HELP MY LAPTOP! Eli siis olin aivan normaalisti pelaamassa Robloxia (MMO-peli, ei sisällä virusta) Windows 10-tietokoneellani. Sitten, öhöm.. Olin tekemässä jotain Robloxin etusivulla ja silloin kone jumitti. BSoD tuli. Kone aivan automaattisesti käynnisti itsensä uudelleen, joten en kerennyt ottaa kuvaa. Eikä se uudelleenkäynnistys kestänyt kauan. Sen jälkeen kone toimi taas aivan normaalisti. Mutta mikä aiheutti BSoD:n? Meidän talon kone on muutenkin erittäin surkea ja hidas. Ennen ei ole tällaista tapahtunut. Olen tietokone-kiinnostunut joten tiedän tähän liittyvistä asioista paljon. Olen aina pelännyt sinistä kuolemanruutua, ja nyt se tuli ekaa kertaa. Tarvitsen apua tämän asian ratkomisessa. HELP MY LAPTOP!
BSoD ilman mitään syytä
17
86
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on syy ja avaajan tapauksessa se on windows 10.
- Anonyymi
Ja Minä Vaihdoin UBUNTUUN.
Se on mukava ja toimii.
---------------------------------------------------------------------------
Jos sattuisi tarviin tukea jollekkin toisen järjestelmän ohjelmalle:
Win apps voi ajaa Winellä tai CrossOver ja Lutris tai Cedega
Mac apps voi ajaa Darling
Dos apps voi ajaa DosBox
yms...
--------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Kaatuilee ja mikään siinä ei toimi, onneton os.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mukava ja toimii.
Dos apps voi ajaa DosBox
yms...
---------------------------------------------------------------------------No nyt on asiaa.
- Anonyymi
Windows 10 lagaa aina ja mikään siinä ei toimi.
- Anonyymi
Aina tulee windowsilla ongelmia. Windows 10 on aina kovin toimimaton ja ongelmallinen, harkitse vaihtaa koneeseen toimiva käyttöjärjestelmä.
Ubuntu ja Mint toimii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mukava ja toimii.
Dos apps voi ajaa DosBox
yms...
---------------------------------------------------------------------------Ubuntu on loistava OS.
- Anonyymi
No, nyt kommenttien perusteella varmaan pitäisi vaihtaa johonkin muuhun koneeseen.. paitsi että meidän suvussa on paljon tietokonenörttejä ja eräällä tutulla on Windows 10 ja se vetää mahtavasti.. paremmin kuin mikään muu kone. Pitäis ehkä vaihtaa koko konetta tai pyytää apua. Ei se syy ehkä käyttöjärjelmässä ole jos kerta tunnen erään jolla pelittää tietokone mahtavasti.
T. Tämän artikkelin kirjoittaja - Anonyymi
Check Point Software Technologiesin tutkijat varoittavat Qbot-haittaohjelmasta, joka osaa kaapata uhriensa Outlookista aitoja sähköpostikeskusteluja ja hyödyntää niitä huijauksissaan. Qbot leviää nyt maailmalla nopeasti.
- Anonyymi
Pelatessa w10 kaatuu usein, noin 2h välein.
- Anonyymi
on huomattu ihan samaa.
- Anonyymi
eUrheilua katsellessa kaatuu niilläkin windowsit.
- Anonyymi
W10 on kova siniseen ruutuun menijä, muutenkin toimimaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W10 on kova siniseen ruutuun menijä, muutenkin toimimaton.
Win 10 kaatuua aina, eikä mikään siinä ei toimi.
- Anonyymi
Mites meni aloittajan mielestä, näiden vastausten taso? Menikö roskaluokkaan?
- Anonyymi
Avaus täyttä asiaa.
- Anonyymi
Ei BSOD tule ilman syytä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379