Euroviisut-huuma on vallannut Suomen. Tule testaamaan viisutietoutesi kiperässä Testerin Euroviisut-visassa!
Tästä pääset Testeri-visaan:
https://www.testeri.fi/terava/euroviisut
Euroviisut hallussa? Tule testaamaan tietosi Euroviisut-visassa!

25
1470
Vastaukset
- Anonyymi
9/15. Aika vaikeita oli kysymykset!
- Anonyymi
10/15 ja kiitos kivasta testistä =)
- Anonyymi
15/15 Aika helppoja, on tästä 65v iästä sentään jotain hyötyä. 😊Enkä siis pidä itseäni edes kovin kaksisena viisutietäjänä.
- Anonyymi
10/15 Haastavia kysymyksiä oli, muistiin oli kuitenkin jotain jäänyt!
- Anonyymi
11/15. Ihan hyvä saavutus, kun ei oo tullut seurattua aktiivisesti euroviisuja.
- Anonyymi
Tulos: nolla
eli Kojo.- Anonyymi
Älä välitä.Tää on vain seksiä ja laulunvoimaa shown säestyksellä...
- Anonyymi
Ei kiinnosta euroviisut
- Anonyymi
15/15 oon siis hirvee euroviisu fani
- Anonyymi
Kiva testi, en kerro tulosta kun nolottaa huono tulos..
- Anonyymi
Viisut ohi. Beluga yhdestoista.
- Anonyymi
Joo, ei sillä ylipursuavalla burleskilla tuon pidemmälle pääse ja Erika lisäksi lauloi erittäin epävireisesti ja huusi sellaisella teinitytön kireällä äänellä tuon biisin läpi. Huonohan se esitys oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sillä ylipursuavalla burleskilla tuon pidemmälle pääse ja Erika lisäksi lauloi erittäin epävireisesti ja huusi sellaisella teinitytön kireällä äänellä tuon biisin läpi. Huonohan se esitys oli.
Eurovision laulukilpailu on mennyt joksikin pyroshow- kilpailuksi. Eipä ollut muillakaan paljoa hurraamista. . Hyvä , että politikointi ja lobbaus ei täysin onnistunut. Hyvä, että Israel ei sentään voittanut.
Vuoden päästä on tosi mielenkiintoista lieveilmiöiden takia.
- Anonyymi
Paljon melua tyhjästä .
- Anonyymi
Kyllä arvasin oikein 10-15 toista eerika !! Ja Kaj 5-6.🤗 eihän eerika ei se pehva ole se juttu !!!
- Anonyymi
Minä taas arvasin voittajan 👍
- Anonyymi
Itävalta oli erikoisen hyvä heh.
- Anonyymi
Interviisut oli itäblokin maissa
- Anonyymi
Kyllä hävettää olla nyt suomalainen. Hyi mitä luusereita olemmekään hyvä edes Käärijä edelleen heh.
- Anonyymi
12/15 tulos. Olenkin ollut viisuilija Abban voitosta vuoteen 2000 asti. Sen jälkeen ei ole paljoa kiinnostanut.
- Anonyymi
11/15
- Anonyymi
Miksi biisi oli noin surkea, aloitus oli hyvä, sitten pelkkää hömppähumppaa ?
- Anonyymi
Ei tule nyt mieleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693