jotka ovat jo nyt liian korkeita monille. Suomessa alkaa olla lähes miljoona pienituloista. Vai onko jo enemmänkin ?
Näinkö hallituksen on tarkoitus saada eläkeläisasiakkaita yksityispuolelle
26 eurolla ?
Kuitenkin me veronmaksajat itse maksamme yksityispuolen 26 euron käynnitkin kokonaisuudessaan veroissamme ja kokonaissumma lienee noin 150 euroa
per yksi lääkärikäynti.
Me ylläpidämme veroillamme julkista terveydenhuoltoa, että kaikilla olisi
tasa-arvoisesti varaa lääkäriin.
Ei ole enää.
Ihmiset kertovat, että lääkärikäynti voi maksaa 68 euroa, kahden minuutin puhelu lääkäriltä voi maksaa 46 euroa, sairaalamaksut ovat nousseet 45prosenttia.
Pienituloiset ovat joutuneet perumaan käyntejä terveydenhuollossa.
Linkissä on esimerkkejä ihmisten kertomana:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011240183.html
Hallitus kaavailee lisää terveydenhuollon maksujen korotuksia,
139
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Julkisen puolen yleislääkärimaksukäynnin hinta pitäisi nostaa 100 euroon, niin turhat lääkärikäynnitkin vähenisivät aika reippaasti.
- Anonyymi
Itse Purrako siinä kirjoittaa ?
- Anonyymi
Ite menin yksityiselle kun julkisilla kuukauden jono. Hinta vajaa 100€. Kyllä siellä kerran harvaksiltaan käy, mutta jos joutuisi usemammin ravaan niin kyllä kalliiksi käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite menin yksityiselle kun julkisilla kuukauden jono. Hinta vajaa 100€. Kyllä siellä kerran harvaksiltaan käy, mutta jos joutuisi usemammin ravaan niin kyllä kalliiksi käy.
Miksei kukaan kerro mitä siihen käyntiin kuuluu .kokeet tulee
- Anonyymi
Kelatuki puoli miljardia euroa yksityisille veroparasiittipörriäisille pitäisi perua ja vaatia rahat takaisin kahdelta pääpirulta Petteriltä ja Riikalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚑-🚑 Ei siellä yksityisellä mitenkään automaattisesti parempia lääkäreitä ole.
Lääkkeitä tosin kirjoittavat herkemmin, mutta ei ne aina osu oikeaan.
Minäkin hain ensimmäiset verenpainelääkkeet yksityiseltä ja lastenlasten kaveri, opiskeleva lääkäri sanoi että ei nuo ole suositeltavia vanhukselle. Rasittavat munuaisia yms. Sanoi mille menen julkiselle puolelle. Ja sain lääkkeet jotka sopii ja jotka suojelee "sydäntaudeilta" yms.
jotain 73 vuotiaaseen olin päässyt pelkällä kolesterolilääkkeillä. Nyt on syöty verenpainelääkkeitä yli kymmenen vuotta.
Kyllä ainakin meillä on julkisella puolella niin loistavia nuoria lääkäreitä. Osaavat kysellä valtavasti ja osaavat kuunnella. Ja tuntuu että heidän vastaanotolla aika pysähtyy ja ongelmat selviää. 🚑🚑 (Tamperetta etelämmässä ja lännemmässä ollaan). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se tule voimaan vasta syksyllä yksityisillä ? Kela-korvaus on jo noussut joillekin
lääkäreille, mutta ei se mitään auta, kun lääkärit nostivat hintoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚑-🚑 Ei siellä yksityisellä mitenkään automaattisesti parempia lääkäreitä ole.
Lääkkeitä tosin kirjoittavat herkemmin, mutta ei ne aina osu oikeaan.
Minäkin hain ensimmäiset verenpainelääkkeet yksityiseltä ja lastenlasten kaveri, opiskeleva lääkäri sanoi että ei nuo ole suositeltavia vanhukselle. Rasittavat munuaisia yms. Sanoi mille menen julkiselle puolelle. Ja sain lääkkeet jotka sopii ja jotka suojelee "sydäntaudeilta" yms.
jotain 73 vuotiaaseen olin päässyt pelkällä kolesterolilääkkeillä. Nyt on syöty verenpainelääkkeitä yli kymmenen vuotta.
Kyllä ainakin meillä on julkisella puolella niin loistavia nuoria lääkäreitä. Osaavat kysellä valtavasti ja osaavat kuunnella. Ja tuntuu että heidän vastaanotolla aika pysähtyy ja ongelmat selviää. 🚑🚑 (Tamperetta etelämmässä ja lännemmässä ollaan).Ei lääkreitten paremmuudesta puhe olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä tuohon hintaan. Maksaa esimerkiksi hammas tarkastus jo satoja euroja, tiedän tapauksen kun kävi yksityisellä.
- Anonyymi
Älä viitsi jauhaa paskaa, ei ole mitään turhia käyntejä ja monelle 100 euron maksu on LIIKAA!!
- Anonyymi
"turhat lääkärikäynnitkin vähenisivät"
Just joo! Nehän lääkärit itse vaativat että siellä käydään. Itse kun olin viimeksi siellä niin ei suostunut uusimaan lääkemääräystä, koska se lääke jopa tehoa hengityksen.
Olin tänään apteekissa ja sieltä ovat yrittäneet uusia kyseistä lääkettä, mutta eivät onnistuneet.
Tällainen on juuri turha terveyskeskus käynti, mutta ei lääkäreiden mielestä. Siis minulta on tuolla arvauskeskuksessa kyselty, et mistä olen saanut tuon lääkemääräyksen ?! Outoa tuokin kysely koska olen antanut luvan katsoa minun terveystiedot netin OmaKannasta, sieltähän se selviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kleptorkaattinen hallitus varastaa valtionkin omaisuutta ajatellen vain omaa hyötyä itselleen.....ne sairaat pölvästit ja kooka Purrat helvettiin tästä maasta......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kleptorkaattinen hallitus varastaa valtionkin omaisuutta ajatellen vain omaa hyötyä itselleen.....ne sairaat pölvästit ja kooka Purrat helvettiin tästä maasta......
Kleptomaani Sairas Purra ORPON JOHDOLLA OLEVA HALLITUSKIN......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kleptomaani Sairas Purra ORPON JOHDOLLA OLEVA HALLITUSKIN......
Pimeää politiikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeää politiikkaa...
Orpo purran laittomaksi todettu ulostulo ......tuhonneet jo kaksi vuotta ihan kaikkea...rikollishallitus Orpon johdolla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on ala-arvoinen puolue......saatanan tyhmiä riistäjiä sekä vaikkupäitä täynnä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on ala-arvoinen puolue......saatanan tyhmiä riistäjiä sekä vaikkupäitä täynnä....
Seuraava huolen aihe on Turku ja Pori....
?? - Anonyymi
Siis mitkä lääkärissä käynnit ovat turhia . Jokainen joka tilaa aikaa lääkäriin. Tekee sen siksi että voiva5 huonosti jostain syystä , mutta sinulle ne käynnit ovat siis turhia .eiihme että ihmisiä kohdellaa huonos5i jos vaikka hoitosektorilla keskustellaan kenen käynti on turhana kenen ei.
Tiedän tapauksen missä vanhus tarvitsisi pikaista apua koska voi huonosti. Hön ei halua apua vaan hourii omiaan. Naapureiden huoleksi jätetään tälläinen ihminen joka häiritsee kaikkia,
Jos hoito toimisi kuten pitää niin tämäkin ihminen olisi ollut hoitokodeissa jo pari vuotta
Mutta ilmeisesti olisi turha käynti lääkärin luona , siis yhteiskunta antaa saitraan ihmisen sekoilla .
Joten oikeastaan joka kunnassa pitäisi olla lääkäri joka ottaa vaan vastaan vanhuksia .
On muistettava se että mitä joku sanoo turhaksi , on. Näyttänyt niin monessa tapauksessa olevan hyvinkin vakava sairaus , jossa apu olisi ollut tarpeen , vaan kun ei apua saa aina, kun. Jo puhelimessa tiedetään muka ettei tarvitse lääkäriä . Jokaisen ihmisen oikeus on terveyden hoitoon oli hän köyhä tai rikas
- Anonyymi
Turhia lääkärikäyntejä ei ole.
- Anonyymi
Suurin osa käynneistä aivan hömpänpömppä käyntejä.
- Anonyymi
"Turhia lääkärikäyntejä ei ole."
kyllä se oli turha kun lonkastani valitin ennen leikkausta.
Lonkka oli ajoittain kipeä ja useimmiten täysin terve. Kun menen lääkäriin , kävelin 1 km se yleensä siinä vaiheessa parani. En osannut kertoa ja kuvailla mitään, unohdin aina sen kivun kun se loppui. Hävetti hurjasti.
lonkka oli joskus kipeä, koskaan ei särkenyt, eikä herättänyt.
Ekalla käynnillä passitettiin kuvaukseen ja tehtiin leikkauspäätös. 6 kk jonossa ollessa 2 kertaa valitin turhaan, pelkäsin toisella kertaa jos se olisikin polvi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään kenenkään lääkärikäyntien tarpeellisuudesta, pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla saa hömppää...
- Anonyymi
Me maksamme veroissamme julkisen terveydenhuollon.
Persuhallitus siirtää ne rahat pörriäisille ja nostaa meidän
kulujamme.- Anonyymi
Se on "markkinataloutta" joka hoitaa kaikki asiat kuntoon HAHHAHHAA.
Rikkaitten asiat kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on "markkinataloutta" joka hoitaa kaikki asiat kuntoon HAHHAHHAA.
Rikkaitten asiat kuntoon.Hallitus pistää ruumispellon ja tik tokin keskelle Turkua niin maine paranee... ...... .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus pistää ruumispellon ja tik tokin keskelle Turkua niin maine paranee... ...... .....
Hauska juna kulkee... Turuusss.....
- Anonyymi
Jättäkää maksamatta, vanhukset, luottotietojen menetys ei ole häpeä nykysuomessa!
Se on vain politiikkaa!- Anonyymi
Niin kai sitä voisi tehdä, kun kohta kuolee kumminkin. Mitä väliä sillä on.
Ulosottomies ei kai tule hautaa kaivaamaan, jos joku pennonen olisi
jäänyt käärinliinoihin, ja jos tuleekin niin siinähän kaivaa. - Anonyymi
Ottakaa köyhät velkaa sanoo Purra Orpo.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitä voisi tehdä, kun kohta kuolee kumminkin. Mitä väliä sillä on.
Ulosottomies ei kai tule hautaa kaivaamaan, jos joku pennonen olisi
jäänyt käärinliinoihin, ja jos tuleekin niin siinähän kaivaa.Purra tulee ja leikkaa ne käärinliinatkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra tulee ja leikkaa ne käärinliinatkin...
Orpo runttaa junalla persuksiin. .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo runttaa junalla persuksiin. .....
Hallituksen kantturat kuolaa...
- Anonyymi
Sairaalamaksut on nousseet niin paljon, että Purran toive toteutuu:
Kaikkia ei hoideta.
Köyhimmät jää kotiinsa kituen kuolemaan.- Anonyymi
Ohan se kivempi kuolla kotona kuin kalseassa laitoksessa.
Hyvälläkään yhteiskunnan hoidolla ei kuolemaa voi estää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvälläkään yhteiskunnan hoidolla ei kuolemaa voi estää.Sairaalassa ei tarvitse kuolla tuskissaan. Oletan.
- Anonyymi
Kaksi vuotta vielä, politiikkaan ei kuulu empatia eikä oikeudenmukaisuus sanoo Purra Orpo......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvälläkään yhteiskunnan hoidolla ei kuolemaa voi estää.Laitoksia ei ole eikä muutakaan , ne menee PETTERIN JA RIIKKA ORPON TASKUIHIN....
- Anonyymi
On aivan hirvittävää, että Suomessa on hallitus, joka estää sairaitten saamasta
apua.- Anonyymi
Vaikeeta on saada apua sotekeskuksesta.
Siinä tarvitaan luovimista ja sinnikkyyttä.
Jo siinä soitossa 116117 eli hoidon tarpeen arvioinnissa. Jos hyvin käy, niin sieltä vastataan puolen tunnin kuluttua. Tunninkin odotus sinne on kohtuullinen. Voi viedä jopa kolme tuntia.
Täytyy olla melko sairas. Ei tuonne kukaan huvikseen soittele.
- Anonyymi
Sadistista.
- Anonyymi
Mutta totta, ...Riikka ja Orpo väittää nyt Venäjän olevan syyllinen kaikkeen........mitäs pahaa se Nyt on tänne tehnyt? Haluava piru pari tahtoo vain ryöstää valtion kassan itselleen sekä hallitus kulissina.........
- Anonyymi
Viimeksi tämän vuoden puolella terveyskeskuslääkärikäynti maksoi
jo yli 60 euroa.- Anonyymi
Se oli varmaan Keskusairaalan polilla.
- Anonyymi
Joka neljäs byrokraatti on irtisanottava,
menoja on pakko karsia.- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Purran kumppaneineen on helppo kiristää ja tehdä entistä kalliimaksi pienituloisten terveydenhoitoakin, kun
PURRA + PIENITULOISTEN KALTOINKOHTELIJAT ITSE NAUTTIVAT HUIPPULAAJASTA JA LAADUKKAASTA TYÖTERVEYDENHOIDOSTA, JOKA KUSTANNETAAN VERORAHOISTA!
Hävettävän häpeällinen äärimmäisen oikeistolainen PERSUHALLITUS!- Anonyymi
Hallitus on todellakin kauhukabinetti.
- Anonyymi
Kukas tämän täyssusipaskasoten iski väkisin läpi? Siellä nyt poliittiset raakit, ilman mitään tietämystä, kokenusta, osaamista "puikoissa", nauttii jättipalkoista ja sote-alueilla on 10 johtajaa (poliittista paskaa) yhtä (1) työntekijää kohden. Luuletko Sinä, että yksikään puolue sahaisi omaa oksaansa? Ehei, noissa on mahdollisesti oma hyväpalkkainen johtajan virka ennen eläkettä/putoamista eduskunnasta tarjolla itse kullekkin. Koska Sinä ja moni muu oppii tuntemaan tuon kähminnän, korruption, jota KAIKKI politiikot harrastaa puolueesta riippumatta?
Tuon korruptoituneen paskan takia olen itse lopettanut äänestämisen kokonaan!
- Anonyymi
Meille persuillehan kokoomuslaisten pienituloisiin kohdistamat leikkaukset eivät käy!!!
Purra valhteli äänistäjille silmöt korvat täyteen, jotta pääsi kiduttamaan tavallista Suomen kansaa ja ilakoimaan sadistisesti suurilla saksimisillaan.
Hirvee noita-akka!- Anonyymi
Muistakaa ketä äänestää seuraavissa vaaleissa ei kokoomusta ja persuja.
- Anonyymi
Minä voisin vastata näin.Ne kaikkein pienituloisimmat eivät osaa/uskalla "heittäytyä"hankaliksi ja vaatia itselle kuuluvia etuisuuksia.He ovat niitä "hiljaisia kärsiviä"ihmisiä.Julkiselta puolelta on turha edes yrittää saada apua vaivoihinsa! Minulla,onneksi on ,sen verran järkeä,että en jää sormi suussa venaamaan jotain...jos oletkin pienituloinen,niin et ole välttämättä "pienijärkinen"!HUOLEHTIKAA ITSE ITSESTÄNNE-EI SITÄ YHTEISKUNTA EIKÄ KELA /MIKÄÄN MUUKAAN TEE !!!
- Anonyymi
Olen julkiselta puolelta apua saanut, mutta jos lähetteen saa tutkimuksiin
jonotusaika on entistä pidempi, koska persuhallitus leikkasi soterahaa
heti alkajaisiksi 1,4 miljardia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen julkiselta puolelta apua saanut, mutta jos lähetteen saa tutkimuksiin
jonotusaika on entistä pidempi, koska persuhallitus leikkasi soterahaa
heti alkajaisiksi 1,4 miljardia.Leikitäänpä ajatuksella, ettei tuota 1,4mrd leikkausta olisi tullut. Kuuletko oikeasti, että tuo raha olisi mennyt sairaiden hoitoon? No, ehkä miljoona-kaksi, mutta tärkeimpiä on johtajien (pikku nilkeistä pääpamppuihin) vuosittain saamat palkankorotukset. Ei todellakaan henkilökuntaan.
Kai nyt olet lukenut uutisia, joita tämän tästä tulee? Yt:t, jotka koskee vain niitä TYÖNtekijöitä. Ei ainakaan minun silmiini ole osunnut, että yt:t koskisi yhtään nilkkiä.
- Anonyymi
Monin pakkoin Suomessa julkinen perusterveydenhoito on orpolais-purralaisen kokoomuspolitiikan toimesta kiristetty erittäin vaikeaksi ylipäätään saada yhteyttä terveydenhoitoon, jossa lyhyetkin hoitaja-/lääkäriajat tuntuvat löytyvän vain pitkän ja hirveän taistelun jälkeen.
Suomessa jokaiselle tarkoitettu julkinen terveydenhoito on kokoomuspolitiiksn mukaisesti ja Purran hyväksynnällä romutettu ihan pienellä ajalla.- Anonyymi
Persuhallitus muutti hoitoonpääsytakuun kolmeen kuukauteen.
Marinin aikana se oli kaksi viikkoa ja tavoite yksi viikko oli jo saavutettu
monissa terveyskeskuksissa, kunnes Orpon persuhallitus romutti kaiken.
- Anonyymi
Kokoomus ajaa Sanni Grahn-Laasosen johdolla eläkeläisille julkisen terveyskeskus-vastaanoton hinnalla KOLME KÄYNTIÄ VUODESSA YKSITYISELLÄ peruslääkärillä!
MUTTA yksityipuolen kalleista laboratoriokokeista potilas joutuu kuitenkin msksamaan itse puolet.
Ykityisellä lääkärikäynneistähän valtio tietenkin maksaa sen julkisen puolen ja yksityispuolen vastaanottomaksujen ISON EROTUKSEN VERORAHOISTAMME YKSITYISELLE JÄTTIVOITOIKSI.
Koko kansan julkiseen perusterveydenhoitoon kuuluu hallituksen antaa verovarojamme, yksityispuolen voittojen sijaan, enemmän niin kuin muissakin Pohjoismaissa!
Yksityistä en mene rikastuttamasn vaan aion käyttää julkista terveydenhoitoa.
Jos ei onnistu terveyskeskuksessa, niin sitten on sairauden pahentuessa hakeuduttava päivystykseen tai suoraan sairaalan.
Jokaiselle suomalaiselle kuuluu julkinen terveyden-/ sairaanhoito!- Anonyymi
Tiedätkö sitä, että voit VAATIA, että verikokeet otetaan muualla? Jos et suutas saa auki, niin oma on häpeäsi
- Anonyymi
Kirjoitit asiaa. Juuri noin se on ja itsekin olen tullut siihen tulokseen,
että käytän edelleen julkista ja akuutti oireissa tilaan ambulanssin,
jos en pysty muuten päivystykseen menemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sitä, että voit VAATIA, että verikokeet otetaan muualla? Jos et suutas saa auki, niin oma on häpeäsi
Anteeksi mitä tarkoitat ? Missä muualla ? Yksityisen labrakokeet voi otattaa terveyskeskuksen labrassa hiukan edullisemmin, mutta tuloksen saa vasta parin
viikon päästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit asiaa. Juuri noin se on ja itsekin olen tullut siihen tulokseen,
että käytän edelleen julkista ja akuutti oireissa tilaan ambulanssin,
jos en pysty muuten päivystykseen menemään.Tilaat ambulanssin? No, kunhan pääset läpi ensin HäKen "jumalasta", joilla ei ole minkään valtakunnan kokemusta mistään terveydenhuollon alueesta vaan tenttaavat papereista 100:n kohdan kysymyslistaa. Siinä ehtii moni kuolla viimeistään kysymyksessä nro 15 Onnea matkaan!
- Anonyymi
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä tarkoitat ? Missä muualla ? Yksityisen labrakokeet voi otattaa terveyskeskuksen labrassa hiukan edullisemmin, mutta tuloksen saa vasta parin
viikon päästä.Otetaan esimerkiksi laaja verenkuva. Alat saada jo samana päivänä tuloksia puhelimeesi tekstiviestinä *kunnallisesta), mutta jos on esim viljelyksiä, ne kestää. Mitä ihmettä sinä muuten noilla tuloksilla heti teet, kun lääkäriinkääm ei heti pääse? Harva meistä osaa tulkita noita ilman koulutusta. Netistä kyllä näkee "noin" ettei henki heti lähde.
Se on aivan sama, no yksityiseltä löytyy parempi ja laajempi osaaminen. Hassua sinänsä, että raha menee edelle tässäkin asiassa. Mutta turhaa urputusta on. En millään jaksa uskoa, että täällä kaikki marisijat on "kauhean sairaita ja kaikki rahat menee lääkkeisiin" sakkia. Kunhan nyt vaan vänkäätte.
- Anonyymi
Kiitos mestari 🙏
- Anonyymi
Hakekaa kaikki apua sairauksiinne, älkääkä jääkö kitumaan hoidotta!!!!
Jos ei ole varaa maksaa julkisen puolen maksuja, niin niihin on saatava avustusta Kelalta!!!
Kaataahan se Orpon-Purran jengi verorahojamme hirvityävät määrät kelakorvauksina kalliiseen yksityisillä lääkäreillä käynteihinkin.
Valtaosa noista kelakorvauksista menee varakkaiden ihmisten jatkuviin yksityisillä lääkärrillä käynteihin.
HAKEKAA PIENITULOISET APUA SAIRAUKSIINNE, vaikka ei olisi rahaakaan!- Anonyymi
Tai jättää yksinkertaisesti maksamatta! Ei ne velat enää käsittääkseni siirry edes kakaroille maksettavaksi vaan jää sitten soteapinoiden tappiolsi.
- Anonyymi
Juuri niin Suomessa on perustuslaki !
JOKAISEN ON SAATAVA APUA, vaikka se kokoomuslaisille ja persuille sopisikaan.- Anonyymi
Kokkarit ja purrapersut edistävät vain kaikista parhaitten toimeentulevien hyvinvointia.
Potkut koko kansan julkisen hyvinvoinnin mahdollistamisen alisuoriutumisesta koko häpeälliselle kyykytysjoukkiolle hallituksesta.
Eduskuntavaalit äkkiä! - Anonyymi
Just. Aika onnetonta kun näin pieni kansa 5,6 mil, ei kykene pitämään huolta kaikista.
"Ei ole varaa, on pakko leikata". Pakko, pakko ja pakko. Arvovalintoja kaikki.
Suomi ei ole enää sivistysvaltio. Suomi on valjastettu HV-kerholaisten temmellyskentäksi, jopa ministeriöiden virkamiehiä on mitä ilmeisemmin lahjottu tai kiristetty?
Tullee voimaan vielä tämän hallituskauden aikana. Erilaisia tukia yhdistellään, siinä samalla mm. työmarkkinatuen ehtoja muutetaan siten, että sitä ei myönnetä mikäli omistaa jotain. Eli kaikki työelämän aikana hankittu omaisuus on ensin realisoitava.
Ongelmaksi voi muodostua omistusasunto syrjäseudulla, jota kukaan ei halua, mutta jolle joku? määrittää hinnan.
- Anonyymi
Tosi hyvä muistus kaikile vähäosaisille ja puolustuskyvyttömille.
HAKEKAA APUA JULKISESTA SOTESTA!
Ei saa jäädä kiinni rahasta.- Anonyymi
köyhät voivat hakea apua myös SDP/hakaniemi -osoitteesta
sinne jono sisälle ja ulos ei lähdetä ennen kuin rahat loisijoilta lähtee - Anonyymi
Pitääkö kokoajan valittaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö kokoajan valittaa???
Kyllä, jos on aihetta. Jos huudetaan silmät päästä ja jos se tehdään yhdessä on sillä vaikutusta päättäjiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jos on aihetta. Jos huudetaan silmät päästä ja jos se tehdään yhdessä on sillä vaikutusta päättäjiin.
Voi voi... nehän varmaan lukeekin suo iw4:ää. Ääliö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
köyhät voivat hakea apua myös SDP/hakaniemi -osoitteesta
sinne jono sisälle ja ulos ei lähdetä ennen kuin rahat loisijoilta lähteePurran kokkeli pää vain paisuu ja se saa siitä pirun voimat ahneuksissaan.......huumoria taulukot ja kuolevaiset.. köyhät....
- Anonyymi
Paperittomatkin saa.
Vai, onko se heille vaan tarkoitettu?
Ei köyhälle muulle kansalle.
- Anonyymi
Halonen ei harjoita hyväntekeväisyyttä kuten esim. Bill Gates vaan rahankulutusta
jolla tuhoaa ympäristöä ja lentelee turhamatkailla viime aikoina
Kiina, Rooma, Brasialia kuukauden sisällämmä lensi
Nyt hallitus kaavalailee halomatkailulle maksujen korotuksia ympäristöhaittana- Anonyymi
Sulla on demetia Halonen ei ole enään presidentti, tuskin muutenkaan jaksaa enään hirveästi matkustella kun ikää on.
- Anonyymi
Jättää maksamatta
- Anonyymi
onko tämä edes totta
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan - Anonyymi
Perussuomalaiset petti äänestäjänsä kun alettiin köyhiä kurittamaan säästöillä, toki meillä on hyvä sisäministeri mutta Purra on mennyt liikaan Kokoomuksen kelkkaan eli köyhien kyykyttäminen kokoomukselle se on aina sopinut. Olisi pitänyt enemmän kuunnella äänestäjiään siis Purran .
- Anonyymi
Koomuslainen Purra kerääkö tarpeeksi rahaa porukoille ja miltä sen oma pankkisaldo näyttää , riittääkö akan pätäkkä ??????.......mielistely ja varkaudetko riittää 0rpo on ruma pikku nysvä.......epäsuosiossa..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koomuslainen Purra kerääkö tarpeeksi rahaa porukoille ja miltä sen oma pankkisaldo näyttää , riittääkö akan pätäkkä ??????.......mielistely ja varkaudetko riittää 0rpo on ruma pikku nysvä.......epäsuosiossa..........
Orpolla on varaa mutta sillä on kräki hampaat,,, omituiseksi leimattu jo.....
- Anonyymi
Purra petti pienituloiset perussuomslaisten äänestäjät niin törkeesti että kannatuksen romahuksesta saa syyttää vain ihka omaa tyhmyyttään lähtee nuolemaan kokkareja oman hillotolppansa takia.
En ois ikinä uskonu Purran sadistisuuden määrää mitä on kaatanu pienituloisten niskaan.
Niin paljon tuskaa ja kärsimystä tullu perheelle että minun äänellä ei ykskään Purran kätyri enää kyykytä meitä.- Anonyymi
EI kukaan pienituloinen ole Persuja äänestänyt. Ei ainakaan jos ei ole juur 18v. lapsi.
- Anonyymi
Eipä kuule yhtään yllätä. Jos yllättää, saa olla täysin imppesilli. Itse sanoin jo 5 vuotta sitten, että persepuolue on yhtä kuin kokkareet NÄENNÄISESTI tiukemmalla maahanmuuttopolitiikalla. Terveisin Tietäväinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kukaan pienituloinen ole Persuja äänestänyt. Ei ainakaan jos ei ole juur 18v. lapsi.
Kyllä itse äänestin vaikka olen ihan pienituloisempia Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itse äänestin vaikka olen ihan pienituloisempia Suomessa.
Otan osaa.
- Anonyymi
Joo vaaleja ootan minäki. Purralaisten valehtelu ei mene enää läpi.
- Anonyymi
Julkiselle saatiin äidille aika vuoden odotuksen jälkeen. Piti tosin valittaa Valviralle.
Itse otan lainaa ja yritän tuurilla hoitaa ihosyöpää yksityisellä. Julkisen
puoleen joutuu kääntymään, jos rahat ei riitä.
Syöpä on tärkeä hoitaa alkuvaiheessa.´ Lähisukulaiset liian myöhään hoitoon.
No johonkin sitä pitää kuolla, jos ei ole kokoomuksen jäsenkorttia.- Anonyymi
Vanhusten vammaispalveluista aiotaan leikata miljoonia, 20 miljoonaa ei leikata sanoi Juuso ja jatkaa, 20 miljoonaa on niin pieni summa ettei sitä voi sanoa leikkaukseksi.
- Anonyymi
Purra haaveilee myös siitä jäsenkortista enemmän kaksin käsin.....hyi....
- Anonyymi
Äänestetään ne seuraavaksi hevon kuuseen koko turha sakki kerralla.
- Anonyymi
Ajatelkaapa hallitu tuki yksityistä 500 miljoonalla eurolla ja yksityinen käytti ne rahat lääkäreiden palkkojen korotuksiin ja asiakspalvelumaksujen nousuun.
Julkista tämä hallitus ajaa alas ja tikkaille vain yksityisellä puolella erilaisia palveluja annetaan isolla rahalla.
Orpokin ja Sarkomaa kokoomus pääsivät heti hoitoon kun oli rahaa ja mentiin Husiin jonojen ohi.
Näin meillä hallitus tukee rikkaita, lisää etuja,veroetuja ja muuta hyvää kun leikataan vähäosaisilta kaikki ja annetaan rikkailel lisää. Erilaisia tukia jaetaan vauraille firmoille ja tehtaille. Järjettömiä summia.
Puoluetukia ja erilaisia etuja jaetaan hyväosaisille ja toine puoli kansasta näännytetään jopa nälkään. Lapset voivat huonosti ja tapot lisääntyvät sekä yleinen pahoinvointi.
Nykyään suomessa saa tehdä ihan mitä vaan ja ihmishenki ei maksa mitään ja vastuuseen siitä ei joudu tai jopa raiskauksita ei saa edes tuomiota. - Anonyymi
Jotkut hehkuttavat yksityislääkäreitä jotenkin paremmiksi lääkäreiksi mutta ihan sama koulutus ym. heillä on ja sitä paitsi, monet julkisen puolen lääkärit käyvät sivutöinään pitämässä vastaanottoa yksityispuolella. Muistan kun HUS tunnettiin vielä paremmin nimellä HYKS ja kun lääkärit iltapäivällä ottivat ja lähtivät lisätienestiin yksityisvastaanotoille, sanottiin että: Kello tulee yks, hyvästi HYKS.
- Anonyymi
Näköjään se on päättäjien valinta että aina vain harvempi pystyy olla osana yhteiskuntaa. Luonto karsii kuten eläinmaailmassa.
- Anonyymi
kettinki-halonen on lentänyt turvamiehieniin yli miljoonan euron kulut tänä vuonna
eli kuukaudens sisällä kiina, italia, brasilia esimerkiksi - Anonyymi
Eläinmaailmassa luonto karsii, mutta ihmismaailmassa hallitus karsii ne pois,
joilla sen mielestä ei ole oikeutta elää.
- Anonyymi
Hallitus on vekkuli eläin. Aikansa kun leikellään ja säästetään niin joku kaunis aamu ministeri huomaa että miksei eduskuntatalossa ole enään portaita ja palkan maksunikin on loppu. Leikatkaa vaan kyll' saksia riittää ja polkekaa oma kansa suohon. Kettinki ei lopu vaikka veivaa kuinka. Tuskin ihmisetkään loppuu mutta hölmöläisen ajatusmaailma se on ikuisen loputon.
- Anonyymi
se on kettinki-halonen ja sen mies araljärvi poliisikuulusteluissa kommunismin
levittämisen takia tunnusti Pirkkalan monisteen
eli kettinki-halonen veitaa sitä edelleen - Anonyymi
Hallitukselle käy kalpaten. Pää tulee vetävän käteen.
- Anonyymi
ahneet pienituloiset veroimijät tuhoavat törkeydessään kaiken
koko ajan kinuamassa lorvintaansa muiden rahoja- Anonyymi
Orpo Purra hallitus lorvii ja varastaa Suomen valtion rahat ja kaiken itselleen.....
- Anonyymi
Poliitiikan huipulle päätyy paljon eläimiä että se jättää lähes sanattomaksi mutta täyttä ymmärrystä vailla ja sillalailla. Ihminen uskoo eniten hölmöilyyn ja että se auttaa, siksi olemme eläimiä alemmalla tasolla vaikka se totuus on kielletty. Usko Jumaliin on pelkkää kansallisrunoutta ja taidetta.
- Anonyymi
Moni uskoo ja luulee kuin kiveen että usko Jumaliin erottaa ihmisen eläimistä. Täydellisen väärin. Ihmisen erottaa eläimestä vain se että antaa elinmahdollisuuksia eikä vie niitä pois tai nosta leipävarrasta niin ylös että hyvin harva yltää siihen.
Mutta onhan teillä kananmunia mitä heitellä.
- Anonyymi
”Suomen nykyjohto on menettänyt järkensä”. väittää Venäjä. Minä taas väitän että sitä ei ole edes koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Ei täyspäiseltä vaikuta. Ahne rahankiilto silmissä kahmitaan porhoille lisää
rahaa täysin unohtaen, että ministerit ovat valassaan vannoneet toimivansa
koko kansan parhaaksi.
Hallitus on sen sijaan vain rikkaitten pankki. Pääjohtajana Purra. - Anonyymi
No jos Venäjä niin väittää, niin tottahan sen pitää silloin olla. :))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä vain uskaltaa sanoa asian nykyisessä tilanteessa, kun ei ole enää mitään menetettävää. Tiennyt asioiden oikean laidan aina.
Saman asian ilmaisee seuraavaksi EU. Se vaan ei tee sitä noin suoraan peläten Fixit-ilmiön nousua, vaan erilaisten "mekanismien" välityksellä.
Meitä on jo varoitettu EU:n puolesta useampaan otteeseen, mutta kun ollaan niin olevinaan, niin jäipä asia huomiotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuhoaa Suomen ? Vastaus on Orpo Purra hallitus....
- Anonyymi
Ajat on muuttuneet, itse menin yksityiselle, silloin olin 18 vuotias -60 luvun lopulla. Ei ollut terveyskeskuksia ja itse maksoin pienestä palkasta lääkäri maksu. Mutta, olihan lääkäritkin erilaisia, hän poltti piippua samalla kun tutki minua :)
- Anonyymi
monet pientuloiset ahneet sosdemit ovatkin rysänsyyhäreitä ja kremlinpreseen
nuolijoita halosen malliin - Anonyymi
Itsekkäät shneet omanedun tavoittelevat perseennuolija porvarit köyhän kansan kukkarolla pahemman kerran näemmä siis.
- Anonyymi
Ykstyiselle hallitus antoi 500 miljoonaa ja se summa käytettiin lääkäreiden palkkojen kortuksiin ja asiakaspalvelumaksujen nostoon yksityisellä.
Orpo ja Sarkomaa saivat heit hoitoa ja jonojenohi näin nämä hoidattavat itseään jonojen ohi.
Julkinen rapautuu ja maksuja nostetaan, että sinnekkään ei tavallinen tallaaj enää pääse.
Sanni Grhan-Laasonen halusi saada yksityiselle lasten ja pimppalääkäri käynnit.
Näin ne rikkatt hoidattavat ja säätävät lait omien vaivojensa mukaan.
Ovelia kansa äänestää ja ajavatkin omia etujaan eduskunnassa ja omien asioiden hoidoissa.
Tämä hallitus on tuhonnut, romuttanut ja saanut koko suomen sekasortoon ja todellla paljon pahaa nuorille, lapsille ja perheille. Kaikesta leikataan ja perheet voivat todella heikosti.
Mistää ei saa apua, jonot kasvaa ja vanukset jopa jätetään heitteille omiin koteihinsa kuolemaan. Ambulanssit ei enää kuljeta ja heidät jätetään hoitamatta.
Välimatkat pitkiä ja hoidon saatavuus kärsii todella paljon. Turhia kuolemia paljon, mutta sitähän tämä hallitus haluaa. Ei tarvitse maksaa eläkkeitä ja tulee säästöä saa hallitus taas jakaa rahaa rikkaille, yirtyksille ja nostaa omia puoluetukiaan. - Anonyymi
Ihan varmasti ole huoleti sen me teemme todellakin.
- Anonyymi
Minkähänlaista muutosta meinasitte.🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähänlaista muutosta meinasitte.🤣🤣🤣
Mitä luulet, persu ?
- Anonyymi
Laitaoikeistohallitus leikkasi ensi töikseen sotesta 1,2 miljardia.
Se oli alkua julkisen terveydenhuollon raunioittamiseen ja
rahansiirtoon yksityisille terveysjäteille, joille hallitus on kai
jo siirtänyt lähes miljardin rahaa ?
Tuskin veronmaksaja haluaa maksaa veroja sitä varten, että hallitus rahoittaa verorahoilla yksityisiä lääkärikeskuksia ???????
Laitaoikeiston politiikka on sitä, että ensin maksamme veroissa
terveydenhuollon ja kun hallitus on leikannut sen torsoksi
asiakasmaksuja on pakko nostaa, että julkinen pystyisi edes
jotenkin toimimaan.
Me maksamme tuplasti, mutta palveluja vastineeksi ei tahdo enää saada,
koska julkiselta terveydenhuollolta on viety resurssit.- Anonyymi
Piippua poltteleva yksityinen lahkolainen lääkäri......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piippua poltteleva yksityinen lahkolainen lääkäri......
Italialainen junaraide on kovin heppoinen tänne...olosuhteisiin talvellakin......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italialainen junaraide on kovin heppoinen tänne...olosuhteisiin talvellakin......
Tuulivoimaa ja kuolleita robotteja ...pellolla raatojen hautausmaa , tik tok tik tok........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoimaa ja kuolleita robotteja ...pellolla raatojen hautausmaa , tik tok tik tok........
Investoidaan innovaatioon...
- Anonyymi
Kerran kuussa on hyvä kiillotuttaa hampaat ja laseja saa jo kaikki kolmet parhaaseen hintaan yksien sijaan.
- Anonyymi
Purra on näyttänyt nyt kaksi vuotta meille suomalaisille, miten omista traumoistaan kärsivä yksilö voikaan valtaan päästyään olla raukkamainen valehtelija ja ihmisten törkeä eriarvoistaja ja kyykyttäjä.
Äänet sai persupuolueelle lupaamalla päinvastaista ja valtion varoja johtamaan päästyään lähti välittömästi härskisti tekemään kovaa kokoomuslaista tavallista kansaa kaltoinkohtelevaa ja pienituloisia suomalaisia alistavaa politiikkaa ja edistämään kovatuloisten ja varakkaiden jättimäisiä veroetuja.
Purralaisten hyväksynnällä on kokoomus pystynyt heikentämään työntekijöiden asemaa työmarkkinoilla, romuttamaan yhdenvertaista julkista sotea ja särkemään yhteiskunnallista demokratiaa ja suvaitsevuutta kansalaistemme keskuudessa.
Purralaisten motto: *Sitä saa, mitä tilaa*,
on Purran kokoomusmielisellä johdolla toteutettu maamme ja pienituloisten kansalaistemme elämän häpellisenä
kurjistamisena ja sisäisen turvallisuutemme rapauttamisena.
Ei enää koskaan purrapersun numeroa äänestyslippuun!- Anonyymi
Nyt sai myös PS tilaisi, kannatuksen romahduksen.
- Anonyymi
Purra tylytti:" Minä tiedän tekeväni oikein" ja oikeuttaa hänet mielestään
tekemään väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra tylytti:" Minä tiedän tekeväni oikein" ja oikeuttaa hänet mielestään
tekemään väärin.On kyllä huvittavaa huijausta., mutta joihinkin uppoaa:
" Minä tiedän tekeväni oikein" ja se oikeuttaa hänet mielestään
tekemään väärin.
- Anonyymi
Henkisesti kehitys jäi kesken Purralla jos alkoikaan. Henkisesti kehittymätön
ihminen kostaa v*tutuksensa ulkopuolisille.- Anonyymi
Psykopaateille eli luonnehäiriöille ei voi mitään. Niitä on psykiatarinkaan vaikea
parantaa, koska potilas pitää itseään normaalina.
- Anonyymi
Innovaatio ei tarkoita mitään se on plus miinus nolla.......
- Anonyymi
Miinus merkkinen piru pari sekä hallitus Orpon johdolla .....
- Anonyymi
Ne levittää lankoja pöytiin ilmestyneisiin pisteisiin... ...
- Anonyymi
Surkein pirukka kautta aikojen yämä nykyinen tekele.
- Anonyymi
natsialoittaja kaavailee pskantylsiä uusia häiriköintejään
- Anonyymi
Tätä menoa vain rikkaat voivat päästä lääkärille.
Me, jotka verossamme pidämme terveydenhuoltoa pystyssä
emme vastinetta rahoillemme saa, koska hallitus on siirtänyt
ne rahat yksityisten terveysjättien rikkaille osakkeenomistajille
Purran ja Orpon päätöksillä. - Anonyymi
SUOMESTA KEHITYSMAA MAAHANMUUTOLLA
Tehdyt työt ja maksetut verot suhteessa julkisiin menoihin kertovat taas sen, miten kestävä valtion julkinen talous on.
Jos tuomme avointen ovien maahanmuutolla ihmisiä kehitysmaista, niin Suomesta ei tule vauraampi, vaan Suomesta tulee itsestään kehitysmaa.
Maailma on täynnä kehitysmaita, joissa työikäisen väestön määrä on erittäin suuri, mutta maat ovat edelleen kehitysmaita, sillä työikäisen väestön määrä ei itsessään kerro mitään. - Anonyymi
Hallitus Suomesta kehitysmaan tekee.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554142Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182721- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152053- 151493
- 1061364
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571078- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211018