Oletko joskus tehnyt rakastumisen vuoksi jotain mitä kadut

Anonyymi

Mitä sitten tapahtui? Päättyikö kaikki lopulta hyvin?

9

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keksin kerran erikoisen tarinan eli tekosyyn omasta päästäni, voidakseni ottaa yhteyttä tunteideni kohteeseen, johon yhteys oli katkennut. Tästä kehittyi erittäin ikävä riitatilanne, josta oli lähinnä se seuraus, että en enää kaivannut häntä. Oikeastaan episodista oli siis hyötyä, vaikka se älytön olikin. Kukaan ei edelleenkään tiedä, että tarina oli keksitty. Ja aikaahan tästä on noin 25 vuotta.

    • Anonyymi

      Hän oli sellaisessa asemassa minuun nähden, että ei olisi saanut olla yhteydessä virallisten asioiden ulkopuolella. No, kuitenkin hän oli ja tulkitsin sen silloin kiinnostukseksi. Toimin sen mukaan ja ei mennyt ihan niinkuin piti. Riita siitä tuli Ja lopulta paisui vielä paljon isommaksi asiaksi kuin olisi tarvinnut.

      Uskon silti edelleen, että hän tietää minun rakastavan häntä

    • Anonyymi

      Liian nopeasti tullut muutettua saman katon alle... No en niitä enää kadu, mut silloin kadutti kun erotkin tuli aika äkkiä. Fiksua se ei ollut.

      • Tämä sama, kertaalleen tuli muutettua liian äkkiä yhteen. Toisaalta kun kommunikaatio ei siinä suhteessa pelannut, niin lopputulos olisi ollut varmasti ero joka tapauksessa.

        Enemmän kuitenkin kadun sitä, että viimeksi tuli palattua suhteeseen, joka oli jo täysin pilalla. Toisen osapuolen katuminen pehmitti sydämen, vaikka tiesin ettei mikään muuttuisi. Toisaalta eipä jäänyt mietityttämään olisiko siitä vielä voinut tulla jotain.

        Kuulostaa silti kun katuisin paljonkin asioita... En sentään, mutta noissa tilanteissä tunteet veivät voiton järjestä.


      • Anonyymi
        vaskitsa_ kirjoitti:

        Tämä sama, kertaalleen tuli muutettua liian äkkiä yhteen. Toisaalta kun kommunikaatio ei siinä suhteessa pelannut, niin lopputulos olisi ollut varmasti ero joka tapauksessa.

        Enemmän kuitenkin kadun sitä, että viimeksi tuli palattua suhteeseen, joka oli jo täysin pilalla. Toisen osapuolen katuminen pehmitti sydämen, vaikka tiesin ettei mikään muuttuisi. Toisaalta eipä jäänyt mietityttämään olisiko siitä vielä voinut tulla jotain.

        Kuulostaa silti kun katuisin paljonkin asioita... En sentään, mutta noissa tilanteissä tunteet veivät voiton järjestä.

        Sama juttu. Ja siis suhteet olisi muutenkin päättyneet, ei yhteenmuuton vuoksi erottu. No ehkä se nopeutti prosessia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Ja siis suhteet olisi muutenkin päättyneet, ei yhteenmuuton vuoksi erottu. No ehkä se nopeutti prosessia 😁

        Sama virhe täälläkin. Enää en tee, omissa osoitteissa mahdollisimman kauan.


    • Anonyymi

      Lähetin kerran takavuosina erittäin pitkän ja monipolvisen rakkauskirjeen, joka olisi saanut jäädä lähettämättä. Enitenhän tässä asiassa harmittaa, ettei siitä jäänyt kopiota. Taisi olla paras hengentuotteeni kautta aikojen.

      • Anonyymi

        Sellaisen kirjeen, kun sais..


    • Anonyymi

      Kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta mitään en kadu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe