Ruokailu paikat konnevedellä

Anonyymi

Matkalaisena saapumassa kulmille, mm. kansallispuistoon ja luonnon helmaan. Mitä ruokailu paikkoja Konnevedellä on?
Löytyykö muita luontopolkuja tai vastaavia lähi tienoilla?

8

968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruokapaikkoja on Ravintola Mierontie. Konneveden Kebab Pizzeria. Tai sitten Istunmäen suuntaan mentäessä Kivisalmen Kievari, joka taitaa olla auki ensi Sunnuntaihin asti ja siellä on mukava käydä kelin suosiessa. Konneveden satamasta en ole varma onko miten auki näin Elokuussa? Maaseutumuseo joka on siinä ison punaisen bingotalon takana, niin siitä vissiinkin lähtee luontopolku. Kansallispuiston polut sijaitsevat Pohjois Savon puolella ennen Rautalammin kylää, mutta sinne on kyllä hyvät kyltit jotka ohjaa perille. Toivottavasti oli edes vähän apua.

• Anonyymi

Se on kotiseutumuseo. Luontopolku jota tarkoitat, rämmitty läpi viikko sitten ja on jätetty ihan hoitamatta, on pusikkoa ja hakkuuaukkoa, eli sinne ei kannata mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kotiseutumuseo. Luontopolku jota tarkoitat, rämmitty läpi viikko sitten ja on jätetty ihan hoitamatta, on pusikkoa ja hakkuuaukkoa, eli sinne ei kannata mennä.

No höh. Koskireitin varrella on toinen polku mikä ainakin viime vuonna oli hyvässä kunnossa. En kylläkään muista mistä risteyksestä sinne Siikakosken jälkeen käännyttiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh. Koskireitin varrella on toinen polku mikä ainakin viime vuonna oli hyvässä kunnossa. En kylläkään muista mistä risteyksestä sinne Siikakosken jälkeen käännyttiin?

Sirkkamäen suunnalla sijaitsevalla Häähninmäellä on ainakin hoidetut polut ja näköalatorni, jos se vain on valmistunut? Sijainnin löytää helpoiten ihan Googlettamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eipä sitä heinittyneessä hakkuuaukossa patikointi mikään elämys ole. Oikeastaan ainut käyttökelpoinen pätkä tuosta polusta alkaa siitä hiekkakuopan/varastointialueen takaa ennen Konnevettä. Hyväkuntoinen polku joka kulkee Lapunjoen reunaa siihen laavulle ja jatkuu siitä sinne soiseen männikköön. Ei ole kyllä erityisen pitkä polku, mutta laavu on ihan hienolla paikalla joen varressa.

• Anonyymi

RantaHätävara satamassa kuuleman mukaan avoinna syyskuulle kunnes vaihtaa toimipaikkaa ja toiminta ilmeisesti loppuu täysin satamasta. Kellään varmaa tietoa tästä?

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan ruokailupaikkoja.

• Anonyymi

Kebab Pizzeria on aivan loistava ruokapaikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      176
      2991
    2. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      216
      2205
    3. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2181
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      481
      1902
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      151
      1643
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1113
    7. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      86
      1030
    8. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      983
    9. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      899
    10. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      69
      837
    Aihe