Sinä sinkku bi ja treffailu

Anonyymi

Onko korona vaikuttanut treffailuusi? Etsitkö edelleen kumppania? Käytkö tapahtumissa? Miten hoidat läheisyyden tarpeen tänä turvavälien aikana?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tässä ole treffailua ja läheisyyttä ollut ennen koronaakaan. Tiedä miten sitä kumppania etsisi ja mihin pitäisi mennä. Aika huono olen yksin lähtemään.

      • Anonyymi

        En ole aikoihin ollut romanttisilla treffeillä. Seurustelusuhteita ja yhdessä asumista on kyllä ollut aikuiselämässä pidempään kuin sinkkuvuosia. Kaipaan läheisyyttä, syliä, hellyyttä ja kumppanuutta. Yleensäkkin toisen ihmisen kosketusta. Nyt kun ei edes ystäviä halailla..


    • En ole vielä aloittanut treffailua, mutta pohdin samaa asiaa. Illat pitenevät ja pimenevät ja jossain vaiheessa tiedän kaipaavani toisen ihmisen seuraa. Siis muitakin kuin ystäviä, joita näen edelleen, nykyään vain vähän isommalla turvavälillä ja mieluusti ulkosalla.
      Tänään olisi Turussa Pride-piknik, joka on ilmeisesti aika viime tipassa päätetty. Harmi kyllä seudun sateet näyttävät siltä, että tuskin tulee lähdettyä. Se olisi ollut hyvä ulkotapahtuma.
      Todennäköisesti päätän ottaa riskin läheisyyden tarpeen kasvaessa, mutta milloin sitten? Tätä voi jatkua vaikka kuinka kauan vielä. Yhden kerran olinkin jo lähellä erästä naista melko pitkään, vaikkeivat ne varsinaiset treffit olleetkaan. Se sai silti kaipaamaan jotain enemmän.
      Entäs sinä itse?

    • Anonyymi

      Ei ole vaikuttanut mitenkään. En ole treffailijatyyppiä. En aktiivisesti etsi kumppania, vaikka en ajatusta kumppanista mitenkään vastustele. Tulee vastaan kun/jos tulee. Pitkään sinkkuna olleena ei siis turvavälien pitäminen ole aiheuttanut mitään muutosta aiempaan.

    • Anonyymi

      Minä en ole ennen koronaakaan etsinyt ketään, ja nyt etsin vielä vähemmän, kun ei voi missään etsiäkään, eikä tapahtumissakaan voi käydä, kun ei ole mitään tapahtumia, ja läheisyyden tarvekin on hoitamatta, kun minä en ole sitäkään ikinä älynnyt alkaa hoitamaan.

      • Anonyymi

        Etkö kaipaa kosketusta ja läheisyyttä? Minä kaipaan välillä niin, että lähes sattuu..vaikka oon kyllä tottunut olemaan yksin. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kaipaa kosketusta ja läheisyyttä? Minä kaipaan välillä niin, että lähes sattuu..vaikka oon kyllä tottunut olemaan yksin. .

        Minä haluan vaan sellaisen ihmisen fyysistä läheisyyttä, johon olen ihastunut/rakastunut, en oikeastaan kauheasti ajattele koko asiaa muuten, eikä se ole noin iso halu kuin sinä kuvaat, että lähes sattuu, en osaa kuvitellakaan sellaista. Minä kaipaan muita asioita enemmän, eniten haluan sanallista vuorovaikutusta, ja sitä kyllä takuuvarmasti etsisin mistä vaan, jos ei olisi saatavilla ystävien, ja sukulaisten muodossa, eikä tuokaan riitä, kun puhun usein vieraillekin missä vaan. Jos haluaisin/tarvitsisin kosketusta yhtä paljon kuin puhumista, niin etsisin varmaan viikossa kumppanin itselleni, kun en voisi millään olla ilmankaan. Kyllä minä tykkään fyysisestä läheisyydestä, jos olen rakastunut, ja sitä on ikään kuin helposti saatavilla, mutta voin muuten olla aika helposti ilman, eikä asia tule kovin usein mieleeni edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan vaan sellaisen ihmisen fyysistä läheisyyttä, johon olen ihastunut/rakastunut, en oikeastaan kauheasti ajattele koko asiaa muuten, eikä se ole noin iso halu kuin sinä kuvaat, että lähes sattuu, en osaa kuvitellakaan sellaista. Minä kaipaan muita asioita enemmän, eniten haluan sanallista vuorovaikutusta, ja sitä kyllä takuuvarmasti etsisin mistä vaan, jos ei olisi saatavilla ystävien, ja sukulaisten muodossa, eikä tuokaan riitä, kun puhun usein vieraillekin missä vaan. Jos haluaisin/tarvitsisin kosketusta yhtä paljon kuin puhumista, niin etsisin varmaan viikossa kumppanin itselleni, kun en voisi millään olla ilmankaan. Kyllä minä tykkään fyysisestä läheisyydestä, jos olen rakastunut, ja sitä on ikään kuin helposti saatavilla, mutta voin muuten olla aika helposti ilman, eikä asia tule kovin usein mieleeni edes.

        No en minä kenen tahansa läheisyyttä halua, haluan sellaisen jota kohtaan on tunteita. Kaipaan sellaista aina välillä. Toisinaan paljon ja toisinaan vähemmän. Silti en ketään etsi väkisin. Kohtaan, jos kohtaan. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä kenen tahansa läheisyyttä halua, haluan sellaisen jota kohtaan on tunteita. Kaipaan sellaista aina välillä. Toisinaan paljon ja toisinaan vähemmän. Silti en ketään etsi väkisin. Kohtaan, jos kohtaan. .

        Niin, sellaista se on. Minä kaipaan parisuhteesta tuon sanallisen vuorovaikutuksen lisäksi eniten tunnetason kohtaamista, että toinen rakastaa minua ja ilmaisee sitä, ja on tunnetasolla läsnä minulle, sitten kaipaan tukea ongelmatilanteissa, tyyliin "laite x meni rikki apua mitä teen", tai "en löydä asiaa y ja on kiire apua mitä teen." Sitten jos nuo jutut on olemassa, ja on hyvä tunnelma, niin koskettelukin sopii oikein hyvin, mutta ilman noita tärkeämpiä asioita minulla ei ole fyysiseen läheisyyteen mitään motivaatiota. Noita kahta viimeksi mainittua ei saa ystäviltä, ja siksi on välillä kurjaa, kun ei ole parisuhdetta.


    • Anonyymi

      Missä tapahtumissa, en ole löytänyt mitään. Aika pallo hukassa tässä ollaan. Onko syksyllä tulossa tapahtumia Tre-Tku-Hki akselilla? Treffineitsyys jäljellä, vaikka ikää on yli 40 vee...

      Miksei sitä kumppania etsisi, jos tietäisi mistä ja miten etsii. Sähköiset sovellukset ei oikein kiinnosta.

      • Nyt ei hirveästi tapahtumia järjestetä. Pitänee luottaa joko sähköisiin välineisiin tai jos kavereiden/tuttujen kautta tapaisi jonkun kiinnostavan ihmisen. Ei se mahdotonta ole, ex-tyttöystävän naapurinainen pyysi viime yönä luokseen pelaamaan. Vielä jäi arvoitukseksi mitä peliä. :D
        Mutta siis oikeasti, eiköhän se Tinder ole jossain vaiheessa edessä, vaikka sen raadollisuus ja pinnallisuus tökkii.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Nyt ei hirveästi tapahtumia järjestetä. Pitänee luottaa joko sähköisiin välineisiin tai jos kavereiden/tuttujen kautta tapaisi jonkun kiinnostavan ihmisen. Ei se mahdotonta ole, ex-tyttöystävän naapurinainen pyysi viime yönä luokseen pelaamaan. Vielä jäi arvoitukseksi mitä peliä. :D
        Mutta siis oikeasti, eiköhän se Tinder ole jossain vaiheessa edessä, vaikka sen raadollisuus ja pinnallisuus tökkii.

        Koko ajan sua lähestytään, mitä noitakonsteja oikein käytät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan sua lähestytään, mitä noitakonsteja oikein käytät?

        Mulla on mojo (https://fi.wikipedia.org/wiki/Mojo) :D

        Haha, vaikutan ilmeisesti helposti lähestyttävältä. Usein ihmiset kommentoivat vaikka kirjaani tai kenkiäni (brogue derby, oxford tms, siis käsintehtyjä usein värikkäitä miestenkenkiä, joihin olen jostain syystä hulluna), jos luen ulkosalla. Taannoin vessajonossa erän nainen pyysi heidän pöytäänsä kun kuuli, että vielä odottelen ystävääni. Tutustuin yhdellä kertaa varmaan viiteen eri ihmiseen. Se on minusta kivaa, vaikka harvoin tietenkään johtaa mihinkään. Ja koitan olla varovainen, etten anna liikaa/vääriä signaaleja. En varmaan näytä ihan heterolta pukeutumiseni vuoksi, joten kyllä kadullakin naiset saattavat katsoa silmiin pitkään. Yleensä tämä ei kuitenkaan esmes häiritse mahdollista kumppaniani, koska olen luonteeltani selkeän lojaali enkä pyri jokaiseen vastaantulijaan tutustumaan.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Mulla on mojo (https://fi.wikipedia.org/wiki/Mojo) :D

        Haha, vaikutan ilmeisesti helposti lähestyttävältä. Usein ihmiset kommentoivat vaikka kirjaani tai kenkiäni (brogue derby, oxford tms, siis käsintehtyjä usein värikkäitä miestenkenkiä, joihin olen jostain syystä hulluna), jos luen ulkosalla. Taannoin vessajonossa erän nainen pyysi heidän pöytäänsä kun kuuli, että vielä odottelen ystävääni. Tutustuin yhdellä kertaa varmaan viiteen eri ihmiseen. Se on minusta kivaa, vaikka harvoin tietenkään johtaa mihinkään. Ja koitan olla varovainen, etten anna liikaa/vääriä signaaleja. En varmaan näytä ihan heterolta pukeutumiseni vuoksi, joten kyllä kadullakin naiset saattavat katsoa silmiin pitkään. Yleensä tämä ei kuitenkaan esmes häiritse mahdollista kumppaniani, koska olen luonteeltani selkeän lojaali enkä pyri jokaiseen vastaantulijaan tutustumaan.

        Minusta on muuten ihan kummallista, että joitakin häiritsee, jos heidän kumppaniaan katsotaan, mitä ihmeen haittaa siitä voi olla, eikö se ole vaan hauskaa, että oma kumppani saa huomiota.


    • Tästä lähti joku viesti pois? Ilmeisesti sääntöjenvastaisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe