Tekninen lautakunta.

Anonyymi

Nyt kun muutatte niitä 40km merkkejä kylälle, niin joutasko kaksi kappaletta ihan vaan niitä vanhoja Tervasmäentielle. Ja jos ei ole laittaa, niin tuokaa edes 80km merkit. Kun sitä vauhtia monet ajaa muutenkin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ottaisit yhteyttä sinne tekniseen lautakuntaan ja kertoisit asiasi sinne. Turha tälle palstalle on tuollaisia esittää. Vai luuletko, että sen lautakunnan kokouksiin otetaan esityslistat täältä.

      • Anonyymi

        Ei ne sieltä vastaa, tekevät,siellä vain päätöksiä mistä itse hyötyvät.
        Muu Jämsä nuolee näppejään ja vain "sisäpiirin" alueet hoidetaan liikenneturvalliseksi.


      • Anonyymi

        Mistä näitä ohjeiden antajia sikiää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sieltä vastaa, tekevät,siellä vain päätöksiä mistä itse hyötyvät.
        Muu Jämsä nuolee näppejään ja vain "sisäpiirin" alueet hoidetaan liikenneturvalliseksi.

        Näinhän se menee. Piilontien pinnoite raavittiin pois ja tie palautettiin 50 luvulle eli soralle, nyt pölyää jatkuvasti. Vesi syönyt tien alkuun poikittaisuran joka on 15cm syvä ja parimetriä leveä, hyvin putoaa autonrengas monttuun. Pari kertaa kaupungille laittanut viestiä kuukauden aikana eikä mitään tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sieltä vastaa, tekevät,siellä vain päätöksiä mistä itse hyötyvät.
        Muu Jämsä nuolee näppejään ja vain "sisäpiirin" alueet hoidetaan liikenneturvalliseksi.

        Nimenomaan! Eikä järjellä ole mitään tekemistä asioiden kanssa mistä siellä päätetään. Hukkaan menee rahat.


    • Anonyymi

      Tosta humpuukiympyrästä mikä on uusin taidonnäyte seppolassa joutas munpuolesta ne raniittipaasit syttymäkeen jos sielä kaahataa. Niitä tuntu jaatilaankin piisaavan.

      • Anonyymi

        Ja sitten pitäisi tänne kansanopiston suunnalle saada lusikkalinnaan johtavalle soratielle asfaltti perille asti,sillä meidän melko uudet autot menee sorasta pilalle,ei köyhän kannata ostaa halpaa.


    • Anonyymi

      Vanha totuus. Eli totta joka sana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe