Ihan viimeisen tempun teit

Anonyymi

Kun vihillä käväisit.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan vielä ihan toisen kanssa? Eiköhän jo kannattaisi valita se oikea?

      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että eiköhän kannata kirjoittaa jotain tunnisteita jottei meidän Kike luule että juuri hänestä tulee ne mustasukkaiset riidan aiheet!!!!! ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että eiköhän kannata kirjoittaa jotain tunnisteita jottei meidän Kike luule että juuri hänestä tulee ne mustasukkaiset riidan aiheet!!!!! ihan vaan sivusta vaan 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Kummallista että kuitenkin kaisa löydät itsesi milloin mistäkin ketjusta!eikö me jotain sovittu että kumpikaan ei puutu muiden asioihin???????? tai siis ketjuihin jotka eivät ole meidän!!!!!!!!!! terveisin Sanna 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että kuitenkin kaisa löydät itsesi milloin mistäkin ketjusta!eikö me jotain sovittu että kumpikaan ei puutu muiden asioihin???????? tai siis ketjuihin jotka eivät ole meidän!!!!!!!!!! terveisin Sanna 🤪

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 et sinäkään Sanna kovin eksyneeltä vaikuta!!!!! mistä edes tiedät että olen ollut ketjuissa jos et itse ole poikennut meidän sopimuksesta??????? ihan vaan sivusta kyselen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 et sinäkään Sanna kovin eksyneeltä vaikuta!!!!! mistä edes tiedät että olen ollut ketjuissa jos et itse ole poikennut meidän sopimuksesta??????? ihan vaan sivusta kyselen???

        No pakko oli tulla kattoo mitä se meidän Kike taas riehuu muiden ketjuihin!!!!!mun on pakko kommentoida kohta jos vielä kehtaavat syyttää meidän viatonta kikeä!on ajan kysymys milloin hän retkahtaa 🍹 terveisin Sanna 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pakko oli tulla kattoo mitä se meidän Kike taas riehuu muiden ketjuihin!!!!!mun on pakko kommentoida kohta jos vielä kehtaavat syyttää meidän viatonta kikeä!on ajan kysymys milloin hän retkahtaa 🍹 terveisin Sanna 😁

        En mä mitään ole retkahtanut!!!!!!!!😠😠mä en oo mikään deeku jos olen ottanut kuppia 🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 ja sitä paitsi totuus tulee aina humalaisen suusta 🍹😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 niin että kyllä mä ihan mielellään rupattelemaan tulen ken tahtoo kysellä jotain!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        En mä mitään ole retkahtanut!!!!!!!!😠😠mä en oo mikään deeku jos olen ottanut kuppia 🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 ja sitä paitsi totuus tulee aina humalaisen suusta 🍹😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹 niin että kyllä mä ihan mielellään rupattelemaan tulen ken tahtoo kysellä jotain!!!!!!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ehdottomasti ei onnistu ❌❌❌❌❌❌❌❌ Nyt riittää kike tältä illalta!!!!!❌❌❌❌❌❌❌ kaikki riidat joita on Palstalla ei todellakaan liity sinuun! muista että täällä on muitakin ihmisiä kuin sinä!!!!!!!!!!!!!!!!! ja nyt kaisa ja Sanna ihan totta!!! viekää äkkiä Kike pois muiden ketjuista ❌❌❌❌❌✔️✔️✔️✔️✔️✔️Ⓜ️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ehdottomasti ei onnistu ❌❌❌❌❌❌❌❌ Nyt riittää kike tältä illalta!!!!!❌❌❌❌❌❌❌ kaikki riidat joita on Palstalla ei todellakaan liity sinuun! muista että täällä on muitakin ihmisiä kuin sinä!!!!!!!!!!!!!!!!! ja nyt kaisa ja Sanna ihan totta!!! viekää äkkiä Kike pois muiden ketjuista ❌❌❌❌❌✔️✔️✔️✔️✔️✔️Ⓜ️

        Mitä 🤣🤣😂🤣mä aloin just viihtyy täällä 🍹🍹🍹🍹🍹🍹👌👌👌💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🤸🤸🤸🤸😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘relax!!!!!mä oon oikeesti niin tunnelmissa että olen erittäin tyytyväinen tänään tähän iltaan että en edes halua riidellä muiden kanssa!mä toivotan kaikille palstalla ihanaa iltaa!!!!!!!! ja muistakaa nauttia elämästä!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mitä 🤣🤣😂🤣mä aloin just viihtyy täällä 🍹🍹🍹🍹🍹🍹👌👌👌💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🤸🤸🤸🤸😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘relax!!!!!mä oon oikeesti niin tunnelmissa että olen erittäin tyytyväinen tänään tähän iltaan että en edes halua riidellä muiden kanssa!mä toivotan kaikille palstalla ihanaa iltaa!!!!!!!! ja muistakaa nauttia elämästä!!!!!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌no niin nyt toivotan kikelle hyvää yötä ja suljemme palstan hetkeksi jotta vältyttäisiin isommilta riidoilta ja yritämme ennakoida sitä että emme joudu poistamaan viestejä jotka ovat sääntöjen vastaista kuten esimerkiksi väkivaltaa tai muuta vastaavaa tai herjaavaa viestejä emme voi julkaista Palstalla ❌❌❌❌❌❌Ⓜ️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌no niin nyt toivotan kikelle hyvää yötä ja suljemme palstan hetkeksi jotta vältyttäisiin isommilta riidoilta ja yritämme ennakoida sitä että emme joudu poistamaan viestejä jotka ovat sääntöjen vastaista kuten esimerkiksi väkivaltaa tai muuta vastaavaa tai herjaavaa viestejä emme voi julkaista Palstalla ❌❌❌❌❌❌Ⓜ️

        Ⓜ️minkä takia kiken viestejä ei julkaistu äsken????????????? hän olisi vain halunnut sanoa että hän ei oikeesti halua riidellä muiden kanssa!!!!!!! terveisin Sanna 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ⓜ️minkä takia kiken viestejä ei julkaistu äsken????????????? hän olisi vain halunnut sanoa että hän ei oikeesti halua riidellä muiden kanssa!!!!!!! terveisin Sanna 😁😁

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 miksköhän kiken viestejä ei julkaistu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ihan vaan sivusta kyselen että eiköhän se Riidan aihe olisi tosta aiheesta yltynyt ihan ilman mitään provosointia kun meidän kike huomaamatta kirjoitti että muistakaa nauttia elämästä ja juurikin siitä aiheesta olisi todennäköisesti tullut niinkin isoja riitoja että jopa lehdet kirjoittavat 🤣🤣🤣🤣🤣 kun jengi palstalla alkaa muistelee miten kike on nauttinut elämää!!!!! kyllä sulla Sanna leikkaa vähän hitaasti toi päättely kyky 🤣🤣🤣🤣🤣😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 miksköhän kiken viestejä ei julkaistu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ihan vaan sivusta kyselen että eiköhän se Riidan aihe olisi tosta aiheesta yltynyt ihan ilman mitään provosointia kun meidän kike huomaamatta kirjoitti että muistakaa nauttia elämästä ja juurikin siitä aiheesta olisi todennäköisesti tullut niinkin isoja riitoja että jopa lehdet kirjoittavat 🤣🤣🤣🤣🤣 kun jengi palstalla alkaa muistelee miten kike on nauttinut elämää!!!!! kyllä sulla Sanna leikkaa vähän hitaasti toi päättely kyky 🤣🤣🤣🤣🤣😘😘

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌no niin ja seuraava kielto tuli kaisalle ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ haluaako joku muukin kiellon tälle illalle palstalle?????????????? Nyt riittää kike ja Kaisa!!!!!!!!!!!!!!!olen erittäin pahoillani mutta joudun kuitenkin estää teidän viestejä tälle illalle!huomisiin ✔️Ⓜ️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌no niin ja seuraava kielto tuli kaisalle ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ haluaako joku muukin kiellon tälle illalle palstalle?????????????? Nyt riittää kike ja Kaisa!!!!!!!!!!!!!!!olen erittäin pahoillani mutta joudun kuitenkin estää teidän viestejä tälle illalle!huomisiin ✔️Ⓜ️

        Me olemme oikeesti todella pahoillaan siitä että emme ajatelleet tarkemmin mitä kirjoitettiin!!! kuitenkaan tarkoitus ei ollut loukata ketään!!! terveisin Sanna 😁😁🤭🤭🤭🤭🤭🍒🍒🍒🍒sori Ⓜ️ pakko oli lainaa omaa nicciä kikelle ja kaisalle 🤭🤭😂😂😂😂😂😍😍😍😍🙋🙋🙋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme oikeesti todella pahoillaan siitä että emme ajatelleet tarkemmin mitä kirjoitettiin!!! kuitenkaan tarkoitus ei ollut loukata ketään!!! terveisin Sanna 😁😁🤭🤭🤭🤭🤭🍒🍒🍒🍒sori Ⓜ️ pakko oli lainaa omaa nicciä kikelle ja kaisalle 🤭🤭😂😂😂😂😂😍😍😍😍🙋🙋🙋

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ja Sanna kieltoon tälle illalle ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ harmillista että ette ymmärrä pysyy omissa ketjuissa ❌❌❌Ⓜ️


    • Anonyymi

      Risto tiesi tän jo äsken..ihanaa toiset jatkaa elämäänsä..

      • Anonyymi

        Ei kait me ihan normaaleja olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait me ihan normaaleja olla?

        Ei varmaan jos toisen valitsee ja vielä muita kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan jos toisen valitsee ja vielä muita kaipaa.

        Kahelithan ne näillä foorumeilla elää, normit elää elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahelithan ne näillä foorumeilla elää, normit elää elämäänsä.

        Sä oot niin oikeessa..mun pitää tehdä jotain.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahelithan ne näillä foorumeilla elää, normit elää elämäänsä.

        Minulle luottamus on ihan kaiken perusta ja siksi jakelijat on aina helppo ollut ohittaa . Näin täällä korvessa ja ihan sinut itsensä ja muiden kanssa ja varsinkin itsensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait me ihan normaaleja olla?

        No ette todellakaan ole normaaleja ihmisiä 🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂🤣😂🤣✔️🤦 älkää nyt mun värkistä riidelkö noin paljon!!!!!!!!!!!!!!mä ihan kiltisti vain lohdutin kun olen erittäin empaattinen ihminen joka huomasi surullisen ihmisen ja minä hyvyy hyvyyttä sitten lohdutin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot niin oikeessa..mun pitää tehdä jotain.!

        Ihan samaa kun näitä edes luen.


      • Anonyymi

        Mä en ole lempeä nainen miehet tarvitsee lempeitä naisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle luottamus on ihan kaiken perusta ja siksi jakelijat on aina helppo ollut ohittaa . Näin täällä korvessa ja ihan sinut itsensä ja muiden kanssa ja varsinkin itsensä.

        Korvenmiehellä on tietenkin ihan korven mieli ja moraali. Luotettavan hän saa joka hänet ottaa ja saa eikä juhlaelämää kaipaa.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No ette todellakaan ole normaaleja ihmisiä 🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣😂😂🤣😂😂🤣😂🤣✔️🤦 älkää nyt mun värkistä riidelkö noin paljon!!!!!!!!!!!!!!mä ihan kiltisti vain lohdutin kun olen erittäin empaattinen ihminen joka huomasi surullisen ihmisen ja minä hyvyy hyvyyttä sitten lohdutin!

        Ihan mukava jotta lohduttaa, mutta voisit ottaa välillä näppisi pois, ettei noita kuvatuksia tulisi ihan noin paljon.


    • Anonyymi

      Kukapa se toisen mielitiettyään kaipaa jos vielä vihilläkin käväisty.

      • Anonyymi

        Jeps naitu nainen on jo ihan eri kategoriaan luokiteltu kuin vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps naitu nainen on jo ihan eri kategoriaan luokiteltu kuin vapaa.

        Ihmetystä herättää, miksi ja ketä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetystä herättää, miksi ja ketä täällä?

        Niin ja varsinkin varatut, miksi edelleen täällä?


    • Anonyymi

      Vihiä saa vapaa ajattelijoilta ja ateisteilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe