Paras/laadukkain laminaatti?

Jooseppi

Ok-talo kohta sisustusvaiheessa ja olisi aika valita laminaatti olohuoneeseen ja makkareihin. Merkkejä tuntuu olevan pilvinpimein ja myös hintahaitari on hirvittävän laaja. Mihin seikkoihin tulisi kiinnittää huomiota valinnassa ja mitkä valmistajat ovat kehityksen kärkipäässä?

11

12364

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lattia

ruotsalainen perko ,laadukas,valmis askeläänierste,kovuus riittävä,hinta ok

• kassusu

Jos on varaa rakentaa OK-talo on varaa varmaan laittaa kunnon lattia. Tommoset laminaatit kuuluu kerrostaloon ei omakotitaloon.

Huom.tämä on vain minun mielipiteeni!!!!

ps. paljastus, itselläni on laminaattia lattiassani mutta vain eteisen käytävällä.

• Minun mielipiteeni
        kassusu kirjoitti:

Jos on varaa rakentaa OK-talo on varaa varmaan laittaa kunnon lattia. Tommoset laminaatit kuuluu kerrostaloon ei omakotitaloon.

Huom.tämä on vain minun mielipiteeni!!!!

ps. paljastus, itselläni on laminaattia lattiassani mutta vain eteisen käytävällä.

koiria ja lapsia, ei parketti kertakaikkiaan ole järkevä vaihtoehto. Tai mikäs siinä jos tykkää asua remontin keskellä joka toinen vuosi kun lattiaa hiotaan ja lakataan. Aika kalliiksikin se käy. Mutta teillähän ei ollut rahasta pulaa jos oikein ymmärsin, niinpä ette ilmeisesti osaa ajatella tämän asian taloudellisia puolia.

Tietysti laattalattia olisi kestävin vaihtoehto, mutta kun kaikki eivät tykkää laattalattioista.

En ymmärrä miksi laminaatin laittaminen on niin kauhea asia. Jos ostaa kunnon laminaattia niin tuskin sinäkään katsomalla sitä erotat parketista.

• kiinnostunut tästä

Hei sinä tai muutkin jotka tietävät Perkon laminaatista. Mistä sitä saa ja onko netissä jotain kuvastoa tai muuta mistä löytäisi kuvia? En osannut itse etsiä tai en ainakaan löytänyt.

• oau

Ainakin Parador on hinta/laatusuhteeltaan hyvä. Meillä on ko. merkki laitettu juuri uuteen taloon ja ainakin oli hyvä asentaa, eikä ritise kuten jotkut halvat. Pitkän ajan kokemusta ei kyllä vielä ole. Vettäkin tuntuu kestävän kun vahingossa jäi siivousämpärin reunalle rätti, joka sitten imi vettä ämpäristä ja tiputteli lattialle puolen neliön lammikon, joka ehti siinä muhia pari tuntia. Olin varma että lattia on pilalla, mutta eipä jäänyt mitään jälkiä.

• Laminaattori

olohuoneeseen ja sama tai 31 makkareihin. Normaalihintaisiin 32-laminaateihin voi varmasti luottaa ja makkareissa kestävät kyllä tarjoustenkin 31:t.
      Suomessa K-raudoilla on selkeä markkinajohtajuus ja heidän omasta mallistostaan ei ole juurikaan moitteita tullut kentällä eikä tälläkään palstalla. Kannattaa vilkaista nekin läpi ennen valintaa.

• hasse

Tarketin laminaateista?

• Laminaattori
        hasse kirjoitti:

Tarketin laminaateista?

niistäkään negatiivisia kommentteja.

• lienee

Paras hinta/laatusuhde. 14-15 egee. Kestää kosteutta ja on kova.

• Vikli

On hyvää! Löytyy monen paksuista ja lujuista.

• Anonyymi00011
      UUSI

Pysy eroossa PERKON tuotteista niin ei tule takuu ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      38
      2221
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      726
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      701
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      71
      532
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      502
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      500
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      500
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      487
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      484
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      479
    Aihe