Rippileiri

Anonyymi

Oon menossaa ens vuonna ripille. Mua jänittää se leiri ku en oo ollu ku jonku pari yötä pois kotoo ja se leiri kestäis viikon tai yli. Mun paras ystävä muutti eli en voi mennä sen kaa sinne. Tuun ihan hyvin juttuu meijän luokkalaisten kaa, mut ei mul oo sellasta "parasta ystävää" jonka kanssa voisin olla. Oon koulussa yksin tai porukan kaa. Et mitä jos oon siel rippileirilki yksin ni en tiiä mitä teen?

10

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon on vielä aika pitkä. Asiat ehtivät vielä muuttua.

Ainakin omana aikanani riparilla oli niin paljon puuhaa, että siellä oli mahdotonta jäädä yksin.

• Anonyymi

Ite olin nyt kesällä rippileirillä ja ihan kivaa oli.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jeesus on fiktio. 🤣😂🤣😂🤣

• Anonyymi

Kyllä tuon ikäisenä on jo mielellään yö vieraana, vain herkät lapsukaiset potevat koti ikävää nuorena!

• Anonyymi

OLETTEKO HULLUJA. RIPARIT OVAT PAHIMPIA KORONALINKOJA.

Ripari on oikeasti tarkoitettu hölmöille, jotka uskoo helposti satuihin ja höpötyksiin. Kirkko haluaa siivun näiden hölmöjen rahoista joika he tienaavat tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Se tulee olemaan sun elämän paras viikko, älä huoli, tutustut kyl uusiin ihmisiin

• Anonyymi

Ite olin rippileirillä kesälomalla honkiniemessä ja aiemmin mä en uskonut oikeestaan Jumalaan yhtään. Itse asiassa mä ja isä ei uskottu. Sitten sielä luettiin kauheesti Raamattua ja nykyään mä uskon. Tuskin kenenkään mielikuvitus riittäisi keksimään noin paksun kirjan tyhjästä. Kyllä siitä ainakin osa on totta.

• Anonyymi

Raamattu koottiin erilaisista tarinoista, jotka olivat jopa vuosituhansien aikana kierrelleet erilaisissa muodoissa ihmisten kertomuksissa ja kirjoituksissa. Miehet "äänestivät" ja valitsivat mitkä tarinat sinne raamattuun laitetaan "totuutena", määräten siten minkä mukaan kansan kuuluu toimia.
        Sinällään et ole väärässä, että osa tarinoista on totta jossain määrin. Ne on vain tulleet jonkun vanhemman uskonnon tai kansantarinan kirjoituksista. Harva on lähelläkään alkuperäistä muotoaan, mutta jostain tapahtuneesta osa niistä on alkujaan lähtenyt. Ilman liiotteluja. Ihmiset ei vain ennen tienneet tai ymmärtäneet kaikkea kuin mitä me tiedetään nyt ja pystytään järjellä/kokemuksella päättelemään.

• Anonyymi

Älä mene rippikouluun. Voit lukea Raamattua ja rukoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5900
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      118
      1395
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      183
      1064
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe