Kai sä näät

Anonyymi-ap

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista

124

1985

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai mä nään. Ainakin lämpimän katseen. Tässä mikään ei ole yksinkertaista.

• Anonyymi

Ja yksin jäit!!!! Tänne😭😭😂😂😂

• Anonyymi

Kaikki on hyvin ja olet enimmäkseen ollut oikeassa tässä. Enemmän olet ollut oikeassa kuin minä. Olet minulle ystävä, jonakin päivänä rakas ystävä. Minulle se riittää. Minä olen nyt elämäni miehen kanssa. Kaikki on hyvin.

• Anonyymi

Valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Luultavasti mu anna hänen elää kauniissa kuvitelmassaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet.

Onpa jännä, että sinä väität tätä naisena esiintyvää äijää valehtelijaksi. Koet taatusti tämän olevan se nainen jonka kanssa käyt omassa päässäsi skabaa tästä miesten huomiosta ja rakastetuksi tulemisen kokemuksesta, mikä on niin niin friikkiä. Sinähän se itse asiassa olet satuillut tästä suuresti kunnioittavasta ja rakastavasta miesystävästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa jännä, että sinä väität tätä naisena esiintyvää äijää valehtelijaksi. Koet taatusti tämän olevan se nainen jonka kanssa käyt omassa päässäsi skabaa tästä miesten huomiosta ja rakastetuksi tulemisen kokemuksesta, mikä on niin niin friikkiä. Sinähän se itse asiassa olet satuillut tästä suuresti kunnioittavasta ja rakastavasta miesystävästä

Ja terveisiä muuten sinne tahdottomien sätkynukkejen kerhoon, jotka alistuu tuollaisen suuruudenhullun narsistin oikkuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja terveisiä muuten sinne tahdottomien sätkynukkejen kerhoon, jotka alistuu tuollaisen suuruudenhullun narsistin oikkuihin.

Tehdä yksi rikosilmoitus huoli-ilmoitus iso sipuli pikku sipuli

• Anonyymi

Oletko mieluummin oikeassa, kuin onnellinen tiedät etten se ollut minä ja oli siinä muitakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti elää harhoissa ja kuvittelee olematonta!On todellakin suuruuden hullu!Kyl se tässä asiassa mies päättää kenet haluaa,yhteistä taivalta meillä takana jo n.50vuotta!

• Anonyymi

Usein olen sen kyllä nähnyt. Välillä hän yrittää peittää sen.

• Anonyymi

❤️ rakas

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

En nykyään.

• Anonyymi

Ei olla nähty aikoihin. Mut jotain uskon vielä.

• Anonyymi

Rakastaminen ei ole väärin. Se on oikein. Annetaan rakkaudelle tilaa koska se on ainoa voima elämässä jolla on tulevaisuutta.

• Anonyymi

Näen kyllä, näen myös sen kun yrität olla näkemättä ❤️

• Anonyymi

Olenkohan niin läpinäkyvä? 🙄 /sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkohan niin läpinäkyvä? 🙄 /sivusta

Kyl sä vähän olet. Tulehan nyt jo sieltä ❤️

• Anonyymi

minä näen aika hyvin nyt kun oli n silmäkirurgilla... melko normisikin

• Anonyymi

Lopeta salailu ja ihmiseltä äänen vieminen. Et ymmärräkään mitä siinä tapahtuu jos niin teet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta salailu ja ihmiseltä äänen vieminen. Et ymmärräkään mitä siinä tapahtuu jos niin teet

Siinähän nää palstasetä mouhoot ihan hengissä, ikävä kyllä

• Anonyymi

Kyllä minä näen hänen palavan katseensa, kuulen äänensä lempeät eri sävyt, tunnen pienet hipaisut joita hän ei kaihda..

Oma mieheni pettää ja salailee asioita ja naisia.. Sain sen eilen kuulla eilen kuulla.

JoSsain vaiheessa olen vapaa Ja valmiina hänelle, jos hän minut haluaa.. Tai pystyy elämääni astumaan.

• Anonyymi

Oho nyt jankkasin. Kaksi kertaa eilen. No any case. It is what it is.

• Anonyymi

+mutta kuten hänelle sanoin. Hän ei ikinä häviä mun sydämestä. Tätä asiaa ei voi sivuuttaa, koska tämä on aitoa.

• Anonyymi

Tee palstasetä henkirikos, ei maksa mitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee palstasetä henkirikos, ei maksa mitää

Kohta oot jo koeajalla takaisin yhteiskuntaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta oot jo koeajalla takaisin yhteiskuntaan

Netti on kuntoutus ok

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

rakastan sua aina. :).

• Anonyymi

ajattelen sua aina ja siks oonki niin lukossa. mietin mis oot mitä teet ja et ajatteletko koskaan mua:’/ en näe muita tai näen mut ei ne mitään merkkaa. oisit ollu mulle se oikea rakas

• Anonyymi

Tiedäks miten paljon haluan sua. Toivottavasti tunnet sen. Ne ajatukset sekottaa mun pään.

• Anonyymi

Tämä on hyvin tuttu tunne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hyvin tuttu tunne..

Nii. Menee ihan hölmöks.

• Anonyymi

Kiusaajat kiusaa,saattaa se luu gubellejäädä kouraan.hulluse on!kannattaa palstasedän varoo!kuka sinuun muovikasaa haluaa!Olet muutenkin ku petolinnun perse!

• Anonyymi

silmiä leikkailtu lasereilla jotta näkee parfmmin...

• Anonyymi

Palstasetä turauttanut lähes kaikki vastaukset suoraan gagavaipastaan 💩

• Anonyymi

Näin se näyttää olevan ja jotkut viisastelijat yrittää vielä pierrä jotain tämän äijän monologin sekaan. Nämä pitää trollata suohon ns, eli tehdä naurunalaiseksi, sekään ei ole rikos

• Anonyymi

Miksi se ei ole yksinkertaista? Esteitä tiellä kohtalon?

• Anonyymi

Sinä se jaksat olla kiinnostunut anonyymien asioista että saat taas arvailla ja trollata "tiedoillasi" !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat olla kiinnostunut anonyymien asioista että saat taas arvailla ja trollata "tiedoillasi" !!

Ilman muuta kaikki nämä palstasedän monologit ja siihen kohdistuvat utelut liittyy tähän sekundaariseen pakkomielteen kohteeseesi, eli siihen nk varattuun mieheen, josta koet utopioissasi jonkun kirjoittelevan ja ytität myydä allit hyllyen tätä tarinaa sinne tunariversityyn mistä sait kenkää sattuneesta syystä. Mitä lie skeemaa olet kehitellyt

• Anonyymi

Tunnen sen näen sen kun hiljaa mennään

• Anonyymi

Yksi polku sama tie ja tie vie eteenpäin

• Anonyymi

Haluan sinut mies miehekseni, olla aina yhdessä. ❤️ olet rakkauteni.

• Anonyymi

Saat minut kokonaan loppuelämän ajaksi. Rakastan sua. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet sinä tahdot? 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja enimmäkseen välttelet 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja enimmäkseen välttelet 😔

En välttele. En halua syyllistää, mutta sinä aloit välttelemään minua ilman selitystä. Se tuntui pahalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välttele. En halua syyllistää, mutta sinä aloit välttelemään minua ilman selitystä. Se tuntui pahalta.

Rupesin välttelemään koska olen niin ihastunut enkä tiedä mitä ajattelet minusta. Anteeksi jos tuntuu pahalta 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rupesin välttelemään koska olen niin ihastunut enkä tiedä mitä ajattelet minusta. Anteeksi jos tuntuu pahalta 🙁

Tämä on niin hyvä kun sivusta joku random tulee kirjoittamaan yhtäkkiä ja vastaamaan. 😅 onko joku vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuo on se syy niin ei tunnu enää niin pahalta.. Minäkin tykkään sinusta valtavan paljon, mutta olen epävarma tykkäätkö minusta. Pahoittelen myös osaamattomuutani ja epävarmuuttani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on palstasetä aikamoisia meriselityksiä itsellesi naisena esiintyen ja oletettavasti kyseessä on joku niinkin tuttu kuin ärrän täri, jolla on mennyt hermot luuhaamiseem

• Anonyymi

Vaimo ei suostu avioeroon,eikä se mieskään aikonut erota!

• Anonyymi

Ei sellaista voi nähdä kenestäkään! Vasta kun tutustuu kunnolla toiseen ihmiseen, voi kokea rakastavansa ja voi kokea olevansa rakastettu!

• Anonyymi

Ja minä haluan tutustua vain suunnilleen ikäiseeni mieheen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä haluan tutustua vain suunnilleen ikäiseeni mieheen!

Sehän on palstasetä hyvä että raotat kaapin ovea taas. Siitä tässä sun huomionhakemisessa naisena esiintyen on kyse de facto

• Anonyymi

Kyllä olen huomannut miten mua katsot ja mähän katson sua takaisin. Olet niin hot.

• Anonyymi

Katsellaan seuraavalla kerralla sitten antaumuksella pitkään ja suoraan syvälle silmiin. 🥹😘

• Anonyymi

Tosi hot 🤭

• Anonyymi

Pakko sanoa että välinpitämättömyys oli katseessa päällimmäisenä, rakkauden erotan tai lähestyessä hymyilevien kauniiden kasvojen kiinnostuksen.

• Anonyymi

Kerrankin puhut asiaa.

• Anonyymi

Se on oikeastaan aika herttaistakin, miten jotkut mieltää. Isävainaa oli vakuuttunut että kiinalaisen ravintolan tarjoilija on ihastunut kun jututti ja hymyili niin nätisti. Sanoin, että loppuperhe puuhaa keittiön puolella.

• Anonyymi

Näen mä. Parasta olisi puhua tästä edes vähän ja sit antaa tälle tilaa. Katsoa, pysyykö tunteet vai hiipuuko ne. Ja sit voitais taas jutella. Mut voi olla, et tuo jutteluosuus on nyt liikaa. Niin jos sit vaan annetaan tälle aikaa?

• Anonyymi

Ihan miltä susta tuntuu. Pallo on sulla nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miltä susta tuntuu. Pallo on sulla nyt

Miten niin se pallo on mulla? 🤔

• Anonyymi

Eikö tälle aika paljon ole aikaa annettu?

• Anonyymi

Onko molemmilla siniset silmät?

• Anonyymi

Eikun ruskeet silmät.

• Anonyymi

Sinun pitää hankkia apua, lähimmäinen

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mulle sitten, tulee silloin 2 ihmistä onnelliseksi! 💕

• Anonyymi

Mua ei katso rakastuneesti kuin meidän slummin juopot, jotka haluaa itselleen emon.

• Anonyymi

Mutta kelaa palstaäijä se näin päin, että viinaan menevät ja sipissä olevat tekee rahasta mitä Vain, esim levittelee valeita parin santtulavan hinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kelaa palstaäijä se näin päin, että viinaan menevät ja sipissä olevat tekee rahasta mitä Vain, esim levittelee valeita parin santtulavan hinnalla.

Ja jää silmät kiiluen odottamaan pottia mitä ei tule. Talk about WT ponziscam.

• Anonyymi

Myös minusta näkee ja kuulee, että olen rakastunut. Mutta kun pitäisi uskaltaa tehdä asialle jotain. Miksi se niin pelottaa? Kerran se kirpaisee, jos toinen antaa rukkaset.

• Anonyymi

Tiedätkö kuinka pahalta se voi tuntua, vaikka ei saisi suoranaisia pakkeja, mutta jotain siihen viittaavaa? Fyysisiä kouraisuja rinnassa ja niin edelleen, pitää itseään idioottina kun on sydämet silmissä luullut asioita. En suosittele ellet ole varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö kuinka pahalta se voi tuntua, vaikka ei saisi suoranaisia pakkeja, mutta jotain siihen viittaavaa? Fyysisiä kouraisuja rinnassa ja niin edelleen, pitää itseään idioottina kun on sydämet silmissä luullut asioita. En suosittele ellet ole varma.

Sitten voi jäädä elämä elämättä, jos liikaa pelkää kipua. Huomaa olevansa vanha, kokematon ja yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enhän mä saa tälle asialle mitään tehtyä, joten nou hätä. En aio tehdä suurta rakkaudentunnustusta ennen kuin alkaa lomat pyöriä. Hymyillään vaan ja annetaan elämän viedä, mihin se vie. ✌️

Tunnen kyllä itseni aika usein idiootiksi. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enhän mä saa tälle asialle mitään tehtyä, joten nou hätä. En aio tehdä suurta rakkaudentunnustusta ennen kuin alkaa lomat pyöriä. Hymyillään vaan ja annetaan elämän viedä, mihin se vie. ✌️

🙂 Mulle tulee häntä ikävä.

Kuiskaa toinen idiootti sivusta. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tunne. Minä tässä se säälittävä mies olen ollut. 😢
        Olet rakas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset nää pakkeihin viittavat oli? Jos se oli väärinkäsitys? Itse tein jotakin, mikä saattoi tuntua siltä, koska en halunnut häiritä häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mullekin tulee häntä ikävä. 🥹😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä tunne. Minä tässä se säälittävä mies olen ollut. 😢
        Olet rakas!

Et ole säälittävä mies, en usko. Jonkun pitäisi vain uskaltaa tehdä jotain, vaan kuka sen tekee? En ainakaan minä, joten jälleen yksi kesä menee häntä ikävöiden.

Voi kunpa en olisi näin idiootti. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset nää pakkeihin viittavat oli? Jos se oli väärinkäsitys? Itse tein jotakin, mikä saattoi tuntua siltä, koska en halunnut häiritä häntä.

Mitä sinä sitten suurinpiirtein teit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten voi jäädä elämä elämättä, jos liikaa pelkää kipua. Huomaa olevansa vanha, kokematon ja yksin.

Erittäin hyvin sanottu siellä välissä. Näin on päässyt käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sitten suurinpiirtein teit

Suurinpiirtein niin, etten pysähtynyt. Hänellä oli juttuja ja ajattelin, että ei nyt aikaa häiriötekijää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinpiirtein niin, etten pysähtynyt. Hänellä oli juttuja ja ajattelin, että ei nyt aikaa häiriötekijää.

Että hänellä ei ole aikaa häiriötekijään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole säälittävä mies, en usko. Jonkun pitäisi vain uskaltaa tehdä jotain, vaan kuka sen tekee? En ainakaan minä, joten jälleen yksi kesä menee häntä ikävöiden.

Voi kunpa en olisi näin idiootti. 😍

Olen niin ruma, ettei kukaan halua näyttää, että tykkää minusta. 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se jalokkivivaras!?

• Anonyymi

Me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan sankareita elämän, kukin vuorollaan.

• Anonyymi

Ei välity tänne saakka tämä tunne.

• Anonyymi

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miten jotkut voi elää rinta aivan auki. Sehän sattuu aivan hullun lailla. Sitten kun siitä sisin kovettuu, niin ei ymmärrä, eikä tunne enää mitään. Mietin sitäkin, että tekeekö ihmiset niin, että ne vain muistaa sitä aikaa kun sydän oli aivan auki.

• Anonyymi

yritän tuollaisessa jalokivien yhdistämispelissä aina ennätyksi sii Bejeled-jutussa

• Anonyymi

Oletko jalokivi varas?

• Anonyymi

Koko elämä pelissä

• Anonyymi

Pelimies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelimies

Mitä tämä oikeastaan edes tarkoittaa osaa ontua sujuvasti molempaa jalkoja pallokentällä?

• Anonyymi

Susta en tie olenk siu etes nähny mu kyllä mä yhdestä olen nähny että tuntee mua kohtaan enemmän kun ois ehkä edes syytä sitä en tiedä miksi mu osaisin ehkä arvata jos osaan yhdistää asioita ja tapahtumia riittävän kauaksi

• Anonyymi

Yhden silmistä kyllä mu oletin sen johtuvan siitä että hän oli on tehny päätöksen että saa mut tavalla tai toisella ja vaikka ny olen mahdollisuuksieni mukaan yrittänyt saada hänet muuttamaan mielensä syystä tai toisesta vaikuttas että hän on vain kiintynyt enemmän ja muutenkin itselläni on aina yleensä ollu tapana jättäytyä takaalalle tai olla osallistumatta minkäänlaisiin kilpailuihin naisesta jos tästä on joku toinen ollu edes kiinnostunu oma tapani välttää se ettäkö mua voisi syyttää siitä ettäkö olisi mun vika jos toinen kokee pilanneensa elämänsä olemalla mun kanssa

• Anonyymi

Katso peiliin!

• Anonyymi

Katso ympärillesi näe totuus lama.

• Anonyymi

Harhainen obiaatti katse ota lääke ettet tuu kipeeksi

• Anonyymi

Käytkö hakemassa metadonit kun aamu/keskipäivällä on niin rauhallista?

• Anonyymi

kai ymmörröt että tuommoisia lähinnä inhotaan.

• Anonyymi

Toivottavasti ei sinua kuitenkaan kaiken vilkkaan sosiaalisen elämäsi keskellä

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Rakkauden varjolla moni vaino on toteutunutkin olet vain gang stalkkaaja hus pois

• Anonyymi

Ei tota uusko kukaan

• Anonyymi

Pelkäät, kuinka voit? Kuinka eteenpäin?

• Anonyymi

Näen vain petoksen. Itsensä pettämistä ja muiden.

• Anonyymi

Ei se ole jos on varattu toiselle!

• Anonyymi

Älä lässytä tunteet ratkaise !!

• Anonyymi

Tuntematon youtubelinkkikin voi olla todellinen kokemus.

• Anonyymi

Eikö se ny ole yhdentekevää onko se yksinkertaista vaiko eikö kun rakkaus ei kuulemma riitä muutenkaan ni eikö se ny ole si ihmisen tunteista yksi turhimmista vai

• Anonyymi

Persoonasi on ärsyttävä.

• Anonyymi

Tiijän kuule hei, mut tiiäkkö yleensä tuon perusteella et vain ole sinut itsesi kanssa jos toisessa jokin niin kovin ärsyttää. Jokin asia mitä et ole prosessoinut. Se ei sinällään sen toisen vika ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiijän kuule hei, mut tiiäkkö yleensä tuon perusteella et vain ole sinut itsesi kanssa jos toisessa jokin niin kovin ärsyttää. Jokin asia mitä et ole prosessoinut. Se ei sinällään sen toisen vika ole.

Ole hiljaa. Ärsyttää tahallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa. Ärsyttää tahallaan.

Jos sinua ärsyttää toisen persoona jo lähtökohtaisesti niin tuskin silloin ärsyttää tahallaan. Jos tarkoitit jotain muuta niin suosittelen kirjoittamaan kuten asia on.

• Anonyymi

En ryhdy suhteeseen jossa panet koko kylää ja mulla ei saa olla normaalia parisuhdetta. Et arvosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En nää. Tule näkyväksi pelkuri.

• Anonyymi

En nää. Silti rakkaus on "helppoa" sydän edellä täysii ja sit katotaan mitä tuli ja korjataan mahdolliset vauriot 🤣

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe