Parturissa

Anonyymi

Olin menossa tutulle parturille hiustenleikkaukseen. Parturi oli Sari nimeltään. Hän oli noin 35-vuotias ja oikein kivan näköinen. Hänellä oli yleensä päällä tiukat farkut, valkoinen t-paita ja kampaajan muovinen essu. Hän näytti todella seksikkäältä työasussaan.
Olin varannut ajan lauantaille iltapäivälle. Silloin oli aika hiljaista Sarin liikkeessä. Meillä oli ollut jo jonkinlaista silmäpeliä aiemmin.
Menin sovittuun aikaan ja sain päälleni muovisen hiustenleikkuusuojan. Se tuntui kivalta päälläni ja alapäässä tuntui pientä kihelmöintiä. Sari huomasi, että minusta tuntui hyvältä. Hänellä oli musta muovinen työessu päällään ja hän hymyili minulle...jatkuu..

10

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä vaan näy jatkuvan..

    • Anonyymi

      ”Tuntuuko kivalta?” hän kysyi. Vastasin hieman häpeissäni, että kyllä tuntuu. Sari siirtyi lukitsemaan liikkeen etuoven. Sen jälkeen hän tuli luokseni ja totesi, että siirrytään hiusten pesupaikalle. Istuuduin pesupaikalle. Samalla Sari huomasi, että suojani oli hieman rytyssä. Hän korjasi muovista hiuskappaa ja samalla ”vahingosssa” hipaisi jalkoväliäni kapan läpi. Tuntuipa se hyvältä! Hän huomasi, että tykkäsin tuosta.
      Hän alkoi kastelemaan ja pesemään hiuksiani. Shampoo tuoksui tosi hyvältä. Hän kuiskasi korvaani: ” Olen aina halunnut sinua ja nyt tehdään kivaa yhdessä!”
      Sari oli hetken poissa ja tuli takaisin entistä seksikkäämpänä. Hänellä oli päällään essu, pitsiset pikkuhousut ja pitsiset rintaliivit......

      • Anonyymi

        Sari kuivasi hiukseni ja tuli lähelleni. Tunsin hänen pehmeät rintansa kun hän antoi minulle suukon. Hänen kiiltävä muoviessunsa kahisi kivasti.
        Siirryin pois pesupaikalta ja Sari aloitti hiustenleikkuun. Minulla oli tässä vaiheessa jo aikamoinen erektio.
        Sari totesi: ”Sinun pitää malttaa vielä hetki”...


      • Minusta hänellä oli liikaa vaatetta. Ainakin pitsiset pikkuhousut olisi pitänyt jättää pois. Naisen ei tule ujostella kauneintaan. 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari kuivasi hiukseni ja tuli lähelleni. Tunsin hänen pehmeät rintansa kun hän antoi minulle suukon. Hänen kiiltävä muoviessunsa kahisi kivasti.
        Siirryin pois pesupaikalta ja Sari aloitti hiustenleikkuun. Minulla oli tässä vaiheessa jo aikamoinen erektio.
        Sari totesi: ”Sinun pitää malttaa vielä hetki”...

        Tunsin olevani todella kiihottunut tilanteesta ja Sari huomasi sen. Hän totesi: ” Tuon sinulle suojan jottei housusi mene märäksi.” Hän toi minulle terveyssiteen ja asetteli sen minulle paikalleen pikkuhousuihin. Hän oli ihanan näköinen kävellessään. Hänen peppunsa näytti upealta pikkupöksyissä ja essun nauhojen rusetti laskeutui kivasti hänen pakaroilleen.
        Hän suuteli minua jälleen ihanasti ja hymyili. ”Kun saan hiuksesi leikattua, haluan rakastella sinua tässä”, hän kuiskutteli minulle. Tuntui, että laukean juuri nyt....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin olevani todella kiihottunut tilanteesta ja Sari huomasi sen. Hän totesi: ” Tuon sinulle suojan jottei housusi mene märäksi.” Hän toi minulle terveyssiteen ja asetteli sen minulle paikalleen pikkuhousuihin. Hän oli ihanan näköinen kävellessään. Hänen peppunsa näytti upealta pikkupöksyissä ja essun nauhojen rusetti laskeutui kivasti hänen pakaroilleen.
        Hän suuteli minua jälleen ihanasti ja hymyili. ”Kun saan hiuksesi leikattua, haluan rakastella sinua tässä”, hän kuiskutteli minulle. Tuntui, että laukean juuri nyt....

        Ja sitten heräsit pallit kuohittuna parturin tuolista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit pallit kuohittuna parturin tuolista

        Näin kertoo totuuden itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin olevani todella kiihottunut tilanteesta ja Sari huomasi sen. Hän totesi: ” Tuon sinulle suojan jottei housusi mene märäksi.” Hän toi minulle terveyssiteen ja asetteli sen minulle paikalleen pikkuhousuihin. Hän oli ihanan näköinen kävellessään. Hänen peppunsa näytti upealta pikkupöksyissä ja essun nauhojen rusetti laskeutui kivasti hänen pakaroilleen.
        Hän suuteli minua jälleen ihanasti ja hymyili. ”Kun saan hiuksesi leikattua, haluan rakastella sinua tässä”, hän kuiskutteli minulle. Tuntui, että laukean juuri nyt....

        Sari jatkoi hiusten leikkaamista. Hän totesi, että oli varannut kirpputoripöydän ja oli viemässä sinne tavaraa. Hän oli löytänyt omasta varastostaan muutaman paketin muovisia vaippaliinoja, jotka hänellä oli nyt mukanaan. Sari kysyi, että haluaisinko vaippaliinan vielä lisäsuojaksi. Muistan nuo muoviset liinat omasta lapsuudestani ja totesin Sarille, että voin sellaisen ottaa. Hiusten leikkuu oli jo lähes valmis ja Sari viimeisteli hiukset. Hän totesi, että käy hakemassa sen liinan. Istuin tuolissa muovinen suoja päälläni ja edelleen olin aivan kovana. Hetken kuluttua hän saapui. Näky oli ihana. Hän oli riisunut pikkuhousut ja rintaliivit pois. Päällään hänellä oli vain kampaajan muoviessu. Hän nosti hieman suojaani ja riisui housuja sen verran, että sai asetettua vaippaliinan siteen ja pikkareiden väliin...
        Hän jatkoi minun hyväilyä ja suukotteli ihanasti. Tunsin lähestyvän orgasmin. Samalla Sari tuli syliini ja alkoi hieroa itseään minua vasten. Olimme kumpikin aivan lähellä huippua. Sari huohotti ja tunsin, miten lähestyn huippua. Totesin, etten voi kauan aikaa pidätellä. Sari hymyili minulle ja sanoi: ”Anna tulla vaan, onhan sinulla suoja”. Samassa tunsin Sarin vartalon liikkeet ja hän sai upean orgasmin. Tunsin myös omassa kehossani alkavan siemensyöksyn. Tunne oli aivan järisyttävä ja tuntui, että sille ei tule loppua. Laukeaminen tuli todella voimakkaana ja sen jälkeen tuli upean raukea olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari jatkoi hiusten leikkaamista. Hän totesi, että oli varannut kirpputoripöydän ja oli viemässä sinne tavaraa. Hän oli löytänyt omasta varastostaan muutaman paketin muovisia vaippaliinoja, jotka hänellä oli nyt mukanaan. Sari kysyi, että haluaisinko vaippaliinan vielä lisäsuojaksi. Muistan nuo muoviset liinat omasta lapsuudestani ja totesin Sarille, että voin sellaisen ottaa. Hiusten leikkuu oli jo lähes valmis ja Sari viimeisteli hiukset. Hän totesi, että käy hakemassa sen liinan. Istuin tuolissa muovinen suoja päälläni ja edelleen olin aivan kovana. Hetken kuluttua hän saapui. Näky oli ihana. Hän oli riisunut pikkuhousut ja rintaliivit pois. Päällään hänellä oli vain kampaajan muoviessu. Hän nosti hieman suojaani ja riisui housuja sen verran, että sai asetettua vaippaliinan siteen ja pikkareiden väliin...
        Hän jatkoi minun hyväilyä ja suukotteli ihanasti. Tunsin lähestyvän orgasmin. Samalla Sari tuli syliini ja alkoi hieroa itseään minua vasten. Olimme kumpikin aivan lähellä huippua. Sari huohotti ja tunsin, miten lähestyn huippua. Totesin, etten voi kauan aikaa pidätellä. Sari hymyili minulle ja sanoi: ”Anna tulla vaan, onhan sinulla suoja”. Samassa tunsin Sarin vartalon liikkeet ja hän sai upean orgasmin. Tunsin myös omassa kehossani alkavan siemensyöksyn. Tunne oli aivan järisyttävä ja tuntui, että sille ei tule loppua. Laukeaminen tuli todella voimakkaana ja sen jälkeen tuli upean raukea olo.

        Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit äipän viekusta tissiposki niihh

        Niihh sehän sulle tuttu juttu kun heräät joka aamu äitis viekusta,Kovasti olet siitä riippuvainen kun jaksat kertoo siitä joka päivä ja monta kertaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe