Mietin vain että kuinka usein KTM Dukeen pitää vaihtaa uusia osia kuten mäntä ja tiivisteet. Sitä vaan tässä mietin että kuinka pitkät huoltovälit Dukessa on kun itse sitä en netistä löytänyt. Jos joku tietää asiasta saa kertoa.
KTM Duke 125 huolto väli
4
3191
Vastaukset
- Anonyymi
Männänvaihto ei kuulu määräaikaishuoltoihin noissa katunelareissa, kun sen pitäisi kestää siellä aika pitkään. Sitten jos alkaa huohottamaan ja polttamaan öljyä niin kannattanee vaihtaa.
Nelareissa se syöpä on venttiilien tarkistukset säädöt. Ne tarkistetaan oli tarvetta tai ei siis säädöille ja se maksaa. Jonottaa sinne huoltoon ja sitten viedä ja tuoda.
2t ohittaa myös tuon tilanteen kuten nelarin baanalla.- Anonyymi
Venttiilien tarkistus ja säätöhän ei paha homma ole, varsinkaan näin googlen ja youtuben aikaan.
2tahti tehokkaampi ja hauskempi kyllä, mutta et voi kyllä väittää että esim. 125 exc olisi huoltovapaampi kuin 125 duke. Anonyymi kirjoitti:
Venttiilien tarkistus ja säätöhän ei paha homma ole, varsinkaan näin googlen ja youtuben aikaan.
2tahti tehokkaampi ja hauskempi kyllä, mutta et voi kyllä väittää että esim. 125 exc olisi huoltovapaampi kuin 125 duke.Jos itse osaa ja tekee niin ei se sitten vielä kun löytyy joku lämmin talli, mutta jos tekee kuten minä ja vie liekkeeseen niin ajat on ajokaudella tiukilla ja rahaa menee vaikka olisi pelkkä tarkistus.
Pahinta jos rahaa riittää niin on nuo jonutus ajat sinne huoltoon, usein sanovat kesällä että jonoa on yli kuukausi. Ajan itse todella paljon joten kun kilometrit tulevat täyteen niin ei ole aikaa odottaa yli kuukautta, siinä ajassa ajaisin jo uudestaan sen huoltovälin.
Ja ei voi varata etukäteen kun on esim vaihtanut hiljan pyörää ja tilanne tulee eteen nopeasti. Ja toisaalta kun ei tässä elämässä koskaan tiedä mitä tapahtuu niin voi ihan hyvin olla ettei aina ehdikään ajamaan kymppitonnia tai muuta siinä ajassa että huoltoa olisi mielekästä varata niin paljon ennakkoon.
Kunnioitan sitä jos tekee itse ja silloinhan hommat hoituu, mutta itse vien aina liikkeeseen perusvoiteluita lukuun ottamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin542285Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 861156
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23991Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942