TilanneviestiTervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Ensisijaiset välilehdet
Näytä(aktiivinen välilehti) Muokkaa
ALOITA UUSI KESKUSTELU
Silmälasit; synsam vs silmäasema
Piipa123
klo 18:05 | 21.8.2020
Hei
Hakusessa uudet silmälasit. Kovin synsamilla ja sieltä tarjottiin sellaista sopimusta kahdeksi vuodeksi. Onko kellään kokemuksia tästä? Hinnaksi tuli noin 25e/kk kolmet lasit(2 silmälasit ja yhdet aurinkolasit). Yhteensä siis reipas 600e/2 vuotta. Kotona pieniä lapsia niin olisi kiva jos olisi ns. varalasit jos menee rikki. En siis voi olla ilman laseja. Toisaalta taas ne lasit ei ole omat vaan vuokralla. Puhdistustuotteet kuuluu hintaan sekä tarvittaessa uudet linssit.
Silmäasemalla edukkaimmillaan lasit 258e. Eli perjaatteessa kahdet tulis halvemmaksi kuin tuo synsamin tarjous. Mutta en saa uusia linssejä jos näkö huononee. Imetän niin näkö saattaa vielä muuttua.
Mikähän olisi järkevää?
Silmälasit; synsam vs silmäasema
Anonyymi
0
403
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876