ikä ja kerroitko toiselle siitä.
Itse olin viime viikonloppuna kaverin kanssa telttailemassa muutaman päivän. Huonosti nukun muualla kuin omassa sängyssäni. Jossain vaiheessa ihmettelin kummaa huokailua. Käänyin kaveriinpäin esittäen nukkuvaa. Vähäksi aikaa lopetti ja pokkana hoiti homman loppuun. En sanonut sille ainakaan vielä mitään. Ehkä joskus pitää kuittailla :D Ikää löytyy vajaat 17v.
Pojat - oletko nähnyt kaverin runkkaavan luulien sun nukkuvan
4
795
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tiesit, että hoiti homman loppuun? Jos olisit avannut silmäsi, hän olisi huomannut ettet nuku ja lopettanut. Jos taas pidit silmäsi kiinni, et nähnyt hoitiko hän homman loppuun. Eli tulemme siihen johtopäätökseen, että tarinasi on keksitty!
- Anonyymi
Mihin se sitten rupesi käyttämään wc-paperia kun ääni loppui.....
- Anonyymi
Kyllähän sen runkkauksen äänen tunnistaa. Kerran seurasin kaverin touhuja ja päätin kysyä "helpottiko?" toisen siivotessa jälkiään :D oli kyllä nolona :D Ikää nyt 17.
- Anonyymi
No en nyt suoraan nähny, mutta riparileirillä oltiin kaverin kanssa samassa huoneessa ja parina iltana rytmikäs nitinä/kahina ja huohotus kyllä paljasti mitä oli meneillään. Ja aamulla sängyn vieressä oli käsipyyhemytty... En sanonut tuosta mitään, ihan ”normaalia” touhua sinänsä, mutta itse hoidin saman jutun muualla tai sellaisena aikana että ei ollut muita lähettyvillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789