Onko tuo Pylkönmäen pieni mies ihan pimahtanut? Nyt meni kyllä alta riman ja pelasi itsensä nollasakkiin tuolla sipilöinnillä. Ei jatkoon.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006614889.html
honkosen isot sammakot
20
109
Vastaukset
- Anonyymi
Jo on tyypillä jutut tyhmä on se joka tuota jatkoon haluaa
- Anonyymi
Luulen ainakin täällä Pohjanmaalla persujen polvistuvan kiitosrukoukseen. Taisivat saada kunnallisvaaleissa kertalaakista satoja ellei tuhansia lisä-ääniä ympäri maata.
- Anonyymi
Se että käy heikomman kimppuun on anteeksiantamatonta. Näin teki keskustan Sipiläkin hymyhuulin, missä luurasi jumalansa silloin. Paha mies oli.
Honkonen on kuin puppetti moppettishousta. Nyökyttelee itseään fiksuimmille ja luulee sillä pääsevänsä kansan suosioon. Ei poikaseni, parhaiden joukkoon pääsee vain elämällä ihan oikean elämän kaikkine vastoinkäymisineen. Puskista huutelee vain toopet. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, puolust aina heikompaa, siitä se viisaus lähtee.- Anonyymi
No Saarikko se voiton vie ja hyvä niin
- Anonyymi
Olet tietenkin oikeassa. Ja ajatteli maisteri Honkonen mitä tahansa, luulisi yliopiston käyneeltä puheenjohtajakandidaatilta löytyvän sen verran pelisilmää, ettei henkilökohtaisessa voitonhimossaan tee puoluelleen hallaa.
Vaasan vaalipiirissä kokoomuksen Susanna Koski teki vastaavan tempun TV:ssä viime eduskuntavaalien alla kehottamalla syrjäytymisvaarassa olevia katsomaan peiliin. Hän sitten syrjäytyikin eduskunnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tietenkin oikeassa. Ja ajatteli maisteri Honkonen mitä tahansa, luulisi yliopiston käyneeltä puheenjohtajakandidaatilta löytyvän sen verran pelisilmää, ettei henkilökohtaisessa voitonhimossaan tee puoluelleen hallaa.
Vaasan vaalipiirissä kokoomuksen Susanna Koski teki vastaavan tempun TV:ssä viime eduskuntavaalien alla kehottamalla syrjäytymisvaarassa olevia katsomaan peiliin. Hän sitten syrjäytyikin eduskunnasta.Juuri näin.
Mokaaminen on sallittua, mutta tyhmät tekevät kardinaalivirheitä. Tavallisen köyhän kansan mollaaminen on töykeyden huippu ja sillä todella saa mainetta kuten S. Koski.
Honkonen menetti nyt paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Saarikko se voiton vie ja hyvä niin
Saarikko saisi ensin laihtua 40 kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikko saisi ensin laihtua 40 kg.
Eihän sinne ulkonäön eikä muodon perusteella valita ja hän on lähiaikoina synnyttänyt, että eiköhän ne raskauskilot siitä karise
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne ulkonäön eikä muodon perusteella valita ja hän on lähiaikoina synnyttänyt, että eiköhän ne raskauskilot siitä karise
Raskauden livyllä mässännyt itsensä ähkyksi. Ei raskaus synnytyksen jälkeen kiloja jätä, paskapuhetta. Katsoisi mitä suuhunsa laittaa ja liikkuisi. Hyvä, että kengätkään jalkaan mahtui, jalatkin pullotti niin.
- Anonyymi
Kyllä nyt haukutte turhaan on niin mukava mies tuo.
Terveisin Saarijärven Lady- Anonyymi
Saarijärvellä on "mukavia" miehiä.
- Anonyymi
Honkosen järkevyys tyssäsi sitten jo ensimmäisessä näkemässäni haastattelussa - EI jatkoon, vaan persuihin!
- Anonyymi
Annika Saarikolle ei vakuuttavaa kilpailijaa näissä kolmessa ehdokkaassa. Luulin Honkosta poliittisesti älykkäämmäksi, mutta taitaa joutaa Kulmunin sammakkoseuraan ja stetson-liikemies ei ole ainakaan minun keskustalaiseni.
Valinta selvä: Saarikko. - Anonyymi
Valintani on Honkonen.
Hei katsokaa !! kuinka sexy poika hän on,
Ainakin minä Pylkönmäen vanha rouvakin sen huomannut on.
Aivan hyvä homma on että laittaa nuo putket kuntoon ja ainakin mun mökkiin ei mitäänn kela tukia tarvitse, hyvin pystyssä "se" pysyy, ukkoni voimissaan kun on.
Nää tarpeiden harkinnat kyllä poistettava se on just noin tai niin. - Anonyymi
Kyllähän se on Saarikon leipää tuo puheenjohtajuus.Ei kuitenkaan saa puoluetta montaa rossaa nousuun.Olisi pitänyt jäähä hallituksesta pois eikä liittyä näitten vappusatasten ja kuusipäiväisten leiriin.
Honkonen on tulevaisuuden mies kunhan vähän kuuntelee äänestävää kenttää.- Anonyymi
Paras vitsi Honkonen älä nyt viitsi ei ikinä
- Anonyymi
Kylmän kyytipoika. Mistähän ne työpaikat meinaa löytää?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4fa81be-3348-4daa-83bf-e00ee682a1d5 - Anonyymi
Poikahan puhuu nyt kuin valtiomies
Hyvä HYvä Hyvä
Terveisin pylkönmäen Nainen- Anonyymi
Yes Saarikko vei voiton oikein!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes Saarikko vei voiton oikein!!
Paras puhe oli Tasasen Jarilla jossa kertoi totuuden kepulaisista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647