Monet kissat vailla kotia

Anonyymi

Mun kaveri on kysellyt kissaa Mikkelin Löytöeläintalosta jo kolmen vuoden ajan. Hän on jonottanut siihen haastatteluun pääsyä kolmen vuoden ajan. On ollut säännöllisesti yhteydessä Mesyyn, mutta haastatteluaikaa ei vieläkään ole järjestynyt. On niin kovin kiireistä heillä, kuuluu selitys. Puheluihin ei vastata, jos numero on näkyvillä. Kun laittaa numeronäytön pois päältä, niin silloin vastataan. Mulla oli itselläni aikoinaan sama rumba.. tiedän siis kokemuksen perusteella, ettei Mesyltä kukaan tavallinen pulliainen kissaa saa, Kun ei edes haastatteluaikaa mukamas löydy! Ja siitä huolimatta he lehtien palstoilla toistuvasti valittavat, kuinka moni kissa siellä on vailla kotia, jne.

12

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän on törkeetä toimintaa löytöeläintalolta.
      Onko sitten joku tuttu siellä töissä , joka estää sen kissan saamisen ?

    • Anonyymi

      Ootko kertonu,että pitäsit lakien mukaan?
      Onko ottajalla jotain muuta,jonka vuoksi eivät hslua kissaa luottaa?

      Kyllä tuohon joku syy täytyy olla.
      Jos kissan haluat, voit katsoa netistä myydään ja lahjoitetaan palstoilta.Kyllä niitä on paljon.

      • Anonyymi

        Tämä on pieni kaupunki. Jos on rikkaasta suvusta , siis vanhemmat jotain lääkäreitä tai pankinjohtajia , niin ei tartte edes haastattelua. Kyllä lemmikki järjestyy niille, jotka tukevat rahallisesti Mesyn toimintaa laittamalla rahaa niiden tilille pari kertaa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on pieni kaupunki. Jos on rikkaasta suvusta , siis vanhemmat jotain lääkäreitä tai pankinjohtajia , niin ei tartte edes haastattelua. Kyllä lemmikki järjestyy niille, jotka tukevat rahallisesti Mesyn toimintaa laittamalla rahaa niiden tilille pari kertaa vuodessa.

        Jos pitää holtittomasti,ulos päästäen.Ei pidkkään kissaa sellaiselle antaa.Kohtahan se taas on karannut,kadonnut,hylätty tai heitteillejätetty.


    • Anonyymi

      Mun serkku sai melko pian kissan Löytöeläintalosta. Minulla on ulkolainen sukunimi, olen tässä pari vuotta odotellut pääsyä haastatteluun..

      • Anonyymi

        Mikset ota jostain muualta kissaa?


    • Anonyymi

      Jos kyse on siitä, että testaavat miten sinnikäs olet. Lopulta antavat sen haastatteluajan, ja voit jo odottaa pääseväsi katsomaan kissoja, joista joku lähtee myöhemmällä kertaa mukaasi.
      Sinun on oltava valmis kohtaamaan kissan historia, eli kaikki se mikä tulee esille juuri kun olette tutustuneet, ennenkuin se kokemuksen kautta oppii että sinuun voi luottaa.
      Kovia kokeneilla kissoilla on sekä älyä testata ihminen, että voimaa siinä vaiheessa, kun kuntoutuvat kokemuksistaan.

      Jos haluat helpon, hankit pennun joka on kasvanut hyvässä ihmis-, ja erityisesti emohoivassa, säädetyn ajan. Jos haluat tehdä työtä, ottaa vastaan traumojen tekemät, jatka yrittämistä.

      • Anonyymi

        Luuletko, etten ole ollut sinnikäs..! Mulla on hyvin paljon kokemuksia kissoista. Niillä on kaikilla oma luonne ja omat tavat. Eivät kaikki mitään sylikissoja ole, senhän tiedät jopa sinäkin, toivottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, etten ole ollut sinnikäs..! Mulla on hyvin paljon kokemuksia kissoista. Niillä on kaikilla oma luonne ja omat tavat. Eivät kaikki mitään sylikissoja ole, senhän tiedät jopa sinäkin, toivottavasti.

        Tsekkaa Kodittomat Kissat Facebook. Asiallinen ja ammattimainen toiminta. Jos haluat todella kissan, pieni välimatka ei lie este. Paikkakunta Puhos, Kitee.


    • Anonyymi

      Oikeasti heillä ei ole kissoja ja valehtelevat kissakriisinsä. Hesylle tuli 1600 kissahakemusta viime vuonna ja vain 250 kissaa mikä on 10000 löytökissan määrässä aika minimaalista, sai kodin Hesyn kautta vuoden aikana. Tekosyitä keksitään. He ovat tappaneet tuhansia kissoja ja syyttävät kissanomistajia millon mistäkin. Tosiasiassa he haluavat tappaa maatiaiset sukupuuttoon ja tuoda rescuekissoja ulkomailta. Hyvin oudoksuttavaa toimintaa kaikin puolin. Koiraihmisiä suurin osa ja kontrollifriikkejä, vähät välittää antaa kellekään mitään, käsi ojossa itse puhumassa valheita kissoista.

    • Anonyymi

      Minä yritin saada kissaa itselleni n. 6 vuotta sitten löytöeläintalosta. Minua kuulusteltiin vaikka kuinka kauan. Ja sit lopulta varasin kissan mut kun meni hakemaan sitä nii en saanutkaan. Samoin kävi kahdesta muusta löytöeläin paikasta. Sanottiin. Et riittääkö neliöt jne.. meillä on 77 neliötä. Ja otin sit maalaistalosta ja kahden vuoden päästä otin toisen kissan.
      Niille on rakennettu iso häkki pihaan ja käy ulkona valjaissa ja pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Onko muilla näin inhottavia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Joo ihan turha mitään rescue kissaa yrittää edes saada näköjään, jäätävän pitkä adoptioprosessi ja haastattelut tuntuvat kuin rikospoliisin kuulustelulta. Aina olen kissani hyvin hoitanut, laaturuokaa ja ulkoilu valjaissa jne.
      Netistä löysin ilmoituksen kautta kissan, paljon helpompi prosessi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe