Koulussa ei arvostettu lainkaan yksilölajeja, pelkästään pallopelien osaamista sekä telinevoimistelua. Oppilaiden vanhempien varallisuus vaikutti sekin hyvin paljon liikkanumeroon.. minä harrastin liikuntaa tosi paljon, siis aerobiciä, jazztanssia, kuntosalia, lenkkeilyä sekä hiihtoa. Minulla oli tosi hyvä kunto, on edelleenkin, mutta se ei merkinnyt mitään sille liikkaopelle. Olin pallopeleissä ihan surkee, kun aina väistin palloa, enkä pesiksen sääntöjä oppinut koskaan! Meillä oli koulussa kuntotesti sellanen, että piti osata tai yrittää spagaatti sekä köyttä pitkin kiipeäminen kattoon asti ja takaisin. En minä pystyny niihin, liian pitkät koivet varmaan... Yksi tyttö jaksoi kiivetä köyttä melkein katonrajaan saakka. Sitten se rupesi laskeutumaan, ei ehkä osannu tai käsiä poltti. Joten se tippui sieltä tosi ylhäältä suoraan liikuntasalin lattialle. Se oli kaks viikkoa poissa koulusta sen jälkeen, eikä sit pitkään aikaan osallistunut liikuntatunneille. Asia hyssyteltiin ja sovittiin hissukseen. Tämä tapahtui Juvalla, Etelä-Savossa.
Koulun liikuntatunnit
Anonyymi
5
6439
Vastaukset
Meniko luita poiki vai tummuiko ainoastaan läski?
Siis tuliko pepulleen?- Anonyymi
Ai stana, kun olis 14-vuotiaana päässyt kunnolla nussimaan sitä yhtä meidän luokan muskelimimmiä! Meillä oli tyttö, jolla oli tosi isot ja kivikovat lihakset, kun se oli treenannut jo pari vuotta faijansa omistamalla kuntosalilla. Kerran kun se pullisteli hauistaan, pääsin kokeilemaan lohkaretta. Meinasin laueta housuihini! Käsittämätön ja kivikova järkäle!
- Anonyymi
Buuaahaa eunukki se taas jaksaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382386Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482020Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391408Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241036Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67886Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka118871- 67856