Onko käynyt niin, että olet jo matkakohteessa kun saat Finnairilta ilmoituksen perutusta lennosta kotiin ja et ole pakettimatkalla?
Miten käytännössä jatko, onko Finnair järjestänyt sinulle majoituksen vai joudutko itse sen hommaamaan ja laskutus myöhemmin Finnairilta?
Paluulennon peruutus ja olet matkakohteessa
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ööö... finski reitittää sinut uudelleen jotta pääset kotiin. Jos joudut jäämään ylim. yöksi niin hotelli finskin piikkiin.
- Anonyymi
Finnair toki huolehtii kaikista ylimääräisen vuorokauden kuluista. Hotelli, ruuat, liikkuminen. Matkavakuutus myös korvaa näitä kuluja. Jos siis Finnair majoittaisi sut johonkin halpaan hotelliin, sano ei kiitos , varaat ite paremman ja sopivamman hotellin. Mulla keväällä BA perui jatkolennon ja jäin LHR yöksi. BA olis antanu mulle Holiday Inn hotellin, mä sanoin et haluan Sofitel LHR T5. Ei suostunut maksamaan. Varasin ja maksoin Sofitel ite. Matkavakuutus korvasi yöpymiskuluista 200 euroa. Lopulta BA maksoin sen Sofitelin, illan ruuat juomat yhteensä noin 280€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1942725Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1512444Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061142- 1011028
- 64931
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait244837Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20830Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290801Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91796Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22728