Kävin Kärkölässä melkein kahvilla

Anonyymi

Tulipahan ajaltua Kärkölän Järvelään ja haeskeltua kylältä kahvilaa. Pari juottolaa siinä näkyi olevan, mutta ei sattunut niissä näkymään autoon asti kahvikupin kuvaa, niin arvelin, että niissä tarjottava kasviuutejuoma on enempi viljapohjaista.
Sitten siirryin Hollolaan, josta heti löytyi ehkä useammalle sadalle samanaikaiselle asiakkaalle tarkoitettu Matkakeidas. Kyllä sieltä pullakahvit sai.

Jos olisi sellainen kymmennelle hengelle tarkoitettu kahvila Kärkölässä, niin eikö sitä pari mummopartiota pitäisi pystyssä, satunnaisasiakkaiden lisäksi? Vai tykkävätkö paikalliset juoda kahvinsa kotonaan ja kaljansa kapakassa?

7

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mä fistaan sekä kotona että kapakassa,ei se niin tarkkaa ole

• Anonyymi

Kesoililla (nyk). istuu vain kunnan varjohallitus ja sattumaraudassa asioivat farmarit .., raksamiehet oikasee suoraan kaupunkiin. Yks suomen kalleimpia ja usein palanutta kahvia ..., taisi olla 2,20 kuppi kun viimeksi kävin vuosi tai pari sitten. Ihan sairaasti kärpäsiä ... Ei kannata ainakaa päivänpaisteessa käydä syömässä ... Ateriatkin huitoo jossain 15 euroo molemmin puolin ja aina ei tiedä saako edes keitettyjä perunoita vai onko loppuneet, pitää aina arpoo pari veikkausta mitä olis saatavissa ja jos saat niin se kolme peukaloista pottua saattaa sitten lautasella olla ...

• Anonyymi

Hopeakallion matkakeskuksessa kävin joskus, taisi olla kahvilapuoli ihan Hesburgerin hoitama .. En oo toiste käyny ...

• Anonyymi

Aja jatkossakin ohi vaan.
      Täällä mitään ole kenellekkään.

• Anonyymi

Kyllä niissä kahviakin on, mutta viimeksi kun Silverarrowissa olen käynyt kahvilla, maito oli niin hapan että kannen avatessa pölähti parvi pikkukärpäsiä ilmaan ... Hyi! Neste kaatui, myytiin 1.10.-22 Kesoil merkin alta lopullisesti RTV yhtymälle ... Toimii vissiin yhä, mutta maan kallein kahvila melko varmasti. Kotipizzaa saa ootella tunninkin kun uunit lämpiää ja saavat sen pullan kaulittua ja paistettua. Lasten lihapulla-ateriakin maksoi 12 euroa jo 5 vuotta sitten.

• Anonyymi

Toisessa taitaa olla 6. yrittäjä noin 5 vuoden sisään, kaksi on palanut konkurssiin ja kaksi veropetoksiin, kirjanpitorikoksiin jopa. Kummallakaan ei ole ollut varaa hankkia savukkeiden myyntilupia sitten Sipilän hallitusvallan. Nykyään tuossa pyörii joku turkkilainen lounasravintola, perjantai-iltana taisi 5 ihmistä istua kun ruokakaupat meni kiinni myöhällä.

• Anonyymi

Kukas kävi pankkiautomaatin kurkkaamassa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      153
      1664
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      19
      1150
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      88
      1080
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      1057
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      66
      881
    6. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      107
      856
    7. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      808
    8. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      794
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      183
      778
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      761
    Aihe