Tietoturvaherja tulee oikeaan alalaitaan

Anonyymi

Mitä tarkoittaa herja:
Selaimen suojauksen laajennusta ei ole asennettu Monzilla Firefoxiin. Firefox tai laajennus on poistettu käytöstä. F-Secure

Avaan selaimen ikonista, jossa lukee Monzilla Firefox. En ole mitään poistanut ja tämä herja on alkanut tulla kolme viikkoa sitten. En mielestäni ole tehnyt mitään muutosta. On F-Securen maksullinen suojaus käytössä.

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

F-secure poistoon. Sillä ei tee nykyWindowsissa yhtään mitään koska Windowsin mukana tulee jo erinomainen ilmainen torjunta..

• Anonyymi

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

Valinnat vaan sattuu olemaan tyhmiä. Rahaa menee aivan turhaan! Sitten valitetaan että verot kiristyy mutta itse tuhlaa turhuuksiin:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuotteessa näkyy varoitus, että selainlaajennusta ei ole asennettu tai että se on poistettu käytöstä:

Avaa selain ja tarkista, että selainlaajennus on otettu käyttöön.
        Jos käytät Firefoxia:

Valitse valikosta Lisäosat ja sitten Laajennukset.
        Jos selauksen suojauksen laajennus on näkyvissä, valitse Ota käyttöön sen vierestä.

• Anonyymi

Kaikki maksulliset humpuukiviritykset kylmästi poistoon vaan. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Windowsin omilla virityksillä selviää turvallisemmin kuin vakoilu ja tietojenkeruu maksullisilla konsaan.

• Anonyymi

Jep samaa mieltä. Ei kukaan järkevästi ajatteleva näistä enää maksakaan. Yleensä maksajat ovat helposti kauppiaiden vedätyksiin meneviä..

• Anonyymi

Hei Tänään 14:39 Kiitos!
      Menin LIsäosat ja Laajennukset. Sitten tuli Suositellut laajennukset. Ja teksti: Jotkin näistä suosituksista ovat henkilökohtaisia. Suositukset pohjautuvat muihin asentamiisi laajennuksiin, profiiliasetuksiin ja käyttötilastoihin.

Oli neljä englanninkielistä vaihtoehtoa. En osaa niistä valita vaiko kaikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8201
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3942
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      35
      1282
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1030
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe