Eikö kunta voinut järkätä lämpöjä asemaravintolaan ettei sitä olisi tarvinnut sulkea. Kylmilleenkö se rakennus jää, se on tuhon tie jos kukaan ei piittaa. Rapistuu ja ilkivaltaajat hoitaa loput. Kai sillä rakennuksella on jonkinlainen historiallinen arvokin.
Onko Kontiomäessä enää luottamusmiehiä vai onko päätösvalta annettu kirkonkylän nousukkaille, jotka luulevat olevansa jotain.
Kontiomäen asemaravintola
Anonyymi
3
850
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja eikö vakuutus korvannut lämpöjä?
- Anonyymi
Onko tarkoitus myydä, ostaja jo tiedossa??? Tällä konstilla saatiin nykyinen yrittäjä pois.
Pysähtyykö enää junat ja linja-autot Kontiomäessä vai missä ihmiset oottaa. Kaikillako on oma auto parkissa.
- Anonyymi
Sama kait tuo hometalolle on. Haisi heti ulko-ovelta! Ja ne penkit niin likaset et mieluummin seisoi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214