Ihmisistä noin yleensä

Anonyymi

Voisimmeko ottaa toisemme vastaan ilman ennakkokäsityksiä : toi on femme, butch, myöhäisheränneinen, rekkalesbo ym. muuta. Tai joo oon kuullu se on sellainen ... niin millainen ? Minusta liikaa oletamme, et ai jaa se on esim. femme, niin sitten on "mielikuva" et ok tollainen. Ja se et kuunnellaan jonkun toisen "tietämystä" toisesta ja uskotaan siihen . Ottakaapa ihmiset ihmisinä avoimesti vastaan ilman ennakkokäsityksiä tai toisten arviointeja. RAKKAUDELLA ☺❤

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan lämpimästi. <3

    • Anonyymi

      No joo todellakin❣️ näin ainakin ite tykkään toimia.

    • Anonyymi

      En lokeroi ihmisiä ja viihdyn avarakatseisten parissa.

      • Anonyymi

        No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.

        Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?

        Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.

        😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂

        👍😇😅


    • Anonyymi

      Tottakai, kaikki on ok. Se on tärkeätä miten käyttäytyy, ei se mitä tyyliä edustaa.

    • Anonyymi

      Itselläni taas vahva femme lesbo identiteetti. Se nyt vaan olen. Mutta ymmärrän kyllä siis miksi moni ei halua lokeroitua.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mutta parempi siis että jokainen määrää itse oman identiteettinsä, en lähde luokittelemaan muita.


    • Anonyymi

      Sopii. Mie taas en ymmärrä enää noita sanontoja, pan bi lesbo homo rekkis butch queer jne jne. en edes muista ja varmaan edes tiedä mitä muita on. Ihminen on ihminen.
      Minun mielipide

      • Anonyymi

        Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷‍♀️🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷‍♀️🤦‍♀️

        Se on itse asiassa aika vanha sana ja alunperin tarkoittanut rahatonta, myöhemmin poikkeavaa. Pitkään se oli haukkumasana. Nyt se kattaa seksuaalisuuden ja sukupuolen ja niiden ilmentymien moninaisuuden eli on kattotermi vähän kaikelle. Tavallaan vastakohta heteronormatiivisuudelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe