olisi Lumian yhteystiedot.csv tiedosto miten siirretään huawei:hin puhdas android ilman Googlea ja ilman G-mail:ia. Siis ei sotketa googlea tähän millään tavalla.
onnistuuko?
yhteystietojen siirto lumiasta huawei:hi
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Google tilin kautta. Se on pakollinen Android puhelimissa joten sinne kannattaa nämä siirtää,
- Anonyymi
lumiassa on "contacts message backup" lisäohjelma ladattu windows kaupasta silläkin sen periaateessa pitäisi onnistua jos lumian kortin siirtää androidi puhelimeen en ole vielä kokeillut.
Kummallista että Lumian muistikorttia ei pysty avaamaan windows pc:ssä, olen kokeillut kolmella eri muistikortinlukijalla ja Linux:issakaan sitä ei saa auki, olisin siirtänyt nuo bacupit ihan erikseen.
- Anonyymi
Huaweissa "puhdas android" ???? Miten se muka mahdollista???
- Anonyymi
Puhelinnumerot SIM-kortille ja toiseen puhelimeen.
Jos liittymä vaihtuu, niin silloin vain numerot kortilta puhelimeen ja vanah kortti mäkeen.
Sähköpostihan toimii kaikissa. Osoitteen vain sähköpostiin puhelinen sijasta, jolloin ne on käytössä joka laitteella.
Kiinalaisissa puhelimissa ei voi olla "Oikeaa" Androidia ilman googlea, koska google omistaa sen. Sellaisten sovellutuslähdekin on kiinalainen.- Anonyymi
Google ei omista Androidia. Se on avointa lähdekoodia eli kuka tahansa osaava voi tehdä oman Android järjestelmän.
- Anonyymi
"Puhelinnumerot SIM-kortille" ei onnistu Lumiassa. Puhelinnumerot tallentuu vain puhelimen muistiin... idioottimaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045