Uuraisten keskustelupalstalla saa haukkua kaikkia yrittäjiä nimeltä ulkonäöstä lähtien ja nämä keskusteluviestit säilytetään. Mutta, kun kirjoitat asiallisen viestin, niin tämä poistetaan välittömästi. Varsinkin, kun asiallinen palaute tai arvostelu kohdistuu anonyymiin viestittelijään niin viesti häviää parin minuutin kuluttua. Kuuluuko moderaattori näihin yrittäjäkateellisten joukkoon? Olen yrittänyt valittaa suomi24:n ylläpidolle tästä epäkohdasta, mutta ilmeisesti tätä ei ole noteerattu. Onko kunnianloukkaus sallittua täällä "villin lännen" sivustoilla?
Uuraisten keskustelupalstan outous
Anonyymi
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
suomen laki ei päde ulkomailla.
- Anonyymi
Olen huomannut saman , ja poistetaan myöskin kaikki kirjoitukset joissa moititaan Helsinkiä ! Mutta pienempiä kaupunkeja saa herjata mielin määrin ja asukkaitaan siinä samalla kyllä saa nimitellä vaikka millä ivasanoilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940