Rippileiri

Anonyymi

Oon menossaa ens vuonna ripille. Mua jänittää se leiri ku en oo ollu ku jonku pari yötä pois kotoo ja se leiri kestäis viikon tai yli. Mun paras ystävä muutti eli en voi mennä sen kaa sinne. Tuun ihan hyvin juttuu meijän luokkalaisten kaa, mut ei mul oo sellasta "parasta ystävää" jonka kanssa voisin olla. Oon koulussa yksin tai porukan kaa. Et mitä jos oon siel rippileirilki yksin ni en tiiä mitä teen?

10

404

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon on vielä aika pitkä. Asiat ehtivät vielä muuttua.

Ainakin omana aikanani riparilla oli niin paljon puuhaa, että siellä oli mahdotonta jäädä yksin.

• Anonyymi

Ite olin nyt kesällä rippileirillä ja ihan kivaa oli.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jeesus on fiktio. 🤣😂🤣😂🤣

• Anonyymi

Kyllä tuon ikäisenä on jo mielellään yö vieraana, vain herkät lapsukaiset potevat koti ikävää nuorena!

• Anonyymi

OLETTEKO HULLUJA. RIPARIT OVAT PAHIMPIA KORONALINKOJA.

Ripari on oikeasti tarkoitettu hölmöille, jotka uskoo helposti satuihin ja höpötyksiin. Kirkko haluaa siivun näiden hölmöjen rahoista joika he tienaavat tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Se tulee olemaan sun elämän paras viikko, älä huoli, tutustut kyl uusiin ihmisiin

• Anonyymi

Ite olin rippileirillä kesälomalla honkiniemessä ja aiemmin mä en uskonut oikeestaan Jumalaan yhtään. Itse asiassa mä ja isä ei uskottu. Sitten sielä luettiin kauheesti Raamattua ja nykyään mä uskon. Tuskin kenenkään mielikuvitus riittäisi keksimään noin paksun kirjan tyhjästä. Kyllä siitä ainakin osa on totta.

• Anonyymi

Raamattu koottiin erilaisista tarinoista, jotka olivat jopa vuosituhansien aikana kierrelleet erilaisissa muodoissa ihmisten kertomuksissa ja kirjoituksissa. Miehet "äänestivät" ja valitsivat mitkä tarinat sinne raamattuun laitetaan "totuutena", määräten siten minkä mukaan kansan kuuluu toimia.
        Sinällään et ole väärässä, että osa tarinoista on totta jossain määrin. Ne on vain tulleet jonkun vanhemman uskonnon tai kansantarinan kirjoituksista. Harva on lähelläkään alkuperäistä muotoaan, mutta jostain tapahtuneesta osa niistä on alkujaan lähtenyt. Ilman liiotteluja. Ihmiset ei vain ennen tienneet tai ymmärtäneet kaikkea kuin mitä me tiedetään nyt ja pystytään järjellä/kokemuksella päättelemään.

• Anonyymi

Älä mene rippikouluun. Voit lukea Raamattua ja rukoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1216
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1014
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      545
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      521
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      31
      513
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      499
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      466
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      465
    Aihe