Nettikirjoittelun alasajo?

Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.?

Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piittamattoman jälkipolven,jotka nenäkkäinä käskevät tunkemaan tekemäni laiturin hanuriini?
Heille vanhustenpalsta on kaatopaikka
Minulla oli työntäyteinen nuoruus,kaiketi teilläkin.

11

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korona-aika tekee joistakin turhautuneita ja ahdistuneita, ja sitten he purkavat mielensä anonyymeinä tänne.
      En pääse yli siitä, että anonyyminä käydään ihmisten kimppuun .
      Kun heitetään kuraa toisen silmille, eikä uskalleta panna nimeä alle, niin sitä on vaikea niellä.
      Palstojen taso on laskenut, niihin ei kirjoiteta enää järkeviä mielipiteitä, eikä mitään keskustelua hyväksytä. Kaikki tuhritaan tyhmillä väliheitoilla.
      Nyt kun olisi mahdollisuus vaikka minkälaisiin pohdintoihin.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä voivat vanhemmatkin ihmiset vittuilla toisille, koska kaikkia ei kiinnosta jonkun aamuiset vellinkeitot, tai kehumiset maailman älykkäimmästa lapsenlapsenlapsesta, joka oli viittä vailla, että olisi saanut ylioppilastodistukseensa edes yhden ällän. Paremminkin esim. vanhojen ämmien sota-ajan seikkailukertomukset lottina ollessaan, olisivat varmasti kaikkia palstalaisia kiinnostavia!

      • Katsotko todella velvollisuudeksesi lukea kaiken, mitä palstalta löytyy, vaikka ei yhtään kiinnosta? Ja kaiken lisäksi vielä kommentoit! Yllättävää sitoutumista.
        Ei sinullakaan tunnu liikakiire olevan.


      • Anonyymi
        Makriina2 kirjoitti:

        Katsotko todella velvollisuudeksesi lukea kaiken, mitä palstalta löytyy, vaikka ei yhtään kiinnosta? Ja kaiken lisäksi vielä kommentoit! Yllättävää sitoutumista.
        Ei sinullakaan tunnu liikakiire olevan.

        Eihän sitä eläkeläisellä mitään kiireitä ole, ja sitäpaitsi onhan se tärkeätä lukea palstaa, että voi sitten kommentoida lukemaansa potaskaa!


      • Onko vittuilu sinun mielestäsi todella mielipiteidenvaihtoa?
        Tuskin sinä olet vielä irtipäässyt kapalovaipoistasi?

        Kuinka sinä olet edesauttanut maatamme itsenäistymisen verisellä tiellä.?
        Lotat sotatantereella olivat suojellusenkeleitä ja suomenhevoset,joiden arvoa on jälkeenpäin yritetty nostaa arvoon,joka niille jaloille eläimille todella kuuluu.

        Sinun ei ole tarpeellista lukea kaikkea palstakirjoittelua,joka tuntuu sinusta vaikeatajuiselta.


      • Anonyymi

        Ei 80-kymppiset lottina olleet ! 80-vuotias syntyi 1940. Olivat pikkutyttöjä talvi-ja jatkosodan aikaan. Olet sitäpaitsi sivistymätön moukka muutenkin, kun ämmittelet ja ilmeisen joutilas luuseri, kun täällä kyyläät eläkkeensä kovalla työllä ansainneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 80-kymppiset lottina olleet ! 80-vuotias syntyi 1940. Olivat pikkutyttöjä talvi-ja jatkosodan aikaan. Olet sitäpaitsi sivistymätön moukka muutenkin, kun ämmittelet ja ilmeisen joutilas luuseri, kun täällä kyyläät eläkkeensä kovalla työllä ansainneita.

        Todella äärimmäisen älykäs havainto palstan parhaimmista kyylääjistä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei 80-kymppiset lottina olleet ! 80-vuotias syntyi 1940. Olivat pikkutyttöjä talvi-ja jatkosodan aikaan. Olet sitäpaitsi sivistymätön moukka muutenkin, kun ämmittelet ja ilmeisen joutilas luuseri, kun täällä kyyläät eläkkeensä kovalla työllä ansainneita.

        Kuka täällä on väittänyt palstalaisten olleen lottia tai muita sotiin osallistuneita? Et pääse edes nimittämään meitä hevosiksi, vaikka mielesi tekisikin.
        Mutta yli 80-vuotiaita olemme, joten elämänkokemusta meillä jo on.
        Meidän ei ole tarpeellista kehua lastenlastemme ylioppilastodistuksia, ne ovat jo vuosikymmenen takaiset ja muutkin koulutukset on jo lopussa.
        Lepää jo.


      • Makriina2 kirjoitti:

        Kuka täällä on väittänyt palstalaisten olleen lottia tai muita sotiin osallistuneita? Et pääse edes nimittämään meitä hevosiksi, vaikka mielesi tekisikin.
        Mutta yli 80-vuotiaita olemme, joten elämänkokemusta meillä jo on.
        Meidän ei ole tarpeellista kehua lastenlastemme ylioppilastodistuksia, ne ovat jo vuosikymmenen takaiset ja muutkin koulutukset on jo lopussa.
        Lepää jo.

        Ihmeen riitaista on nyt palstalla! Minne yrittääkin, on suukopua ja piikittelyä, kumma juttu mistä johtuukaan. Noja-tuolissa se pani hanttiin,, dirllä kun emme ole moiseen tottuneet.

        Vielä on kesää ja aurinkoa nautittavksi, joskaan en lähtenyt pojanpojan pojan ylioppilasjuhliin Tuusulaan.
        Lähetin Interfloran kautta kukkalähetyksen, ja tyydyn Face kuviin.
        Poikani siellä valmisteli salaatteja aamupäivällä, joten varmaan on ihanat tarjoilut jälleen, mutta en osallistu nyt joukkotapaamisiin vielä.
        Laantuukohan koronavirus koskaan elämästämme?


      • sinisiru kirjoitti:

        Ihmeen riitaista on nyt palstalla! Minne yrittääkin, on suukopua ja piikittelyä, kumma juttu mistä johtuukaan. Noja-tuolissa se pani hanttiin,, dirllä kun emme ole moiseen tottuneet.

        Vielä on kesää ja aurinkoa nautittavksi, joskaan en lähtenyt pojanpojan pojan ylioppilasjuhliin Tuusulaan.
        Lähetin Interfloran kautta kukkalähetyksen, ja tyydyn Face kuviin.
        Poikani siellä valmisteli salaatteja aamupäivällä, joten varmaan on ihanat tarjoilut jälleen, mutta en osallistu nyt joukkotapaamisiin vielä.
        Laantuukohan koronavirus koskaan elämästämme?

        Vaikka on kaunis ja aurinkoinen päivä, on pidettävä villatakkia. Syksyinen ilma jo.

        Luin juuri Anja Snellmannin romaanin "Pääoma", joka kertoo omakohtaisen tarinan Anjan perheestä ja hänen isosta siskostaan Marusta. Siskolla oli hoitamaton kitalakihalkio, jonka vuoksi hänen puheensa oli miltei käsittämätöntä. Hänellä oli myös nivelvaivoja pikkutytöstä alkaen, ja Anja oli siskon tuki ja turva koko elämän ajan. Hän ymmärsi siskon puheen ja osasi huolehtia hänestä. sillä vanhemmat eivät siihen pystyneet, tai eivät halunneetkaan. Kuinka koulukin salli hänen jäävän ilman hoitoa!
        Kummallisia elämänkohtaloita!


      • Anonyymi
        Makriina2 kirjoitti:

        Kuka täällä on väittänyt palstalaisten olleen lottia tai muita sotiin osallistuneita? Et pääse edes nimittämään meitä hevosiksi, vaikka mielesi tekisikin.
        Mutta yli 80-vuotiaita olemme, joten elämänkokemusta meillä jo on.
        Meidän ei ole tarpeellista kehua lastenlastemme ylioppilastodistuksia, ne ovat jo vuosikymmenen takaiset ja muutkin koulutukset on jo lopussa.
        Lepää jo.

        Oen sama mieltä ei yli 80 vuotiaat koskaan hauku lottia vanhoiksi ämmiksi ja käytä v---u sanaa .Onkohan lääkkeet unohtunut ottaa .Vai onko korona hulluutta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe