Voisimmeko ottaa toisemme vastaan ilman ennakkokäsityksiä : toi on femme, butch, myöhäisheränneinen, rekkalesbo ym. muuta. Tai joo oon kuullu se on sellainen ... niin millainen ? Minusta liikaa oletamme, et ai jaa se on esim. femme, niin sitten on "mielikuva" et ok tollainen. Ja se et kuunnellaan jonkun toisen "tietämystä" toisesta ja uskotaan siihen . Ottakaapa ihmiset ihmisinä avoimesti vastaan ilman ennakkokäsityksiä tai toisten arviointeja. RAKKAUDELLA ☺❤
Ihmisistä noin yleensä
14
90
Vastaukset
Kannatan lämpimästi. <3
- Anonyymi
No joo todellakin❣️ näin ainakin ite tykkään toimia.
- Anonyymi
En lokeroi ihmisiä ja viihdyn avarakatseisten parissa.
- Anonyymi
No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sinä kyllä valehtelet. Vaistoan sen. Tunnen sinut paremmin kuin kuvitteletkaan.
Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin anonyyminä avoimella palstalla tunnet.. uskoo ken haluaa. Saatko muuten nautintoa noista kommenteista? Sulla lienee pahaolo?
Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tåmä mikään anonyymi ole. Kaikki tiedustelupalvelut, puolustusvoimat, poliisi yms. tietää kuka kukin on ja sen kyllä huomaa. Jankataan jotain turhanpäiväisiä ikivanhoja asioita ”höh”, ”mistä sinä olet” ”satakunnasta/länsi-suomesta/mikkelistä/porista/turusta/karjalasta” ”voiko sinua tavata” ”tuutko vai etkö tule”.
😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😀 ja mitäs ajattelet, mitä nämä tiedustelupalvelut yms. tekevät meidän tiedoillamme ? Voisin tietysti ajatella, että jäljittävät meidät kaikki ja siirtävät johonkin autiolle saarelle 😀. Sehän olisi tietenkin kaikin puolin mukavaa 😘, voisihan se kuitenkin olla myös melkoista taistoa 🤔, hm...😂
👍😇😅
- Anonyymi
Tottakai, kaikki on ok. Se on tärkeätä miten käyttäytyy, ei se mitä tyyliä edustaa.
- Anonyymi
Itselläni taas vahva femme lesbo identiteetti. Se nyt vaan olen. Mutta ymmärrän kyllä siis miksi moni ei halua lokeroitua.
- Anonyymi
Sama täällä. Mutta parempi siis että jokainen määrää itse oman identiteettinsä, en lähde luokittelemaan muita.
- Anonyymi
Sopii. Mie taas en ymmärrä enää noita sanontoja, pan bi lesbo homo rekkis butch queer jne jne. en edes muista ja varmaan edes tiedä mitä muita on. Ihminen on ihminen.
Minun mielipide- Anonyymi
Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷♀️🤦♀️
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihan pihal esim tuo queer. Se on kai joku vähän uudempi juttu taas? 🤷♀️🤦♀️
Se on itse asiassa aika vanha sana ja alunperin tarkoittanut rahatonta, myöhemmin poikkeavaa. Pitkään se oli haukkumasana. Nyt se kattaa seksuaalisuuden ja sukupuolen ja niiden ilmentymien moninaisuuden eli on kattotermi vähän kaikelle. Tavallaan vastakohta heteronormatiivisuudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504