Ihmisistä noin yleensä

Anonyymi

Voisimmeko ottaa toisemme vastaan ilman ennakkokäsityksiä : toi on femme, butch, myöhäisheränneinen, rekkalesbo ym. muuta. Tai joo oon kuullu se on sellainen ... niin millainen ? Minusta liikaa oletamme, et ai jaa se on esim. femme, niin sitten on "mielikuva" et ok tollainen. Ja se et kuunnellaan jonkun toisen "tietämystä" toisesta ja uskotaan siihen . Ottakaapa ihmiset ihmisinä avoimesti vastaan ilman ennakkokäsityksiä tai toisten arviointeja. RAKKAUDELLA ☺❤

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan lämpimästi. <3

    • Anonyymi

      No joo todellakin❣️ näin ainakin ite tykkään toimia.

    • Anonyymi

      En lokeroi ihmisiä ja viihdyn avarakatseisten parissa.

      • Anonyymi

        No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.

        Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?

        Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.

        😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂

        👍😇😅


    • Anonyymi

      Tottakai, kaikki on ok. Se on tärkeätä miten käyttäytyy, ei se mitä tyyliä edustaa.

    • Anonyymi

      Itselläni taas vahva femme lesbo identiteetti. Se nyt vaan olen. Mutta ymmärrän kyllä siis miksi moni ei halua lokeroitua.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mutta parempi siis että jokainen määrää itse oman identiteettinsä, en lähde luokittelemaan muita.


    • Anonyymi

      Sopii. Mie taas en ymmärrä enää noita sanontoja, pan bi lesbo homo rekkis butch queer jne jne. en edes muista ja varmaan edes tiedä mitä muita on. Ihminen on ihminen.
      Minun mielipide

      • Anonyymi

        Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷‍♀️🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷‍♀️🤦‍♀️

        Se on itse asiassa aika vanha sana ja alunperin tarkoittanut rahatonta, myöhemmin poikkeavaa. Pitkään se oli haukkumasana. Nyt se kattaa seksuaalisuuden ja sukupuolen ja niiden ilmentymien moninaisuuden eli on kattotermi vähän kaikelle. Tavallaan vastakohta heteronormatiivisuudelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe