🤨
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Ei mikään estäkään. Ei vain ole tällä haavaa mitään asiaa tai syytä ottaa yhteyttä. Luotan että joskus törmätään.
Naiselta- Anonyymi00037
Viimeistään Halloween-bileissä.
- Anonyymi00002
Kaipaamani naisen aiempi käyttäytyminen.
- Anonyymi00003
What?!
- Anonyymi00008
Oliko hankala?
- Anonyymi00004
Jännitys ja epävarmuus!
Yksinäiseltä mieheltä- Anonyymi00006
Ja sinulla on joku, jota kaipaat? Joku jolle haluaisit laittaa viestin? Joku jolle haluaisit soittaa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja sinulla on joku, jota kaipaat? Joku jolle haluaisit laittaa viestin? Joku jolle haluaisit soittaa?
Vanhempi nainen😢
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vanhempi nainen😢
Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos nyt vain soittaisit hänelle?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos nyt vain soittaisit hänelle?
Tulisi torjunta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tulisi torjunta.
Millaista torjuntaa pelkäät?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millaista torjuntaa pelkäät?
Ei väliä. Yhtä pahalta tuntuu hienovarainen torjunta, kuin tyly sellainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei väliä. Yhtä pahalta tuntuu hienovarainen torjunta, kuin tyly sellainen.
Okei. Nainen torjuu sinut. Mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Okei. Nainen torjuu sinut. Mitä sitten tapahtuu?
Ei torju, kun en halua pettymyksiä kysymällä tai ehdottamalla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kysymykseni oli täysin hypoteettinen. Et soita, et kysy, et ehdota yhtään mitään. Mutta JOS tekisit niin, niin olisiko se maailmanloppu?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kysymykseni oli täysin hypoteettinen. Et soita, et kysy, et ehdota yhtään mitään. Mutta JOS tekisit niin, niin olisiko se maailmanloppu?
Kyllä sydän särkyisi ja murtuisin varmaan. Se olisi piste iin päälle. En ole koskaan ollut kellekkään sen arvoinen, että haluaisi juuri minut.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä sydän särkyisi ja murtuisin varmaan. Se olisi piste iin päälle. En ole koskaan ollut kellekkään sen arvoinen, että haluaisi juuri minut.
No joo, kyllä siinä tapauksessa varmaankin kannattaa olla ottamatta yhteyttä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No joo, kyllä siinä tapauksessa varmaankin kannattaa olla ottamatta yhteyttä.
Tämä vastaus kertoi minulle kaiken mitä aavistelinkin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tämä vastaus kertoi minulle kaiken mitä aavistelinkin.
Se kertoo sen, että sinä et tule koskaan ottamaan keneenkään yhteyttä.
sinä vain kuvittelet, että maailmasi romahtaa, jos tämä yksi nyt torjuisikin sinut. Paskalta se tuntuisi. Minä tiedän. tässä taannoin laitoin naisena viestin eräälle miehelle ja ihan älytöntä miten yksi tekstarin laittaminen voikin jännittää. Torjuntahan sieltä tuli. Mutta tässä sitä vielä ollaan. Ja se oli sen arvoista ihan täysin.
Sinä pelkäät. Kannattaako se? sinä sen tiedät. - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se kertoo sen, että sinä et tule koskaan ottamaan keneenkään yhteyttä.
sinä vain kuvittelet, että maailmasi romahtaa, jos tämä yksi nyt torjuisikin sinut. Paskalta se tuntuisi. Minä tiedän. tässä taannoin laitoin naisena viestin eräälle miehelle ja ihan älytöntä miten yksi tekstarin laittaminen voikin jännittää. Torjuntahan sieltä tuli. Mutta tässä sitä vielä ollaan. Ja se oli sen arvoista ihan täysin.
Sinä pelkäät. Kannattaako se? sinä sen tiedät.Muille kyllä lähetellään, mutta ei minulle. Kyllä minä aistin, että en merkitse sinulle mitään. Onneksi luotin vaistooni.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Muille kyllä lähetellään, mutta ei minulle. Kyllä minä aistin, että en merkitse sinulle mitään. Onneksi luotin vaistooni.
Minä en ole kaivattusi. Lasket tässä varmaan leikkiä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sivusta kysymys.
Tunnetteko te sen naisen kanssa kuin hyvin, ja kauan ootte tuntenut? Jos te ette ole nyt tekemisissä edes niin miksi odotat että ensimmäisenä olisi naisen kanssa parisuhde?
En tiedä teitä, enkä millainen teidän ikäerokaan on, mutta mikäli se on iso, niin harvempi vanhempi uskoo ihan noin vain heti, että paljon nuorempi olisi ihan tosissaan.
Sanoit ettet ota yhteyttä naiseen ettei sulle tule paha mieli tms.
Ehkä pahempi sun kannalta pidemmän päälle on se ettet ota. Jäät miettimään asiaa sillä tavalla ehkä pitkäksi aikaa.
Entäs jos se nainen tykkääkin susta?
Mut aattelee ettet tykkää siitä koska on liian vanha.
- Anonyymi00005
Hän itse.
- Anonyymi00007
Kyllä nainenkin voi olla creepy jos ottaa yhteyttä asiattomalla tavalla
- Anonyymi00016
Järjetön pelko kokea kamalia tunteita.
- Anonyymi00021
Ei mikään. Ota vaan yhteyttä. 😊
- Anonyymi00022
Nykyään luulisit varmaan, että haluan kanssasi suhteeseen tai muuta vastaavaa. Aiemmin olisin ottanut helpostikin yhteyttä, ja otinkin.
Naiselta- Anonyymi00029
Miksi et sitten enää ota yhteyttä? Sivusta mieheltä
- Anonyymi00023
Älä ihmeessä vaan alennu ottamaan häneen yhteyttä! Koska, et todellakaan edes halua, siitähän tuo kertoo 😳.
Sivu- Anonyymi00025
Ap.lle kommentoit?
- Anonyymi00030
Moraali
- Anonyymi00031
Pelko/tieto siitä, että kävisi samalla tavalla kuin aiemmin, kun otin yhteyttä.
- Anonyymi00032
Hän edelleen. 😓
- Anonyymi00035
Ei ollut minulta.
- Anonyymi00033
Ei vastaa eikä ole enää kyllä numeroakaan.
- Anonyymi00034
Pitää kehittyä vielä ja maailma 👍🌎🌛
- Anonyymi00036
Este varmaankin on se ettei tiedä kuka haluais niin. Eikä ehkä ole yhteystietoja olemassa. Ei ainakaan mulla itsellä ole kenellekään anonyymille numeroa. :(
- Anonyymi00038
Kun loppujen lopuks sulla menee kaikki pelleilyksi en jaksa enää
- Anonyymi00039
Periaate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125736- 88663
- 31602
- 40537
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71496Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9492- 42479
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 38394
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev102394- 39393
- 33391
- 35387