Pakko päästä pois rivarista. Kokoajan kuuluu ääniä naapurista, puhe, kusen lorottelu, humina, musiikki, television äänet, kolahdukset, narahdukset. Hermot menee. Ei vaan enää yksinkertaisesti jaksa. Toivottavasti menee kaupaksi ja pääsee mahdollisimman pian pois ja kyllä se on seuraava paikka omakotitalo vuokralle, ei enää ikinä omaa asuntoa! Yhtä stressiä vaan aiheuttaa. Niin sitä luuli, että oma asunto jee on sitä niin onnellinen, vaan ei tosiaankaan. Millon on kukakin ehdottamassa lisäremonttia ja tänä aikana lomautukset yms. Ei ole rahaa ylimääräiseen. Muutenkin yhtiövastike korkea, siihen lainan lyhennykset päälle. Huhhuh sanon minä.
Rivitalo asuminen on perseestä
1
84
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan aika vanha rivitalo jos noin heikot äänieristykset. Ite asun sevaksen 1998 valmistuneissa taloissa ja olen asunut koko ikäni ja luulin, että nää ovat laaduttomuuden huippu, mutta ei ilmeisesti. Ei meillä ainakaan kuulu kusenlorotus tai muutkaan äänet meille. Mäkin kusen seisaaltaa ja kyllähän siitä kova lorotus lähtee, mutta ei ole naapuri valittanut. Ja entiset naapurit pahoittelivat mulle ja vanhemmille, kun heidän vauva itkee usein kovaa yöllä. Eipä oo sekään meille kuulunut. Isä myös kuuntelee musiikkia usein aivan tajuttoman kovaa ja kotona kauhee meteli, mutta ei naapurit kuulemma ole kuulleet. Toivottavasti joku ostaa ton läävän sulta. Se on paska homma, kun tommosia röttelöitä o pystyssä edelleen! Parantaisivat edes äänieristyksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196