Mutka Mäkelä oY

Anonyymi

Eläkeläiset painaa ruoka-palkalla ja tukia saa valtiolta, tätäkö on Suomen valtion "elvytys" toimet? Kestävää kasvua? Ihme muuten ettei vielä isompia vahinkoja ole tullut liikenteessä, miettien esim. joidenkin entisten johtohenkilöiden ikää ja kusipäisyyttä.

29

2941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkelässä on lopun enteitö.

      • Anonyymi

        Luulivat mustapäitä kuljetettavan iäisyyksiin.


    • Anonyymi

      Eipä taida töysälläkään hyvin mennä, kovin on harmahtavan näköisiä kuskeja ja asiakaspalvelu perseestä. Toki kyllä sekin lisäaikaa sai tukien myötä.

      • Anonyymi

        Nyt passaa taas, kun pahin kilpailija on poissa pelistä. Sukulaiset kun tykkää niin ruokapalkasta.


      • Anonyymi

        Lisäaikaa kyllä sai, mutta mikään ei muutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäaikaa kyllä sai, mutta mikään ei muutu

        Matka-Mäkelä entistä ylpeämpiä ja kalliimpia kyytejä.
        Kaatuuko "Kartelli" Matka-Mäkelä jo 4. kerran ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt passaa taas, kun pahin kilpailija on poissa pelistä. Sukulaiset kun tykkää niin ruokapalkasta.

        Mikä teitävaivaa kun noin typeriä viitsitte kirjoittaa? Jos bussit ei kulkisi niin miten menisitte Jyväskylään? Olette te pahansuopia ja kateellisia ihmisiä. Karma tule eteen itsellenne jos jatkatte toisten ihmisten haukkumista. Ette voi verrata junaa ja bussia. Olkaa tyytyväisiä elämään että on ihmisiä jotka tekevät työtä ja palvelevat. Oletteko niin nuoria ettekä vielä tajua miten pitää käyttäytyä? Ihminen joka keksii koko aja valittamista ei,ole onnellinen vaan vajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt passaa taas, kun pahin kilpailija on poissa pelistä. Sukulaiset kun tykkää niin ruokapalkasta.

        Eläke kuljettaja ukot vie työpaikat nuorilta...


    • Anonyymi

      Matka-Mäkelä pärjää kun sillä kunnon "ikuinen" koulukyyti ja palvelulinja sopimus Keuruun kaupungin kanssa. Muualla Suomessa näitä ei hyväksyttäisi, mutta Keuruulla toimii... Mutka Mäkelän "voitelu" toimii...

      • Anonyymi

        Pitkät sopimukset ja voitelu kannattaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkät sopimukset ja voitelu kannattaa aina.

        Lahjonta, korrutio Matka Mäkelän liiketoiminta malli ?


    • Anonyymi

      Matka-Mäkelä Kokemuksia Keuruu - Jyväskylä n 15,- eur hlö....Sama matka VR:llä 3,90 eur. Eli aika reipas kuzetus Mutka Mäkelällä, huonoja kokemuksia.

      • Anonyymi

        Linja-autossa om tunnelmaa.


    • Anonyymi

      Katsastuksessa minullekin sanottiin etää korrutiota on helmoissa.

      • Anonyymi

        Vai korruptiota helmojen alla....


    • Anonyymi

      Taas kerran tänään oli töykeää käyttäytymistä liikenteessä vt23. Bussi lähtee henkilöauton eteen 80 km/h rajoituksella jolloinka bussikaan ei saisi "hyökätä" henkilöauton eteen. Vissiin kiire viedä tyhjiä penkkejä paikasta A paikkaan B..... Luulisi näillä polttoaine-hinnoilla muutenkin olevan jotakin vaikutusta ajotapaan.

    • Anonyymi

      Haasteita varmasti on tälläkin alalla mutta tämä yritys ei ole Keurusseudun seuraava lähtijä. Tai ei kaiken järjen mukaan pitäisi olla. Diesel noussut vuodessa liki 30% vaikka laskenut viime päivinä onkin. Muut hinnat 9%. Jos tuo leikataan katteesta pois niin jossain kulkee raja ettei autojen kannata liikkua. Normaalisti ei autojen kannata seistä tallissa.

      • Anonyymi

        Tukiaiset nuo linja-auto yrityksen pikku satiaiset, pitää hengissä...Ja eläkeläiset kuljettajat.


    • Anonyymi

      Matka-Mäkelä "voitelu" toimii Keuruun kaupungin suuntaan. Ja eläkeläiset ajavat, säästyy palkanmaksussa....riskillä sydänkohtauksien...

    • Anonyymi

      Ja kunnat "elvyttää" linja-auto yrityksiä, kun katsoo tämänkin yrityksen tulosta, herää kysymys kuka kunnista maksaa liikaa kuljetuksista?
      Jos maksettu "ylimääräistä" vuosikymmenten ajan..
      kertyy suuri summa...

      • Anonyymi

        Jokainenhan voi itse laittaa bussiyrityksen pystyyn niin ei tarvii kadehtia toisia ja jospa sit ymmärtäisi alaa paremmin. Kukaan ei estä ketään yrittämästä mitä alaa nyt tahansa jos kateus painaa. Itse kuitenkin mieluummin olen palkallinen sillä harvoin yrittäjä itse ehtii vapaata pitämään. T. Edesmenneen yrittäjän lapsi.


      • Anonyymi

        Kato kun ei ole enää sitä toista yritystä, joka teki kuperkeikan, kun ei osattu hoitaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato kun ei ole enää sitä toista yritystä, joka teki kuperkeikan, kun ei osattu hoitaa...

        Kuinkas monta kuperkeikkaa Mäkelä on tehnyt? Aikas monta muistaakseni. Töysää ei vain pelastanut kikkailut enää, sen sijaan Mäkelä on "pelastettu" jo monesti kuin konkurssilta. Hyvä silti että keurusseudulla yritetään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato kun ei ole enää sitä toista yritystä, joka teki kuperkeikan, kun ei osattu hoitaa...

        Kun osaat paremmin liikennöin, niin ei kun vaan Mägelän ta Töyzän jatkeeksi/kilpailijaksi. Molemmat tehnyt kaatunut, toinen pari enemmän.

        Onnea uudelle yrittäjälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun osaat paremmin liikennöin, niin ei kun vaan Mägelän ta Töyzän jatkeeksi/kilpailijaksi. Molemmat tehnyt kaatunut, toinen pari enemmän.

        Onnea uudelle yrittäjälle!

        "Molemmat tehnyt kaatunut". Jos ne unihiekat kuitenkin pois silmistä ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainenhan voi itse laittaa bussiyrityksen pystyyn niin ei tarvii kadehtia toisia ja jospa sit ymmärtäisi alaa paremmin. Kukaan ei estä ketään yrittämästä mitä alaa nyt tahansa jos kateus painaa. Itse kuitenkin mieluummin olen palkallinen sillä harvoin yrittäjä itse ehtii vapaata pitämään. T. Edesmenneen yrittäjän lapsi.

        Missäs kohti täällä ollaan kateellisia oltu? Näinä aikoina ei todellakaan käy kateeksi yrittäjiä. Valtion pitää suoda reilulle kilpailulle hyvät mahdollisuudet. Eikä tukea rahallisesti, sinne tänne rahoja jaellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Molemmat tehnyt kaatunut". Jos ne unihiekat kuitenkin pois silmistä ensin.

        Oli Akt:n aurinkolasit päässä, virheitä tuli heti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli Akt:n aurinkolasit päässä, virheitä tuli heti....

        😂😂😂😂🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli Akt:n aurinkolasit päässä, virheitä tuli heti....

        Paha...osui ja upposi! 😂✌️ Mielestäni Akt:n omien aurinko- ja lukulasien käyttö kiellettävä liikennelakiin. Niitä käytettäessä on aina riski että tulee tehtyjä pahoja mokia....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe