Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
Mikä on ollut
124
1485
Vastaukset
- Anonyymi
Epäluottamus
- Anonyymi
Hänen suhde toiseen tuttuumme
- Anonyymi
Voisin sanoa saman
- Anonyymi
Ja se toinen oli vai on ????.
- Anonyymi
Hän, hänen ..... pakkonaittamista jälleen kerran kuviossa. Voi vi...tu suoraan sanottuna teidän kanssa.
- Anonyymi
Kuka se tuttu on, kerro kiinnostaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se tuttu on, kerro kiinnostaa !
Tätä kysyy muute sitten hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sanoa saman
Et voi kun et tunne toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi kun et tunne toista
Hänen suhde toiseen tuttuumme. ?
Miten muut sitten tuntee ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän, hänen ..... pakkonaittamista jälleen kerran kuviossa. Voi vi...tu suoraan sanottuna teidän kanssa.
Missä nämä saatanalliset käräjät tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen suhde toiseen tuttuumme. ?
Miten muut sitten tuntee ?Vihaa ja väkivaltaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaa ja väkivaltaa ?
Näytti tulevan paikalle siinä
- Anonyymi
Hän oli pyyhkinyt omaa pashgaansa sänkyyni kun en huomannut
- Anonyymi
Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.
Oliko joku syy ottaa tästä provosta itseesi? Sivusta höhö mitä vatun halvattuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko joku syy ottaa tästä provosta itseesi? Sivusta höhö mitä vatun halvattuu
Taisi suuttua kun tunnisti itsensä.
- Anonyymi
kun uhkasi lähestymiskiellolla.
- Anonyymi
Missä? Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Miten?
Netissä
- Anonyymi
Valehtelet varmaan omille vanhemmillesikin ja huijaat kavereiltasi rahat, nisti.
- Anonyymi
No tuskin oli mistään romanssista edes kyse tuollaisessa tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Miten?
No sillä paperilla tietenkin? Asiapaperit on tärkeitä kato/kattokaa mihin laitat nimes alle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin oli mistään romanssista edes kyse tuollaisessa tapauksessa.
Sinäkin osasit päätellä sen verran palatakseen provon perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä
Netissä uhkasi lähestymiskiellolla gubbe? Mut sehän haetaan käräjäoikeudelta? Esim viranomaisen konsultaatiota ei tarvita😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netissä uhkasi lähestymiskiellolla gubbe? Mut sehän haetaan käräjäoikeudelta? Esim viranomaisen konsultaatiota ei tarvita😄
Sulla on se sun mielipide, mikä on väärä mielipide koska on se oikea mielipide
- Anonyymi
Viimeiset 4 kk.
- Anonyymi
Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
- Anonyymi
Oletko ollut aina varma kenen kanssa kirjoitat jos ei selvää tunnisteita ole käytössä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä sinun leikki yhtä tuore ikäänku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut aina varma kenen kanssa kirjoitat jos ei selvää tunnisteita ole käytössä ?
En ole varma. Kaikille olen tasaisesti ladellut sukupuolesta riippumatta. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole leikkinyt missään vaiheessa, joten mikä leikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun kokemus perustu pastaa vaan irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun kokemus perustu pastaa vaan irl.
Palstaan siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä sinun leikki yhtä tuore ikäänku?
Uunituore pulla !!!
- Anonyymi
Ekköhän hänellä ole ihan muiden kanssa ne romanssit ja myös jatkossakin 😃👋👍🏻
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Sinäkin yön sarvinen perhonen nähnyt gubbemonologista vaivaa 2-3 am
- Anonyymi
4kk, mutta ovat osa sitä mitä meidän täytyy kulkea. Jää nähtäväksi kuinka tarinamme päättyy, riippuu miehestä. Oma tahto yhdessä aina. -👱🏻♀️
- Anonyymi
Nyt kyllä esiinnyt minuna ja puhut ihan höpöjö - 👱🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä esiinnyt minuna ja puhut ihan höpöjö - 👱🏻♀️
Ihan itse olen, kiitos vain. Älä luule kaikkien ihmisten liityvän sinuun.
- Anonyymi
Onko kyse palstasetä hohhoijaat esim eräänlaisesta koeajasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse olen, kiitos vain. Älä luule kaikkien ihmisten liityvän sinuun.
Että sun mun muun nimeä jo droppaisivat?
- Anonyymi
Kun selvisi että hän olikin halunnut minut vain leluksi oman suhteensa piristykseksi. Ja että lelun metsästys yhdessä jatkui myöhemminkin.
- Anonyymi
Digimaailma taisi purasta sitten.
- Anonyymi
Tämä tarinasi oli palstasetä varsin omaperäinen ja ehkä hieman turhautunut viba tuli myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tota niinku tosissaan käyt tätä palstaa läpi minecraftina? Pelottava olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ei digimaailma ollut vielä suuressa osassa "romanssia". Kysyttiin ikävintä muistoa. Tuli nyt sitten mietittyä, mikä oli. Kaikki ok mun puolesta silti nykyään. Periaatteessa olisi pitänyt tietää.
- Anonyymi
Se kun ei romanssia ollut
- Anonyymi
Eikä tule ja on 100 varma juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule ja on 100 varma juttu.
Sinulla on vissii sit yx epävarmuus elämässä vähemmän. Hihhii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Copycat 🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti ✌️ 30 v välissä ja pitäis nussia.
Jep Hulda
- Anonyymi
Mies paljastu valehteliaksi
tavalla joka särki sydämeni
Ja vaikuttaa pitkään siihen
luotanko miehii koskaan enään
Naiselta- Anonyymi
Palstarakkaus, digirakkaus, anonyymipalsta.
vst ulkoilma terassi, työpaikkaruokala, yhteisen kaverin tuttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstarakkaus, digirakkaus, anonyymipalsta.
vst ulkoilma terassi, työpaikkaruokala, yhteisen kaverin tuttu.Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
- Anonyymi
Eikö koskaan enääN🥴palstasetä? Yksi huono kokemus lisää miehistä? Meneekö prööt trololo tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö koskaan enääN🥴palstasetä? Yksi huono kokemus lisää miehistä? Meneekö prööt trololo tunteisiin?
Muilla niitä tuntuu joka kirjossa olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
ei tosiaankaan ole mikään noista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
Viimeeksi juustohyllyn edessä 🙈
- Anonyymi
Se kun odotin koko illan että hän tulisi luokseni. Ei tullut vaikka piti. Ei vastannut viesteihin/soittoihin. Ei mitään. Olin laittanut kaiken valmiiksi. Silloin jotenkin kaikki muuttui lopullisesti. En enää sen jälkeen jaksanut panostaa meihin.
- Anonyymi
Siis jos olette sopineet jotain tuollaista niin se on selvä merkki että toista ei kiinnosta edes sen vertaa.
Minulla on ollut naisten kanssa vastaavia kokemuksia tai sitten on peruttu viime hetkellä tyyliin "en ny pääse, sorge". Eikä mitään selityksiä ole tullut jälkikäteen.
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos olette sopineet jotain tuollaista niin se on selvä merkki että toista ei kiinnosta edes sen vertaa.
Minulla on ollut naisten kanssa vastaavia kokemuksia tai sitten on peruttu viime hetkellä tyyliin "en ny pääse, sorge". Eikä mitään selityksiä ole tullut jälkikäteen.
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta.Mitään ei oltu sovittu. Ehkä sopi sitten muiden kanssa.
- Anonyymi
Olitko antanut osoitteen, puh.nron ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei oltu sovittu. Ehkä sopi sitten muiden kanssa.
Miksi sitten edes odotit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes odotit??
Jos ei ole sovittu niin mitä odottaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin odotan, että Ryan Gosling tulee mun luo. Ei mitään kyllä olla sovittu, mutta laitan kaikki valmiiksi kuitenkin.
- Anonyymi
Eka kerta voi mennä vielä migreenin piikkiin? Gubbemonologia pyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta.Rupesitko lataamaan ruinaamaan kuvia liian pillastuneena ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin odotan, että Ryan Gosling tulee mun luo. Ei mitään kyllä olla sovittu, mutta laitan kaikki valmiiksi kuitenkin.
Mulla on tämä rituaalialttari valmiina muuten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me seurusteltiin silloin. Mut ei enää kauan sen jälkeen. Kyllästyin hänen käytökseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin ikävintä muistoa mulle se oli tuo . Itkin koko illan. Lopulta menin siskoni luo olin niin rikki. En halua edes miettiä syitä. Lähinnä tajusin ettei hän rakasta minua oikeasti. Olisi edes jotkin ilmoittanut itsestään jos niin teki. Nämä on vaan hyviä muistutuksia itselleni miksi tässä tilanteessa ollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä tietää ne, mutta väärää kautta. Hän vain ei halua tulla esille koska pelkää jäävänsä kiinni. Joten minun on ikäänkuin luotava tämä tyhjältä pohjalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä tietää ne, mutta väärää kautta. Hän vain ei halua tulla esille koska pelkää jäävänsä kiinni. Joten minun on ikäänkuin luotava tämä tyhjältä pohjalta.
En tiedä hänen nykyistä osoitetta. Puhelinnumeron olen poistanut. Hän itse on sen minulle antanut. Et mene muualle larppaamaan muiden juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä hänen nykyistä osoitetta. Puhelinnumeron olen poistanut. Hän itse on sen minulle antanut. Et mene muualle larppaamaan muiden juttuja.
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Luottakaa siihen intuitioon. Olisipa minäkin niin ei sydämeni olisi mennyt tuhansiksi sirpaleiksi. 😶⚓✨💔
- Anonyymi
Joo, olisi pitänyt. Ei vaan pää halunnut uskoa, kun sydän huusi muuta.
- Anonyymi
Habbo raids !!!
- Anonyymi
Rip nää ajat broo porukan kanssa.
- Anonyymi
Onko ollut huisin hubaa bro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut huisin hubaa bro?
Tai onko vieläkin hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai onko vieläkin hih
hih, hih, hih, hih hii
- Anonyymi
Curvanliemi
- Anonyymi
Copycatit kusettaneet, tanssi, tanssi joka iikka tässä ketjussa.
- Anonyymi
Habbo hotellin jengi siinä.
- Anonyymi
Näin jälkikäteen mietittynä. Niitä on ollut niin paljon että ihan huvittaa miten tyhmä ja naiivi nainen olen ollut.
Mutta varmaan niiden muiden naisten paljastuminen sai rakkauden häneen päättymään. Nyt olen ollut onnellinen lähes jokaisella elämän osa alueella.- Anonyymi
Olet varmaan sitten aika nuori (palstasetä) tällä sapluunalla? Oppia ikä kaikki säpis on no
- Anonyymi
ei oo kaivattua, eikä kiinnosta. Hyi helverti että pitäisi olla joku hakattava orja joka ottaa, vastaan paskaa jotta muut saa. onneksi kostot ostettu, eivätkä kukaan niojkm vaikuta, ja tuovat rahaa, onkin jo ooterru ja tekevät kaikkien elämästä huonoa. ja pitää ällömoehdt pois ja sivut, ja hakkaavat niitä eikä tarvii huonoa rahatilannetta tai sairautta tai olla joku huora orja ja kiusattu.
- Anonyymi
damn.
- Anonyymi
minähän tilasin sinne Robertinkin sukuun pahaa ja kostoa, eivät oo tänne mitään hyvää tehneet, ja hakkauksia ja muuta, takaisin.
- Anonyymi
Missä kuorissa sinä kuvittelet gubbe ns vaikuttavasi tässä fantasiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuorissa sinä kuvittelet gubbe ns vaikuttavasi tässä fantasiassa?
Kulttiin. I hate autocorrect monta kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttiin. I hate autocorrect monta kertaa
Ja täällä kun on syytä olla ns täsmällinen näiden visioita salamannopeasti saavien vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä kun on syytä olla ns täsmällinen näiden visioita salamannopeasti saavien vuoksi
Siksi linja on riski ja heitetty täysin överiksi, ei voi väittää valmisteluksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi linja on riski ja heitetty täysin överiksi, ei voi väittää valmisteluksi
Mein gott vaalean jälkiviisaus on ok hyvä
- Anonyymi
hyi vittu ei kannata tilata valmista itsemurhaa, tai huoltajuuskiistaa. eikä olla sijaiskohtu, niitä voit ostaa ulkomailta.
- Anonyymi
Niin sullakin pitäis palstasetä olla se keissi ensin tjsp emt
- Anonyymi
Varmaan se kun tunnen joka kerta kun on toisen naisen kanssa
- Anonyymi
Olisi halunnut käyttää piirtoheitintä. Jonnet ei muista, eikä uunot trolololoo
- Anonyymi
Estolle laittaminen sattui aika kirpakkaasti sydämeen, vaikka tajuan miksi niin teki
- Anonyymi
No tämä on pahinta, kun ei ilmoittele itsestään mitään, enkä saa olla yhteydessä. "Parempi niin."
Ilmeisesti hyvää kesää sitten vaan. Nähdään taas joskus. Nyt alan uskoa, että vain minä tässä tykkään ja välitän. Joten hyvä on, ollaan sitten etäisempiä kollegoja tästä eteenpäin, jos sä tahdot niin.
Ja anteeksi, että olen ollut liian innokas. Olet vaan niin hauska ihminen, jonka seurassa olen viihtynyt.
Ikävä tulee. Ne päivät kun rakastelulle ei ollut aikaa.
- Anonyymi
Kun hän ei ole vierellä.
- Anonyymi
näkemättömyys...
- Anonyymi
Ei ehtinyt kehkeytyä romanssia, mutta siinä.oradtavassa ajassa jotkin sanaharkat, mihin sitten kaikki kuolikin.
- Anonyymi
Jaa kuoli.. 🫤🫤🫤 Heikkoa jos sellaisen antaa vaikuttaa.
- Anonyymi
Toinen hetki joka jäi mieleen. Oli kun heräsin siihen että hänen käsi oli minun alushousujen sisällä ja hän kosketteli minua. Eikä lopettanut vaikka sanoin ei nyt. Jotenkin sen jälkeen pelotti nukkua hänen vieressään. Edelleen se ahdistaa ajatuksissa.
- Anonyymi
Se, kun toinen ihailija yritti sabotoida tilannetta.
- Anonyymi
No vaimonsa vähän rajoitti...
- Anonyymi
Ehkä se oli hetki kun hänen katseessaan näin haavoittuneen herkän katseen, sen näin kauempaa, tiesin siitä että hänellä oli järki hallitsevampi osapuoli, mutta häntäkin kosketti. Ei se ollut epämiellyttävä sanan perimmäisessä tarkoituksessa, se oli ehkä hieman samaa kuin kirkossa istuisi ystävän vieressä, kokisi ja näkisi kuinka häntä koskettaa kirkon vaikutus mieleen, kuinka kyynel valuu silmäkulmasta ja itse taistelee mielenliikutusta vastaan ikuisuudelta tuntuvan ajan, kunnes tunteet antavat periksi luonteenlujuudelle, se on kiusallinen hetki mutta samalla myös helpoittava, kun jännitys laukeaa, ja pieni kyynel on helppo pyyhkäistä huomaamatta silmäkulmasta. Ehkä siinä on sen lopullisuuden tuoma "helppous" On helppo toivoa rakkaalle ihmiselle onnea ja oikean valinnan tuomaa varmuutta, vaikka toivoisi että voisi ottaa hänet syliinsä, silittää poskesta ja kertoa ymmärtävänsä, ja pitävänsä toisesta paljon vaikka olisi toivonut enemmänkin. Rakkaus on kuitenkin osalle ihmisistä myös valinta, se ei vaan toimi hetken hurmoksessa tehtyjen lemmenluritusten voimalla, eikä epävarmojen tulevaisuus haaveiden kuvitelmissa.
https://www.youtube.com/watch?v=85-6Ls4XBxg- Anonyymi
🙏💔❤️🩹
- Anonyymi
Ei tullut romanssia, mua vedätettiin. Olen tyhmä ja sinisilmäinen ja hölmönä rakastanut vuosia. Sumutti vaan, eikä yhtään välittänyt kuinka paljon minuun sattui 😭💔 Välillä mietin, että onko hän oikeasti kylmä ja empatiakyvytön, vai vaan todella sairas.
- Anonyymi
Se ei ollut oikea romanssi, tiedän sen, mutta se oli jännittävintä, mitä minulle oli koskaan tapahtunut. Hän otti haltuunsa ajatukseni, jokaisen valveillaolohetken. Koko elämästäni tuli kirje hänelle.
- Anonyymi
Päättyikö se vai mitä tapahtui.
- Anonyymi
se kun sillä on liian monta miestä, ja minä en kuulu niihin
- Anonyymi
Ei ole mitään roumanssia ollut :3
- Anonyymi
No juuri se!
- Anonyymi
Kukas näitä viestiketjuja tänne suomi 24 aloittelee kirjoittelee ? Vaikuttaa siltä et 90% on saman henkilön luomia😂😂😂😂
Yksinäinen- Anonyymi
ja lukijoita on ne samat 10% jotka jää jäljelle.
- Anonyymi
Se kun kumppani tuhosi hyvän alkavan suhteemme sillä että alkoi kuvitella negatiivisia asioita joita ei ollut olemassa meillä (oli ollut jossain vanhassa traumaattisessa suhteessa) ja tajusin etten pysty kilpailemaan niitä vastaan.
- Anonyymi
no tuo on kyllä paha. tuosta ei vaan voi päästä yli millään keinoilla
- Anonyymi
Kun sain pakit.
- Anonyymi
Ei meillä romanssia oo ollut mutta sanotaan että se kun vaistosin jotenkin sen että hän oli lähdössä kauas pois 😢😢
- Anonyymi
Minulla on musta-aukko muistissa, en muista kunnolla 2 vuoden tapahtumia, mitä yleensä muistan. En muista edes ihastuneeni koko ihmiseen.
Toivottavasti joku poistaa tämän viestin pian. Mutta siis samana vuonna kävin läpi tilitoimiston konkurssin, sain yllätysvauvan ja sain hirveää painistusta tehdä abortin, mitä en tehnyt. Tuo vuosi aloitti jotain aivan hirveää, ja oli sitä ennenkin. Meille tehtiin isku kotiin, mitä en kunnolla muista, se oli ensimmäinen tapahtuma mitä en osaa selittää kutsuin kotiimme poliisin ja asia ratkesi ja pitkään meni hyvin. Kunnes pian alkoi tapahtumaan aivan hirveitä asioita. Lopulta tapoin itseni, ja selvisin, jouduin hoitoon ja kotiuduin, mieheni oli kuin ei aivan oma itsensä, hän halusi lepäämään kukaan ei ollut tukena, kaikki syyttivät, viikkon päästä yritin itsemurhaa uudelleen, sitten sain määryksen käydä ottamassa piikin käteeni ja lääkärit olivat sit mieltä että olin psykoosissa ja myöhemmin parantuminen ja muut asiat eivät tukenee tätä diagnoosia ja sain lopettaa hoidot vuoden kulutta. Se oli aivan hirveätä, hoito oli jotain ihan hirveetä, lääkärit olivat ihan kauheita, lopulta ajoin toiseen kaupunkiin tapamaan psykiatria ja sain hoitoa ja viranomaisille lääkärinlausunnot jotka olivat erilaiset kuin tuossa paikassa. Se oli aivan hirveää aikaa, yhtäkkiä kaiiki jääntyivät sinua vastaan, ja oikeasti. Menin lukkoon etten kyennyt puhumaan kellekään eikä kukaan kyllä kuunnellutkaan. Selvisin ja asiat parani, ja arki, lapset, työ, ja maiseman vaihdos teki hyvää. Sitten alkoi taas tapahtumaan, ja näitä pakko oikaista. Mutta siis en muista noista tapahtumista paljoakaan. En tiedä, rehellinen oli konkurssi, en muista edes kunnolla miten olen tehnyt tilinpäätökset ja synnyttänyt, hoitanut arjen ja ollut aika normaali, koska kukaan muu ei huomannut mitään outoa kuin tuo porukka. Ei missään neuvollassa, ei lääkärissä ei asiakkaissa ei missään. Mutta tämä kaivattu, minulla ei ole mitään muistikuvaa että olisin rakastunut tai ihastunut, ei mitään. Sitten illmestyi mustasukkaisia naisia, ja jotain jotka hakivat tietoa. Jos joku haluaa kysyä jotain niin tässä olen. - Anonyymi
Euroviisut,ristisanatehtävät.lol
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248