Nainen, varattu tai sinkku

Anonyymi

Kaipaatko elämääsi yhdessäoloa, läheisyyttä, hemmottelua, hellittelyä, vastavuoroisuutta, huomioimista, kivaa yhdessä tekemistä ja nukkumista, aikaa, kiireettömyyttä?


Ja otat sitten itsellesi koiran, kissan tai jonkin muun eläimen ja olet tyytyväinen?

104

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei lemmikki korvaa rakkaus suhdetta.

      • Anonyymi

        Korvaa se läheisyyden tarpeen, kaipuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korvaa se läheisyyden tarpeen, kaipuun.

        Ehkä jollain. Minulla ei korvaa läheisyydenkaipuuta, ei sinne päinkään, vaikka pidän eläimistä. Niitä on ollut matkan varrella useampi. Nyt onkin harvinainen tilanne kun ei ole yhtään, enkä toistaiseksi otakaan.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Ehkä jollain. Minulla ei korvaa läheisyydenkaipuuta, ei sinne päinkään, vaikka pidän eläimistä. Niitä on ollut matkan varrella useampi. Nyt onkin harvinainen tilanne kun ei ole yhtään, enkä toistaiseksi otakaan.

        Yhteensattumaako, vai mietinnän paikka, sillä nythän sinulla on kova haku päällä kun sinulla ei ole lemmikkiä.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Ehkä jollain. Minulla ei korvaa läheisyydenkaipuuta, ei sinne päinkään, vaikka pidän eläimistä. Niitä on ollut matkan varrella useampi. Nyt onkin harvinainen tilanne kun ei ole yhtään, enkä toistaiseksi otakaan.

        Niin. Eipä se koira tai kissa juttele mun kanssa eikä pidä hyvänä hellitellen. Kyllä lemmikkiä tietysti saa silitellä jne kivaa sekin. Vaan ei se riitä ainakaan mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteensattumaako, vai mietinnän paikka, sillä nythän sinulla on kova haku päällä kun sinulla ei ole lemmikkiä.

        Mietin lähinnä miksi pitäisi hankkia lemmikki, jos kaipaan vastavuoroista ihmisseuraa. Ei se olisi reilua sille lemmikillekään, koska se ei täyttäisi sitä tarvetta.
        Ja jos olisi kova haku päällä, niin olisin varmaan jo siellä Tinderissä...


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Mietin lähinnä miksi pitäisi hankkia lemmikki, jos kaipaan vastavuoroista ihmisseuraa. Ei se olisi reilua sille lemmikillekään, koska se ei täyttäisi sitä tarvetta.
        Ja jos olisi kova haku päällä, niin olisin varmaan jo siellä Tinderissä...

        Koska monet ovat eläinrakkaita ja haluavat koskea ja helliä elävää olentoa, minä en ole poikkeus tästä.

        Sinun tapasi ajatella reiluutta eläintä kohtaan, saa pohtimaan sinun omia menneitä eläinsuhteitasi, sillä minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään ajatella että joku ottaisi eläimen ihmiskorvikkeeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska monet ovat eläinrakkaita ja haluavat koskea ja helliä elävää olentoa, minä en ole poikkeus tästä.

        Sinun tapasi ajatella reiluutta eläintä kohtaan, saa pohtimaan sinun omia menneitä eläinsuhteitasi, sillä minulle ei ole koskaan tullut mieleenkään ajatella että joku ottaisi eläimen ihmiskorvikkeeksi.

        Menneitä eläinsuhteitani? Kaikenlaista jengiä täälläkin liikkuu...


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Mietin lähinnä miksi pitäisi hankkia lemmikki, jos kaipaan vastavuoroista ihmisseuraa. Ei se olisi reilua sille lemmikillekään, koska se ei täyttäisi sitä tarvetta.
        Ja jos olisi kova haku päällä, niin olisin varmaan jo siellä Tinderissä...

        "Ei se olisi reilua sille lemmikillekään, koska se ei täyttäisi sitä tarvetta."
        Tuntuu ihan siltä että ajatteluelimesi on tiltannut jossain kohdin. Loukkaannuitko kenties jostain ja koitit päteä jotenkin, huonolla menestyksellä tosin?

        Minä puolestani ajattelen että lemmikki kuin lemmikki olisi tyytyväinen päästessään hyvään ja huolehtivaan kotiin, oli siinä kodissa sitten yksi, kaksi tai jopa useampi ihmisiä.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Menneitä eläinsuhteitani? Kaikenlaista jengiä täälläkin liikkuu...

        Aiemmin mainitsit että sinulla on ollut monia eläimiä. Onko nyt niin että olet antanut ne pois kun olet alkanut seurustella naisen kanssa? Vai miten niille on käynyt? 🤔

        Sinulla on ollut paljon lemmikkejä ja paljon ihmissuhteita, mutta ei kuitenkaan ikää kovin paljoa. Väkisinkin herää mieleen kaikenlaisia kysymyksiä jutuistasi.


    • Anonyymi

      Minä rakastan eläimiä, mutta tällä hetkellä ei ole lemmikkejä, lemmikit on oma juttunsa, eikä minusta sama asia kuin ihmissuhteet.

      Vastavuoroinen yhdessäolo, huomioiminen, helliminen, ja muu sellainen parisuhteeseen kuuluva on kivaa, mutta kun ei ole parisuhdetta, niin minkä asialle voi, erityistä hemmottelua en odota, en ole sillä tavalla vaativa, kun ihan tavalliset jutut riittää minulle, enkä tarvii välttämättä myöskään yhdessä tekemistä, kun en ole kauhean toiminnallinen ihminen, ja olen muutenkin hyvä viihdyttämään itseäni, enkä odota kenenkään järjestävän minulle ohjelmaa, tai huvitusta.

      Minä en ymmärrä, miten parisuhteessa oleva voisi kaivata noita asioita, kun sen vuoksihan suhteessa juuri ollaan, että nuo asiat sisältyvät siihen, miksi kukaan olisi parisuhteessa, jos siitä ei olisi mitään iloa.

      • Anonyymi

        Jos on puolisona tunneköyhä mies, mutta muutoin kunnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on puolisona tunneköyhä mies, mutta muutoin kunnollinen.

        Niin, minä en tiedä sellaisesta mitään, kun en osaisi aloittaa edes suhdetta tunneköyhän ihmisen kanssa, haluan kumppanilta nimenomaan tunnetason kontaktia, enkä osaa kuvitella mitä parisuhde olisi, ellei juuri tunnesuhde, mutta tämäkin asia on kai sitten tosi yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä en tiedä sellaisesta mitään, kun en osaisi aloittaa edes suhdetta tunneköyhän ihmisen kanssa, haluan kumppanilta nimenomaan tunnetason kontaktia, enkä osaa kuvitella mitä parisuhde olisi, ellei juuri tunnesuhde, mutta tämäkin asia on kai sitten tosi yksilöllistä.

        Kyllä tunneköyhän kanssa tunteillaan, tosin vain tämän tunteellinen puoliso. Tälläinen suhde kasvattaa vahvaksi, itsevarmaksi ja huumorintajuiseksi. Parasta suhteessa on mustasukkaisuuden vähäisyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä en tiedä sellaisesta mitään, kun en osaisi aloittaa edes suhdetta tunneköyhän ihmisen kanssa, haluan kumppanilta nimenomaan tunnetason kontaktia, enkä osaa kuvitella mitä parisuhde olisi, ellei juuri tunnesuhde, mutta tämäkin asia on kai sitten tosi yksilöllistä.

        Juuri tämä. En minä kumppania muuhun tarvitse kuin läheisyyteen, sekä tunne- että fyysisellä tasolla. Muun saan ystäviltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tunneköyhän kanssa tunteillaan, tosin vain tämän tunteellinen puoliso. Tälläinen suhde kasvattaa vahvaksi, itsevarmaksi ja huumorintajuiseksi. Parasta suhteessa on mustasukkaisuuden vähäisyys.

        Ok, minä en aloittaisi tuollaista suhdetta, koska en saisi siitä mitään mitä haluan, minä olen jo aika itsevarma ja huumorintajuinen, enkä ole kovin mustasukkainenkaan, vaikka en ole tunneköyhä, enkä missään tapauksessa haluaisi suhdetta, joka kasvattaisi minusta vahvan, kun se kuulostaa minusta aika ikävältä, mutta jokaisella on oma makunsa.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Juuri tämä. En minä kumppania muuhun tarvitse kuin läheisyyteen, sekä tunne- että fyysisellä tasolla. Muun saan ystäviltäkin.

        Niin, minulla koko asia lähtee alkuun siitä, että herää tunteita toista ihmistä kohtaan, minulla ei ole muuten mitään motiivia ryhtyä mihinkään suhteeseen. Tietysti voisi ajatella niinkin, että sovittaisiin jonkinlaisesta platonisesta kumppanuussuhteesta esim. käytännön syistä, mutta sitten pitäisi molemmilla olla siihen motiivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, minä en aloittaisi tuollaista suhdetta, koska en saisi siitä mitään mitä haluan, minä olen jo aika itsevarma ja huumorintajuinen, enkä ole kovin mustasukkainenkaan, vaikka en ole tunneköyhä, enkä missään tapauksessa haluaisi suhdetta, joka kasvattaisi minusta vahvan, kun se kuulostaa minusta aika ikävältä, mutta jokaisella on oma makunsa.

        Vahvoilla ihmisillä on pitkiä suhteita, oli kyseessä sitten parisuhde tai ystävyys. Heikot luovuttavtat heti ensimmäisten ongelmien jälkeen, eivätkä edes suostu käsittelemään suhteiden kipukohtia.

        Huumorintajuinen näkee hauskan puolen erimielisyyksissäkin ja kykenee rauhoittamaan helposti riitatilanteita.

        Tunneköyhyys on harvoin täydellistä kyvyttömyyttä tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvoilla ihmisillä on pitkiä suhteita, oli kyseessä sitten parisuhde tai ystävyys. Heikot luovuttavtat heti ensimmäisten ongelmien jälkeen, eivätkä edes suostu käsittelemään suhteiden kipukohtia.

        Huumorintajuinen näkee hauskan puolen erimielisyyksissäkin ja kykenee rauhoittamaan helposti riitatilanteita.

        Tunneköyhyys on harvoin täydellistä kyvyttömyyttä tunteisiin.

        Ymmärsit minut väärin, en sanonut olevani heikko, vaan sanoin, että en halua suhdetta, joka kasvattaisi minusta vahvan, sellainen suhde ei ole mielestäni terve. Ihminen voi olla vahva ilman mitään parisuhdetta, ihan omana itsenään.

        Tiedän mitä tarkoittavat huumorintaju ja tunneköyhyys.

        Onko sinun vaikea hyväksyä, että muut haluavat eri asioita kuin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit minut väärin, en sanonut olevani heikko, vaan sanoin, että en halua suhdetta, joka kasvattaisi minusta vahvan, sellainen suhde ei ole mielestäni terve. Ihminen voi olla vahva ilman mitään parisuhdetta, ihan omana itsenään.

        Tiedän mitä tarkoittavat huumorintaju ja tunneköyhyys.

        Onko sinun vaikea hyväksyä, että muut haluavat eri asioita kuin sinä?

        Ei tietenkään ole, ilmaisin vain omia näkemyksiä ja kokemuksiani.

        Miksi otat niin herkästi itseesi?
        Asetin vain vastakohdat, ilman että se kohdistui juuri sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole, ilmaisin vain omia näkemyksiä ja kokemuksiani.

        Miksi otat niin herkästi itseesi?
        Asetin vain vastakohdat, ilman että se kohdistui juuri sinuun.

        En tiedä mistä päättelet, että olen ottanut itseeni, vastasin vaan kommenttiisi, kun kerran minulle suoraan kirjoitit. Ei tämä keskustelu herätä minussa mitään tunnetilaa, kun aihe ei ole minulle henkilökohtainen, ja keskustelu on asiallista.


      • vaskitsa_ kirjoitti:

        Juuri tämä. En minä kumppania muuhun tarvitse kuin läheisyyteen, sekä tunne- että fyysisellä tasolla. Muun saan ystäviltäkin.

        Jaa... Sulla on sitten varmasti ystäviä keiden kanssa puuhastella ja harrastaa? Taidan itse olla liian vaativa ja siksi mahdottoman edessä kun toivoisin kumppanilta osallistumista kaikkeen siihen mitä itse tykkään tehdä ja touhuta. Tietysti olisin myös mukana kumppanin askareissa ja harrastuksissa, jos hän niin toivoisi. Intiimi suhde ei joka tapauksessa onnistu ellei olla ensin jotain muuta yhteistä, yhteiseksi koettua, kahden kesken jaettu.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Juuri tämä. En minä kumppania muuhun tarvitse kuin läheisyyteen, sekä tunne- että fyysisellä tasolla. Muun saan ystäviltäkin.

        Minkä muun?
        Jos kumppanin kanssa on läheinen sekä tunne- että fyysisellä tasolla, niin eikö kaikki muu tule hänen kanssaan luontevasti "kaupan päälle"?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa... Sulla on sitten varmasti ystäviä keiden kanssa puuhastella ja harrastaa? Taidan itse olla liian vaativa ja siksi mahdottoman edessä kun toivoisin kumppanilta osallistumista kaikkeen siihen mitä itse tykkään tehdä ja touhuta. Tietysti olisin myös mukana kumppanin askareissa ja harrastuksissa, jos hän niin toivoisi. Intiimi suhde ei joka tapauksessa onnistu ellei olla ensin jotain muuta yhteistä, yhteiseksi koettua, kahden kesken jaettu.

        On ystäviä ja viihdyn heidän seurassaan pari/muutaman kerran kuukaudessa, rippuen omasta tilanteestani. Heiltä saan uusia näkemyksiä ja tuulahduksia omaan maailmaani.

        Toki kumppanin kanssa tarvitsee olla paljonkin yhteistä maaperää, mutta se ei ole koskaan ollut ongelma. Kaikki kumppanini ovat pitäneet luonnosta, kävelyistä ja vaikkapa mökillä puuhailusta tai rakentelusta. Lisäksi olemme käyneet eri tapahtumissa, tykänneet laittaa ruokaa tai kasata juusto-hedelmä-lautasia ja katsoa sarjoja ja elokuvia. Kyllä sitä tekemistä ja keskustelunaiheita riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä muun?
        Jos kumppanin kanssa on läheinen sekä tunne- että fyysisellä tasolla, niin eikö kaikki muu tule hänen kanssaan luontevasti "kaupan päälle"?

        Ei kaikki tule, eikä tarvitsekaan. Minä esimerkiksi rakastan kirjoja ja syvällisiäkin pohdintoja (kirjojen) eri maailmoista ja "mitä jos" -hypoteeseja. En silti odoton kumppanini lukevan yhtä paljon, hänellä voi olla jokin muu juttu. Minusta on ihanaakin, että toinen on innostunut jostain mistä en tiedä itse yhtään mitään. Loppupeleissä kyllähän niitä "omiakin" juttuja tulee parisuhteessa jaettua, mutta on silti eri asia olla tekemisissä muiden(kin) ihmisten kanssa, jotka jakavat saman intohimon. Siinä tulee myös sopivasti parisuhteen erillisyyttä.

        Parisuhteen osapuolten erillisyyttä olen pohtinut paljonkin, mutta nyt en tähän hätään äkkiä löytänyt kuin
        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sateenkaariparit-tulevat-perheneuvontaan-samojen-ongelmien-kanssa-kuin-muutkin#e7437779 -artikkelista maininnan:
        ”Naispareille on tavallisempaa, että kaikki tehdään yhdessä ja ollaan kuin yksi. Erillisyys parisuhteessa on opittava erikseen”.

        Tämä on muuallakin tullut vastaan erityisesti naisparien ongelmana. Toiselta odotetaan kaikki. Saa odottaa, ei siinä mitään, mutta mielestäni siinä on riskinsä. Väestöliitto kuvaa tätä hyvin: "Suhteeseen tarvitaan kaksi erillistä ihmistä, joiden kokemuksista löytyy samanlaisuutta, mutta myös erilaisuutta. Riittävä puolisoiden kokemusten komplementaarisuus ja molempien kokemusten jakamisen jatkuvuus rakentaa siltaa ”parisuhteen rotkon” yli. Silta tarvitaan luottamukseen, läheisyyteen, erillisyyden säilyttämiseen, toistensa luo kulkemiseen ja kantamaan elämän arjessa työstet-täväksi tulevaa. Puolisoiden erilaisuus ja toistensa vastakohtaisuus mahdollistavat suhteen toiseen ja jaetun luovuuden sekä kokemuksen yhdessä aikaansaamisesta." (https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/9689eb8537ebb56a30804ae9aae59173/1598594384/application/pdf/2539328/PariPsykoterapia_2013Web (2).pdf)


      • vaskitsa_ kirjoitti:

        Ei kaikki tule, eikä tarvitsekaan. Minä esimerkiksi rakastan kirjoja ja syvällisiäkin pohdintoja (kirjojen) eri maailmoista ja "mitä jos" -hypoteeseja. En silti odoton kumppanini lukevan yhtä paljon, hänellä voi olla jokin muu juttu. Minusta on ihanaakin, että toinen on innostunut jostain mistä en tiedä itse yhtään mitään. Loppupeleissä kyllähän niitä "omiakin" juttuja tulee parisuhteessa jaettua, mutta on silti eri asia olla tekemisissä muiden(kin) ihmisten kanssa, jotka jakavat saman intohimon. Siinä tulee myös sopivasti parisuhteen erillisyyttä.

        Parisuhteen osapuolten erillisyyttä olen pohtinut paljonkin, mutta nyt en tähän hätään äkkiä löytänyt kuin
        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sateenkaariparit-tulevat-perheneuvontaan-samojen-ongelmien-kanssa-kuin-muutkin#e7437779 -artikkelista maininnan:
        ”Naispareille on tavallisempaa, että kaikki tehdään yhdessä ja ollaan kuin yksi. Erillisyys parisuhteessa on opittava erikseen”.

        Tämä on muuallakin tullut vastaan erityisesti naisparien ongelmana. Toiselta odotetaan kaikki. Saa odottaa, ei siinä mitään, mutta mielestäni siinä on riskinsä. Väestöliitto kuvaa tätä hyvin: "Suhteeseen tarvitaan kaksi erillistä ihmistä, joiden kokemuksista löytyy samanlaisuutta, mutta myös erilaisuutta. Riittävä puolisoiden kokemusten komplementaarisuus ja molempien kokemusten jakamisen jatkuvuus rakentaa siltaa ”parisuhteen rotkon” yli. Silta tarvitaan luottamukseen, läheisyyteen, erillisyyden säilyttämiseen, toistensa luo kulkemiseen ja kantamaan elämän arjessa työstet-täväksi tulevaa. Puolisoiden erilaisuus ja toistensa vastakohtaisuus mahdollistavat suhteen toiseen ja jaetun luovuuden sekä kokemuksen yhdessä aikaansaamisesta." (https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/9689eb8537ebb56a30804ae9aae59173/1598594384/application/pdf/2539328/PariPsykoterapia_2013Web (2).pdf)

        Enkä kuvittele olevani oikeassa tässä. :D
        Tämä on lähinnä minun kannanottoni ja mielipiteeni asiaan.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Ei kaikki tule, eikä tarvitsekaan. Minä esimerkiksi rakastan kirjoja ja syvällisiäkin pohdintoja (kirjojen) eri maailmoista ja "mitä jos" -hypoteeseja. En silti odoton kumppanini lukevan yhtä paljon, hänellä voi olla jokin muu juttu. Minusta on ihanaakin, että toinen on innostunut jostain mistä en tiedä itse yhtään mitään. Loppupeleissä kyllähän niitä "omiakin" juttuja tulee parisuhteessa jaettua, mutta on silti eri asia olla tekemisissä muiden(kin) ihmisten kanssa, jotka jakavat saman intohimon. Siinä tulee myös sopivasti parisuhteen erillisyyttä.

        Parisuhteen osapuolten erillisyyttä olen pohtinut paljonkin, mutta nyt en tähän hätään äkkiä löytänyt kuin
        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/sateenkaariparit-tulevat-perheneuvontaan-samojen-ongelmien-kanssa-kuin-muutkin#e7437779 -artikkelista maininnan:
        ”Naispareille on tavallisempaa, että kaikki tehdään yhdessä ja ollaan kuin yksi. Erillisyys parisuhteessa on opittava erikseen”.

        Tämä on muuallakin tullut vastaan erityisesti naisparien ongelmana. Toiselta odotetaan kaikki. Saa odottaa, ei siinä mitään, mutta mielestäni siinä on riskinsä. Väestöliitto kuvaa tätä hyvin: "Suhteeseen tarvitaan kaksi erillistä ihmistä, joiden kokemuksista löytyy samanlaisuutta, mutta myös erilaisuutta. Riittävä puolisoiden kokemusten komplementaarisuus ja molempien kokemusten jakamisen jatkuvuus rakentaa siltaa ”parisuhteen rotkon” yli. Silta tarvitaan luottamukseen, läheisyyteen, erillisyyden säilyttämiseen, toistensa luo kulkemiseen ja kantamaan elämän arjessa työstet-täväksi tulevaa. Puolisoiden erilaisuus ja toistensa vastakohtaisuus mahdollistavat suhteen toiseen ja jaetun luovuuden sekä kokemuksen yhdessä aikaansaamisesta." (https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/9689eb8537ebb56a30804ae9aae59173/1598594384/application/pdf/2539328/PariPsykoterapia_2013Web (2).pdf)

        Minä olen tuossa asiassa samanlainen kuin sinä, en halua olla kenenkään kanssa symbioosissa. Minusta on ihan luonnollista, että parisuhteessakin molemmilla on omia ystäviä ja harrastuksia, eikä jatkuvasti olla yhdessä, tarvitsen myös aikaa ihan yksikseni, jolloin esim. luen. Oman tilan tarvekin on niin yksilöllistä, ja parisuhde menee vaikeaksi, jos se on hyvin erilainen.


      • vaskitsa_ kirjoitti:

        On ystäviä ja viihdyn heidän seurassaan pari/muutaman kerran kuukaudessa, rippuen omasta tilanteestani. Heiltä saan uusia näkemyksiä ja tuulahduksia omaan maailmaani.

        Toki kumppanin kanssa tarvitsee olla paljonkin yhteistä maaperää, mutta se ei ole koskaan ollut ongelma. Kaikki kumppanini ovat pitäneet luonnosta, kävelyistä ja vaikkapa mökillä puuhailusta tai rakentelusta. Lisäksi olemme käyneet eri tapahtumissa, tykänneet laittaa ruokaa tai kasata juusto-hedelmä-lautasia ja katsoa sarjoja ja elokuvia. Kyllä sitä tekemistä ja keskustelunaiheita riittää.

        Tuo kuulostaa hyvältä 😊
        Mullakin ois ”projekti” jos toinenkin joita olisi mukavampi tehdä jonkun kanssa yhdessä. Puuhastelun lomassa juttukin luistaa paremmin, ainakin mulla. Yhteiset pienet saavutukset hitsaavat suhdetta tiiviimmäksi. Ulkopuuhapäivän jälkeen sauna ja kokkailua kahdestaan.... parasta elämää 😌


      • Anonyymi

        Siitähän useimmiten onkin kyse, yhdessä vielä ollaan, koska siitä on iloa ja paljon muutakin, paitsi ei seksiä, aivan kuten muistakin parisuhteen ulkopuolisista ihmissuhteista.
        Sivusuhteen ja salasuhteen sijasta käyttäisin nimitystä kolmiosuhde, tai neloissuhde, jossa kaikki saavat iloa elämäänsä.


    • Anonyymi

      Selvennyksestäsi. Olen varmaankin väärässä tässä kohden, tai oikeassa, samantekevää.

      • Anonyymi

        Niin, sinun kannattaa nyt vaan laittaa se ilmoitus, tai mennä niihin tapahtumiin, mitä joku sinulle neuvoi, että löydät sen haluamasi seksipartnerin itsellesi, ei kukaan tule kotoa hakemaan. Kannattaa olla mahdollisimman selkeä sanoissaan, ei mitään marisevia esipuheita, tai kierteleviä ilmaisuja, älä puhu ystävästä, kun etsit seksikumppania, siitä tulee vaan sekaannusta.

        Eräs ystäväni etsi kerran seksiseuraa, kun oli sinkkuna, ja hän laittoi lyhyen ilmoituksen, missä oli vaan asiat, ei muuta, ja hän löysi aika nopeasti seksiseuraa, oli useampiakin vaihtoehtoja. Sinun kannattaa etsiä toista samanlaisessa tilanteessa olevaa naista, kuin itse olet, kun sinkut haluavat toisen sinkun, jolla on vapaat aikataulut, ja seksisuhde tietty katkaistaan heti, kun löytyy oikea parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinun kannattaa nyt vaan laittaa se ilmoitus, tai mennä niihin tapahtumiin, mitä joku sinulle neuvoi, että löydät sen haluamasi seksipartnerin itsellesi, ei kukaan tule kotoa hakemaan. Kannattaa olla mahdollisimman selkeä sanoissaan, ei mitään marisevia esipuheita, tai kierteleviä ilmaisuja, älä puhu ystävästä, kun etsit seksikumppania, siitä tulee vaan sekaannusta.

        Eräs ystäväni etsi kerran seksiseuraa, kun oli sinkkuna, ja hän laittoi lyhyen ilmoituksen, missä oli vaan asiat, ei muuta, ja hän löysi aika nopeasti seksiseuraa, oli useampiakin vaihtoehtoja. Sinun kannattaa etsiä toista samanlaisessa tilanteessa olevaa naista, kuin itse olet, kun sinkut haluavat toisen sinkun, jolla on vapaat aikataulut, ja seksisuhde tietty katkaistaan heti, kun löytyy oikea parisuhde.

        Eksyttäviä ilmoituksia pitäisi todellakin välttää. Huomioikaa seksikumppanien hakijat, että joku voi ottaa ystäväilmoituksen kirjaimellisesti. Ystäviä ja harrastusseuraa nimittäin haetaan myös monilla foorumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttäviä ilmoituksia pitäisi todellakin välttää. Huomioikaa seksikumppanien hakijat, että joku voi ottaa ystäväilmoituksen kirjaimellisesti. Ystäviä ja harrastusseuraa nimittäin haetaan myös monilla foorumeilla.

        Sinä ja hän kenelle laitoit viestin, olette ihan kujalla. Sopisitte hyvin yhteen.

        Olen tyytyväinen lemmikkieni seuraan. Haaveilen myös papukaijan hankkimisesta.


    • Anonyymi

      On eriasia hankkia lemmikki ja rakastaa sitä, kuin olla rakastunut ja parisuhteessa. Lemmikki saattaa peittää yksin olemisen tunteen (joillekkin. Itse vain pidän eläimistä/lemmikeistä), mutta itse ainakin olen valmis tapaamaan rakkauden, ihmisten tasolla

    • Kaikkiin kymmeneen: kaipaan.

      Öhps... Ja viimeiseen: otin koiran 🙈😂

      • Anonyymi

        Tuosta tuli mieleeni, ota koira jos kaipaat ystävää, ota kissa jos kaipaat kainaloosi kehrääjää/ helliteltävää/hauskaa seurattavaa, papukaijasta saat oman stand up koomikon, jyrsijöistä ahertajan, ne silpuavat kaiken hetkessä, siilistä saa yöseuraa.

        Jos kaipaat täydellistä naista, etsi sellainen joka ei halua muuttaa saman katon alle, tai salarakas.


      • Anonyymi

        Koiran ansiosta voit hyvinkin saada nuo kymmenen muutakin. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleeni, ota koira jos kaipaat ystävää, ota kissa jos kaipaat kainaloosi kehrääjää/ helliteltävää/hauskaa seurattavaa, papukaijasta saat oman stand up koomikon, jyrsijöistä ahertajan, ne silpuavat kaiken hetkessä, siilistä saa yöseuraa.

        Jos kaipaat täydellistä naista, etsi sellainen joka ei halua muuttaa saman katon alle, tai salarakas.

        Täydellistä naista ei ole, eikä myöskään täydellistä suhdetta. Riittävän hyvä olisi konstailematon, suoraviivainen nainen joka pitää sanansa ja tekee mitä lupaa, ilman turhaa draamailua.

        Lemmikin kanssa vihdytään yhdessä koko sen elinajan, siihen pitäisi pyrkiä ja kyetä myös ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellistä naista ei ole, eikä myöskään täydellistä suhdetta. Riittävän hyvä olisi konstailematon, suoraviivainen nainen joka pitää sanansa ja tekee mitä lupaa, ilman turhaa draamailua.

        Lemmikin kanssa vihdytään yhdessä koko sen elinajan, siihen pitäisi pyrkiä ja kyetä myös ihmisen kanssa.

        Nimenomaan. Enää ei uskalla aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, koska se kuitenkin katkeaa heti jos tulee erimielisyyksiä, riitaa tms. Kaikki etsivät täydellistä kumppania, jonka kanssa elämä soljuu kuin virran vesi, mitään ongelmia ei saa tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Enää ei uskalla aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, koska se kuitenkin katkeaa heti jos tulee erimielisyyksiä, riitaa tms. Kaikki etsivät täydellistä kumppania, jonka kanssa elämä soljuu kuin virran vesi, mitään ongelmia ei saa tulla.

        Minusta taas on hankalaa, kun ihmiset haluavat nykyään niin erilaisia suhteita, etteivät asiat kohtaa. Suurin osa ilmeisesti toivoo seksisuhdetta, jossa ei ole muuta sisältöä, kun minä ajattelen ihan toisin päin, että juuri ne muut parisuhteen osa-alueet ovat tärkeämpiä. Minun tuttavapiirissäni on kyllä samoin ajattelevia, mutta taidamme elää jossain kuplassa, jonka ulkopuolella ihmisillä ei ole syvällisempään kohtaamiseen tarvetta. Tästä aiheesta on monesti keskusteltu, ja kaikki aina tuovat esiin sitä, miten helposti saisi seksiseuraa, jos sitä haluaisi, mutta oikeaa suhdetta on vaikea löytää nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas on hankalaa, kun ihmiset haluavat nykyään niin erilaisia suhteita, etteivät asiat kohtaa. Suurin osa ilmeisesti toivoo seksisuhdetta, jossa ei ole muuta sisältöä, kun minä ajattelen ihan toisin päin, että juuri ne muut parisuhteen osa-alueet ovat tärkeämpiä. Minun tuttavapiirissäni on kyllä samoin ajattelevia, mutta taidamme elää jossain kuplassa, jonka ulkopuolella ihmisillä ei ole syvällisempään kohtaamiseen tarvetta. Tästä aiheesta on monesti keskusteltu, ja kaikki aina tuovat esiin sitä, miten helposti saisi seksiseuraa, jos sitä haluaisi, mutta oikeaa suhdetta on vaikea löytää nykyään.

        Jatkan vielä. Minusta tässä on jokin kohtaanto-ongelma, oikeat ihmiset eivät tapaa toisiaan, mikä estää kaikkia saamasta haluamaansa, seksikumppanin etsijät eivät löydä toisiaan, ja tunnetason kohtaamista haluavat eivät kohtaa toisiaan. Pitäisi varmaan olla jonkinlainen pinssi, missä lukisi millaisesta seurasta on kiinnostunut, kun niin helposti tulee väärinkäsityksiä, minustakin on monta kertaa luultu, että haluan pelkkää seksiseuraa, vaikka en ole ikinä sellaista halunnut, enkä ole yhtään sen tyylinen, enkä ole seksikäs edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Minusta tässä on jokin kohtaanto-ongelma, oikeat ihmiset eivät tapaa toisiaan, mikä estää kaikkia saamasta haluamaansa, seksikumppanin etsijät eivät löydä toisiaan, ja tunnetason kohtaamista haluavat eivät kohtaa toisiaan. Pitäisi varmaan olla jonkinlainen pinssi, missä lukisi millaisesta seurasta on kiinnostunut, kun niin helposti tulee väärinkäsityksiä, minustakin on monta kertaa luultu, että haluan pelkkää seksiseuraa, vaikka en ole ikinä sellaista halunnut, enkä ole yhtään sen tyylinen, enkä ole seksikäs edes.

        Murphyn lain sovellus: kukaan ei saa mitä haluaa, mutta kaikille on tarjolla sitä mitä ei halua.

        Olen havainnut saman ilmiön, näkyyhän se näillä foorumeillakin ja deittisivustoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Minusta tässä on jokin kohtaanto-ongelma, oikeat ihmiset eivät tapaa toisiaan, mikä estää kaikkia saamasta haluamaansa, seksikumppanin etsijät eivät löydä toisiaan, ja tunnetason kohtaamista haluavat eivät kohtaa toisiaan. Pitäisi varmaan olla jonkinlainen pinssi, missä lukisi millaisesta seurasta on kiinnostunut, kun niin helposti tulee väärinkäsityksiä, minustakin on monta kertaa luultu, että haluan pelkkää seksiseuraa, vaikka en ole ikinä sellaista halunnut, enkä ole yhtään sen tyylinen, enkä ole seksikäs edes.

        Hyvä idea, Henkinen pinssi - kaksi naisprofiilia kasvokkain, fyysinen-toisiinsa kietoutuneina.
        Suhteen alkuasetelma ainakin olisi näin molemmille mieleinen.

        Ihmisiltä tuntuu puuttuvan kärsivällisyyttä rakentaa suhdetta joka kestäisi vuosi kymmeniä. Useat myös omilla ajatuksillaan estävät lähentymisen kiinnostavaan ja ihastuttavaan naiseen. Suurin este on tietenkin usein se että toinen, tai molemmat ovat jo varattuja. Avioliitto ei ole tae, eikä velvoite tyydyttää kaikkia puolison tarpeita.

        Seksi ei ole ykkösasia minullekaan. Hyvät, antoisat ja viihdyttävät keskustelut, halaaminen mennen, tullen, toisen hemmottelu ja huomioiminen, yhdessä tekeminen ovat ensisijaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, Henkinen pinssi - kaksi naisprofiilia kasvokkain, fyysinen-toisiinsa kietoutuneina.
        Suhteen alkuasetelma ainakin olisi näin molemmille mieleinen.

        Ihmisiltä tuntuu puuttuvan kärsivällisyyttä rakentaa suhdetta joka kestäisi vuosi kymmeniä. Useat myös omilla ajatuksillaan estävät lähentymisen kiinnostavaan ja ihastuttavaan naiseen. Suurin este on tietenkin usein se että toinen, tai molemmat ovat jo varattuja. Avioliitto ei ole tae, eikä velvoite tyydyttää kaikkia puolison tarpeita.

        Seksi ei ole ykkösasia minullekaan. Hyvät, antoisat ja viihdyttävät keskustelut, halaaminen mennen, tullen, toisen hemmottelu ja huomioiminen, yhdessä tekeminen ovat ensisijaisia.

        Niin, ihmisiltä tosiaan puuttuu nykyään kärsivällisyyttä, monet haluavat sellaista pätkäelämää, missä ihmissuhteet ovat nopeasti eteneviä ja lyhyitä, mutta eihän se mitään haittaa, jos molemmat osapuolet ovat samanlaisia.

        Minulle parisuhteessa tärkeimpiä asioita ovat sanallinen vuorovaikutus, tunnetason vuorovaikutus ja arkielämän sujuvuus. Sanallisen vuorovaikutuksen tarpeesta osan täyttävät tietty ystävät ja sukulaiset, joten en edellytä yhden ihmisen jaksavan, tai olevan kiinnostunutkaan puhumaan kaikesta, mistä minä haluan puhua. Yhdessä tekeminen taas ei ole minulle kovin iso asia, paitsi juuri noissa arkielämän sujuvuuden mahdollistavissa asioissa, en siis kaipaa esim. harrastusseuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Enää ei uskalla aloittaa suhdetta kenenkään kanssa, koska se kuitenkin katkeaa heti jos tulee erimielisyyksiä, riitaa tms. Kaikki etsivät täydellistä kumppania, jonka kanssa elämä soljuu kuin virran vesi, mitään ongelmia ei saa tulla.

        Kuulen kaipuusi,
        vai omako se lie

        Syksyinen metsä,
        lehtipuut eivät ole vielä vaihtaneet väriä
        tuoksu on huumaavan raikas

        Aurinko paistaa
        puolukat punertaa kopassa
        sienet pajukorissa

        Kaksi naista samalla kannolla
        juovat kahvia kera eväsleipien
        nauttien toistensa seurasta ja lämmöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen kaipuusi,
        vai omako se lie

        Syksyinen metsä,
        lehtipuut eivät ole vielä vaihtaneet väriä
        tuoksu on huumaavan raikas

        Aurinko paistaa
        puolukat punertaa kopassa
        sienet pajukorissa

        Kaksi naista samalla kannolla
        juovat kahvia kera eväsleipien
        nauttien toistensa seurasta ja lämmöstä.

        Voi kun löytyisi hän jonka kanssa kokea kaikki tuo ja vielä enemmän❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydellistä naista ei ole, eikä myöskään täydellistä suhdetta. Riittävän hyvä olisi konstailematon, suoraviivainen nainen joka pitää sanansa ja tekee mitä lupaa, ilman turhaa draamailua.

        Lemmikin kanssa vihdytään yhdessä koko sen elinajan, siihen pitäisi pyrkiä ja kyetä myös ihmisen kanssa.

        Olisin valmis yrittämään tuota. Edellinen yrittäminen kesti 20 vuotta kunnes toinen halusi erota..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Minusta tässä on jokin kohtaanto-ongelma, oikeat ihmiset eivät tapaa toisiaan, mikä estää kaikkia saamasta haluamaansa, seksikumppanin etsijät eivät löydä toisiaan, ja tunnetason kohtaamista haluavat eivät kohtaa toisiaan. Pitäisi varmaan olla jonkinlainen pinssi, missä lukisi millaisesta seurasta on kiinnostunut, kun niin helposti tulee väärinkäsityksiä, minustakin on monta kertaa luultu, että haluan pelkkää seksiseuraa, vaikka en ole ikinä sellaista halunnut, enkä ole yhtään sen tyylinen, enkä ole seksikäs edes.

        Saatat sinä jonkun silmissä olla hyvinkin seksikäs..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun löytyisi hän jonka kanssa kokea kaikki tuo ja vielä enemmän❤

        Sormet ristissä, onnea matkaan, etsintään, löytämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sormet ristissä, onnea matkaan, etsintään, löytämiseen.

        Kiitos❤toivottavasti hänet kohtaan viellä, mutta ensin on päästävä toivottoman ihastuksen yli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin valmis yrittämään tuota. Edellinen yrittäminen kesti 20 vuotta kunnes toinen halusi erota..

        Minulla taas on täysi vapaus mennä ja tulla, mutta ei erota.
        Vaikea saada mieluista naisseuraa tähän tilanteeseen. Ystäviä on, mutta ei heidän rinnassa samanlainen kaipuu toisen lähelle kaiherra kuin minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat sinä jonkun silmissä olla hyvinkin seksikäs..

        Niin ilmeisesti sitten, vaikka en käyttäydy mitenkään seksuaalisesti, niin kuin jotkut muut tekevät, ja minusta luulisi kaikkien näkevän kilometrin päähän, että olen kiinnostunut vaan tavallisista parisuhteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ilmeisesti sitten, vaikka en käyttäydy mitenkään seksuaalisesti, niin kuin jotkut muut tekevät, ja minusta luulisi kaikkien näkevän kilometrin päähän, että olen kiinnostunut vaan tavallisista parisuhteista.

        Kyllä noita riittää, jotka yrittävät kaikkia siellä täällä. Itsellekin tullut vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas on täysi vapaus mennä ja tulla, mutta ei erota.
        Vaikea saada mieluista naisseuraa tähän tilanteeseen. Ystäviä on, mutta ei heidän rinnassa samanlainen kaipuu toisen lähelle kaiherra kuin minun.

        Mikä estää eroamasta, kuulutko johonkin kristinuskon lahkoon tai eri uskontoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää eroamasta, kuulutko johonkin kristinuskon lahkoon tai eri uskontoon?

        Eikö ne helluntailaiset sun muutkin eroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noita riittää, jotka yrittävät kaikkia siellä täällä. Itsellekin tullut vastaan..

        Niin, kurjaa, mutta minkä sille voi. Pääasia, ettei lähde vahingossa mukaan sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää eroamasta, kuulutko johonkin kristinuskon lahkoon tai eri uskontoon?

        Monta vuosikymmentä sitten annettu vala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen kaipuusi,
        vai omako se lie

        Syksyinen metsä,
        lehtipuut eivät ole vielä vaihtaneet väriä
        tuoksu on huumaavan raikas

        Aurinko paistaa
        puolukat punertaa kopassa
        sienet pajukorissa

        Kaksi naista samalla kannolla
        juovat kahvia kera eväsleipien
        nauttien toistensa seurasta ja lämmöstä.

        Kauniisti sanoitettu. Oikein mukavan syksyinen ja lämpöinen mielikuva. Onnen nainen kaipuusi kohteena. Minäkin voisin uneksia tähän suuntaan istuvani jonkun kanssa teetä juoden sekä pilviä ja laineita katsellen, nuotion räiskähdellen hiljalleen taustalla. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ilmeisesti sitten, vaikka en käyttäydy mitenkään seksuaalisesti, niin kuin jotkut muut tekevät, ja minusta luulisi kaikkien näkevän kilometrin päähän, että olen kiinnostunut vaan tavallisista parisuhteista.

        Mikä on tavallinen parisuhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta vuosikymmentä sitten annettu vala.

        Mikä vala estää eroamisen mutta ei pettämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vala estää eroamisen mutta ei pettämistä?

        Jos on lupa hakea muualta, jos toinen ei vaan halua? Jokaisella oma päätös, ja tietysti esim lapset vaikuttaa asiaan, mutta omasta mielestä ero silti parempi kuin avoin suhde ja läheisyyden hakeminen muualta. Ja siis sama tilanne täällä. Ja ero tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on lupa hakea muualta, jos toinen ei vaan halua? Jokaisella oma päätös, ja tietysti esim lapset vaikuttaa asiaan, mutta omasta mielestä ero silti parempi kuin avoin suhde ja läheisyyden hakeminen muualta. Ja siis sama tilanne täällä. Ja ero tulossa.

        Samaa mieltä. Ero ja sen käsittely ensin. Sitten uusi suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on tavallinen parisuhde?

        Niin, ei sen parisuhteen tarvii niin tavallinenkaan olla, halusin vaan alleviivata, että haluan kokonaisen suhteen, enkä mitään seksisuhdetta, kun pelkkä seksi ei ole yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ero ja sen käsittely ensin. Sitten uusi suhde.

        Minäkään en ymmärrä pettämistä, siis salasuhteita, ja ihmettelen sitäkin, että millä ajalla ihmiset kuvittelevat ylläpitävänsä monia suhteita kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ymmärrä pettämistä, siis salasuhteita, ja ihmettelen sitäkin, että millä ajalla ihmiset kuvittelevat ylläpitävänsä monia suhteita kerrallaan.

        Jokainen elää tavallaan, ei muiden suhteista tarvitse kaikkea ymmärtääkään, eikä myöskään paheksua ellet ole yksi osapuolista ja koe tulleesi huonosti kohdelluksi. Turha spekuloida avointa suhdetta tai salasuhdetta, jos siitä ei ole omakohtaista kokemusta.

        Samalla ajalla varmaankin kuin mikä kuluu muihinkin rakkaisiin hmissuhteisiin, puolisoon, sukulaisiin, lapsiin, ystäviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen elää tavallaan, ei muiden suhteista tarvitse kaikkea ymmärtääkään, eikä myöskään paheksua ellet ole yksi osapuolista ja koe tulleesi huonosti kohdelluksi. Turha spekuloida avointa suhdetta tai salasuhdetta, jos siitä ei ole omakohtaista kokemusta.

        Samalla ajalla varmaankin kuin mikä kuluu muihinkin rakkaisiin hmissuhteisiin, puolisoon, sukulaisiin, lapsiin, ystäviin.

        Niin, mutta miten aika riittää noihin kaikkiin mainitsemiisi ihmissuhteisiin, jos vielä käy töissäkin? Jos on vaikka kahdeksan tuntia ma-pe töissä, sitten on työmatkat, pitää hoitaa kotitöitä, lasten ja puolison kanssa menee ainakin arki-illat, viikonloppunako tapaisit sitä seksikumppania, ja myös ystäviä sekä sukulaisia? Kuvitteletko ihan aikuisten oikeasti, että helposti löytyy nainen, joka pidemmän aikaa tyytyy siihen, että tapaat häntä silloin, kun aikatauluusi sattuu sopimaan? Entä mitä teet, jos tämä nainen haluaa vaikka tavata kolme kertaa viikossa, ja soitella joka päivä? Mitä jos hän soittaa sinulle juuri, kun olet puolisosi kanssa viettämässä iltaa, ja hänellä on tärkeää asiaa, joka ei voi odottaa? Oletko ajatellut tällaisia suhteessa jatkuvasti eteen tulevia asioita ollenkaan, vai ajatteletko itsekkäästi, että toinen ihminen on käytettävissä silloin kuin haluat? Nämä ovat relevantteja kysymyksiä, ja jos et kestä kuulla niitä tässä, niin miten kestät kuulla, kun se sivusuhdekumppanisi ne takuuvarmasti sinulle esittää. Yksi ihmissuhde lisää vie aikaa, sen tajuaa kuka tahansa aikuinen ihminen, jolla on kokemusta ihmissuhteista.

        Ja valehtelua ei tarvii kenenkään ymmärtää, eli sitä voi paheksua kuka tahansa, jos kertoo jossakin kannattavansa salasuhteita, niin saa varautua siihen, etteivät kaikki ole samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta miten aika riittää noihin kaikkiin mainitsemiisi ihmissuhteisiin, jos vielä käy töissäkin? Jos on vaikka kahdeksan tuntia ma-pe töissä, sitten on työmatkat, pitää hoitaa kotitöitä, lasten ja puolison kanssa menee ainakin arki-illat, viikonloppunako tapaisit sitä seksikumppania, ja myös ystäviä sekä sukulaisia? Kuvitteletko ihan aikuisten oikeasti, että helposti löytyy nainen, joka pidemmän aikaa tyytyy siihen, että tapaat häntä silloin, kun aikatauluusi sattuu sopimaan? Entä mitä teet, jos tämä nainen haluaa vaikka tavata kolme kertaa viikossa, ja soitella joka päivä? Mitä jos hän soittaa sinulle juuri, kun olet puolisosi kanssa viettämässä iltaa, ja hänellä on tärkeää asiaa, joka ei voi odottaa? Oletko ajatellut tällaisia suhteessa jatkuvasti eteen tulevia asioita ollenkaan, vai ajatteletko itsekkäästi, että toinen ihminen on käytettävissä silloin kuin haluat? Nämä ovat relevantteja kysymyksiä, ja jos et kestä kuulla niitä tässä, niin miten kestät kuulla, kun se sivusuhdekumppanisi ne takuuvarmasti sinulle esittää. Yksi ihmissuhde lisää vie aikaa, sen tajuaa kuka tahansa aikuinen ihminen, jolla on kokemusta ihmissuhteista.

        Ja valehtelua ei tarvii kenenkään ymmärtää, eli sitä voi paheksua kuka tahansa, jos kertoo jossakin kannattavansa salasuhteita, niin saa varautua siihen, etteivät kaikki ole samaa mieltä.

        Kylläpä sinua rassasi minun viestini.

        Kyllä minä tiesin että sinunlaisesi sylkee paimentolaiskirjeen verran spekulaatioita tähän keskusteluun ja koska jo mainitsin etten pidä turhista oletuksista, en vastaa sinun uteluihisi, sillä minun puolestani sinä saat jatkaa harha-ajatuksiasi minun elämästäni ja viesteistäni ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä sinua rassasi minun viestini.

        Kyllä minä tiesin että sinunlaisesi sylkee paimentolaiskirjeen verran spekulaatioita tähän keskusteluun ja koska jo mainitsin etten pidä turhista oletuksista, en vastaa sinun uteluihisi, sillä minun puolestani sinä saat jatkaa harha-ajatuksiasi minun elämästäni ja viesteistäni ihan rauhassa.

        Minä vaan kerroin sinulle elämän tosiasioita, mutta vastauksesta huomaan, että et ole kykenevä/halukas niitä ajattelemaan, etkä niistä keskustelemaan. Onneksi se ei ole minun ongelmani vaan sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei sen parisuhteen tarvii niin tavallinenkaan olla, halusin vaan alleviivata, että haluan kokonaisen suhteen, enkä mitään seksisuhdetta, kun pelkkä seksi ei ole yhtään mitään.

        Näinpä, tavallinen, eikä myöskään perinteinen, sen ei tarvitse olla.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Kauniisti sanoitettu. Oikein mukavan syksyinen ja lämpöinen mielikuva. Onnen nainen kaipuusi kohteena. Minäkin voisin uneksia tähän suuntaan istuvani jonkun kanssa teetä juoden sekä pilviä ja laineita katsellen, nuotion räiskähdellen hiljalleen taustalla. 😊

        Kiitos!
        Haaveita, uneksuntaa, syvää kaipuuta, toiveita, saman äärellä ollaan.
        Aina kun kohtaa luontorakkaan naisen, tunnistaa jotakin mikä koskettaa ja jää kiehtomaan mieltä, synnyttää, tuo mieleen kauniita mielikuvia.

        Kalloiden karu kauneus
        vaihtuu järven tyyneen,
        säihkyvään selkään
        ilta saapuu, hämärtää

        Nuotiosavun tuoksu hiuksissa
        käsi hipaisee kättä,
        katseet viipyilevät kauniissa maisemassa
        kunnes kohtaavat toisensa

        Niin lähellä,
        niin lähellä kaikki kauneus,
        yhteinen ilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Haaveita, uneksuntaa, syvää kaipuuta, toiveita, saman äärellä ollaan.
        Aina kun kohtaa luontorakkaan naisen, tunnistaa jotakin mikä koskettaa ja jää kiehtomaan mieltä, synnyttää, tuo mieleen kauniita mielikuvia.

        Kalloiden karu kauneus
        vaihtuu järven tyyneen,
        säihkyvään selkään
        ilta saapuu, hämärtää

        Nuotiosavun tuoksu hiuksissa
        käsi hipaisee kättä,
        katseet viipyilevät kauniissa maisemassa
        kunnes kohtaavat toisensa

        Niin lähellä,
        niin lähellä kaikki kauneus,
        yhteinen ilo.

        Ai tuon kaiken kun saisi oikeanlaisen naisen kanssa jakaa ja kokea❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuon kaiken kun saisi oikeanlaisen naisen kanssa jakaa ja kokea❤

        Kartoittamaton aarrekartta edessäsi, millaisilla toiveilla sen täytät, mitä siihen annat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kartoittamaton aarrekartta edessäsi, millaisilla toiveilla sen täytät, mitä siihen annat?

        Annan itseni ja aikaani, jos hänet löydän. Hänet jonka kanssa jakaa yhteisiä hetkiä ja tehdä retkiä. Tukea ja kantaa puolin ja toisin. Tallustaa yhdessä tätä elämän matkaa. Nauttia luonnosta ja toisistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan itseni ja aikaani, jos hänet löydän. Hänet jonka kanssa jakaa yhteisiä hetkiä ja tehdä retkiä. Tukea ja kantaa puolin ja toisin. Tallustaa yhdessä tätä elämän matkaa. Nauttia luonnosta ja toisistamme.

        Tärkeitä kaikki nuo, parasta mitä olla voi ja saattaa. Kulkea samoja polkuja, nauttien ja toisiaan huomioiden tasapuolisesti.

        En usko että täältä löytyisi, vaikka kaipaavia onkin yllin kyllin. Vaan, eihän sitä koskaan tiedä, missä sydämet syttyvät ja rakkauden roihu alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murphyn lain sovellus: kukaan ei saa mitä haluaa, mutta kaikille on tarjolla sitä mitä ei halua.

        Olen havainnut saman ilmiön, näkyyhän se näillä foorumeillakin ja deittisivustoilla.

        Ehkä monet ei vaan osaa tarttua tilaisuuteen kun sellainen on näkösällä. Uskallus tehdä tuttavuutta puuttuu monelta. Tätä formaattia en ota lukuun tässä asiassa. Täällä voi seikkailla eri aihepiireissä ja ihmetellä ja ihastella ihmisten erilaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä monet ei vaan osaa tarttua tilaisuuteen kun sellainen on näkösällä. Uskallus tehdä tuttavuutta puuttuu monelta. Tätä formaattia en ota lukuun tässä asiassa. Täällä voi seikkailla eri aihepiireissä ja ihmetellä ja ihastella ihmisten erilaisuutta.

        Passiiviset taitavat olla marginaaliryhmä. Suurempi ongelma luultavasti siinä, että haetaan erilaisia suhteita. Kevyttä suhdetta hakevat eivät löydä toisiaan, vakavaa suhdetta hakevat ei myöskään, ristiin menee jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passiiviset taitavat olla marginaaliryhmä. Suurempi ongelma luultavasti siinä, että haetaan erilaisia suhteita. Kevyttä suhdetta hakevat eivät löydä toisiaan, vakavaa suhdetta hakevat ei myöskään, ristiin menee jne.

        Niin, tuo on nimenomaan ongelma, pitäisi olla enemmän erillisiä tutustumispaikkoja, sen mukaan millaista seuraa etsii, että jokainen kohtaisi itselleen sopivia ihmisiä, eikä syntyisi kaikkia ihmeellisiä tilanteita, mistä ei ole kenellekään iloa, pelkkää harmia vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuo on nimenomaan ongelma, pitäisi olla enemmän erillisiä tutustumispaikkoja, sen mukaan millaista seuraa etsii, että jokainen kohtaisi itselleen sopivia ihmisiä, eikä syntyisi kaikkia ihmeellisiä tilanteita, mistä ei ole kenellekään iloa, pelkkää harmia vaan.

        No tämä aihe nousee aina esiin vuodesta toiseen, ei taida olla toivoa paremmasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä aihe nousee aina esiin vuodesta toiseen, ei taida olla toivoa paremmasta..

        Minustakin tätä samaa on puitu niin kauan kuin muistan, eli siis kymmeniä vuosia, eikä millään löydy ratkaisua. Pitäisi järjestää erikseen tapahtumia, ja muita foorumeita seksikumppanin etsijöille, ja erikseen muille, mutta sitä saa varmaan odottaa maailman tappiin saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tätä samaa on puitu niin kauan kuin muistan, eli siis kymmeniä vuosia, eikä millään löydy ratkaisua. Pitäisi järjestää erikseen tapahtumia, ja muita foorumeita seksikumppanin etsijöille, ja erikseen muille, mutta sitä saa varmaan odottaa maailman tappiin saakka.

        Mistä niitä järjestäjiä olisi kun muutenkin naisten tapahtumia on vähän.

        Ongelmallistahan se on, että on kahta aivan eri seurakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niitä järjestäjiä olisi kun muutenkin naisten tapahtumia on vähän.

        Ongelmallistahan se on, että on kahta aivan eri seurakuntaa.

        Niin, onneksi ikä korjaa pian tämän asian omalla kohdalla, mutta ei se kumminkaan poista ongelmaa yleisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Haaveita, uneksuntaa, syvää kaipuuta, toiveita, saman äärellä ollaan.
        Aina kun kohtaa luontorakkaan naisen, tunnistaa jotakin mikä koskettaa ja jää kiehtomaan mieltä, synnyttää, tuo mieleen kauniita mielikuvia.

        Kalloiden karu kauneus
        vaihtuu järven tyyneen,
        säihkyvään selkään
        ilta saapuu, hämärtää

        Nuotiosavun tuoksu hiuksissa
        käsi hipaisee kättä,
        katseet viipyilevät kauniissa maisemassa
        kunnes kohtaavat toisensa

        Niin lähellä,
        niin lähellä kaikki kauneus,
        yhteinen ilo.

        Jos niin lähellä niin voisithan pyytää kaipuusi kohdetta treffeille kanssasi. Mukavasta luontoreissusta kai harva kieltäytyisi. Minä ainakin tykkäisin, jos joku mut retkelle pyytäisi enkä mitään sen isompia ajattelisi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niitä järjestäjiä olisi kun muutenkin naisten tapahtumia on vähän.

        Ongelmallistahan se on, että on kahta aivan eri seurakuntaa.

        No sen takiahan bi-piirit on hatarat ja tapahtumia vähän, koska porukka on jakaantunut kahteen ryhmään joilla ei ole mitään yhteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen takiahan bi-piirit on hatarat ja tapahtumia vähän, koska porukka on jakaantunut kahteen ryhmään joilla ei ole mitään yhteistä.

        Minusta seksikumppanin etsijät voisi suoraan mennä niihin seksitapahtumiin, joista täälläkin jotkut on informoineet, vaikka niitä onkin vähän, kun muitakin tapahtumia on vähän, ja kun jossain keskusteluryhmässä, tai muussa vastaavassa tavallisessa kontekstissa, joku alkaa ehdottelemaan seksisuhteita, se kyllä karkoittaa aika tehokkaasti muunlaisia osallistujia pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta seksikumppanin etsijät voisi suoraan mennä niihin seksitapahtumiin, joista täälläkin jotkut on informoineet, vaikka niitä onkin vähän, kun muitakin tapahtumia on vähän, ja kun jossain keskusteluryhmässä, tai muussa vastaavassa tavallisessa kontekstissa, joku alkaa ehdottelemaan seksisuhteita, se kyllä karkoittaa aika tehokkaasti muunlaisia osallistujia pois.

        Masturboitko siis tai pidätkö itseäsi mitenkään hyvänä? jos et, mikä estää .... minkä palan se ottaa Sinulta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboitko siis tai pidätkö itseäsi mitenkään hyvänä? jos et, mikä estää .... minkä palan se ottaa Sinulta ?

        Minä en tajua ihmisiä, jotka ei osaa keskustella asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tajua ihmisiä, jotka ei osaa keskustella asiallisesti.

        Jos et halua antaa itsellesi mahdollisuutta sitten se ei ole hyvä idea. Elämä ei ole mustavalkoinen ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua antaa itsellesi mahdollisuutta sitten se ei ole hyvä idea. Elämä ei ole mustavalkoinen ....

        Mitä mahdollisuutta? Minulla ei ole tällä hetkellä suhdeasioissa mahdollisuutta niihin asioihin, mitä haluan.

        Minä taas ihmettelen ihmisiä, jotka ei ratkaise asioita, jos niihin on helppo ratkaisu olemassa. Jos minä haluaisin pelkkää seksiseuraa, niin hankkisin sitä saman tien, kun se olisi yksinkertainen juttu jopa tässä iässä, kun sitä on useampi minullekin jostain kumman syystä tarjonnut, jotkut ihan suoraankin. En ymmärrä miksi karttelette niitä seksitapahtumia, minä menisin sellaiseen viivana, jos seksiä haluaisin, enkä sitä muualta saisi. Kuka tahansa saa seksikumppanin, mutta parisuhdetta on paljon vaikeampi saada, kun siihen tarvitaan niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mahdollisuutta? Minulla ei ole tällä hetkellä suhdeasioissa mahdollisuutta niihin asioihin, mitä haluan.

        Minä taas ihmettelen ihmisiä, jotka ei ratkaise asioita, jos niihin on helppo ratkaisu olemassa. Jos minä haluaisin pelkkää seksiseuraa, niin hankkisin sitä saman tien, kun se olisi yksinkertainen juttu jopa tässä iässä, kun sitä on useampi minullekin jostain kumman syystä tarjonnut, jotkut ihan suoraankin. En ymmärrä miksi karttelette niitä seksitapahtumia, minä menisin sellaiseen viivana, jos seksiä haluaisin, enkä sitä muualta saisi. Kuka tahansa saa seksikumppanin, mutta parisuhdetta on paljon vaikeampi saada, kun siihen tarvitaan niin paljon.

        Vaikka kaipaan läheisyyttä ei pelkkä seksi riitä. Haluan oikean parisuhteen ja siinä läheisyyttä kaiken muun lisäksi. Siksi en hae seksiseuraa ja kyllä sitä on minulekin ehdoteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kaipaan läheisyyttä ei pelkkä seksi riitä. Haluan oikean parisuhteen ja siinä läheisyyttä kaiken muun lisäksi. Siksi en hae seksiseuraa ja kyllä sitä on minulekin ehdoteltu.

        Ok, ymmärsin, että olet noita sivusuhteen etsijöitä. Nämä anonyymit keskustelut, joissa on paljon osanottajia, menevät välillä sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ymmärsin, että olet noita sivusuhteen etsijöitä. Nämä anonyymit keskustelut, joissa on paljon osanottajia, menevät välillä sekaisin.

        Onko todella noin vaikeaa ymmärtää sellainen asia ettei sivusuhteen etsijätkään ole ensisijaisesti seksin perässä ja on heitäkin jotka eivät ole ollenkaan, vaan läheisyyden, sylin, muun hellyydenkaipaajia. He kykenevät pitkiin suhteisiin, mihin pelkän seksin perässä juoksijat eivät kykene.

        Uskottomuutta on kahdenlaista, henkistä ja fyysistä. Minun mielestäni henkinen on paljon pahempaa kuin fyysinen ja juurikin henkinen on paljon, paljon yleisempää suhteissa.

        Minä en ikinä lankeaisi naiseen jolla on ollut monia suhteita, sillä he ovat juuri näitä jotka menevät suhteisiin seksi edellä. Heidän mielestään suhde ei tule onnistumaan, jos se ei ole hyvää ja heti testattua sellaiseksi.
        Tässäkin ketjussa on monia naisia jotka kykenevät sitoutumaan ja tekemään kaikkensa hyvän suhteen eteen ja he ovat juuri heitä, joilla seksi ei ole päällimmäisenä mielessä, vaan monet, monet muut asiat.

        Seksinvonkaaja naisia loytyy kyllä, heistä ei ole puutetta. He ovat näitä jotka haluavat tarjota seksiä, naiskokemuksen, heille jotka ovat vielä naimisissa, juuri eroamassa, tai juuri eronneet. Heitä voi hyvällä syyllä kutsua nimellä käännyttäjä ja kun käännyttäjä on haluamansa saanut, suhde loppuu siihen, jos nyt mitään suhdetta on edes ehtinyt alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko todella noin vaikeaa ymmärtää sellainen asia ettei sivusuhteen etsijätkään ole ensisijaisesti seksin perässä ja on heitäkin jotka eivät ole ollenkaan, vaan läheisyyden, sylin, muun hellyydenkaipaajia. He kykenevät pitkiin suhteisiin, mihin pelkän seksin perässä juoksijat eivät kykene.

        Uskottomuutta on kahdenlaista, henkistä ja fyysistä. Minun mielestäni henkinen on paljon pahempaa kuin fyysinen ja juurikin henkinen on paljon, paljon yleisempää suhteissa.

        Minä en ikinä lankeaisi naiseen jolla on ollut monia suhteita, sillä he ovat juuri näitä jotka menevät suhteisiin seksi edellä. Heidän mielestään suhde ei tule onnistumaan, jos se ei ole hyvää ja heti testattua sellaiseksi.
        Tässäkin ketjussa on monia naisia jotka kykenevät sitoutumaan ja tekemään kaikkensa hyvän suhteen eteen ja he ovat juuri heitä, joilla seksi ei ole päällimmäisenä mielessä, vaan monet, monet muut asiat.

        Seksinvonkaaja naisia loytyy kyllä, heistä ei ole puutetta. He ovat näitä jotka haluavat tarjota seksiä, naiskokemuksen, heille jotka ovat vielä naimisissa, juuri eroamassa, tai juuri eronneet. Heitä voi hyvällä syyllä kutsua nimellä käännyttäjä ja kun käännyttäjä on haluamansa saanut, suhde loppuu siihen, jos nyt mitään suhdetta on edes ehtinyt alkaa.

        Niin, meillä on erilainen ajattelutapa tässä asiassa, mikä ei ole minkäänlainen ongelma kummallekaan, kun emme tunne toisiamme edes.

        Minä en näe, miten joku sivusuhde voisi olla kokonainen suhde, kun tärkeimmät parisuhteen osatekijät toteutuisivat siinä pääsuhteessa, ja sivusuhteeseen jäisi se vähimmän tärkeä suhteen osa-alue, eli fyysinen, mutta jollakin toisella nämä asiat voivat olla eri järjestyksessä, tai sitten joku muu ihan eri näkemys. Jokainen etsii, tai on etsimättä, ihmissuhteita oman arvomaailmansa, ja tarpeidensa mukaan, ja toivottavasti kaikki löytävät sopivan kumppanin.

        Seksisuhteita ehdotetaan muillekin kuin naimisissa, tai eroamassa, oleville. Käännyttää ei minun näkemykseni mukaan voi ketään, kun seksuaalinen suuntautuminen on sisäsyntyistä.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Jos niin lähellä niin voisithan pyytää kaipuusi kohdetta treffeille kanssasi. Mukavasta luontoreissusta kai harva kieltäytyisi. Minä ainakin tykkäisin, jos joku mut retkelle pyytäisi enkä mitään sen isompia ajattelisi 😊

        Kiitos kannustuksesta!
        Silloin kun käyn täällä kirjoittamassa, useammin kylläkin vain lukemassa, sydäntäni lämmittää kun joku, jotkut kommentoivat ystävällisesti kirjoituksiani. Isokiitos teille, te saatte minut tuntemaan etten ole ihan kädetön naisen kanssa.
        Oikein hyvää ja kaunista syksyä teille ja kaikille tähän viestiketjuun kirjoittaneille!

        Fructus-83, hyvää, raukkauden ja ilon täyteistä elämää sinulle ja kivoja kävelyretkiä ja hauskoja hetkiä koirasi kanssa. Sinun herttaisten sanojesi saattelemana, lähden säiden niin salliessa, metsään yksin, sillä eihän sitä koskaan tiedä kenet siellä tapaa, ja toki muuallakin, kunhan vain saa itsensä liikkeelle ja ulkosalle.

        Sydän tunteita tulvillaan
        vuoroveden lailla
        mennen ja tullen
        ymmärrän yhä enemmän toista
        ja itseäni

        Tiedän mitä eniten haluan,
        kaipaan elämääni
        en säästele itseäni
        enkä jarruttele ajatuksillani
        annan kaikkeni, teen parhaani

        Kauneus, lämmin läheisyys
        rumuus ja karkeus
        kaikki niiden variaatiot
        ovat tärkeitä ja merkityksellisiä
        kestävän suhteen luomisessa.

        Kun koen sanojemme ja tekojemme olevan yhtä,
        samansuuntaisia keskeisimmiltä osin
        otan sinua kädestä
        silloin olen sinuun ihastunut ja rakastunut
        siinä hetkessä ota minut, ole niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta!
        Silloin kun käyn täällä kirjoittamassa, useammin kylläkin vain lukemassa, sydäntäni lämmittää kun joku, jotkut kommentoivat ystävällisesti kirjoituksiani. Isokiitos teille, te saatte minut tuntemaan etten ole ihan kädetön naisen kanssa.
        Oikein hyvää ja kaunista syksyä teille ja kaikille tähän viestiketjuun kirjoittaneille!

        Fructus-83, hyvää, raukkauden ja ilon täyteistä elämää sinulle ja kivoja kävelyretkiä ja hauskoja hetkiä koirasi kanssa. Sinun herttaisten sanojesi saattelemana, lähden säiden niin salliessa, metsään yksin, sillä eihän sitä koskaan tiedä kenet siellä tapaa, ja toki muuallakin, kunhan vain saa itsensä liikkeelle ja ulkosalle.

        Sydän tunteita tulvillaan
        vuoroveden lailla
        mennen ja tullen
        ymmärrän yhä enemmän toista
        ja itseäni

        Tiedän mitä eniten haluan,
        kaipaan elämääni
        en säästele itseäni
        enkä jarruttele ajatuksillani
        annan kaikkeni, teen parhaani

        Kauneus, lämmin läheisyys
        rumuus ja karkeus
        kaikki niiden variaatiot
        ovat tärkeitä ja merkityksellisiä
        kestävän suhteen luomisessa.

        Kun koen sanojemme ja tekojemme olevan yhtä,
        samansuuntaisia keskeisimmiltä osin
        otan sinua kädestä
        silloin olen sinuun ihastunut ja rakastunut
        siinä hetkessä ota minut, ole niin ihana.

        Kumitan tuon loppulauseen osittain:
        siiinä hetkessä, ota minut elämääsi, Sinä ihana.


        Tähän aurinko, sydän ja isosti hymyilevä kasvo ja muutama lemmikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumitan tuon loppulauseen osittain:
        siiinä hetkessä, ota minut elämääsi, Sinä ihana.


        Tähän aurinko, sydän ja isosti hymyilevä kasvo ja muutama lemmikki.

        Kirjoitat kauniisti, näitä on kiva lukea❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumitan tuon loppulauseen osittain:
        siiinä hetkessä, ota minut elämääsi, Sinä ihana.


        Tähän aurinko, sydän ja isosti hymyilevä kasvo ja muutama lemmikki.

        ☀️❤😀🐕🐩 🤗💤


    • Anonyymi

      Kuiva yskäisy.

      Miksi käyt täällä?

      • Anonyymi

        Luen paljon, kirjoitan paljon, ihmiset kiinnostavat.


    • Anonyymi

      Olen sinkku nainen, lesbo kylläkin mutta eniten kaipaan läheisyyttä ja kosketusta. Monta vuotta mennyt jo ilman parisuhdetta

      • Anonyymi

        Onko lesboistakin pulaa? Oletko tullut siihen tulokseen että bi-nainen olisi sinulle parempaa seuraa? Oliko edellinen naissuhteesi vaikea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lesboistakin pulaa? Oletko tullut siihen tulokseen että bi-nainen olisi sinulle parempaa seuraa? Oliko edellinen naissuhteesi vaikea?

        Ei ollut vaikea, ja naisista ylipäätään pulaa


    • Anonyymi

      Hyvä keskustelu, teemat olleet kovasti palstalla viimeaikoina...

    • Anonyymi

      Eiköhän lähes jokainen kaipaa elämänkumppania ainakin varttuneemmalla iällä, mutta löytäminen ja saaminen on eri asia. Ei ole mikään itsestäänselvyys löytää vastavuoroista kestävää rakkautta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Askelia elämänkumppanuuteen ottamassa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe