Onko kellään ollut uimahousujen kanssa tällaista ongelmaa?

Anonyymi

Oon 15v poika ja aina , kun on koulun kaa uintia niin tekis mieli vaan vajota maan alle siksi päiväksi. Syy on se , että mun uimahousut ovat jotenkin epäsopivat mulle. Oon todella laiha ja ne tuntuvatkin aluksi sopivilta , mutta , kun alan kävellä niin jotenkin kulli alkaa hinkkaamaan niitä kävellessä ja sitten usein seurauksena on se , että kulli alkaa seistä kaikkien nähden eikä siinä voi enää mitään sitten tehdä. Sitten kaikki totta kai kuittailee siitä ja sitten ', kun kuittailu alkaa jo loppua niin taas tulee uimahallireissu koulun kaa. En tiedä , että miten saisin vanhemmiltani pyydettyä uusia uikkareita, kun rahatkin niin tiukilla.

Onko muillakin samanlaisia ongelmia?

5

123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en usko että se johtuu uikkareista. Se johtuu vaan omasta hormoonallisista jutuista ja se on täysin normaalia. Mulla kanssa sitä tapahtuu ja tosi usein. Ett siis ole yksin tuon asian kanssa. Se alkaa helpottaa kyllä muutaman vuoden päästä, joten yritä vaan kestää ja ottaa iisisti. Kyllä sä pärjäät tuon kanssa. Mä en oo keksiny vielä miten ton pystyisi estämäänkään. Vaaran paikkoja on just suihkut, saunat, bussit, mopot yms... ei tarvii edes miettii mitään seksiin liittyvää :=)

    • Anonyymi

      Kasturaatio vois toimia :D Ite oon kokeillu ja eipä enää seissy :D Toinen tapa on laittaa pallit oven välii

    • Anonyymi

      No siis mulla oli yläkoulussa ihan sama ongelma aina kun kävin uimassa, myös kavereide kans vapaa ajal. Oli ihan oikeen kokoset housutkin. Aina kans meikä muna kovana siellä. Meillä oli tyttöjen kanssa samaan aikaan uintia liikaa ja sanoin vaa muil pojil et mä ainaki tykkään tost näyst :D. Kyl siit silti sai kuulla jälkikätee. Onneks amikses ei oo uintii

    • Anonyymi

      Runkatkaa vaikka ennen uimahallipäivää kotona reippaasti ja kylmä suihku uimahallissa!

    • Ajattele ongelman ilmaantuessa jotain sinulle seksuaalisesti mahdollisimman yököttävää asiaa. Uskoisin "isottelun" loppuvan.

      Uikkarit eivät varsinkaan alennuksessa maksa paljoa. Ei niiden mitkään Adidakset tarvitse olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe