Selän hyvinvointi vaikuttaa koko kehon hyvinvointiin!

Anonyymi

Kumara-asento rasittaa selkää ja jatkuva kumarassa istuminen voi aiheuttaa selkä-, hartia- ja niskakipuja.

Selkäkipu Škodassa istumisesta on yleinen vaiva, mitä voi kuitenkin ehkäistä hyvin helposti! Selkäkipu ei sinänsä aiheudu itse istumisesta vaan huonosta istuma-asennosta.

Škodan penkillä istutaan lähes akrobatiaa muistuttavassa asennossa. Nämä kropan pitkäaikaiset venytykset ja mutkaiset asennot muun muassa venyttävät niveliä ja heikentävät nestekiertoa.

Paras tapa ehkäistä selkäkipua on välttää Škodassa istumista.

33

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skodassa on maailman suurimman autovalmistajan penkit.

    • Anonyymi

      Penkki on aivan killeri, hanuri valuu selkänojan ja istuimen väliseen suureen aukkoon. Russian design.

    • Anonyymi

      Jeesus on kiva suoristaen selkiä, joten ei kai kukaan takaisin penkille haluakaan.

    • Anonyymi

      Valheella taas alkuun, olet surkea Toyotahönö.
      Taas yritys kääntää Toyotan perisynti muille.
      Skoda on suosituin työsuhdeauto ja juuri mukavuutensa takia.

    • Anonyymi

      Selkä kyyryssä, jalat koukussa. Näin istutaan skoodassa.

      • Anonyymi

        Noin istuttiin neukkuaikoina riisikippojen takapenkillä.


      • Anonyymi

        Skoda sananmukaisesti kyykyttää käyttäjänsä, sekä henkisesti että ihan konkreettisesti. On se vaan sellainen kökköpötkylä koko kippana.


      • Anonyymi

        Ei itäisessä ideologiassa yksittäisen ihmisen hyvinvoinnilla merkitystä olekaan. Pääasia että skoodaankin saadaan penkit halvalla.


    • Anonyymi

      Skodahan on tuhonnut monen taksikuskin terveyden lopullisesti. Onhan siitä oikeusjuttujakin poikinut skodaa vastaan. Kyseessä kuulovauriot, tärinästä johtuvat hermostovauriot ja krooninen masennus, sekä krooniset selkävaivat. Selkiin on iskenyt skolioosi ja SI-nivelet ovat pois paikoiltaan, sen lisäksi välilevypullistumia.

      Niin epämukava ja hirveä on skeida itäauto. Sanotaanhan sitä, että skoda jopa tappaa.

      • Anonyymi

        Eihän peltotraktorilla saa taksia ajaa!!!


      • Anonyymi

        Taas Hönö yrittää kääntää Toyotan ongelmat muille, no kuka sua nyt uskoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas Hönö yrittää kääntää Toyotan ongelmat muille, no kuka sua nyt uskoisi.

        Vepsukalla on vanha Volvo, jonka kulutus ei ole enää tätä päivää.


    • Anonyymi

      SkODA ON PELKKÄ KOMMARILOOTA, ONKOS TÄYNNÄ PERUNIA LOOOTA?

    • Ainakin useimpien skodien takapenkit ovat Neva-joesta naarattuna pois heitettyjä sohvia. Penkkien välistä voi löytää kuivattua kala-snacksiä, valurautaisia uistimia tai vaikkapa TV:n langallisen kaukosäätimen

      • Anonyymi

        Onhan noita löytynytkin, monista skodzista. Järkyttävää, mutta totta


      • Anonyymi

        Myydäänkö ne Nevasta naaratut penkit nykyään Camryyn jotka siinä joen varrella kasaraan?


    • Anonyymi

      Totta, kun pysähtyy funtsimaan niin todellakin lähes kaikki skoda-toverit on selkävaivaisia.

    • Anonyymi

      Tulin taas nauramaan näitä tojotahörhön epätoivoisia yrityksiä haukkua muita merkkejä. Se käyttää kaiken aikansa tänne palstalle kirjoittelemiseen, eikä tajua, kuinka naurettavaksi se itsensä tekee. Eipä mulla muuta.

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla Toyotaa ja yrittää sillä pidempi matka kerralla ajaa. Sen jälkeen voit kokea selkäkivut pienemmällä kilometrimäärällä.
      Vaikka ja miten haluat niin missään mallissa ei Toyotalla parempaa tarjolla ole eikä lisävarusteenakaan saa. Kun lisätään huonot ajo-ominaisuudet niin Toyotassa kärsimys taattu.
      Mikäli lähdet kokeilemaan Toyotaa muista syojata kuitenkin korvasi koska niiden variot eivät niinkään palaudu.

    • Anonyymi

      Skodan jakkarat ovat kuin Transsiberian junasta 1920-luvulta, kovat ja kolhot.

      • Anonyymi

        Onhan sinulla kokemusta Transsiberian junasta 1920-luvulta, onhan? Höhöhöröhöhö.


      • Anonyymi

        Asiaa ei paranna se että skodisti joutuu usein kyykytettäväksi. Huonossa asennossahan tuo selkä on kyykytettäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa ei paranna se että skodisti joutuu usein kyykytettäväksi. Huonossa asennossahan tuo selkä on kyykytettäessä.

        Ihan trollia koko kirjoitus!!!

        Ei kyykyssä istuminen ole vaarallista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan trollia koko kirjoitus!!!

        Ei kyykyssä istuminen ole vaarallista!!!

        Varsinkaan slaavikyykyssä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan slaavikyykyssä!

        Nyt kyllä kannattaisi käydä koeajamassa uusi Skoda Octavia :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan trollia koko kirjoitus!!!

        Ei kyykyssä istuminen ole vaarallista!!!

        Ole hyvä vaan ja nauti siis kyykytyksestä.


    • Anonyymi

      ToyoTerot puhuvat ihan asiaa, että näissä slaavikyykyissä saa selkälipuja huonon istuma-asennon takia, niin edessä kuin takanakin niissä nevajoen sohvissa. Teroilla on kokemusta asiassa vallan mahdottomasti ajellessaan näillä itäkippanoilla corolloilla ja camryillä. Sellaisiahan nämä toyotien penkit ovat.

      Onneksi länsivankkureissa ja kaikissa wag konsernin tuotteissa on tunnetusti erinomaiset istuimet.
      Toyotissa olisi kyllä otettu niistä oppia volkkari ja erityisesti skodapenkeistä, mutta kun toyopenkit pitää tehdä niin halvalla, niin penkkien laatu on mitä on. Harmittaahan se tietty.

      • Anonyymi

        Pistit pahan.
        Kyllä teroja taas hatuttaa. Omahan on valintansa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe