Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Anonyymi-ap

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on?
Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat?
Miten suojaudut kun menetät kaiken?

:/

55

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen jo selvinnyt tai enemmänkin kun selvinnyt jo niin monesta. Menettänyt myös paljon, mutta aina on jotenkin noustu, vaikka muut ei siihen uskoneet.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä sinä. Samma här! 🩷⚓😘✨

• Anonyymi
      UUSI

Melkein kaikki on jo menetetty moneen kertaan. Kerro jotain uutta.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi menetit?
        Mikä on se virhe jolloin kaikki menee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi menetit?
        Mikä on se virhe jolloin kaikki menee?

Aina ei tarvitse olla joku tietty virhe, voi olla onnettomien sattumusten summa. Kun elämme elämää niin kaikkea ei voi pohtia tuntikausia tai viikkoja, joskus joutuu tekemään päätöksiä sen hetkisillä tiedoilla ja tulee epäedullinen tulos. Emme myöskään ole robotteja, joten välillä päätöksiä tehdään tunteiden ohjaamina. Joskus voi menettää yllättäen vaikka onnettomuuden tai sairauden seurauksena. On siis monia syitä. Ihminen nyt on vaan aika virhealtis olento ja tuuliajolla tässä elämässä. Nekin jotka luulevat olevansa turvassa voivat yllättyä jo tänään kun menettääkin kaiken ihan äkisti ja ennalta arvaamatta. Sellaista tämä elämä, vuoristorataa, jota ohjaa koko ympäristö. Pitäkää hatuistanne kiinni ja kädet laitteen sisällä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ei tarvitse olla joku tietty virhe, voi olla onnettomien sattumusten summa. Kun elämme elämää niin kaikkea ei voi pohtia tuntikausia tai viikkoja, joskus joutuu tekemään päätöksiä sen hetkisillä tiedoilla ja tulee epäedullinen tulos. Emme myöskään ole robotteja, joten välillä päätöksiä tehdään tunteiden ohjaamina. Joskus voi menettää yllättäen vaikka onnettomuuden tai sairauden seurauksena. On siis monia syitä. Ihminen nyt on vaan aika virhealtis olento ja tuuliajolla tässä elämässä. Nekin jotka luulevat olevansa turvassa voivat yllättyä jo tänään kun menettääkin kaiken ihan äkisti ja ennalta arvaamatta. Sellaista tämä elämä, vuoristorataa, jota ohjaa koko ympäristö. Pitäkää hatuistanne kiinni ja kädet laitteen sisällä.

Elämä itsessään tarjoaa mahdollisuuksia ja toiset "eläjät" ovat niitä rajoittamassa.

• Anonyymi
      UUSI

Vahvuus on heikkouden myöntämistä. Minä olen vahvempi nykyään, olen myös aika monessa liemessä keitetty.

• Anonyymi
        UUSI

Ei heikkouden myöntäminen ole vahvuutta, tuossa olet väärässä.
        Koetukset kyllä vahvistavat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei heikkouden myöntäminen ole vahvuutta, tuossa olet väärässä.
        Koetukset kyllä vahvistavat.

Tietysti on heikkouden myöntäminen vahvuutta. Täytyy olla pershärö jos muuta luulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti on heikkouden myöntäminen vahvuutta. Täytyy olla pershärö jos muuta luulee.

Olet eksynyt todella pahasti.
        Oletko vahva ja myönnät asian?

• Anonyymi
      UUSI

Totta, yritän olla vahva, mutta olisin saavuttanut enemmän olemalla oma itseni ilman suojamuureja.

• Anonyymi
        UUSI

Heikko piiloutuu ja suojautuu muurien taakse, vahva ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heikko piiloutuu ja suojautuu muurien taakse, vahva ei.

Voi olla, tunnistan itsestäni kyllä suojautumista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, tunnistan itsestäni kyllä suojautumista.

Miksi suojaudut?
        Sinun ei tarvitsisi suojautua, vaan olla se oma itsesi.

• Anonyymi
      UUSI

Niin se on parasta kyllä yleensä ihmisessä.

• Anonyymi
      UUSI

Mies..
      Olen sinut itseni kanssa ,hyväksyn heikkouteni ja vajavaisuuteni. Toivottavasti tämä ei ole sinulle ongelma . Valtakunnat ihmiskäsin rakennetut tulevat sortumaan aina, historia toistaa itseään. Mies luotatko omaan voimaasi ja tekoihin ? Ajtteletko hyvä minä ,minun käy hyvin ,olen looginen ja järkevä . Elämää ei voi aina suunnitella itse ,se tapahtuu .

• Anonyymi
        UUSI

Luotan voimaani ja tekoihini.
        Hyväksyn itseni ja toimintani ja olen toiminut oikein ja järkevästi.
        Se mitä tahdon, se tapahtuu.

• Anonyymi
      UUSI

Olen sairas…pidän tätä hommaa hanskassa viimeisillä voimillani kunnes kuolo korjaa.

• Anonyymi
        UUSI

Olen menettänyt kaiken jo ei minusta riippuvista syistä, monta kertaa. Kohta saan tosiaan levätä rauhassa.

• Anonyymi
      UUSI

Resilienssi on murtumaton. Lisäksi olen periaatteellinen ihminen, voin käytännössä mennä hyvinkin pitkälle jos joku on tehnyt väärin läheisilleni, ja menenkin.. Hyvin pitkälle.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka pitkälle olet valmis menemään mikäli sinulle ja läheisillesi on jo tehty vääryyttä ja tulevaisuutenne on jo pilattu joidenkin toimesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkälle olet valmis menemään mikäli sinulle ja läheisillesi on jo tehty vääryyttä ja tulevaisuutenne on jo pilattu joidenkin toimesta?

Et sinä mitään pysty pilaamaan kuin oman elämäsi joka johtaa kuolemaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mitään pysty pilaamaan kuin oman elämäsi joka johtaa kuolemaan.

Tiedät kyllä, että tuo ei ole totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku/ jotkut hakee sotaa. Siihen on silloin osallistuttava tai piiloutua luoliin ja onkaloihin.
        Outoa on jos saman maan kansalaiset, eivät toimeen tule keskenään. Jos ja kun vihollinen saapuu, kuitenkin avun tarpeessa ollaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä, että tuo ei ole totta.

Valitettavasti asia ei ole minun käsissäni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joku/ jotkut hakee sotaa. Siihen on silloin osallistuttava tai piiloutua luoliin ja onkaloihin.
        Outoa on jos saman maan kansalaiset, eivät toimeen tule keskenään. Jos ja kun vihollinen saapuu, kuitenkin avun tarpeessa ollaan.

Se on sodassa ensiaskel heikentää valtio sisältäpäin ja se tapahtuu ujuttamalla omat agentit sen hallitukseen.
        Se on jo tapahtunut, hallitus on kansaa vastaan, se näkyy.
        Se käyttää vierasta valtiota omien sotien ja intressiensä toteuttamiseen ja saavuttamiseen.
        Suomeen on jo hyökätty.

Minä en taistele sen vihollisen sotaa vaan sitä vastaan, koska tiedän missä se on ja mistä käsin se toimii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti asia ei ole minun käsissäni

Ei olekaan käsissäsi, mutta tiedät ettei "Et sinä mitään pysty pilaamaan kuin oman elämäsi joka johtaa kuolemaan." ole totta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan käsissäsi, mutta tiedät ettei "Et sinä mitään pysty pilaamaan kuin oman elämäsi joka johtaa kuolemaan." ole totta.

Voit uskotella itsellesi mitä haluat, se ei muuta faktoja. Jotka ovat ne, että niin kauan kuin olet hengissä elämästäsi tullaan tekemään painajaista, jopa pahempaa mitä pään sisälläsi koet jokaikinen päivä. Nimesi ja ruma naamasi tunnetaan ja tullaan jakamaan joku kanavaan ympäri maailman.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit uskotella itsellesi mitä haluat, se ei muuta faktoja. Jotka ovat ne, että niin kauan kuin olet hengissä elämästäsi tullaan tekemään painajaista, jopa pahempaa mitä pään sisälläsi koet jokaikinen päivä. Nimesi ja ruma naamasi tunnetaan ja tullaan jakamaan joku kanavaan ympäri maailman.

Tuossahan juuri yrität itse sitä vastaan todistaa.
        Mutta tosiaan, jos noin nyt kirjoitat niin se on sinun osasi ja olet pilannut itse elämäsi ja se johtaa kuolemaasi.
        Sinun käsissäsi ei ole kuin oma elämäsi ja sanojesi mukaan sinut tuomitaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan juuri yrität itse sitä vastaan todistaa.
        Mutta tosiaan, jos noin nyt kirjoitat niin se on sinun osasi ja olet pilannut itse elämäsi ja se johtaa kuolemaasi.
        Sinun käsissäsi ei ole kuin oma elämäsi ja sanojesi mukaan sinut tuomitaan.

Onnea ja jaxuhalit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sodassa ensiaskel heikentää valtio sisältäpäin ja se tapahtuu ujuttamalla omat agentit sen hallitukseen.
        Se on jo tapahtunut, hallitus on kansaa vastaan, se näkyy.
        Se käyttää vierasta valtiota omien sotien ja intressiensä toteuttamiseen ja saavuttamiseen.
        Suomeen on jo hyökätty.

Minä en taistele sen vihollisen sotaa vaan sitä vastaan, koska tiedän missä se on ja mistä käsin se toimii.

Vielä on peittelyä.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä päättelet jonkun ihmisen olevan vahva.
      Eikö ihmisillä ole itsemääräämisoikeutta vai millai sinut on kasvatettu? Ei ole toinen toistaan parempia
      olemassa antaa Jumalalle se päätösvalta.

• Anonyymi
        UUSI

"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Tuo vastaa jokaiseen kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Tuo vastaa jokaiseen kohtaan.

Jeesuksen viimeisten päivien ( vuosien sanomat)
        näkyy vahvasti edessämme.

• Anonyymi
      UUSI

Et siis tunne lainkaan minua tai tiedä tarinaani.

Olen rakentanut vahvuuteni tuskasta, kärsimyksestä ja tehnyt henkistä työtä itseni kanssa toistakymmentä vuotta lähes koko elämäni ja sinä kehtaat tulla tänne olettamaan asioita...

Tämä on yksi syy miksi en ole tekemisissä kanssasi.

• Anonyymi
        UUSI

Olenko väärässä?
        Oletko oikeasti vahva?

Se että et ole tekemisissä kanssani johtuu varmasti muista syistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko väärässä?
        Oletko oikeasti vahva?

Se että et ole tekemisissä kanssani johtuu varmasti muista syistä.

Olet väärässä. Se että tekee omia olettamuksiaan jostain ihmisestä kuuntelematta toisen koko tarinaa on kypsymättömyyttä myös tietyllä tavalla. Tai jos toimii ego edellä. Henkisesti kypsä ihminen hiljentyy kuuntelemaan itseään ja sisintään, ennenkaikkea sydäntään ja tekee työtä päästäkseen kohti korkeinta parastaan.
        Hän myös poistaa omasta elämästään ne ihmiset jotka laskevat värähtelytasoa ja energiaa tai pyrkivät jollain tavoin pienentämään tai väheksymään häntä. Ihminen on kokonainen vasta kun on kohdannut varjonsa, tehnyt töitä niiden eteen ja päättää toimia asettamalla itsensä ja oman onnellisuutensa tärkeimmäksi.
        Ihminen ilmaisee myös tunteensa ja tuntemuksensa rohkeasti, tuntematta häpeää omista tunteistaan. Kypsymätön ottaa toisen ihmisen tunteidenilmaisun taakkana, koska sellainen ihminen ei ole vielä käsitellyt omia varjojaan eikä tehnyt henkistä kasvutyötään.
        Aidosti tunteva usein triggeröi näitä egoisteja koska henkisesti kypsä ihminen pakottaa sinut näkemään ja kohtaamaan omat pelkosi ja puutteesi, mutta myös sydämesi syvimmän toiveen. Hän sysää sinut hellästi mutta varmasti henkisen kasvusi polulle ❤️🙏.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Se että tekee omia olettamuksiaan jostain ihmisestä kuuntelematta toisen koko tarinaa on kypsymättömyyttä myös tietyllä tavalla. Tai jos toimii ego edellä. Henkisesti kypsä ihminen hiljentyy kuuntelemaan itseään ja sisintään, ennenkaikkea sydäntään ja tekee työtä päästäkseen kohti korkeinta parastaan.
        Hän myös poistaa omasta elämästään ne ihmiset jotka laskevat värähtelytasoa ja energiaa tai pyrkivät jollain tavoin pienentämään tai väheksymään häntä. Ihminen on kokonainen vasta kun on kohdannut varjonsa, tehnyt töitä niiden eteen ja päättää toimia asettamalla itsensä ja oman onnellisuutensa tärkeimmäksi.
        Ihminen ilmaisee myös tunteensa ja tuntemuksensa rohkeasti, tuntematta häpeää omista tunteistaan. Kypsymätön ottaa toisen ihmisen tunteidenilmaisun taakkana, koska sellainen ihminen ei ole vielä käsitellyt omia varjojaan eikä tehnyt henkistä kasvutyötään.
        Aidosti tunteva usein triggeröi näitä egoisteja koska henkisesti kypsä ihminen pakottaa sinut näkemään ja kohtaamaan omat pelkosi ja puutteesi, mutta myös sydämesi syvimmän toiveen. Hän sysää sinut hellästi mutta varmasti henkisen kasvusi polulle ❤️🙏.

Katsotaan sitten.
        Yrität olla vahva tässä, mutta olet heikoilla.
        Sinä itse olet se joka tekee niitä olettamuksia.
        Lue mitä olet minulle kirjoittanut.

Ehkä huomaan, että minä pakotan sinut näkemään puutteesi ja kohtaamaan pelkosi ja hajoitan sen muurisi jonka suojissa tunsit itsesi vahvaksi.

Oletko vahva ja nouset yhä ilman suojiasi ja muurejasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan sitten.
        Yrität olla vahva tässä, mutta olet heikoilla.
        Sinä itse olet se joka tekee niitä olettamuksia.
        Lue mitä olet minulle kirjoittanut.

Ehkä huomaan, että minä pakotan sinut näkemään puutteesi ja kohtaamaan pelkosi ja hajoitan sen muurisi jonka suojissa tunsit itsesi vahvaksi.

Oletko vahva ja nouset yhä ilman suojiasi ja muurejasi?

Korjaus....
        "Ehkä huomaat....."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aiot toimia tässä tilanteessa?
        Pitäisikö minun sysätä sinua jonnekin päin?
        Pitääkö poistaa elämästä ne alemmalla tasolla värähtelevät?
        Pystytkö ilmaisemaan nyt tuntemuksesi rohkeasti tuntematta niistä häpeää?

• Anonyymi
      UUSI

en menetä, kun en oo tekemisissä. eikä kannata olla, tietyt henkilöt ja piirit, ei kannata olla. väistämättä teitä kuolee ja joudutte valitsemaan muita paskarooleihin, joten siihen asti ja jaetaan. ja kaikkea hyvää tulossa itselle, siksi hakkaatte ja, ja jaetaan kun tiedetään että tulee ja vielä yritätte jos saisi paskaa, laitettua ja hyvää muille.

• Anonyymi
      UUSI

minun ei tarvitse tietää, koska se ei ole kohtaloni, sinä et ole ettekä te, ja teidln porukan kanssa ei kannata olla. näen ihmisistä milloin javeeraacat kun haluavat jotain, eli ei olla tekemisissä. kotka ja Heidi tai pantteri ei kannata olla kaveri, ainakaan täällä. eikä myös hehkujen tai muiden lasten hoitoväen. saa paska jutut eikä mitään hyvää

• Anonyymi
      UUSI

eikä kannata täältä tai niiden valita miestä, tietävät vain huonoa rahaan, työhön, terveyteen, tulee paskajutut eikä suojelua tai hyvää. heille hyvää jos saavat minusta hyvää korvaavat äijälle, hyi vittu, ei kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Juuri se puoli on hoidossa, nou hätä. Omavaraistalous, ei velkoja, ei taloudellisia taakkoja,ainoastaan muunlaisia, jotka ei tuossa tilanteessa ole taakaksi. Lisäksi lähellä selviytymiseen koulutettuja ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Todellinen vahvuus on mielen sisäinen toivo.

• Anonyymi
        UUSI

Olen erimieltä, sillä toivonsakin voi sitoa väärään ja katoavaan.

• Anonyymi
      UUSI

hassu juttu kun niin pelijuttuani kun harmitti masenuneet nuoret naiset tuli kutsu työllisyysjuttuun, kirje.

Eräs peli... Bejeled Derluxe... kuin niin yhdistää jalokiviä tuossakin.

.... laitan linkin jospystyn tuohon Bejeled-peliin..

https://en.wikipedia.org/wiki/Bejeweled_(series)

• Anonyymi
      UUSI

Mirka olet niin mustis siitä Markosta, että ei tarvitse kuulla kuin laulu ja hyökkäät kiinni kuinbhyeena, mutta hoitakaa homma ilman uhreja. eli ei haluta teidän porukkaan, mt jutuissa, huonossa, rahassa tai muussa. ei mitenkään. Marko voisi olla tyyppiäni mutta pitäkää myös jiit itse, samoin se Jenni Juhasta ja Anniina Laurista, sitten pitää hoitaa itse haasteetkin ja muut. täältä ei löytynyt itselle mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Olen selvinnyt ja tulen selviämään aina.

• Anonyymi
      UUSI

yritä tätä minulle ja, tapa perheesi.

• Anonyymi
      UUSI

ja mitä ootte yrittänyt tässä lähiaikoina ja yeb ut, kunnolla turpaan ja, samaa kiusaa!

• Anonyymi
      UUSI

Lätsähähän mie konttaamisen lopuks 😂🤣😅 työ vaa ette oo näkemäs.

• Anonyymi
      UUSI

jajoita vielä elämääni, rajoita minua, estä rahaa tai muuta ja hakkaat itsesi linnaan ja hakkaa pentusi. tämä sinetöity. ja tiedät mitä tarkoitan. noilla jutuilla.

• Anonyymi
      UUSI

Anteeksi, mutta sinulla on ollut "lopunaikojen valtakuntien kaatumisten" fantasioita, mihin sekoittuvat raamatulliset säkeet. Back to the normal life, bro. ☀️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37