kohteellanne hyvä naismaku?
Naiset! Onko ikäväsi
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla, kun ei oo valinta mun kohdalle osunu.
- Anonyymi
Ei. Pubien kiertopalkintoja ottanu. Ylipainoisia, työttömiä huono ihoisia eukkoja
- Anonyymi
Ilmeisesti tupakoivat, syövät epäterveellisesti eivätkä harrasta liikuntaa ja alkoholikin heille maistuu.
Saanen muistuttaa että muistaakseni se olin minä joka oli baarin viehättävin kukkanen ✔️🍒 minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihossa.!!!!! olen erittäin hyvin säilynyt ja kuntoni on mitä erinomainen! joten tuskin kuitenkaan oli minulle tarkoitettu viesti häneltä!!!!!!! olen kuitenkin jäänyt hänen mieleensä aika paljon ja edelleenkin monet ihmiset ovat minulle kateellisia! mutta minkäs sille voi kun olen niin haluttava 😘👌
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Saanen muistuttaa että muistaakseni se olin minä joka oli baarin viehättävin kukkanen ✔️🍒 minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ihossa.!!!!! olen erittäin hyvin säilynyt ja kuntoni on mitä erinomainen! joten tuskin kuitenkaan oli minulle tarkoitettu viesti häneltä!!!!!!! olen kuitenkin jäänyt hänen mieleensä aika paljon ja edelleenkin monet ihmiset ovat minulle kateellisia! mutta minkäs sille voi kun olen niin haluttava 😘👌
Ootko sä pimperopommin sisko tai joku kun teissä on jotain samaa ja tuttua?
- Anonyymi
On ihan helvetin hyvä..liian hyvä..
- Anonyymi
Oon sen naisista älykkäin, kaunein ja töissä
On, siksi kiertää minut kaukaa..🙄
- Anonyymi
Joo, Jenni tykkää blondeista...
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä.
- Anonyymi
Oli, ei taida olla enään mutta voin vielä yllättyä..
- Anonyymi
On. Kauniista ja älykkäistä tykkää.
- Anonyymi
On tietenkin, jos ikävöi minua.
- Anonyymi
Mitä nyt eukkojaan nähny. Tanakoita tai pubiruusuja. Vissiin kännipokia. Puolsokeena valittuja. Ikiteinejä. Tampioita. Työttömiä. Elättää itsensä tekemällä lapsia useille ukoille
- Anonyymi
Jotain fetissiä sillä varmaan on.
- Anonyymi
Huomannut, että aika samanlainen kuin minulla, joten ei huono ollenkaan.
- Anonyymi
On todellakin, sen naiset on olleet hemmetin kauniita ja hoikkia, ilmankos ei mun näkönen ei kelpaa😂😂😂
- Anonyymi
En tiedä sen naismakua. Luultavasti kiihottuu tummista afrikkalaisista. Pitää olla reittä ja persettä, sekä isot punatut huulet. Itseäni en sellaiseksi pysty muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293