Just nyt mä

Anonyymi-ap

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman mitään taka-ajatuksia. Ihan vaan olla lähellä. Sä et ehkä oo tajunnut musta sitä, et hiljaisuus sun kanssa ei haittaa. Siinä on ihan hyvä olla. Ei sun tarttee mulle aina puhua. En mäkään jaksa aina puhua. Jos me halutaan jotain enemmän, jossain vaiheessa voidaan puhua. Jos ei, hiljaisuus sopii.

53

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiljaisuus sopii, jos pääsee muuten lähelle.

• Anonyymi

Hyvä piirre ihmisessä👍😂

• Anonyymi

Jossain vaiheessa voidaan puhua t Hiljainen

• Anonyymi

Niin suomalaista, mitä vielä? Kai nököttäisitte etukumarassa tuijottaen telkkarista urheiluruutua

• Anonyymi

Kyllä mä hänen vierellään rakastan olla ihan vaan hiljaakin.

• Anonyymi

Rakastat vai

• Anonyymi

Sama en yleensäkkään tykkää ihmisistä jokka tuo itteänsä tykö,tykkään sellaisista normi ihmisistä.

• Anonyymi

Näin ajattelen myös. Siihen tarvitaan samanlainen ihminen kuin itse on.

• Anonyymi

No minä haluun vaikka juttu kaveriks,jollei muuta minä en paineita aseta ainakaan tietoisesti en suuntaan enkä toiseen.

• Anonyymi

en haluu ketään enää tässä elämäss

• Anonyymi

Olistpa minun kaivattu nainen. En ole tajunnut, koska moni kokee hiljaiset hetket epämukavina. Puhutaan jos on asiaa tai kevyttä jutustelua, mutta ei mitään väkisin juttelua. Olisit minulle just hyvä tyttöystävä. - Hiljaiselta yksinäiseltä mieheltä.

• Anonyymi

En voi olla sinun kaivattu, koska en kaipaa ketään palstalla kirjoittavaa! Pidän vain tietyn tyyppisistä ikäisistäni miehistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi olla sinun kaivattu, koska en kaipaa ketään palstalla kirjoittavaa! Pidän vain tietyn tyyppisistä ikäisistäni miehistä!

Koen heidät sellaisina joiden lähellä ja sylissä voisin ja haluan olla! Yhden sellaisen kun saisin elämääni olisin onnellinen! Sen haaveen toivon totetuvan pian!

• Anonyymi

Ai just nyt.🫧🔫

• Anonyymi

Ĺäheisen ihmisen kanssa voi olla puhumattakin. Kaipaamani miehen kanssa saatoimme olla hiljaakin ja oli hieno kesäinen maisema edessä ihasteltavana.

• Anonyymi

Joo.

https://m.youtube.com/watch?v=HPYaIdVeK98

• Anonyymi

Se on se miun maltti ihan kaiken aikaa ollu verraton 😃

• Anonyymi

Se on hyvä.

• Anonyymi

Kuulostaa todella hyvältä olla jonkun kanssa vain hiljaa. Introvertit ihmiset ymmärtää tämän. Jopa sosiaaliselle introvertille tämä on erittäin houkuttelevaa.

Nainen

• Anonyymi

Juuri näin. /sivu

• Anonyymi

Jos maattais vierekkäin ja pidettäis vaikka kädestä. Tai toljoteltais toisiamme silmiin. Pitkään. Voisi myös varovasti kosketella käsivarresta ja rintakehästä. Ilman mitään sen enempiä toiveita tai vaatimuksia seksiin. Pelkästään hyvää mieltä ja läheisyyttä jakaen. Välillä tekis mieli myös suukotella.❤️

• Anonyymi

Toi on hyvä.

• Anonyymi

Noin voisin ajatella tekeväni suunnilleen ikäiseni tummatukkaisen miehen kanssa! Ehkä jopa hänen kanssaan, jonka kasvoja en tunnistanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin voisin ajatella tekeväni suunnilleen ikäiseni tummatukkaisen miehen kanssa! Ehkä jopa hänen kanssaan, jonka kasvoja en tunnistanut!

En koskaan yhdenkään paljon nuoremman kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan yhdenkään paljon nuoremman kanssa!

Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Itse köllöttelisin mielelläni tässä nyt juuri yhden itseäni nuoremman kanssa vain toisiamme tuijotellen.. sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ihmiset ollaan niin erilaisia. Itse köllöttelisin mielelläni tässä nyt juuri yhden itseäni nuoremman kanssa vain toisiamme tuijotellen.. sivu

Nyt vois olla sohvaa ja Euroviisuja ja sylikkäin suukottelua tai sit vaan varovasti toisiimme nojaillen, sun kädet mun ympärillä. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vois olla sohvaa ja Euroviisuja ja sylikkäin suukottelua tai sit vaan varovasti toisiimme nojaillen, sun kädet mun ympärillä. 😊

Enpä usko. Olen mies ja hän nainen.. sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko. Olen mies ja hän nainen.. sivu

Hän on todellakin mies ja mä nainen! 😃😘

• Anonyymi

No jaa empä ole tähän ikään yhtään naista kohdannu joka ei jotain takaajatuksia seksin suhteen omais joskus tuli sitäkin mietittyä kuinka selvittää mitä nainen haluaa omasta mielestäni onnistuin siinä ihan kohtalaisesti mun kohdalle on monesti sattunu naisia jotka haluaa joko munaa tai lapsen kumpakaan ei estä mua lähtemästä suhteesta jos suhde ei toimi ei pillu eikä elatusmaksujen pelko

• Anonyymi

Mut ei saa olla paineita etukäteen. Ensin sylikkäin ja hiukan koskettelua varovasti ympäri vartaloa. Siin voi sitten kierähtää varovasti naisen päälle ja alkaa varovasti suutelemaan kiihkeämmin. Tuntea toisen vartalo ihan kiinni itseä. Aika nopeasti siinä alkaa haluta muutakin.

• Anonyymi

Osaan olla hiljaa...ja huutaakin! Osaan vähän ranskaa, ja paljon muutakin. Kuka voisi kuulla, kun sanat kadotan...

• Anonyymi

Mutta tää oli neron leimaus tulla tänne kurkkaa enkä ois ikinä löytänyt jos en ois sitä siun nimee uskaltanut kirjottaa tohon googleen, ei tippunu naama lattiaan vaikka epäilin..
      Sen verran taisin eilen tai yöllä lämpimiä turista jotta sen supernova kommentin heitin.
      Tiiäkkö tai kun en voi kertoo mitä en ite ymmärrä mutta tää koska en ossaa ite lähestyä nätisti kun riipii niin paljon ja kun en ikinä oo ollu tollanen vaan tällanen niin saipahan nätisti sanottua. Tuntuu kyllä mutta ei ymmärrä, vaan viime viikosta lähtien on pelko ruvennut haihtumaan ja enemmän tilaa lämpimimmille tunteille. Hemmetin hyvä tunne ja kun se just tasaantuu eikä tunnu satuttavan enää vaan välittävän enempi, en sitäkään ymmärrä missä vaiheessa se rupes kivulta tuntumaan ja sitä se on kun sulle yritän kirjoittaa tai puhuu ei tuu mittään kun en oo sun kuullu sanovan mitään.
      Enkä rupee selvittelee tai kahtelee niinku eilen sanoin saa pään pyörälle jos hulluja yllyttää.
      Jätän tämän sivun surffailun tähän ja kyllä sen verran kiinnostais mutten haluu koska muut eikä asianosaiset. Miten pitkään sie oot huutanu 😅
      Olikohan se tiistai vai keskiviikko milloin aamulla ymmärsin vielä enempi ja mulle riittää tieto. Totuuski jossain vaiheessa vaan ei tunnu enää hätä olevan, se alko sillo yks joulu.
      Edelleen on pelon sekavat tunteet mutta minä tiijjän rakkauden on pakko voittaa, se ei ikinä häviä.
      Mieki onneks hyvä enkä paha, enkä laita merkkauksia oikee tunnistaa joka sanasta kelle on. No sen verran että oon edelleen siun ykkösfani
      Äläkä siekää täällä pöläjä, mulla on itellä yks hyvä kanava oon tuutannu sen täyteen ja ennenku alotin tai hyvissä ajoin vaadin salassapitoa 🤣

• Anonyymi

Vastaan vielä itelleni yritän olla nauramatta 🤣 vaan salassa vaikka kanavan kautta pysyykin niin ei oo muuten tainnut vaikka erittäin arka oon ja jos luotan johonkii puhun kyllä.
        Hyvä ettei joka ajatusta ääneen että jää meillekki mitä patentoida

• Anonyymi

Joo olis kyllä kiva just nyt hänen kanssa katsoa Euroviisuja vierekkäin, olla vaan hiljaa ja hipsutella toisiamme. Se olisi ihanaa 😍 Mut eipä se oo mahdollista. Täällä yksin kotona katon Euroviisuja ja ikävöin hänen naisen syliin. 😔

• Anonyymi

Ootko sinäkin nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sinäkin nainen?

Juu oon..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu oon..

Olisitpa hän... ottaisin sinut syliin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa hän... ottaisin sinut syliin...

Oih se olisi ihanaa. 😍 Ja just se, että ei tarvisi puhua mitään, olisi parasta. Olla vaan lähekkäin ja hiljaa... Ehkä se tapahtuu vielä. Ei voi tietää, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Mutta olen toiveikas. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oih se olisi ihanaa. 😍 Ja just se, että ei tarvisi puhua mitään, olisi parasta. Olla vaan lähekkäin ja hiljaa... Ehkä se tapahtuu vielä. Ei voi tietää, mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Mutta olen toiveikas. 😊

Jos olet nainen, niin ehdottomasti. Voi kun haluaisin upottaa kasvot sinun pehmeille rinnoillesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet nainen, niin ehdottomasti. Voi kun haluaisin upottaa kasvot sinun pehmeille rinnoillesi.

Olen nainen, miksi ei toteuteta sitten sitä? Et oltais lähekkäin ja muuta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen, miksi ei toteuteta sitten sitä? Et oltais lähekkäin ja muuta..

Siksi, kun se ei jäis siihen. Haluisin tunnustella joka kohdan sun kehosta, viedä kädet selkään ja tunnustella, miltä se tuntuu sormien alla. Sen jälkeen siirtyä vatsalle ja muuallekin. Katsoa sua silmiin ja kuiskata korvaan, miten kauniilta näytät ja miten paljon sinusta tykkään juuri tuollaisena. Suudella sua varovasti kaulalle. Pidellä sua sylissä ja painautua sua vasten vahvana ja vaativana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, kun se ei jäis siihen. Haluisin tunnustella joka kohdan sun kehosta, viedä kädet selkään ja tunnustella, miltä se tuntuu sormien alla. Sen jälkeen siirtyä vatsalle ja muuallekin. Katsoa sua silmiin ja kuiskata korvaan, miten kauniilta näytät ja miten paljon sinusta tykkään juuri tuollaisena. Suudella sua varovasti kaulalle. Pidellä sua sylissä ja painautua sua vasten vahvana ja vaativana.

Entäs jos mä haluun tota samaa, nimittäin haluaisin tuota samaa?

• Anonyymi

Sanoisin, hyvää yötä kulta..

• Anonyymi

Naiselle..

• Anonyymi

Tule tänne, olen yksin.
      Ei tarvitse puhua mistään mitään.
      Sitä minäkin kaipaan.

• Anonyymi

Haluan sua niin..

• Anonyymi

Mäkin oon yksin. 🤫

• Anonyymi

Kalun vetelyä olet vailla

• Anonyymi

Tapaan innostuessani puhua paljon, vielä enemmän kuitenkin tykkään kuunnella hänen ihanaa ääntä. Nautin myös hiljaisuudesta, se ei ole kiusallista hänen kanssaan. Kun saisinkin joskus nojautua häneen kiinni ja oltaisiin vaan hiljaa.

• Anonyymi

Kuuluis vaan suudelmien äänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluis vaan suudelmien äänet.

Antaisin sata suudelmaa, vaikka joka päivä.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä kaikille keskusteluun osallistuneille. Kävi miten kävi, vain rakkaudella on väliä. ❤️

Aloittaja(n)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33