Koneessani on Windows ja mukana tuli 3 kuukautta F-Secure Safe -virustorjuntaa jossa lukee että sen saa jaettua kolmelle eri laitteelle.
Koneessani on nyt on myös Linux Ubuntu, ja kirjautuessani sieltä käsin selaimella F-Secureen sieltä voi valita Desktop tai Add device. Jos valitsen Desktopin niin avautuva ikkuna sanoo "This device is protected", mutta Firefox-selaimen ulkopuolella Ubuntun valikoissa missään ei ole F-Securen olemassaolosta, asennuksesta tai toimimisesta merkkiäkään että onko virustoiminta siellä tai onko se päällä vai ei.
Se toinen valinnainen vaihtoehto Add device kysyy haluanko lisätä tietoturvaan tämän laitteen, ja se antaa vaihtoehdoiksi sitten Windows, Mac, Android, tai iPhone/iPad.
Mitäs tuossa oikein kuuluu valita, ja toimiiko F-Secure Safe ylipäätään Linuxissa?
Olen ennen käyttänyt Linuxia ilman virustorjuntaa mutta kun nyt se olisi käytettävissä niin käyttäisin sitä.
Tietoturvaohjelmani?
Anonyymi
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Poista F-secure. Sillä ei tee yhtään mitään..
Ei näytä toimivan Linux:ssa (paitsi Android).
https://community.f-secure.com/safe-fi/kb/articles/5263-miten-f-secure-safe-toiminnot-vaihtelevat-ympaeristoekohtaisesti- Anonyymi
F-secure näköjään velottaa ohjelmistaan vaikka ne ei edes toimi linuksissa. Kolmelle koneelle jaettuna maksat kolminkertaisen hinnankin! Mieti vähän mihin halpaan olet mennyt!
- Anonyymi
Hinta on sama, asennat sen sitten kolmelle laitteelle tai vain yhdelle laitteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307