Siinä taas Jyväskylän kaupunki mokasi. Kulttuurihistoriallisesti arvokas rakennus annetaan ilmaiseksi Lahteen kun täällä ei älytä historian päälle mitään,. vaikka Keski-Suomen museo kertoikin grillin olevan kulttuurihistoriallisesti arvokas niin kaupunki ei tälle korviaan lotkauttanut.
Tuon olisi voinut vaikka kuljettaa varastoon odottamaan aikaa jolloin se olisi voitu entisöidä.
Annapas olla jos tuo olisi ollut Alwar Aallon suunnittelema, kyllä olisi ollut suojelukohde samantien.
Johtuuko kepulaisuudesta vai mistä että Jyväskylästä halutaan hävittää kaikki vanhat rakennukset jotka ei ole Aallon suunnittelemia.
Jonnet ei titenkään ”muista”, mutta Grilli21 koppi on Jyväskylän legendaarisin grilli.
Ei voi kuin ihmetellä kapungin touhuja. Liikenneympytöitä kyllä väsätään joka risteykseen ja Aallon purkukuntoisia homeisia kyhäelmiä suojellaan viimeiseen asti.
Grilli 21 koppi Puistokadulta Lahteen
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa ärtynyt kommentti. Yksi lasikuituinen? nakkikoppi vietiin pois kaupungin julkikuvaa pilaamasta niin heti alkaa itku ja parku mokomasta. Historiaa muka.
Mäkiset myivät kopissa pikasyömistä aikansa ja ansaitsivat sillä osan leivästään, siinä kaikki.- Anonyymi
Just niin mikään ei ole ikuista edes snagari koppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin mikään ei ole ikuista edes snagari koppi
Yhdyssanat ovat kuitenkin tulleet kielioppiin jäädäkseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyssanat ovat kuitenkin tulleet kielioppiin jäädäkseen!
Ja heti osui ja upposi suoraan hermoon.
- Anonyymi
Eikös näitä samanlaisia "koppeja" ollut useampikin ? Muistelen että se myös kuulu Aatin Grilli asema-aukiolla Hannikaisenkadun laidassa oli samanlainen ja Yrjönkadulla aikoinaan toiminut grilli myös . Muuallakin suomessa olen ollut näkeväni samanlaisia .
On niitä varmaan satoja aikoinaan tehty , kun on aloitettu ja epäilisin , että vielä kymmenittäin jäljellä .
Liekkö valmistaja ollut Huurre -Ureta ?- Anonyymi
Oi niitä aikoja kun oli vielä Aatin grilli, hyviä aikoja.
- Anonyymi
Eli se rakennus ei ole niinkään historiallinen , mutta yhdistettynä siihen paikkaan , on se näkymä jonniin verran, kun vuosikymmenet on siinä ollut.
Kyllähän siitä nyt ikäänkuin jotain puuttuu .
Mitä lie tilalle ? Mahtuuhan siihen nurkkaan nyt kokonainen parkkihalli vaikka.- Anonyymi
Perkkihalli, tai nyt mä keksin: liikenneympyrä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkkihalli, tai nyt mä keksin: liikenneympyrä!
Perkkihalli ja mikä se on 😂🤣
- Anonyymi
Hyvä vain, että veivät tuon puoliksi märäntyneen lasikuituhökötyksen pois. Kiljueetuille on huikopalapaikkoja vielä jäljellä.
- Anonyymi
Niin kuin sinullekin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733