Työkaverin Pirjon kanssa työmatkalla

Anonyymi

Teimme työkaverini Pirjon kanssa lähtöä Kouvolasta Kuopioon ja lastasimme esitteitä ja muuta tarvikkeita autoon. Pirjo oli reilu viisikymppinen eronnut kahden lapsen äiti. Hyvässä kunnossa oleva, reitevä ja rinnakas blondi. Hän tykkäsi pukeutua tiukkoihin vaatteisiin, joissa hänen rintansa oikein korostuivat. Pirjo kurottautui farmari auton konttiin ja katselin hänen pyöreää farkku peppua ja mietin, että kun vaan tuota herkkua pääsisi tuikkaamaan. Laitoin kontin kiinne, ”eiköhän sitten hypätä jousille ja mennään” tokaisin. ”Mä kyllä riisun tän neuleen, kun ajetaan pidempi matka”, Pirjo huokaisi ja riisui. Hän istahti apukuskin paikalle, katseeni eksyi tiukalle topille jossa rinnat jöpöttivät terhakkaina, kiristäen topin kankaan tiukalle. Pirjon pukeutuminen oli ehkä vähän jopa liian paljastavaa ja seksististä ikäiselleen.

Lähdimme ajamaan ja pian olimme jo maantiellä kohti Kuopiota. Jutustelimme niitä näitä työasiaa ja muutakin ajellessa kesäisessä päivässä. Itselläni oli jo tovi viime kerrasta, eikä Pirjon muodot ainekaan helpottaneet kehittyvää painetta. Matkan aikana kului virvokkeita ja tovi sitten ohitettuamme huoltoaseman aloin katsella jospa tieltä erkanisi pienempi tie. ”Mun on nyt pakko pysähtyä…on päästävä pissalle”, mumisin katseeni tutkaillessa mahdollista erkanevaa tietä. Pirjo kaivoi laukustaan nutun vessapaperia ”sama täällä, en vaan kehdannut sanoa”, Hän naurahti. Tovin kuluttua löysimme pikkutien, jolla käännyimme. Tie alkoi asfalttipäällysteisenä, mutta muuttui pian hiekkatieksi. Ajoimme kilometrin kaksin ja pysähdyin tien sivuun. ”Ei saa sit kurkkia”, katsoin Pirjoa ja nousin autosta, kiersin auton takakautta ja hyppäsin pienen oja ylitse. Kävelin puiden luokse ja kaivoin turvonneen kaluni ulos.

Tilanteessa ei ollut mitään ihmeellistä. Kaksi aikuista ihmistä pissalla luonnossa mutta silti kaluni alkoi paisua kädessäni. Pian kuusitoista senttinen lihaskullini saavutti lakipisteensä, käyristyen jyrkästi kohti pilvetöntä taivasta. Koitin äkistää virtsaa ja kumarruin hieman, jottei suihku lentäisi korkeuksiin. Kuulin sivusta Pirjon kävelevän niin ikään ojan reunukselle. Housut laskeutuivat, tuijotin vaan syvälle metsään. Ennen omaa lorinaani alkoi sivusta kuulua, kuinka pissaa alkoi lorista paineella maahan, lehdille ja irtonaisille oksille. ”Eikö oikein meinaa tulla” kuului sivusta ja katsoin Pirjoa, joka oli kyykyssä, sivuttain minua kohti ja katsoi minua ja kaluani vuoroperään. Hymähdin vain ja lorotin melko pienellä paineella.

Pirjo teki hommansa ja veti housut jalkaansa. Hieman rentoutuneena tilanteeseen sain itsekin homman tehtyä ja punastuneena asettelin turvonneen kalun takaisin housuihin ja istuin vähin äänin Pirjon seuraksi autoon. Kaluni pullotti farkkujen etumuksessa, luoden kohomaa nivusiin. Palasimme takaisin maantielle. ”Kiitos, että sain katsoa sua”, Pirjo rikkoi hiljaisuuden. ”Siis, mitä”, vilkaisin häntä. ”Sun melko komeaa kaluas”, kuului vastaus. Nielaisin. ”Siitä on jo jonkin aikaa kun oon ihan noin luonnossa pääsyt näkee”, Pirjo sanoi hieman haikean kuuloisena. En tiennyt mitä sanoa, ”Ai..no ole hyvä” kohautin hartioitani naurahtaen hieman. Vilkaisin nivusiani ja kaluni alkoi pullottaa selvästi farkuissa. Tunsin Pirjon lämpimän käden reidelläni. Sormet liukuivat kohoumalle. ”Anna mä otan tän esiin”, Pirjo kuiskasi, alkaen avata samalla nappejani. Hengitykseni kiihtyi ja ajoimme jonossa maantiellä tasaista nopeutta. Vyöni avautui, nappi kerrallaan Pirjon lakatut sormet availi napit ja kaivoi jäykkänä olevan kaluni esiin.

Pirjo katseli huokaillen kaluani ja puristi sormensa sen ympärille. ”Tää on kyllä aika ihana, minkäs ikänen sä olitkaan”, Pirjo kysyi. ”38” vastasin matalalla äänellä. Pirjo huokaisi ja aloitti esinahkani tahdikkaan edestakaisin liikuttamisen. Kyrpäni seisoi terhakkaasti, paksu terska kovana. Pirjo lipoi huuliaan, avasi reisiään ja alkoi painella farkkujaan nivusten kohdalta. Pirjo kumartui kohti haarojani, veti esinahan taakse ja lipaisi kostella kielellä terskaa. Kieli leikitteli terskalla, liukuen reunoilla kunnes huulet antoivat kostean suukon nupille. Huulet levittyivät hitaasti terskan ympärille, puristaen voimakkaasti. Hengitykseni värisi ja liikenneturvallisuuden nimissä käännyin sivutielle ja pysähdyin pian bussipysäkille....

8

7611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...Laskin housuni nilkkoihini ja kallistin selkänojaa makaavampaan asentoon. Pirjo nosti ylävartaloaan enemmän puolelleni ja alkoi ottamaan kunnolla suihin. Pää meni tahdikkaasti ylös alas, kuolan valuessa pitkin varttani ja pallejani. Lämpimät sormet hyväilivät nousseita kassejani kuin kuulia. Laskin käden Pirjon kiharille hiuksille ja mukailin pään liikettä. Pirjo nousi takaisin istumaan ja riisui toppinsa, avasi liivinsä ja runsaat, luonnollisesti roikkuvat rinnat vapautuivat. Isot tummat nännit olivat jo kovina. Pirjo kumartui taas minua kohti ja puristi rintansa kuolaisen kaluni ympärille.

      Pirjo nytkytti ylävartaloaan ja hyväili minua rinnoillaan. ”jos sä jatkat noin niin laukeen”, huohotin hänen kiimaisessa käsittelyssään. ”Anna tulla vaan…haluan spermaasi rinnoilleni”, Pirjo puuskutti kiimaisena ja runkkasi rinnoillaan minua, lipaisten välillä terskaani. Hengitykseni kiihtyi, rintani alkoi kohoilla ja puristelen Pirjon niskaa samalla. ”Aaaah….ei juma” mumisin ja jäykistin kalua, kuin pidättäen laukeamistani. Pirjo puristi kovemmin rinnoillaan ja karjaisin ”AARGH”, ylävartaloni jäykistyessä. Kiivaasti hengittäen laukesin paineella. Spermaa lensi korkealle ilmaan ja putosi minnelie autossa. Sätkin Pirjo käsissä ja rinnat alkoivat peittyä vitivalkoiseen spermaani. Tasasin hengitystä, Pirjon lypsäessä pallejani tyhjiksi. Tyytyväisenä huokaillen Pirjo levitti sormillaan spermaani pitkin rintojaan. Makasin rentoutuneena penkissä. Pirjo istui paikalleen ja puki liivinsä spermaisten rintojen päälle ja veti topin ylleen. Puin housut jalkaani ja asettelin kalun housuihin ja nostin selkänojan. Heitimme uparit ja palasimme takaisin maantielle. Pirjo huokaisi onnellisena ja katsoi ikkunasta, ”onneksi meillä on koko viikonloppu aikaa”…..

      • Anonyymi

        Ja onneksi heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onneksi heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh

        Sulla nyt kelaa tuo sama kommentti joka saitilla. Eihän sun ole pakko lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onneksi heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh

        Onhan kurjaa kun aikuisenakin nukut äitistississä.Puhut taas itsestäsi kun tiedät mistä taas heräsit.Voi pikkusta reppanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onneksi heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh

        Puutteessa elävä ämmän luuska jaksaa jauhaa paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa elävä ämmän luuska jaksaa jauhaa paska.

        Näin kertoo itse ämmä luuska jauhaessaan paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kurjaa kun aikuisenakin nukut äitistississä.Puhut taas itsestäsi kun tiedät mistä taas heräsit.Voi pikkusta reppanaa.

        Näin kertoo itse satusetä reppana ja heräsi äipän viekusta tissi suussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onneksi heräsitkin äipän viekusta tissiposki niihh

        Näin kommentoi itse äidin pikku tissiposki äitinsä vierestä heränneenä,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe