Ehkäpä näin, en tiedä mutta epäillä kai saan?
Uskon myös että joku olisi kävellyt appelsiinit kainaloissa rantakadulla joskus. Uskon myös että joku olisi joskus oksentanut niin että sitä olisi roiskunut rinnuksillekin.
Uskon myös että joku olisi joskus riehunut, tapellut ja muutenkin räyhännyt jossain Suomi- baarissa.
Siinä mielessä palstalla esiintyvät väitteet ovat oikeellisia mutta niiden yleistäminen on liioittelua.
Täysin huomiotta on jäänyt suomiämmien sikailut Pattayalla jotka ovat niin järkyttäviä ettei niistä voi kertoa kirjoituksen välittömän poiston pelossa.
Palstalla on paljon kritisoitu että juopot äijät matkustavat Pattayalle Kelan rahoituksilla.
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koko homma on Amalian kuvitelmaa, kukaan ei koskaan matkusta Pattayalle Kelan rahoilla. Mutta onhan se hienoa että jollain on unelmia.
- Anonyymi
Oltiin kymmenhenkisessä suomalaisporukassa Pattiksella. Puolet kolmekymppisiä ja puolet viisikymppisiä miehiä. Ilta oli oikein mukava. Vallattiin jokin pikku karaokekuppila ja siellä oli suomalainen baariruusu. Ei vanha mutta elämää selvästi nähnyt eikä mikään kevytkeiju. Isokokoinen keijukainen innostui nuorista suomipojista ja teki kaikki temput saadakseen jonkun matkaansa.
Kukaan ei vaan lämmennyt.
Hän kokeili sitten meitä vanhempia herroja. Eihän me kokeneet konkarit haaskata aikaamme sellaiseen. Lopulta nuoriso oli niin jurrissa että yksi heistä lähti taluttamaan tätä daamia kämpilleen, tai en tiedä kumpi talutti kumpaa.
Seuraavana päivänä kuulin miten romanssi oli edennyt. Olivat menneet poikien vuokraamalle talolle jossa tämä nuorimies oli välittömästi sammunut.
Onnekseen.
Vaan eipä hätää! Paikalla oli koko illan tenutellut vanhempi herra, joka äkkäsi naaraan ja laittoi tehostenamin elimistöönsä. Siitä ei kuulema olisi saanut mitään vuosisadan romanttisinta draamafilmiä kuvattua, kun tuo kaksikko paritteli altaan äärellä nurmikolla yhteenlaskettuna 7,5 promillen humalassa.- Anonyymi
Siellä rusanderien euro-girls paikassa tullut törmättyä suomea puhuviinkin.
- Anonyymi
Hauska tarina ja siitä lämpimät kiitikset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua koittivat iskeä pari yksin kulkevaa suomi-akkaa Pattiksella. Kyllä vähän nauratti kun ajattelin että matkustan maailman ääriin paneskelemaan suoimiämmää.
Sanoin että tässä on vähän menoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että hauska tarina.
Minun mielestäni ei erityisen hauska.
No joo, mutta tämä toki vain minun mielipiteeni. Anonyymi kirjoitti:
Vai että hauska tarina.
Minun mielestäni ei erityisen hauska.
No joo, mutta tämä toki vain minun mielipiteeni.Suomiämmät ovat hyvin vaikeasti iskettävissä kun kotomaasta puhutaan. Ovat siveyden sipuleita mutta annas olla kun juotat ne känniin. Jo vain lohkeaa jos herrasmiehelle mokoma kännipelle enää sitten kelpaa. Syyttää vielä myöhemmin raiskauksesta kun oli jurrissa. Ei kiitos!
Annas olla kun suomiämmä pääsee ulkomaille! Jo vain riemu repeää ja mekko on korvissa aivan missä tahansa.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Suomiämmät ovat hyvin vaikeasti iskettävissä kun kotomaasta puhutaan. Ovat siveyden sipuleita mutta annas olla kun juotat ne känniin. Jo vain lohkeaa jos herrasmiehelle mokoma kännipelle enää sitten kelpaa. Syyttää vielä myöhemmin raiskauksesta kun oli jurrissa. Ei kiitos!
Annas olla kun suomiämmä pääsee ulkomaille! Jo vain riemu repeää ja mekko on korvissa aivan missä tahansa."Annas olla kun suomiämmä pääsee ulkomaille! Jo vain riemu repeää ja mekko on korvissa aivan missä tahansa."
Tämä sutkautuksesi poikkeaa suomi miehistä, mielestäsi miten?
Thaikutkaan eivät ole helppoja iskettäviä kotimaassaan, ostomorsiammiahan ei perinteisesti isketä? Kuivaa olis sinullakin pelle hermanni reissusi, jos lihan ilot täytyisi iskemällä alustaa. - Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Suomiämmät ovat hyvin vaikeasti iskettävissä kun kotomaasta puhutaan. Ovat siveyden sipuleita mutta annas olla kun juotat ne känniin. Jo vain lohkeaa jos herrasmiehelle mokoma kännipelle enää sitten kelpaa. Syyttää vielä myöhemmin raiskauksesta kun oli jurrissa. Ei kiitos!
Annas olla kun suomiämmä pääsee ulkomaille! Jo vain riemu repeää ja mekko on korvissa aivan missä tahansa.Kiitän Hra Nasua kommentista kommenttiini ja mielipiteestään.
Suomiämmiä en ole koettanut iskeä Suomessa enkä maailmalla matkaillessani. En myöskään muista, että nämä vastavuoroisesti minua maailmalla olisivat yrittäneet iskeä.
Viehättävät suomalaiset naiset ovat taas oma lukunsa. Puolin ja toisin on muutama onnistunutkin iskuyritys tapahtunut.
Muutama mieskin Suomessa ja maailmalla on minua koettanut iskeä. Tätä minä kummaksun, että miksi? Olenhan täysin umpihetero. En tätä umpiheterouttani koe varsinaisesti vahvuutenani. Ehkäpä jopa jonkinlaisena rajoittavana heikkoutena. Noh, koskaan, edes kännissä, en ole miesten välistä seksiä "päässyt" kokeilemaan.
Thaimaan Chiang Maissa tuli aikoinaan vapaa-ajalla pyörittyä kaveriporukassa, joka pääsääntöisesti koostui thaiboxsareista ja muutamasta opintojaan suorittamvista ei suomalaisista, mutta erään toisen Pohjoismaan kansalaisista. Kolme tai neljä näistä opiskelijoista oli naisia ja yksi mies.
Eräänä iltana olimme porukan kanssa sopineet kokoontumisen erääseen ravintolaan. Siellä ravintolassa sitten porukka oli jo ihmetellyt, että missä minä ja naisiin suuntautunut opiskelija nainen viivymme. Pelkäsivät jo, että olisimme joutuneet liikenneonnettomuuteen. Kun sitten mopollani ilmeistyimme ravintolaan posket punottaen oli meidän turha selitellä mitään. Kaikenlaista vain yllättäen ja suunnittelematta tapahtuu joskus, etenkin Thaimaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitän Hra Nasua kommentista kommenttiini ja mielipiteestään.
Suomiämmiä en ole koettanut iskeä Suomessa enkä maailmalla matkaillessani. En myöskään muista, että nämä vastavuoroisesti minua maailmalla olisivat yrittäneet iskeä.
Viehättävät suomalaiset naiset ovat taas oma lukunsa. Puolin ja toisin on muutama onnistunutkin iskuyritys tapahtunut.
Muutama mieskin Suomessa ja maailmalla on minua koettanut iskeä. Tätä minä kummaksun, että miksi? Olenhan täysin umpihetero. En tätä umpiheterouttani koe varsinaisesti vahvuutenani. Ehkäpä jopa jonkinlaisena rajoittavana heikkoutena. Noh, koskaan, edes kännissä, en ole miesten välistä seksiä "päässyt" kokeilemaan.
Thaimaan Chiang Maissa tuli aikoinaan vapaa-ajalla pyörittyä kaveriporukassa, joka pääsääntöisesti koostui thaiboxsareista ja muutamasta opintojaan suorittamvista ei suomalaisista, mutta erään toisen Pohjoismaan kansalaisista. Kolme tai neljä näistä opiskelijoista oli naisia ja yksi mies.
Eräänä iltana olimme porukan kanssa sopineet kokoontumisen erääseen ravintolaan. Siellä ravintolassa sitten porukka oli jo ihmetellyt, että missä minä ja naisiin suuntautunut opiskelija nainen viivymme. Pelkäsivät jo, että olisimme joutuneet liikenneonnettomuuteen. Kun sitten mopollani ilmeistyimme ravintolaan posket punottaen oli meidän turha selitellä mitään. Kaikenlaista vain yllättäen ja suunnittelematta tapahtuu joskus, etenkin Thaimaassa.Herra Nasu en nyt jaksa muistaa miksi tämä unohtui, mutta eihän asia minulle kuulu.
vaan https://aijaa.com/RZJrAX - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräänä iltana olimme porukan kanssa sopineet kokoontumisen erääseen ravintolaan. Siellä ravintolassa sitten porukka oli jo ihmetellyt, että missä minä ja naisiin suuntautunut opiskelija nainen viivymme. Pelkäsivät jo, että olisimme joutuneet liikenneonnettomuuteen. Kun sitten mopollani ilmeistyimme ravintolaan posket punottaen oli meidän turha selitellä mitään. Kaikenlaista vain yllättäen ja suunnittelematta tapahtuu joskus, etenkin Thaimaassa.Satusetä Topelius taas asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Annas olla kun suomiämmä pääsee ulkomaille! Jo vain riemu repeää ja mekko on korvissa aivan missä tahansa."
Tämä sutkautuksesi poikkeaa suomi miehistä, mielestäsi miten?
Thaikutkaan eivät ole helppoja iskettäviä kotimaassaan, ostomorsiammiahan ei perinteisesti isketä? Kuivaa olis sinullakin pelle hermanni reissusi, jos lihan ilot täytyisi iskemällä alustaa.Tapasin kerran baarissa viehättävän Thai Ladyn. Ensin hän antoi ymmärtää, mutta sitten hän ymmärtänyt antaa.
Anonyymi kirjoitti:
Herra Nasu en nyt jaksa muistaa miksi tämä unohtui, mutta eihän asia minulle kuulu.
vaan https://aijaa.com/RZJrAXKiitos mielipiteeni jakamisesta.
Toki allekirjoitan kaikki sanomani.
nasuvaan tai tuttavallisemmin nazi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräänä iltana olimme porukan kanssa sopineet kokoontumisen erääseen ravintolaan. Siellä ravintolassa sitten porukka oli jo ihmetellyt, että missä minä ja naisiin suuntautunut opiskelija nainen viivymme. Pelkäsivät jo, että olisimme joutuneet liikenneonnettomuuteen. Kun sitten mopollani ilmeistyimme ravintolaan posket punottaen oli meidän turha selitellä mitään. Kaikenlaista vain yllättäen ja suunnittelematta tapahtuu joskus, etenkin Thaimaassa.Miksi teidän, mielestäsi olisi mitään pitänyt selitelläkkään? En usko, että olet ensimmäinen/ ainua olkiJorma, joka yhtyy bi seksuaaliseen henkilöön??
Kyseessähän oli bi seksuaali, täysin naisiin suuntautunut, ei olisi kanssasi valssannut, feminiilisestä olemuksestasi huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teidän, mielestäsi olisi mitään pitänyt selitelläkkään? En usko, että olet ensimmäinen/ ainua olkiJorma, joka yhtyy bi seksuaaliseen henkilöön??
Kyseessähän oli bi seksuaali, täysin naisiin suuntautunut, ei olisi kanssasi valssannut, feminiilisestä olemuksestasi huolimatta.Pienet äijätisut ja kimakahko ääni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet äijätisut ja kimakahko ääni?
Muutama hento haituva leuan käressä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua koittivat iskeä pari yksin kulkevaa suomi-akkaa Pattiksella. Kyllä vähän nauratti kun ajattelin että matkustan maailman ääriin paneskelemaan suoimiämmää.
Sanoin että tässä on vähän menoja.Mielestäni on yhtä tyhmää matkustaa maailman ääriin pelkästään paneen mitä tahansa? Tottakai jotenkin ymmärrän, että joidenkin on vaan pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on yhtä tyhmää matkustaa maailman ääriin pelkästään paneen mitä tahansa? Tottakai jotenkin ymmärrän, että joidenkin on vaan pakko.
Eiköhän lomien päätarkoituksina ole Pattiksen upea sää, edulliset hinnat ja monipuolset vapaa- ajan harrasteet?
Jos siihen sisältyy vielä halpaa panemista viehkeiden thaityttöjen kanssa niin siitä tulee monta lisäplussaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lomien päätarkoituksina ole Pattiksen upea sää, edulliset hinnat ja monipuolset vapaa- ajan harrasteet?
Jos siihen sisältyy vielä halpaa panemista viehkeiden thaityttöjen kanssa niin siitä tulee monta lisäplussaa.Sanotaanko mielummin näin: Aika monien juustohanskojen lomien päätarkoitus on halpa paneminen viehkeiden? Thaityttöjen kanssa. Upea sää ja harrastusmahdollisuudet toki ovat plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko mielummin näin: Aika monien juustohanskojen lomien päätarkoitus on halpa paneminen viehkeiden? Thaityttöjen kanssa. Upea sää ja harrastusmahdollisuudet toki ovat plussaa.
Taitaa tämän päätarkoituskirjailijankin lomat mennä pääasiallisesti maksulliseen seukkaamiseen? Itse ainakin uskon näin. Olen nimittäin tavannut aika monia, jotka käy patilassa ottamassa aurinkoa ja harrastamassa.
- Anonyymi
Jos joku pari parittelee yhteensä yli 7 promillessa altaan ääressä, niin miksi katselet? Eikö heidän parittelunsa ole heidän asiansa, vai etkö saanut kaipaamaasi katselunautintoa? AASI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satusetä Topelius taas asialla.
Kiitän kommenttini kommentoijaa kommentistaan.
Satusetä Topelius titteli minulle on kuitenkin aivan liian suuri arvostuksen osoitus.
Arvostan Topeliusta paljon. Muistan kuinka kuuntelin lapsena höyryradiosta hänen kirjoittamia Välskärin kertomuksia. Ne olivat todella vaikuttavia pienelle pojalle. Ehkäpä ne ovat jättäneet mieleeni muistijälkiä ja osaltaan muovanneet minusta sellaisen ihmisen mitä nyt olen.
Adalminan helmi taitaisi juuri nyt olla minulle se lastenkirja, mihin minun kannattaisi perehtyä? Kirjan tarinan opetus voisi olla niin yleismaailmallisen hyvä, että kirja kannattaisi kääntää Thain kielelle. Etenkin jos saisin kohtuullisen halvalla oikeudet käyttää kirjan kuvituksen Albert Edelfeltin kuvia.
Z
- Anonyymi
"Palstalla on paljon kritisoitu että juopot äijät matkustavat Pattayalle Kelan rahoituksilla."
Tämäkin asia vituttaa minua suunnattomasti - Anonyymi
"Mielestäni on yhtä tyhmää matkustaa maailman ääriin pelkästään paneen mitä tahansa? Tottakai jotenkin ymmärrän, että joidenkin on vaan pakko"
Jokainen tavallaan. Ensinnäkään Pattaya ei ole maailman äärissä. Maapallon toiselle puolelle on 20 tuhatta kilometriä matkaa. Pattayalla noin 8000 kilometriä Helsnki-Vantaan lentoasemalta. Itse olen ollut viimeisen kahden vuoden aikana Pattayalla neljästi. Joka kerta noin 2 kuukautta. Yhteensä siis noin 8 kuukautta Pattayalla viimeisen kahden vuoden aikana. Tuon 8 kuukauden aikana on rahaa palanut golfiin, hotelleihin, harrastuksiin, nähtävyksiin, auton ja MP:n vuokriin ja muihin tekemisiin sellainen 20 tuhatta euroa.
Noiden 8 kuukauden aikana olen ollut paikallisten naisten kanssa yhteensä noin 5 kertaa lyhytaikaisesti. Yhteensä tuosta 20 tuhannesta eurosta olen käyttänyt naisiin Pattayalla noin 300 euroa.
Tuosta voi joku fiksu kommentaattori laskea ja miettiä että olenko pelkästään matkustanut panemaan vai olenko kenties matkustanut pääasiassa ihan muista syistä. Kommentaattori voi myös miettiä sitä, paljonko olisin pannut likempänä Suomea 20 tuhannella eurolla, jos se olisi ainoa matkailun tarkoitukseni.- Anonyymi
Ei kyse ollutkaan sinusta, sinä olet poikkeus.
- Anonyymi
Tämä Jyväskylän poika kun ei tienaa vuodessa edes 18000euroa. Niin mielestäni aika koominen päivitys? Mutta palstalla palstan säännöillä.
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi edes vastailet kommentteihin?? Jotka ei kosketa sinua, milläänlailla?
Itse kyllä tiedän miksi vastailet`Sulla ei oo muutakaan tekemistä? Ei ulkonäköö eikä varallisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miksi edes vastailet kommentteihin?? Jotka ei kosketa sinua, milläänlailla?
Itse kyllä tiedän miksi vastailet`Sulla ei oo muutakaan tekemistä? Ei ulkonäköö eikä varallisuutta.20 000e pattayalle vuodessa? Sanoo Jyväskylän pooka, jonka tilillä ei ole koskaan ollut yli viikon vanhaa rahaa? ( lue. Tulonsiirtoja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 000e pattayalle vuodessa? Sanoo Jyväskylän pooka, jonka tilillä ei ole koskaan ollut yli viikon vanhaa rahaa? ( lue. Tulonsiirtoja)
Se vaan höpöttelee tällä palstalla, koska lukemani perusteella tänne ei köyhät kirjoottele. Vain yksinäiset, hiukan ehkä syrjäytyneet? Työttömät haaveilija miljoonamiehet, joilla on 23,5 tuntia vuorokaudessa aikaa panostaa... itsensä ja läheistensä suuresta varallisuudesta tiedottamiseen, itselleen yuntemattomille ihmisille. NE, Ovat tämän foorumin pippuri ja suola. Harvoin, mutta joskus saan erektion, kun mietin kuinka hyvin näillä mielenvikasilla palstalaisilla meneekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan höpöttelee tällä palstalla, koska lukemani perusteella tänne ei köyhät kirjoottele. Vain yksinäiset, hiukan ehkä syrjäytyneet? Työttömät haaveilija miljoonamiehet, joilla on 23,5 tuntia vuorokaudessa aikaa panostaa... itsensä ja läheistensä suuresta varallisuudesta tiedottamiseen, itselleen yuntemattomille ihmisille. NE, Ovat tämän foorumin pippuri ja suola. Harvoin, mutta joskus saan erektion, kun mietin kuinka hyvin näillä mielenvikasilla palstalaisilla meneekään
Taas on numbasensein lukihäiriö ja matikka kohdillaan? Heppuhan sanoi että kahdessa vuodessa neljä kahden kuukauden lomaa. Viis tonnia per loma. Viis tonnia kahdessa kuukaudessa ei ole paljoa. Alle satasen päivä. Ei sillä rahalla vedetä rillumareita Pattayalla kahdessa kuukaudessa montaakaan iltaa. Golfissa se menee päivässä pelkkään golfiin.
Kyllä on köyhyys ja katkeruus rankkaa hommaa elämässäsi. - Anonyymi
Jaahans, jaahans. Vai että paikallisten naisten kanssa lyhytaikaisesti NOIN 5 KERTAA? Itseäni vituttaisi tuollaiset reisille roiskijat, jos olisin nainen.... lyhytaikaisesti?
- Anonyymi
Sun 20 000e on sun kertomaa tarinaa, vailla totuuspohjaa tai mitään, mikä tukee tarinasi todenperäisyyttä. Ymmärräthän toivottavasti, mitä tarkoitan?
Voin kertoa laittavani ostomorsiammiin ja goloballoon vuodessa 1,3 miljoonaa euroa. Mikä on lähes 2 viikon palkkani. Voin sanoa näin, koska täällä voi sanoa mitä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on numbasensein lukihäiriö ja matikka kohdillaan? Heppuhan sanoi että kahdessa vuodessa neljä kahden kuukauden lomaa. Viis tonnia per loma. Viis tonnia kahdessa kuukaudessa ei ole paljoa. Alle satasen päivä. Ei sillä rahalla vedetä rillumareita Pattayalla kahdessa kuukaudessa montaakaan iltaa. Golfissa se menee päivässä pelkkään golfiin.
Kyllä on köyhyys ja katkeruus rankkaa hommaa elämässäsi.Kutsutko itseäsi hepuksi, aina kun kannustat itseäsi? Vai oletko hiukan tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun 20 000e on sun kertomaa tarinaa, vailla totuuspohjaa tai mitään, mikä tukee tarinasi todenperäisyyttä. Ymmärräthän toivottavasti, mitä tarkoitan?
Voin kertoa laittavani ostomorsiammiin ja goloballoon vuodessa 1,3 miljoonaa euroa. Mikä on lähes 2 viikon palkkani. Voin sanoa näin, koska täällä voi sanoa mitä vaan.Köyhä oot, mulla menee naisiin jo pelkästään tuo ja entiset ämmät nyhtäny 10 kertaisesti nykyiset orkkurahani, mutta nykyinen eukko yrittää hillitä.
Terveiset täältä, hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsutko itseäsi hepuksi, aina kun kannustat itseäsi? Vai oletko hiukan tyhmä?
Useinmiten hän kutsuu itseänsä Jokuksi, kun joku on sanonut jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useinmiten hän kutsuu itseänsä Jokuksi, kun joku on sanonut jotain.
Chiang Main Hua Hininin Hesan onnellisin multimiljonääri perheeniskä paukutellut neljään asti aamuyöllä yksikseen vuoropuhellen ja kauhistellen ,ihmetellen ja kadehtien alle satasen päiväbudjettia lomalla. Sitten sensei menee ja ostaa uuden saaren ja veneen. Vaimolle tietenkin uimahyppytorni ja laituri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chiang Main Hua Hininin Hesan onnellisin multimiljonääri perheeniskä paukutellut neljään asti aamuyöllä yksikseen vuoropuhellen ja kauhistellen ,ihmetellen ja kadehtien alle satasen päiväbudjettia lomalla. Sitten sensei menee ja ostaa uuden saaren ja veneen. Vaimolle tietenkin uimahyppytorni ja laituri.
Eikö kukaan ole järkännyt tuota palstapäivystäjää hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan ole järkännyt tuota palstapäivystäjää hoitoon.
Ei näköjään, täällä se roikkuu aamusta iltamyöhään ja sanoo kaikkien olevan hänelle katkeria ja kateellisia???
- Anonyymi
"Palstalla on paljon kritisoitu että juopot äijät matkustavat Pattayalle Kelan rahoituksilla."
Minua tosiaan vituttaa suunattomasti kun toisilla on varaa matkustella. Minun rahani riittää ainoastaan keppanaan. Katkeruuttani puran palstalle kirjoitteluun.- Anonyymi
Yksinäisyyttäsi sinä palstalle pakenet. Miltä tuntuu kun ei tunne kuuluvansa oikein mihinkään?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927