honkosen isot sammakot

Anonyymi

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on tyypillä jutut tyhmä on se joka tuota jatkoon haluaa

    • Anonyymi

      Luulen ainakin täällä Pohjanmaalla persujen polvistuvan kiitosrukoukseen. Taisivat saada kunnallisvaaleissa kertalaakista satoja ellei tuhansia lisä-ääniä ympäri maata.

    • Anonyymi

      Se että käy heikomman kimppuun on anteeksiantamatonta. Näin teki keskustan Sipiläkin hymyhuulin, missä luurasi jumalansa silloin. Paha mies oli.

      Honkonen on kuin puppetti moppettishousta. Nyökyttelee itseään fiksuimmille ja luulee sillä pääsevänsä kansan suosioon. Ei poikaseni, parhaiden joukkoon pääsee vain elämällä ihan oikean elämän kaikkine vastoinkäymisineen. Puskista huutelee vain toopet. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, puolust aina heikompaa, siitä se viisaus lähtee.

      • Anonyymi

        No Saarikko se voiton vie ja hyvä niin


      • Anonyymi

        Olet tietenkin oikeassa. Ja ajatteli maisteri Honkonen mitä tahansa, luulisi yliopiston käyneeltä puheenjohtajakandidaatilta löytyvän sen verran pelisilmää, ettei henkilökohtaisessa voitonhimossaan tee puoluelleen hallaa.

        Vaasan vaalipiirissä kokoomuksen Susanna Koski teki vastaavan tempun TV:ssä viime eduskuntavaalien alla kehottamalla syrjäytymisvaarassa olevia katsomaan peiliin. Hän sitten syrjäytyikin eduskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tietenkin oikeassa. Ja ajatteli maisteri Honkonen mitä tahansa, luulisi yliopiston käyneeltä puheenjohtajakandidaatilta löytyvän sen verran pelisilmää, ettei henkilökohtaisessa voitonhimossaan tee puoluelleen hallaa.

        Vaasan vaalipiirissä kokoomuksen Susanna Koski teki vastaavan tempun TV:ssä viime eduskuntavaalien alla kehottamalla syrjäytymisvaarassa olevia katsomaan peiliin. Hän sitten syrjäytyikin eduskunnasta.

        Juuri näin.
        Mokaaminen on sallittua, mutta tyhmät tekevät kardinaalivirheitä. Tavallisen köyhän kansan mollaaminen on töykeyden huippu ja sillä todella saa mainetta kuten S. Koski.
        Honkonen menetti nyt paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Saarikko se voiton vie ja hyvä niin

        Saarikko saisi ensin laihtua 40 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarikko saisi ensin laihtua 40 kg.

        Eihän sinne ulkonäön eikä muodon perusteella valita ja hän on lähiaikoina synnyttänyt, että eiköhän ne raskauskilot siitä karise


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinne ulkonäön eikä muodon perusteella valita ja hän on lähiaikoina synnyttänyt, että eiköhän ne raskauskilot siitä karise

        Raskauden livyllä mässännyt itsensä ähkyksi. Ei raskaus synnytyksen jälkeen kiloja jätä, paskapuhetta. Katsoisi mitä suuhunsa laittaa ja liikkuisi. Hyvä, että kengätkään jalkaan mahtui, jalatkin pullotti niin.


    • Anonyymi

      Kyllä nyt haukutte turhaan on niin mukava mies tuo.
      Terveisin Saarijärven Lady

      • Anonyymi

        Saarijärvellä on "mukavia" miehiä.


    • Anonyymi

      Honkosen järkevyys tyssäsi sitten jo ensimmäisessä näkemässäni haastattelussa - EI jatkoon, vaan persuihin!

    • Anonyymi

      Annika Saarikolle ei vakuuttavaa kilpailijaa näissä kolmessa ehdokkaassa. Luulin Honkosta poliittisesti älykkäämmäksi, mutta taitaa joutaa Kulmunin sammakkoseuraan ja stetson-liikemies ei ole ainakaan minun keskustalaiseni.

      Valinta selvä: Saarikko.

    • Anonyymi

      Valintani on Honkonen.
      Hei katsokaa !! kuinka sexy poika hän on,
      Ainakin minä Pylkönmäen vanha rouvakin sen huomannut on.

      Aivan hyvä homma on että laittaa nuo putket kuntoon ja ainakin mun mökkiin ei mitäänn kela tukia tarvitse, hyvin pystyssä "se" pysyy, ukkoni voimissaan kun on.
      Nää tarpeiden harkinnat kyllä poistettava se on just noin tai niin.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on Saarikon leipää tuo puheenjohtajuus.Ei kuitenkaan saa puoluetta montaa rossaa nousuun.Olisi pitänyt jäähä hallituksesta pois eikä liittyä näitten vappusatasten ja kuusipäiväisten leiriin.
      Honkonen on tulevaisuuden mies kunhan vähän kuuntelee äänestävää kenttää.

      • Anonyymi

        Paras vitsi Honkonen älä nyt viitsi ei ikinä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poikahan puhuu nyt kuin valtiomies
      Hyvä HYvä Hyvä
      Terveisin pylkönmäen Nainen

      • Anonyymi

        Yes Saarikko vei voiton oikein!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yes Saarikko vei voiton oikein!!

        Paras puhe oli Tasasen Jarilla jossa kertoi totuuden kepulaisista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe