Naiset! Onko ikäväsi

Anonyymi

kohteellanne hyvä naismaku?

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla, kun ei oo valinta mun kohdalle osunu.

• Anonyymi

Ei. Pubien kiertopalkintoja ottanu. Ylipainoisia, työttömiä huono ihoisia eukkoja

• Anonyymi

Ilmeisesti tupakoivat, syövät epäterveellisesti eivätkä harrasta liikuntaa ja alkoholikin heille maistuu.

• Saanen muistuttaa että muistaakseni se olin minä joka oli baarin viehättävin kukkanen ✔️🍒 minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihossa.!!!!! olen erittäin hyvin säilynyt ja kuntoni on mitä erinomainen! joten tuskin kuitenkaan oli minulle tarkoitettu viesti häneltä!!!!!!! olen kuitenkin jäänyt hänen mieleensä aika paljon ja edelleenkin monet ihmiset ovat minulle kateellisia! mutta minkäs sille voi kun olen niin haluttava 😘👌

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

Saanen muistuttaa että muistaakseni se olin minä joka oli baarin viehättävin kukkanen ✔️🍒 minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihossa.!!!!! olen erittäin hyvin säilynyt ja kuntoni on mitä erinomainen! joten tuskin kuitenkaan oli minulle tarkoitettu viesti häneltä!!!!!!! olen kuitenkin jäänyt hänen mieleensä aika paljon ja edelleenkin monet ihmiset ovat minulle kateellisia! mutta minkäs sille voi kun olen niin haluttava 😘👌

Ootko sä pimperopommin sisko tai joku kun teissä on jotain samaa ja tuttua?

• Anonyymi

On ihan helvetin hyvä..liian hyvä..

• Anonyymi

Oon sen naisista älykkäin, kaunein ja töissä

• On, siksi kiertää minut kaukaa..🙄

• Anonyymi

Joo, Jenni tykkää blondeista...

• Anonyymi

Ei mitään käsitystä.

• Anonyymi

Oli, ei taida olla enään mutta voin vielä yllättyä..

• Anonyymi

On. Kauniista ja älykkäistä tykkää.

• Anonyymi

On tietenkin, jos ikävöi minua.

• Anonyymi

Mitä nyt eukkojaan nähny. Tanakoita tai pubiruusuja. Vissiin kännipokia. Puolsokeena valittuja. Ikiteinejä. Tampioita. Työttömiä. Elättää itsensä tekemällä lapsia useille ukoille

• Anonyymi

Jotain fetissiä sillä varmaan on.

• Anonyymi

Huomannut, että aika samanlainen kuin minulla, joten ei huono ollenkaan.

• Anonyymi

On todellakin, sen naiset on olleet hemmetin kauniita ja hoikkia, ilmankos ei mun näkönen ei kelpaa😂😂😂

• Anonyymi

En tiedä sen naismakua. Luultavasti kiihottuu tummista afrikkalaisista. Pitää olla reittä ja persettä, sekä isot punatut huulet. Itseäni en sellaiseksi pysty muuttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6624
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      409
      6360
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4661
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      91
      3574
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3521
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      66
      3382
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3232
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      2940
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      3
      1775
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      14
      1357
    Aihe