Täällä käydään kovaa keskustelua asiakkaista. Välillä on jo tuntunut, että kukaan ei enää ymmärrä toisen sanomaa.
Kertokaas nyt ihan itse, että minkälainen asiakas olet kaupassa ja muissa vastaavissa liikkeissä?
Itse olen aina käyttäytynyt fiksusti kassoilla. Silloinkin, kun kassa itse on ollut tympeä näköinen ja elämäänsä kyllästyneen näköinen. En anna yhden ihmisen pilata mun fiilistäni :)
Tietysti jos myyjä on aina kuin pyllyyn ammuttu marjakarhu, niin vältän sille kassalle menemistä.
Nostetaan katti pöydälle
112
<50
Vastaukset
Voi, kun tälle sivustolle saataisiin takaisin tuo muokkausjuttu... :{
Tietty olen kohtelias kassalla, moikkaan ja kiitän. Monesti vielä lähikaupassa sanon joskus moikka, kun lähden.
Samoin. Ei ole tullut mieleenkään, että purkaisin kassoihin huonoa päivääni.
Jos joskus olen joutunut mennä oikomaan jotain juttua, niin sekin menee kyllä rauhallisissa merkeissä.
Tykkäätkö käydä enemmän isoissa vai pienissä liikkeissä?tinttu-liina kirjoitti:
Jos joskus olen joutunut mennä oikomaan jotain juttua, niin sekin menee kyllä rauhallisissa merkeissä.
Tykkäätkö käydä enemmän isoissa vai pienissä liikkeissä?Juu, ei saa toisiin purkaa omaa huonoa oloa.
Niin, kyllä olen joskus pidempään jutellut kassalla, jos aikaa ja kassa on jostain jutellut. Esim. joskus kehui minun pipoa ja kaulaliina ja kysyi olenko itse tehnyt. (Olin). 🙂
Käyn kyllä eri liikkeissä, isoissa tai pienissä välillä, kun on aikaa. Siis ei ole niin väliä minkälaisessa. Vähän joskus ahdistus vaivaa, mutta pärjään.Kittiechihunen kirjoitti:
Juu, ei saa toisiin purkaa omaa huonoa oloa.
Niin, kyllä olen joskus pidempään jutellut kassalla, jos aikaa ja kassa on jostain jutellut. Esim. joskus kehui minun pipoa ja kaulaliina ja kysyi olenko itse tehnyt. (Olin). 🙂
Käyn kyllä eri liikkeissä, isoissa tai pienissä välillä, kun on aikaa. Siis ei ole niin väliä minkälaisessa. Vähän joskus ahdistus vaivaa, mutta pärjään.Minäkin joskus jään suustani kiinni, kun sattuu olemaan sopivan hiljaista ja myyjäkin haluaa jutella.
Usein kiitän myyjää erikseen muovipussin avaamisesta, kun on niiden kanssa joskus kauan tapellut :{
Mä en muutes tykkää jättikaupoista. Varsinki tuo Prisma on jotenki luotaantyöntävä kauppa.
Ja en sitten tarvi ketään selittämään, miten säästää ym,, kun ei pusseja osta.tinttu-liina kirjoitti:
Minäkin joskus jään suustani kiinni, kun sattuu olemaan sopivan hiljaista ja myyjäkin haluaa jutella.
Usein kiitän myyjää erikseen muovipussin avaamisesta, kun on niiden kanssa joskus kauan tapellut :{
Mä en muutes tykkää jättikaupoista. Varsinki tuo Prisma on jotenki luotaantyöntävä kauppa.
Ja en sitten tarvi ketään selittämään, miten säästää ym,, kun ei pusseja osta.Minulla on aina yksi kangaskassi käsilaukussa, kun käyn asioilla/kaupassa. Niin ei tarvitse aina ottaa sitä muovikassit.
Kittiechihunen kirjoitti:
Minulla on aina yksi kangaskassi käsilaukussa, kun käyn asioilla/kaupassa. Niin ei tarvitse aina ottaa sitä muovikassit.
Välillä mullaki noi kankaiset, mut ei aina muista ottaa mukaan.
Nuo muovikassit voi hyödyntää roskapusseina.tinttu-liina kirjoitti:
Nuo muovikassit voi hyödyntää roskapusseina.Juu, kyllä mekin käytämme muovipussit roskapusseiksi.
Juu, kyllä mekin käytämme muovipussit roskapusseiksi.
Ja moneen muuhun niitä voi käyttää useasti :)
tinttu-liina kirjoitti:
Tykkäätkö käydä enemmän isoissa vai pienissä liikkeissä?Käyn kaupassa ostaa ruokaa. Haluan vain nopeasti ulos kaupasta koska kaupassa on korona riski.
tinttu-liina kirjoitti:
Nuo muovikassit voi hyödyntää roskapusseina.Pitkät jonot ärsyttää korona riskin takia.
Jep, kyllä. 🙂👍
Pitkät jonot ärsyttää korona riskin takia.
Ulkona iha eri asia vaikka on ihmisiä mutta sisällä ruuhka.
Ihmiset ovat unohtaneet koronan kokonaan..ilmannimiiä kirjoitti:
Käyn kaupassa ostaa ruokaa. Haluan vain nopeasti ulos kaupasta koska kaupassa on korona riski.
Juuh, ymmärrän.
ilmannimiiä kirjoitti:
Käyn kaupassa ostaa ruokaa. Haluan vain nopeasti ulos kaupasta koska kaupassa on korona riski.
Kannattaa käydä hiljaisempaan aikaan kaupassa, jos se on mahdollista.
Kyllä minusta tuolla on ihmiset vielä varovaisia, eikä kukaan tunge liian lähelle.
Käytätkö maskia kaupassa?ilmannimiiä kirjoitti:
Fiksusti toimit, älä välitä tuosta kassa neidistä ja sen ketjusta.
tinttu-liina kirjoitti:
Minäkin joskus jään suustani kiinni, kun sattuu olemaan sopivan hiljaista ja myyjäkin haluaa jutella.
Ja en sitten tarvi ketään selittämään, miten säästää ym,, kun ei pusseja osta.No mä sit törötän huulii ensi kerralla ku sä tulet Artsi-sedän kauppaan ;)
artagnan kirjoitti:
No mä sit törötän huulii ensi kerralla ku sä tulet Artsi-sedän kauppaan ;)
Oletko oikeasti kaupassa töissä?
Fiksusti toimit, älä välitä tuosta kassa neidistä ja sen ketjusta.
En välitä. Ajattelen niin että jokainen on itsestään vastuussa ettei saa koronaa
artagnan kirjoitti:
No mä sit törötän huulii ensi kerralla ku sä tulet Artsi-sedän kauppaan ;)
Ai...törötät vai?
Sen haluaisin kyllä nähdä ;))Kittiechihunen kirjoitti:
Pus pus.. 😉
Ai meinaakko, että lösäyttäisin muiskun samantien, ku Artsi töröttäis? ;))
Tippuis jäbä tiskin taakse :)))tinttu-liina kirjoitti:
Ai meinaakko, että lösäyttäisin muiskun samantien, ku Artsi töröttäis? ;))
Tippuis jäbä tiskin taakse :)))Mennään yhdessä antamaan muisku, sitten se taatusti putoaa.. 😀
Mennään yhdessä antamaan muisku, sitten se taatusti putoaa.. 😀
:)))))
Ollaan me kauheita... Artsiparka :)))tinttu-liina kirjoitti:
:)))))
Ollaan me kauheita... Artsiparka :)))Nyt se on varmasti niin hämillään ettei uskalla tulla tänne.. ? 😀
Nyt se on varmasti niin hämillään ettei uskalla tulla tänne.. ? 😀
:))
No, eiköhän Artsi jo tiiä meidän kujeet ja touhut ;)tinttu-liina kirjoitti:
No, eiköhän Artsi jo tiiä meidän kujeet ja touhut ;)Ehkä.. 😉
Nyt se on varmasti niin hämillään ettei uskalla tulla tänne.. ? 😀
Ai luuleekos mimmit et Artsi-setä piiloutuisi kassakoneen taa? ;) Kyl teillä pyörisi korkkarit jaloissa ku mä hivelisin sillai snadisti parransänkee ja kohottaisin sit toista kulmakarvaa ;)
artagnan kirjoitti:
Ai luuleekos mimmit et Artsi-setä piiloutuisi kassakoneen taa? ;) Kyl teillä pyörisi korkkarit jaloissa ku mä hivelisin sillai snadisti parransänkee ja kohottaisin sit toista kulmakarvaa ;)
Haha...Miten mulle tuli mieleen Uuno Turhapuron elokuvista semmonen kohtaus, jossa Uuno yritti tehä vaikutusta johonki pimuun ;))
Ööh...Jompikumpi meistä saattais kysyä, että menikö sulla roska silmään ;))
Tai voihan se olla, että Kittie menis polvilleen ihastuksesta :))))))- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ja en sitten tarvi ketään selittämään, miten säästää ym,, kun ei pusseja osta.Ite tykkään tosta Prismasta ku sieltä löytyy kerralla kaikki:)
Sunflower - Anonyymi
Minulla on aina yksi kangaskassi käsilaukussa, kun käyn asioilla/kaupassa. Niin ei tarvitse aina ottaa sitä muovikassit.
Itelläni on vuosi sitten ostettu muovipussi. Tungen sinne ostokset jotka ei sovi reppuun, toi kangaskassi ois jees jos vaan löytäis sopivan, semmoisista hehtaarikasseista en tykkää:(
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ja en sitten tarvi ketään selittämään, miten säästää ym,, kun ei pusseja osta.Hitto noi kauppojen hedelmäpussit on työläitä avata, ootteko huomanneet saman?
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite tykkään tosta Prismasta ku sieltä löytyy kerralla kaikki:)
SunflowerOnhan se kaiken kattava kauppa, mutta kun se on aikamoisen suuri.
Varsinkin väsyneenä ku menee kauppaan ja jossain vaiheessa huomaat unohtanees jotain, niin saa kävellä uudestaan melkeen monta kilometriä :}Anonyymi kirjoitti:
Hitto noi kauppojen hedelmäpussit on työläitä avata, ootteko huomanneet saman?
SunflowerNiissä on sellanen pieni lipare toisessa nurkassa, josta sen saa avattua näpsäkästi :)
Asiasta toiseen vähän heitän...
Eilen aika kova ukonilma.
Pelkäättekö sellasta?
Mä en tykkää sitten yhtään :(Toki ukkonen on vähän pelottavaa, mutta tykkään kyllä siitä, siis katsella.. 😀
Koiru taas ei yhtään tykkää, sitä pelottaa ja se tärisee..Kittiechihunen kirjoitti:
Toki ukkonen on vähän pelottavaa, mutta tykkään kyllä siitä, siis katsella.. 😀
Koiru taas ei yhtään tykkää, sitä pelottaa ja se tärisee..Se jyrinä hirvittää mua enemmän, kuin se salama. Välillä rysäyttää silleen, niinku koko taivas tippuis niskaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Se jyrinä hirvittää mua enemmän, kuin se salama. Välillä rysäyttää silleen, niinku koko taivas tippuis niskaan.
Niinpä, kyllä sitä säpsähtää kun lähellä jyrisee.. Onhan se kova ääni..
- Anonyymi
Niinpä, kyllä sitä säpsähtää kun lähellä jyrisee.. Onhan se kova ääni..
Hyvä kun jaksatte keskustella kahden👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun jaksatte keskustella kahden👍
Vai kahden. Yksinhän tuo ämmä juttelee yöt ja päivät. Samat typerät logot näytössä...
Anonyymi kirjoitti:
Vai kahden. Yksinhän tuo ämmä juttelee yöt ja päivät. Samat typerät logot näytössä...
Haistaa kakkis!
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hiton samat logot...
Toi äijähän on vielä sokeakin.tinttu-liina kirjoitti:
Toi äijähän on vielä sokeakin.Niinpä... 😀
Haistaa kakkis!
Huh. Luulee edelleen että Kittie ja mä ja Tiina-liina ovat yks ja sama ihminen.
Kittie ei edes asu kokkolassa joten miten Kittie voi olla saman aikaisesti kahdessa eri kaupungissa?tinttu-liina kirjoitti:
Toi äijähän on vielä sokeakin.Niinpä jokaisella meillä on eri logo. Sinun puhelimessa ei voi olla mun logo ku oon sen itse tehny
ilmannimiiä kirjoitti:
Huh. Luulee edelleen että Kittie ja mä ja Tiina-liina ovat yks ja sama ihminen.
Kittie ei edes asu kokkolassa joten miten Kittie voi olla saman aikaisesti kahdessa eri kaupungissa?Hupsuja aina riittää täällä. 🙂
Ihmeen pitkä viive, ennenkuin näkyy viestin tulleen...
On tämä oikein hölmöläisten maa.
Intiasta asti otetaan tänne marjanpoimijoita! Eikö nuo marjat nyt olisi saatu muutenkin kerättyä, kuin raijata tuolta asti porukkaa?? Ja vieläpä koronan kanssa :/Kittiechihunen kirjoitti:
Joo, en ymmärrä miksi näin on tehty.. 😕
Mua suututtaa, ku rajat muutenki levällään, niin kohta on tämäkin maa viruksen vallassa.
tinttu-liina kirjoitti:
Mua suututtaa, ku rajat muutenki levällään, niin kohta on tämäkin maa viruksen vallassa.
Rahan takia ne tänne otettiin
Joo, en ymmärrä miksi näin on tehty.. 😕
Ei.. Ku on raha ratkaisee :(
ilmannimiiä kirjoitti:
Rahan takia ne tänne otettiin
Niin, rahahan on näköjään tärkeämpi ku terveys :(
Kyllä mä ymmärrän noita marjankerääjien palkkaajiakin, mutta voihan sen palkkauksen tehdä fiksumminkin.
Onko tuo sattumaa vai tahallista, kun nostetaan useampi ikivanha aloitus ylös??
Useinkaan niihin ei edes ole kirjoitettu mitään merkittävää...Kittiechihunen kirjoitti:
Jollakulla tylsää, ja piruuttaan nostaa niitä ylös?
Näköjään. Halutaan saada muut uudet jutut tippumaan.
tinttu-liina kirjoitti:
Näköjään. Halutaan saada muut uudet jutut tippumaan.
On kyllä tyhmää nostaa vanhoja keskusteluja ylös turhan takia.
No tota... Kyl mäki käyttäydyn fiksusti ku laitan kapulaa väliin ja isken sit simmuu mimmeille kassalla ;)
Kato sitten Artsi, ettet kellekkää kukkahattutädille sitä simmuus iske. Voi pian tulla tälli kohti :))ilmannimiiä kirjoitti:
Älä iske... Ainakaan hänelle joka hermostuu jokaisesta asiakasta
Kyl mä sulatan tuollaiset hankalatkin daamit ;)
Olettekos säästyneet liikkeellä olevilta flunssa/mahataudilta?
artagnan kirjoitti:
Kandee muistaa sipulimaito jos tulee kuumeiluu tms. ;)
Sinä ja sun sipulimaitos :))))
Kyl mä toisinaan oon pettynyt tohon Klartsuun :( Nytkin mä duunipäivän jälkeen tulen nälkäisenä himaan mut tää ei oo laittanut taaskaan safkaa valmiiksi :(
Voi että! Olisit tullut tänne syömään.. Tein itse tehdystä leivästä voileivät lounaaksi ja nyt on kakku uunissa.. 😋
No höh..
Mitä ihmettä se likka touhaa kaiket päivät, ku ei ole kokannu sulle pihviä ja pottuja... :}
Nyt Artsi näytät sille pimulle kaapin paikan ;)Kittiechihunen kirjoitti:
Voi että! Olisit tullut tänne syömään.. Tein itse tehdystä leivästä voileivät lounaaksi ja nyt on kakku uunissa.. 😋
Voi nami... Minkä kakun teit? :)
tinttu-liina kirjoitti:
Voi nami... Minkä kakun teit? :)
Ei niin kuivaa kuivakakkua, kun sen tekee minun salaisella ohjeella.. Se on pehmeää ja siinä on makua. 😋
Ei niin kuivaa kuivakakkua, kun sen tekee minun salaisella ohjeella.. Se on pehmeää ja siinä on makua. 😋
Ootko koskaan ostanu kaupasta sellasta kuivakakkua?
Minä oon joskus... Siitä voi kyllä sanoa oikeasti, että on kuivakakkua. Eihän sitä voi syödä ku tiskialtaan vieressä. Murenee käsiin ja sotkee mielettömästi :[
Kotona leivottu kuivakakku on kyllä nannaa, ku on mehevää ja kosteaa :)tinttu-liina kirjoitti:
Ootko koskaan ostanu kaupasta sellasta kuivakakkua?
Minä oon joskus... Siitä voi kyllä sanoa oikeasti, että on kuivakakkua. Eihän sitä voi syödä ku tiskialtaan vieressä. Murenee käsiin ja sotkee mielettömästi :[
Kotona leivottu kuivakakku on kyllä nannaa, ku on mehevää ja kosteaa :)Harvoin tulee syötyä kaupan kuivakakkua, kun itse tekee parempaa.
Harvoin tulee syötyä kaupan kuivakakkua, kun itse tekee parempaa.
Joskus vaan laiskottaa alkaa itse tekemään, niin ostaa sit jotain kaupasta.
Ei nuo kaupan leipomukset kyllä ole lähellekkään yhtä hyviä kuin kotona tehdyt.
Hitto, ku menin tuosta flunssajutusta utelemaan. Heti tuntuu niinku nyt ois tauti tulossa :{
Ihan sama ku joku joskus kertoo mulle, että on kurkku kipeä, niin samantien tuntuu omassaki kurkussa.....hiton luulotautinen minäki :[tinttu-liina kirjoitti:
Joskus vaan laiskottaa alkaa itse tekemään, niin ostaa sit jotain kaupasta.
Ei nuo kaupan leipomukset kyllä ole lähellekkään yhtä hyviä kuin kotona tehdyt.
Hitto, ku menin tuosta flunssajutusta utelemaan. Heti tuntuu niinku nyt ois tauti tulossa :{
Ihan sama ku joku joskus kertoo mulle, että on kurkku kipeä, niin samantien tuntuu omassaki kurkussa.....hiton luulotautinen minäki :[No eihän sitä aina jaksa itse leipoa.
Äh, äläs nyt sairastu.. Juo jotain lämmintä ja ota särkylääke?Kittiechihunen kirjoitti:
No eihän sitä aina jaksa itse leipoa.
Äh, äläs nyt sairastu.. Juo jotain lämmintä ja ota särkylääke?Otin just..
Oon ollu kyllä flunssasen ihmisenkin kanssa tekemisissä, niin siksikin on pieni pelko peffassa...
Tuli kysyttyä täälläki tuosta just siks..
Toivottavasti on väärä hälytys.tinttu-liina kirjoitti:
Otin just..
Oon ollu kyllä flunssasen ihmisenkin kanssa tekemisissä, niin siksikin on pieni pelko peffassa...
Tuli kysyttyä täälläki tuosta just siks..
Toivottavasti on väärä hälytys.Voi... Kyllä ne räkätaudit tuppaa tarttumaan.. 😕 Kunhan ei ole vakavampaa?
Harvoin tulee syötyä kaupan kuivakakkua, kun itse tekee parempaa.
Nukkukaa hyvin... Pysykää terveinä
Voi... Kyllä ne räkätaudit tuppaa tarttumaan.. 😕 Kunhan ei ole vakavampaa?
Ai, että koronaako vai?
No ei ole sitä, eikä mulla tänään enää tunnu oikein mitään :)tinttu-liina kirjoitti:
Ai, että koronaako vai?
No ei ole sitä, eikä mulla tänään enää tunnu oikein mitään :)No hyvä että olo on normaali. 🙂
No hyvä että olo on normaali. 🙂
Niin normaali, ku meikäläinen nyt vaan voi olla ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Niin normaali, ku meikäläinen nyt vaan voi olla ;))
Sama juttu, ei saa olla liian normaali, vaan vähän Titi tyy.. 😉
Sama juttu, ei saa olla liian normaali, vaan vähän Titi tyy.. 😉
Just nii..pikkasen dingdong :))))))
Eihä se läppä lentäis, jos kaiken ottais liian järkevästi.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, että koronaako vai?
No ei ole sitä, eikä mulla tänään enää tunnu oikein mitään :)Nyt on hemmetin paljon liikkeellä tota räkistä, itekkin sairastin justiinsa:(
Nyt on hemmetin paljon liikkeellä tota räkistä, itekkin sairastin justiinsa:(
SunflowerKestikö sulla kauan toi tauti?
Oliko yskää? Toi yskä on flunssan viheliäisin oire :(Kittiechihunen kirjoitti:
Ai hemmetti ku tuli vesi kielelle ku on taas toi safkan duunaaminen edessä :P
tinttu-liina kirjoitti:
No höh..
Mitä ihmettä se likka touhaa kaiket päivät, ku ei ole kokannu sulle pihviä ja pottuja... :}
Nyt Artsi näytät sille pimulle kaapin paikan ;)No imee itseensä pölyy et kyl tässä on jo parisuhdeterapian paikka :(
artagnan kirjoitti:
No imee itseensä pölyy et kyl tässä on jo parisuhdeterapian paikka :(
Ai, Klartsu siivoaa siis ;)
Mut kyllä kannattaa vielä käydä yhdessä parisuhdeterapiassa, niin eiköhän ne pihvitkin sen jälkeen löydy... Jos ei, niin kannattaa miettiä vakavasti eroa ;)
Alkaa olemaan jo koomista luettavaa tällä palstalla nämä asiakaspalvelujutut...
No kyllä! Aika sekaisin tuo niiden kirjoittaja..
Varsinaisia provojuttuja kaikki....
tinttu-liina kirjoitti:
Varsinaisia provojuttuja kaikki....
Niin ovat.. Ihme tyyppi kun tuollaisia jaksaa tänne pommittaa..
Jokos pitää kesävaatteet laittaa kaappiin.. ? Sää viilenee, hrrrr!
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä mulla on ollu ne koko kesän kaapissa ;))
Aijaa, kuin nyt sillä lailla? Täällä alkaa olemaan viileämpää.. Saa laittaa capri housut ja topit kaappiin.. 😕
Aijaa, kuin nyt sillä lailla? Täällä alkaa olemaan viileämpää.. Saa laittaa capri housut ja topit kaappiin.. 😕
No kyllä ne päälläki on ollu, mut kyllä vaatteet on kaapissaki välillä ;))
Vakavasti sanoen, niin kyllä alkaa olemaan viileetä.
Mulla oli joskus se systeemi, että siirtelin kesä- ja talvivaatteita vvuodenajan mukaan.
Sai sen lopettaa, ku otin pois kaikki sellaset vaatteet, joita ei enää tullu käytettyä. Osa meni sukulaisille ja osa kirpparille.
Turhaan vie kaappitilaa vaatteet, joita ei kuitenkaa enää käytä :)
Oon muutes huomannu, ettei talvisin enää tarvi käyttää mitenkää paksuja vaatteita. Ennen oli paksuja fleecehuppareita ym. Viime talvena ne ois ollu liian lämpimiä.tinttu-liina kirjoitti:
No kyllä ne päälläki on ollu, mut kyllä vaatteet on kaapissaki välillä ;))
Vakavasti sanoen, niin kyllä alkaa olemaan viileetä.
Mulla oli joskus se systeemi, että siirtelin kesä- ja talvivaatteita vvuodenajan mukaan.
Sai sen lopettaa, ku otin pois kaikki sellaset vaatteet, joita ei enää tullu käytettyä. Osa meni sukulaisille ja osa kirpparille.
Turhaan vie kaappitilaa vaatteet, joita ei kuitenkaa enää käytä :)
Oon muutes huomannu, ettei talvisin enää tarvi käyttää mitenkää paksuja vaatteita. Ennen oli paksuja fleecehuppareita ym. Viime talvena ne ois ollu liian lämpimiä.Minä siirrän vaatekaapista just käytettävät vaatteet esiin. Ja tässä kesällä vielä siivosin vaatekaapin ja vein vanhat vaatteet kierrätykseen.
Minä siirrän vaatekaapista just käytettävät vaatteet esiin. Ja tässä kesällä vielä siivosin vaatekaapin ja vein vanhat vaatteet kierrätykseen.
Onkin hyvä laittaa ehjät ja hyvät vaatteet kiertoon.
Mä oon koko huusholliin tehnyt semmoset "roinakeräyksen". Oon siis poistanu kaiken ylimääräsen ja jättäny vaan ns. kunnon kaman :)
Ei ole vähään aikaan muuttanukkaa, niin siks piti tehä tuo raivaus. Muutossahan tulee aina automaattisesti karsittua turhat pois :)
On kiva, kun laatikoissa ja kaapeissa on vain tarvittavat, eikä enää pursota joutavat romppeet :)- Anonyymi
Ite oon kans vilukissa, pitää olla yli 20 että luovun villasukista. En viitti ees aatella enää kesärytkyjä, vaan kaivan seuraavaksi esiin talvipompan:)
Ite oon kans vilukissa, pitää olla yli 20 että luovun villasukista. En viitti ees aatella enää kesärytkyjä, vaan kaivan seuraavaksi esiin talvipompan:)
SunflowerTuskin enää ees tulee niin lämmintä, että kesävaatteilla tarkenee...
Mun käytös riippuu ihan siitä, missä liikkeessä asioin. Jos olen ostoksilla Artagnanin kaupassa, vaadin myyjää kantamaan mun ostoskoria ja neuvomaan mua tuotteiden valinnassa. Vaatekaupoissa jään yleensä juttelemaan mulle tuttujen tyttöjen kanssa ja sovitan ylleni kaikkea mahdollista, koska rakastan uusia asuja. Ruokaostoksia en yleensä edes tee, ellei kyse ole karkeista... (◕‿◕✿)
- Anonyymi
Kah, kattia;) Liekö jätät kamppeet sovituskoppiin? Muut vie takas?:D
- Anonyymi
Ootko tosissas, mitä tohon muut tuumaa? Kaupan henkilökunta, asiakkaat? Itteeni ei sais ees raudoissa noihin rättikauppoihin, yo juhlissaki olin vanha kolttu päällä ku meni hermo kaupoissa kiertelyyn.
Sunflower - Anonyymi
Sussa on jotain diivamaista.
Asiakas talon pystyssä pitää... Artsinki hyvä tietää ;))
Sinä sitten tykkäät sovitella vaatteita... Olishan se mukavaa, jos ei olis niin kuumaa puuhaa.
Mä oon semmonen ummikko-ostaja sillon ku ostan, eli katon vaa oikeen numeron ja suoraan kassalle :)
Onkos sulla erikseen joku ruokapalvelija? ;))tinttu-liina kirjoitti:
Asiakas talon pystyssä pitää... Artsinki hyvä tietää ;))
Sinä sitten tykkäät sovitella vaatteita... Olishan se mukavaa, jos ei olis niin kuumaa puuhaa.
Mä oon semmonen ummikko-ostaja sillon ku ostan, eli katon vaa oikeen numeron ja suoraan kassalle :)
Onkos sulla erikseen joku ruokapalvelija? ;))No tota... Mä kaivan oitis esiin punaisen maton ku näen et armollinen neito Constance lähestyy Chanelin käsikassara mukanaan. Sit mä tsiigailen läpi lattiat et neidon korkkareiden pohjat pysyy puhtaana ja lähden kantamaan ostoskorii et hänen timanttisormusten koristama kätönen ei mene kramppiin ;)
artagnan kirjoitti:
No tota... Mä kaivan oitis esiin punaisen maton ku näen et armollinen neito Constance lähestyy Chanelin käsikassara mukanaan. Sit mä tsiigailen läpi lattiat et neidon korkkareiden pohjat pysyy puhtaana ja lähden kantamaan ostoskorii et hänen timanttisormusten koristama kätönen ei mene kramppiin ;)
Niin sitä pitää! Sä Artsi olet oikea asiakaspalvelija ;))
Jos vielä pikkasen haluat parantaa, niin voithan kysyä neitoselta josko häntä janottaisi ja tarjota sitten virvokkeita.
Onhan se raskasta ja hikistä puuhaa tuo ostoksilla käyminen ;)
- Anonyymi
Tippuuko katista karvoja penikoille?
Minä kerran, hyllyttäjältä kysyin, että missä on mannaryynit. Hän osoitti 30cm luotani, ja sanoi, että tuossa olisi tollasia.
Se oli varmaankin suurin häiriö, mitä olen kaupassa tehnyt. EI NYT MUISTAN. Aikoinaan minulla oli kissoja. Ajattelin antaa kunnon lihaa. Noh, lähikaupassa ei myyty, joten kysyin paikallisjohtajalta sydämiä tms.
Hän suostui ja kissat saivat kunnon veristä lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812