Tietoturvaherja tulee oikeaan alalaitaan

Anonyymi

Mitä tarkoittaa herja:
Selaimen suojauksen laajennusta ei ole asennettu Monzilla Firefoxiin. Firefox tai laajennus on poistettu käytöstä. F-Secure

Avaan selaimen ikonista, jossa lukee Monzilla Firefox. En ole mitään poistanut ja tämä herja on alkanut tulla kolme viikkoa sitten. En mielestäni ole tehnyt mitään muutosta. On F-Securen maksullinen suojaus käytössä.

7

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

F-secure poistoon. Sillä ei tee nykyWindowsissa yhtään mitään koska Windowsin mukana tulee jo erinomainen ilmainen torjunta..

• Anonyymi

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

Valinnat vaan sattuu olemaan tyhmiä. Rahaa menee aivan turhaan! Sitten valitetaan että verot kiristyy mutta itse tuhlaa turhuuksiin:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuotteessa näkyy varoitus, että selainlaajennusta ei ole asennettu tai että se on poistettu käytöstä:

Avaa selain ja tarkista, että selainlaajennus on otettu käyttöön.
        Jos käytät Firefoxia:

Valitse valikosta Lisäosat ja sitten Laajennukset.
        Jos selauksen suojauksen laajennus on näkyvissä, valitse Ota käyttöön sen vierestä.

• Anonyymi

Kaikki maksulliset humpuukiviritykset kylmästi poistoon vaan. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Windowsin omilla virityksillä selviää turvallisemmin kuin vakoilu ja tietojenkeruu maksullisilla konsaan.

• Anonyymi

Jep samaa mieltä. Ei kukaan järkevästi ajatteleva näistä enää maksakaan. Yleensä maksajat ovat helposti kauppiaiden vedätyksiin meneviä..

• Anonyymi

Hei Tänään 14:39 Kiitos!
      Menin LIsäosat ja Laajennukset. Sitten tuli Suositellut laajennukset. Ja teksti: Jotkin näistä suosituksista ovat henkilökohtaisia. Suositukset pohjautuvat muihin asentamiisi laajennuksiin, profiiliasetuksiin ja käyttötilastoihin.

Oli neljä englanninkielistä vaihtoehtoa. En osaa niistä valita vaiko kaikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2355
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe