Oon menossaa ens vuonna ripille. Mua jänittää se leiri ku en oo ollu ku jonku pari yötä pois kotoo ja se leiri kestäis viikon tai yli. Mun paras ystävä muutti eli en voi mennä sen kaa sinne. Tuun ihan hyvin juttuu meijän luokkalaisten kaa, mut ei mul oo sellasta "parasta ystävää" jonka kanssa voisin olla. Oon koulussa yksin tai porukan kaa. Et mitä jos oon siel rippileirilki yksin ni en tiiä mitä teen?
Rippileiri
10
401
Vastaukset
Tuohon on vielä aika pitkä. Asiat ehtivät vielä muuttua.
Ainakin omana aikanani riparilla oli niin paljon puuhaa, että siellä oli mahdotonta jäädä yksin.- Anonyymi
Ite olin nyt kesällä rippileirillä ja ihan kivaa oli.
- Anonyymi
Muista, et koskaan ole yksin, kun pyydät Jeesusta olemaan sun kanssa.
Hän ei hylkää sua!
https://www.youtube.com/watch?v=WSZmXZ58lrk- Anonyymi
Jeesus on fiktio. 🤣😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Kyllä tuon ikäisenä on jo mielellään yö vieraana, vain herkät lapsukaiset potevat koti ikävää nuorena!
- Anonyymi
OLETTEKO HULLUJA. RIPARIT OVAT PAHIMPIA KORONALINKOJA.
Ripari on oikeasti tarkoitettu hölmöille, jotka uskoo helposti satuihin ja höpötyksiin. Kirkko haluaa siivun näiden hölmöjen rahoista joika he tienaavat tulevaisuudessa. - Anonyymi
Se tulee olemaan sun elämän paras viikko, älä huoli, tutustut kyl uusiin ihmisiin
- Anonyymi
Ite olin rippileirillä kesälomalla honkiniemessä ja aiemmin mä en uskonut oikeestaan Jumalaan yhtään. Itse asiassa mä ja isä ei uskottu. Sitten sielä luettiin kauheesti Raamattua ja nykyään mä uskon. Tuskin kenenkään mielikuvitus riittäisi keksimään noin paksun kirjan tyhjästä. Kyllä siitä ainakin osa on totta.
- Anonyymi
Raamattu koottiin erilaisista tarinoista, jotka olivat jopa vuosituhansien aikana kierrelleet erilaisissa muodoissa ihmisten kertomuksissa ja kirjoituksissa. Miehet "äänestivät" ja valitsivat mitkä tarinat sinne raamattuun laitetaan "totuutena", määräten siten minkä mukaan kansan kuuluu toimia.
Sinällään et ole väärässä, että osa tarinoista on totta jossain määrin. Ne on vain tulleet jonkun vanhemman uskonnon tai kansantarinan kirjoituksista. Harva on lähelläkään alkuperäistä muotoaan, mutta jostain tapahtuneesta osa niistä on alkujaan lähtenyt. Ilman liiotteluja. Ihmiset ei vain ennen tienneet tai ymmärtäneet kaikkea kuin mitä me tiedetään nyt ja pystytään järjellä/kokemuksella päättelemään.
- Anonyymi
Älä mene rippikouluun. Voit lukea Raamattua ja rukoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514