Oisin tossa ens keväänä hommaamassa skootteria mut en oikei tiiä minkä merkkine kannattais ostaa nii kertokaa jotai hyviä ja kestäviä skoottereita. Haluisin kuulla kokemuksia eri merkeistä.
Ja voisko joku selittää mitä on hihnaveto, ketjuveto yms. tai et mitä eroa niissä on? En tiiä hirveesti mopoista/skoottereista mitää joten jos koet et sulla on jotai muutaki tärkeetä tietoo nii kerro ihmeessä :)
Minkä merkkinen skootteri?
3
293
Vastaukset 3
- Anonyymi
Puhutaanko uudesta tai käytetystä?
- Anonyymi
Peugeot Kisbee uutena (n. 1800€)
Tai sitten käytetty Honda Vision (NSC50 Vision)
Kannattaa katsella vaertailla nettimotossa, mitä milläkin rahasummalla saa. - Anonyymi
Jos ostaa käytettynä niin ehkä merkitsee eniten
1. Kilometrit. Ehkä alle 10000km ajettu on suht hyvä ja luotettava.
2. Tehdyt remontit tai tekemättä jätetyt
3. Miten omistaja on kohdellut skootteria esim onko joutunut onnettomuuksiin tms.
4. Jos ostaa käytetyn niin kannattaa katsoa netistä käyttäjien kokemuksia kyseisestä merkistä ja mallista.
5. Varmistaaksesi hinnan olevan oikeanlainen katso netistä muiden saman ikäisten ja kuntoisten skootterien hintoja.
Kannattaa myös itse koeajaa, että selviää onko ajettavuus hyvä vai ihan päi persettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459