Pekankylän ns.karhunmetästäjät oli viime yönä pistelleet toisiaan persiiseen joutesuon laavulla.
Karhunmetsästys
10
1294
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, niinkö?
- Anonyymi
Tuntuu ihan "haaskalta"
- Anonyymi
Oliko tallentunut riistakameraan? Jos niin kannattaa laittaa Seiska-lehteen, sitä luetaan paljon Hyrynsalmella.
- Anonyymi
Oli tallentunut
- Anonyymi
Niinpä oli. Eipä sinne makkaratulille menty kun semmoinen naimisen loiske kävi ettei kehdannut keskeyttää
- Anonyymi
On se kumma, ukkomiehet vetelee toisiaan kannikkaan heti kun sakilla ns.lähtevät karhumetälle, kaljaa kiskoivat samalla kun nykivät toistesa munia.
- Anonyymi
Hirvimetällä meno vain kiihtyy !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvimetällä meno vain kiihtyy !
Se on totta, ihmettelinkin miksi hitossa pakkaavat tummelii reppuunsa
- Anonyymi
Joko ne treenaa koiria hirvimetälle? Ollaan suunniteltu lasten kanssa makkaranpaistoa joutensuolla, mutta viime kerrasta ovat vähän vielä järkyttyneet. Kerkiäisi nyt ennenkuin metsästys alkaa, sen jälkeen paikat on niin smegmassa että eipä siellä makkaraa tee mieli syödä
- Anonyymi
Eiköstä oo naismetsästäjää sekaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749