Tietokoneella Skype puheluihin sopivia langattomia kuulokemikrofonia etsin. En tiedä toimivatko pelikuulokkeet tai kännykkään liitettäväksi tarkoitetut skypessä tietokoneella. Ei kauppojen myyjiltäkään saa tietoa mikä toimii ja mikä ei. Jos on tietoa vaikka jonkin nimetyn laitteen toiminnasta, kertoisitko.
Skype kuulokkeet
Anonyymi
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne kaikki toimii mekaanisesti mutta halpiksien äänenlaatu voi olla enempi puhelinluuritasoa että jos yksi maksaa 9,95 eur ja toinen 80 eur niin kyllä sen eron kuulee kyllä, riippuu tarpeesta onko ammattimaista vai satunnaista käyttöä
- Anonyymi
Tuohon vielä että ne nimenomaisesti appleen tarkoitetut kuulokkeet niin välttäisin niitä pc;llä niissä voi olla eroa liitännöissä että tietokoneelle ne pc:lle tarkoitetut kuulokkeet niin ollaan varmoilla vesillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984