymi00003
Mikset liikkumaan pysty
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikset liikkumaan pysty
No mutta eihän hän ole luonani, niin kuinka voisin liikkua hänen kanssaan missään? Emme näe toisiamme.
- Anonyymi00004
En voisi .
Hänen pitäisi kestää sekin että minun sukuni tekee keskuskustapolitiikkaa 😂
Se voisi olla kova pala niellä
Eräälle jolla on ihan toisenmoiset arvot
Naiselta miehelle- Anonyymi00007
Ei minua kiinosta mitä sukusi tekee tai mitkä arvot heillä on. Eikä minua haittaa, vaikka sinäkin olisit poliittisesti keskustalainen. Ainoa mikä minulle on mikä merkitsee, että minä saan olla myös omaa mieltäni asioista.
- Anonyymi00036
No millaiset arvot sinulla ns Mr simiti, eli palstaäijä on poliittiselta kannalta tosiasiallisesti? Kun minun mielestä olet siinäkin suhteessa hajuton ja mauton ponnekaasu ilmassa joka pitää performatiivisia feikkidialogeja itsensä kanssa molempia ääripäitä näytellen
- Anonyymi00005
Tietenkin. Ihmeellinen kysymyskin.
- Anonyymi00006
Pyhä Savu, GBoly Smoke.... Maide, Wngland -laulu.
t. George Thomas Hell.
(rguaua bi hijw) - Anonyymi00008
Julkkiksilla on julkiset naamat.
- Anonyymi00009
En todellakaan,eikä se kyllä oo mun ihastuskaan.
- Anonyymi00012
Kaivattu ei ole ihastus, vihollinenko se sitten on.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaivattu ei ole ihastus, vihollinenko se sitten on.
Tulkitse se miten haluat
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tulkitse se miten haluat
Jos ei ole mitään positiivisia aikeita, sitten kannattaa pysyä kaukana.
- Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos ei ole mitään positiivisia aikeita, sitten kannattaa pysyä kaukana.
En ole odottanutkaan koskaan mitään paljon nuoremmalta henkilöltä! Olemme eri ikäisiä ja vaikka meissä on samaa, meissä on paljon eroavaisuuksia ja niitä suuria eroavaisuuksia on aivan liikaa meidän käyttäytymisessä ja tavassa olla ja elää!
- Anonyymi00011
Vaikka olen varattu, niin mulla on ollut vuosikymmeniä miespuolisia kavereita, joiden kanssa käyn kahvilla, baarissa, tapahtumissa jne.
Tietenkään mikään julkinen kuhertelu ei kuulu kuvioon.
Naiselta- Anonyymi00021
Annat myös haaraasi heille.
- Anonyymi00022
En pystyisi tuohon. Mulle puoliso olisi ainoa läheinen miespuolinen ystävä, enkä kaipaisi muiden miesten seuraa kahden kesken.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
En pystyisi tuohon. Mulle puoliso olisi ainoa läheinen miespuolinen ystävä, enkä kaipaisi muiden miesten seuraa kahden kesken.
Pääasiassa näen miespuolisia kavereita seurueissa, myös siten, että molemmilla on kumppanit mukana.
- Anonyymi00037
Anonyymi00021 kirjoitti:
Annat myös haaraasi heille.
Aina yhtä aistikkaita gubbe nämä elämäniloa pursuavat yksinpuhelusi
- Anonyymi00013
Tietysti! Miehelle.
- Anonyymi00034
Tietysti M naiselle
- Anonyymi00016
Kyllä minä kävelen vielä omilla jaloillani!
- Anonyymi00017
Jokseenkin kyllä.
- Anonyymi00053UUSI
Mutta minä en halua kulkea sinun kanssasi missään!
- Anonyymi00018
En suostuisi muuhun (alun jälkeen).
- Anonyymi00020
Ikäeroa on kyllä tosi paljon, ehkä aluksi olisimme katseilta syrjässä...
Naiselle nuoremmalle - Anonyymi00023
Se on kaikki tai ei mitään tässä iässä.
- Anonyymi00056UUSI
Oikea asenne
- Anonyymi00024
Tietenkin pystyisin ja ollaan niin tehtykin.
- Anonyymi00025
Rohkeutta tuntisin rakkaastani, olen hieman ujo enkä aikoihin naisen kanssa kulkenut.
https://www.youtube.com/watch?v=LT3M86fv1G8&list=RDRByo7uQ24uk&index=10 - Anonyymi00026
Oot aivan uskomaton nainen.
- Anonyymi00029
Tottakai pystyisin. Kulkisin ylpeänä, koska kaivattuni on parhain kaikista. ❤️
- Anonyymi00045
Samoin täällä💝
- Anonyymi00030
En niinä päivinä kun en pysy liikkumaan.
- Anonyymi00031
Huonompi homma, tuo rollaattorin etukumi on jumissa.
- Anonyymi00032
Miksen pystyis jos moinen olis turha sellasta on kaivata jonka kanssa et edes kehtaa julkisesti liikkua kateellisia seläntakana puhujia on aina perisyntejä joidenka mukaan ihmiset nykyään jopa elää ahneus ja kateus ja molemmat on kuoleman syntejä tarkoittaa sitä jos raamattua käytettäisiin lakikirjana ja kuolematuomio olis mahdollinen ni hieman yli puolet maailman ihmisistä olis haudassa
- Anonyymi00033
Menee niin päin, että mihinkään pidempiaikaiseen salailuun en suostuisi.
- Anonyymi00038
Sitten meistä ei voi tulla mitään. Minä ajattelin, että salaisimme kuolemaan saakka ja sen jälkeenkin.
n>m - Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sitten meistä ei voi tulla mitään. Minä ajattelin, että salaisimme kuolemaan saakka ja sen jälkeenkin.
n>mJoo sun täytyy etsiä joku muu salailukaveriksesi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo sun täytyy etsiä joku muu salailukaveriksesi.
Aika näyttää, ei ole tarvetta sellaiselle, kun ei ole tunteita muita kohtaan. Enkä ole puutteessa.
- Anonyymi00035
käveleminen on se mitä e3i pysty mutta nooh huaska joku tyttö koralainen voi olla lauleskelee jotain kun kuulen jotain hausaa....
maqksuaut5oillaw aina eli takseilla rollaattorilla,toiaaala kyllåmoottoripyöeillä ja autoilla pysyriswin ghjyvomlom ,wmw,''m ,6i66a loeööet6tu¨' - Anonyymi00039
Käveltäis, paljon.
- Anonyymi00044
Joo, mutta lenkkipoluilla, niin siellä ei aina välttämättä ole muita. En siis häpeä kanssasi kulkea, päinvastoin. n>m
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo, mutta lenkkipoluilla, niin siellä ei aina välttämättä ole muita. En siis häpeä kanssasi kulkea, päinvastoin. n>m
Meni miehelle minun viesti. Käveltäis joka paikassa.
- Anonyymi00040
Tottakai! Olisi hienoa jos joskus tämäkin toteutuisi.
- Anonyymi00042
Toki onnistuu, jos vaan saa sillä kävelynopeudella sen kiinni. M -N.
- Anonyymi00048UUSI
❤️😅
- Anonyymi00058UUSI
Juostaan yhdessä käsikädessä öisiä katuja ❤️
- Anonyymi00043
tunneli-jutut siis alikulkusillaqy6t.. pyöräillessä jännää jos ei tormmää toiseen 6unn4lissa jotenkin
- Anonyymi00047UUSI
Kyllä pystyn Lokakuussa tulee kaksi vuotta kun Menimme Naimisiin. 😁🥰.
- Anonyymi00049UUSI
Tottakai! Johan tässä kuljettukin tovi julkisuuden valokeilassa🎶🍷🍷
- Anonyymi00050UUSI
Tulisitko pois palstalta 24 h kun olet ollut. Nyt on jäänyt mielikuvitusperheesi hoitamatta.
t. Sinun mielikuvitusvaimosi - Anonyymi00051UUSI
Minulla ei ole kaivattua, mutta ainoa jonka kanssa voisin liikkua julkisesti on 70+ ikäinen mies!
- Anonyymi00052UUSI
Liikuntakyky on heikko, rollattoria odotellessa.
- Anonyymi00054UUSI
Eikait haittaa? Viisasten juomat tuppaa menee ikääntyvillä jalkoihin jossain vaiheessa ehtoota, niin eipä oo rollasta apuja konttauskunnossa. Sopii joukkoon monenlaista kompuroijaa👍🎉
- Anonyymi00059UUSI
Jollain tavalla rollaattorilla..
- Anonyymi00060UUSI
Menee jalat alta niin sanotusti
- Anonyymi00062UUSI
Meinasi kyllä mennä, mikä upea näky! Siihen kynnykselle vain reteesti ilmestyy tuollainen herkku tuliaisineen 🫠
- Anonyymi00061UUSI
Olen aika varma että ensimmäinen aito halaus ja ensisuudelma saa jalat heikoksi mutta hän kannattelee tai kaadutaan yhdessä.
https://www.youtube.com/watch?v=ohdYrZZwuOk&list=RDohdYrZZwuOk&start_radio=1 - Anonyymi00064UUSI
No, gyl. Mut haluaisin pitää omana.
- Anonyymi00065UUSI
Tämäpä just
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8990Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125936- 109929
- 50853
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85782Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev142670- 55625
- 95551
- 70546
- 60514
- 52501
- 35487
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15048439- 21436
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31413- 24410
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408- 31394