Tietoturvaherja tulee oikeaan alalaitaan

Anonyymi

Mitä tarkoittaa herja:
Selaimen suojauksen laajennusta ei ole asennettu Monzilla Firefoxiin. Firefox tai laajennus on poistettu käytöstä. F-Secure

Avaan selaimen ikonista, jossa lukee Monzilla Firefox. En ole mitään poistanut ja tämä herja on alkanut tulla kolme viikkoa sitten. En mielestäni ole tehnyt mitään muutosta. On F-Securen maksullinen suojaus käytössä.

7

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

F-secure poistoon. Sillä ei tee nykyWindowsissa yhtään mitään koska Windowsin mukana tulee jo erinomainen ilmainen torjunta..

• Anonyymi

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo voit olla oikeassa, en ala väittämään. Me ihmiset teemme valintoja. Minä käytän F-Securea ja sinä Windowsin torjuntaa.
        Edelleen kyselen, mitä tuo herja tarkoittaa, pitääkö minun tehdä jokin toimenpide.

Valinnat vaan sattuu olemaan tyhmiä. Rahaa menee aivan turhaan! Sitten valitetaan että verot kiristyy mutta itse tuhlaa turhuuksiin:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuotteessa näkyy varoitus, että selainlaajennusta ei ole asennettu tai että se on poistettu käytöstä:

Avaa selain ja tarkista, että selainlaajennus on otettu käyttöön.
        Jos käytät Firefoxia:

Valitse valikosta Lisäosat ja sitten Laajennukset.
        Jos selauksen suojauksen laajennus on näkyvissä, valitse Ota käyttöön sen vierestä.

• Anonyymi

Kaikki maksulliset humpuukiviritykset kylmästi poistoon vaan. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Windowsin omilla virityksillä selviää turvallisemmin kuin vakoilu ja tietojenkeruu maksullisilla konsaan.

• Anonyymi

Jep samaa mieltä. Ei kukaan järkevästi ajatteleva näistä enää maksakaan. Yleensä maksajat ovat helposti kauppiaiden vedätyksiin meneviä..

• Anonyymi

Hei Tänään 14:39 Kiitos!
      Menin LIsäosat ja Laajennukset. Sitten tuli Suositellut laajennukset. Ja teksti: Jotkin näistä suosituksista ovat henkilökohtaisia. Suositukset pohjautuvat muihin asentamiisi laajennuksiin, profiiliasetuksiin ja käyttötilastoihin.

Oli neljä englanninkielistä vaihtoehtoa. En osaa niistä valita vaiko kaikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe